Cambuur Online

Algemene Discussie => Overig Voetbal => Topic gestart door: marrumer op juni 06, 2013, 22:26:06

Titel: interlands
Bericht door: marrumer op juni 06, 2013, 22:26:06
en jong oranje wint met 3-2 van jong duitsland  |:)
Titel: Re: interlands
Bericht door: Clint op juni 07, 2013, 07:23:54
Wat een drama tweede helft. Je kon duidelijk zien dat die Duutsers er zin in hadden de tweede helft. Dat werd niet opgepikt door die jochies in oranje.
Verschrikkelijke blunder van die De Vrij. Wegroeien zo'n bal. Gaat die lopen met de bal daar. Middenvelders ook niet meer gezien in de tweede helft.

Moet een stuk beter over het geheel.
Titel: Re: Re: interlands
Bericht door: mario op juni 07, 2013, 09:21:18
Citaat van: clint op juni 07, 2013, 07:23:54
Wat een drama tweede helft. Je kon duidelijk zien dat die Duutsers er zin in hadden de tweede helft. Dat werd niet opgepikt door die jochies in oranje.
Verschrikkelijke blunder van die De Vrij. Wegroeien zo'n bal. Gaat die lopen met de bal daar. Middenvelders ook niet meer gezien in de tweede helft.

Moet een stuk beter over het geheel.

Wat een klasse 1e helft, middenveld sterk met Mahler en van Ginkel. Duutsers volledig weggespeeld. Schitterende aanval in de 7e minuut, had een goal verdiend.
2e helft maken ze het zichzelf erg moeilijk door niet te blijven voetballen.


Tsja.... het is maar wat je wilt zien.

Titel: Re: interlands
Bericht door: Dokkumer op juni 07, 2013, 10:31:23
Citaat van: clint op juni 07, 2013, 07:23:54
Wat een drama tweede helft. Je kon duidelijk zien dat die Duutsers er zin in hadden de tweede helft. Dat werd niet opgepikt door die jochies in oranje.
Verschrikkelijke blunder van die De Vrij. Wegroeien zo'n bal. Gaat die lopen met de bal daar. Middenvelders ook niet meer gezien in de tweede helft.

Moet een stuk beter over het geheel.
Het begon al met die totaal verkeerde inspeelpass van Martins Indi waardoor alles uit positie stond.
Titel: Re: interlands
Bericht door: marrumer op juni 07, 2013, 18:35:33
indonesie - nederland 0-3 het was niet best :zucht
Titel: Re: interlands
Bericht door: SCCRulez op juni 08, 2013, 17:02:02
Ik vind het waardeloos dat Clasie niet speelt! Zeker tweede helft zakt middenveld behoorlijk door 't ijs, als de druk er wat op komt. Komen erg goed weg met sterke kopbal van Fer maar waren tweede helft geen schim
Titel: Re: interlands
Bericht door: Tukker op september 06, 2013, 21:25:46
Estland - Robben 1-1

Niet best

Cambuur kan een voorbeeld nemen aan de Esten qua effectiviteit
Titel: Re: interlands
Bericht door: Tukker op september 06, 2013, 21:45:47
Ik zeg halen die Vassiljev  :insane
Titel: Re: interlands
Bericht door: marrumer op september 06, 2013, 22:26:25
prutsers    :rodekaart
Titel: Re: interlands
Bericht door: John Hiatt op september 06, 2013, 23:28:26
Sneijder  :rodekaart
Van Gaal: levenslang sv, in diskrediet brengen voetbal
Titel: Re: interlands
Bericht door: Dokkumer op september 07, 2013, 08:32:39
Als je niet doordekt kunnen die Essen toch wel goed voetballen, aldus Ronald de Boer :devil

Nooit geweten dat bomen ook kunnen voetballen 8P
Titel: Re: interlands
Bericht door: speculeter op september 07, 2013, 12:08:30
Weekend zonder cambuur.
Kloteinterlands....
Titel: Re: interlands
Bericht door: SCCornjum op september 08, 2013, 07:15:44
In betrekkelijke anonimiteit keerde Louis van Gaal zaterdag terug in Barcelona, waar het Nederlands elftal zich voorbereidt op het uitduel met het nabijgelegen Andorra in de WK-kwalificatie.

Zowel bij aankomst op de luchthaven als op de training waren er geen Spaanse journalisten te bekennen. Ze hadden het wellicht druk met de toewijzing van de Olympische Spelen van 2020, de kritiek van Eric Abidal op FC Barcelona of het vertrek van Mesut Özil bij Real Madrid.

Slechts enkele reizigers herkenden de oud-trainer van Barcelona op het vliegveld. Van Gaal voorzag hen gul van handtekeningen en poseerde geduldig voor foto's. Wat een verschil met de twee periodes dat hij de Spaanse club onder zijn hoede had. Van Gaal vulde toen dagelijks meerdere sportpagina's. De Amsterdammer was altijd nieuws, of hij wilde of niet.

Van Gaal startte in 1997 voortvarend bij Barcelona. Al in zijn eerste seizoen won hij de titel en nationale beker. Het was voor het eerst in 39 jaar dat de Catalaanse club met beide prijzen aan de haal ging. In het volgende voetbaljaar verloor hij aan populariteit, ondanks een tweede landstitel. Van Gaal ruziede veelvuldig met de media en veranderde FC Barcelona in een soort van 'Nederlands' elftal met Winston Bogarde, Phillip Cocu, Patrick Kluivert, Michael Reiziger, Boudewijn Zenden, Ruud Hesp en Frank en Ronald de Boer.

Na een seizoen zonder prijzen keerde Van Gaal de Spaanse club in 2000 de rug toe. De Amsterdammer verklaarde zich solidair met voorzitter Josep Lluis Núñez en nam afscheid zoals misschien alleen hij dat kan doen. ,,Vrienden van de pers, ik ga weg, gefeliciteerd'', bulderde hij in gebroken Spaans.

Groot was de verbazing in Barcelona en verre omstreken toen Van Gaal in 2002 mocht terugkeren als hoofdtrainer. Hij beleefde een ongelukkige rentree. De resultaten vielen tegen en de kritiek op de coach zwelde aan. Ook Johan Cruijff liet in verschillende columns zijn ongenoegen horen. Uiteindelijk namen trainer en club na ruim een half jaar al weer afscheid van elkaar.

Zaterdagavond stond Van Gaal als bondscoach van het Nederlands elftal op het prachtige veld 7 van het trainingscomplex van Barça. Hij oefende alleen met de wisselspelers van het teleurstellend verlopen duel van vrijdag met Estland (2-2). Hij deed dat met net zo veel overgave als altijd. Uiteindelijk kwam er toch nog een Spaanse fotograaf kijken. Die kwam voor Kenneth Vermeer, de enige speler van Oranje die over anderhalve week met Ajax tegen Barcelona voetbalt in de Champions League.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 23, 2014, 12:57:49
Nederland
Tsjechie
Turkije
Ijsland
Letland
Kazachstan


Dat wordt geen EK2016 :O
Titel: Re: interlands
Bericht door: pvanbuijtene op februari 23, 2014, 13:24:56
26 punten.. 8winst.. 2x gelijk.. makkie
Titel: Re: interlands
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 23, 2014, 14:48:57
Nog even en die kwalificatie kunnen ze helemaal afschaffen. Alle nummers 1 en 2 gaan sowieso en de nummers 3 spelen er nog om. Kun je de toplanden op papier ook wel door laten gaan :|
Titel: Re: interlands
Bericht door: marrumer op februari 24, 2014, 22:11:46
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 23, 2014, 14:48:57
Nog even en die kwalificatie kunnen ze helemaal afschaffen. Alle nummers 1 en 2 gaan sowieso en de nummers 3 spelen er nog om. Kun je de toplanden op papier ook wel door laten gaan :|
tja we doen in ieder geval weer mee aan het ek 2016 das mooi.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Leovardiascc op februari 25, 2014, 15:47:40
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 23, 2014, 12:57:49
Nederland
Tsjechie
Turkije
Ijsland
Letland
Kazachstan


Dat wordt geen EK2016 :O

moet te doen zijn, geen makje maar zeker niet onmogelijk
Titel: Re: interlands
Bericht door: Yellow Army op oktober 13, 2014, 22:46:03
Man man man, weer genoten van oranje. Dit was de hinderlijke onderbreking van de competitie weer dubbel en dwars waard.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Clint op oktober 14, 2014, 07:13:15
Martins Indi:  :_schater :_schater :_schater

Balletje breed jongen.
Titel: Re: interlands
Bericht door: John Hiatt op oktober 14, 2014, 07:26:03
Blind en De Jong zijn nog slechter, en dat kan al bijna niet. Gelukkig bijna weer  |:)
Titel: Re: interlands
Bericht door: drg op oktober 14, 2014, 08:05:46
Gelukkig heeft de eredivisie daar een weekend lam voor moeten leggen, hebben we allemaal weer kunnen zien hoe het niet moet. Als ze bij oranje nou eens meer nieuw talent durfden in te zetten krijg je waarachtig nog creativiteit en motivatie te zien.
Titel: Re: interlands
Bericht door: CJ058 op november 13, 2014, 09:23:52
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=216384

Kaas, schmink en koffie. Zo gaan we woensdags op pad. Jonge, jonge, jonge....
Titel: Re: interlands
Bericht door: Gasgeve op november 13, 2014, 11:11:50
Clowns. Net zoals die dkv'ers die met hoorns en friese vlaggen op hun hoofd lopen. Afvoeren die lui.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Lore op november 13, 2014, 12:10:33
Citaat van: Gasgeve op november 13, 2014, 11:11:50
Clowns. Net zoals die dkv'ers die met hoorns en friese vlaggen op hun hoofd lopen. Afvoeren die lui.

Dit is toch iets voor kleine kinderen? Ik denk dat mijn dochter het fantastisch zou vinden, maar als papa het ooit na gaan doen dan moet iemand mij laten inslapen!
Titel: Re: interlands
Bericht door: Gasgeve op november 13, 2014, 15:18:15
Citaat van: Lore op november 13, 2014, 12:10:33
Dit is toch iets voor kleine kinderen? Ik denk dat mijn dochter het fantastisch zou vinden, maar als papa het ooit na gaan doen dan moet iemand mij laten inslapen!
Voor kleine kinderen is het leuk ja. Mensen die een beetje na kunnen denken, gaan niet zo naar een wedstrijd.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Sander Scc op november 13, 2014, 15:21:50
En dan te bedenken dat het allemaal met 1 indiaan is begonnen.. Stop de carnavalisering in het (interland)voetbal! :devil

Against Modern Carnaval!!  :zweep
Titel: Re: interlands
Bericht door: Destroyer op maart 28, 2015, 22:22:53
Nooit geweten dat je in de eigen land ook uitwedstrijden kan spelen. Heel erg handig de tegenstander van zo veel kaarten voorzien. Dag EK2016.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Galdiano op maart 28, 2015, 22:32:52
Langzaam wordt dit land overgenomen!
12.500 turken op de tribune, het hadden er max 2000 moeten zijn.

Dit zal de laatste wedstrijd van Hiddink zijn.

Daar gaat mijn reisje naar Frankrijk  ;(
Titel: Re: interlands
Bericht door: Casuals-lwd op maart 28, 2015, 22:54:18
Noem me maar een nep-Nederlander, maar ik heb helemaal niks met interlands. Ik vind het leuk als Nederland zo ver mogelijk komt maar ik ben er niet rouwig om als ze eruit liggen.

Heb het even gekeken, maar mij zie je daar niet hoor. Ik kijk liever uit naar volgende week  |:)
Titel: Re: interlands
Bericht door: Bernardo op maart 28, 2015, 23:17:56
Mazzel dat de nr 3 ook nog kans heeft op EK, anders lagen we er nu wel uit
Titel: Re: interlands
Bericht door: punkman op maart 29, 2015, 04:05:11
Lees ik dit:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/oranje/23860549/___Vertrouwen_in_Guus_Hiddink___.html

En wij hier af en toe klagen over de Jong die veel punten heeft gepakt en ons er weer inhoud volgend seizoen. 8P

In deze groep fase hadden we toch veel hoger moeten staan ?
Mag blijkbaar een hele hoop als je naam Hiddink is, zelfs als er weinig tot niets gepresteerd is.
Maar ik zeg niks meer...
Titel: Re: interlands
Bericht door: Treb op maart 29, 2015, 07:21:15
Citaat van: Casuals-lwd op maart 28, 2015, 22:54:18
Noem me maar een nep-Nederlander, maar ik heb helemaal niks met interlands. Ik vind het leuk als Nederland zo ver mogelijk komt maar ik ben er niet rouwig om als ze eruit liggen.

Heb het even gekeken, maar mij zie je daar niet hoor. Ik kijk liever uit naar volgende week  |:)

Heb ik ook hoor. Word er niet warm of koud van eerlijk gezegd.
Titel: Re: interlands
Bericht door: 666 op maart 29, 2015, 08:10:57
Citaat van: Treb op maart 29, 2015, 07:21:15
Heb ik ook hoor. Word er niet warm of koud van eerlijk gezegd.

Die hele kwalificatie kan mij gestolen worden...  Doe die lekker in de de zomer en in de winterstop, heb ik er iig geen last van.

Maar een eindronde vind ik wel weer leuk (komt ook misschien door die voetballoze periodes aan het einde van het seizoen).
Titel: Re: interlands
Bericht door: pvanbuijtene op maart 29, 2015, 12:42:24
Citaat van: 666 op maart 29, 2015, 08:10:57
Die hele kwalificatie kan mij gestolen worden...  Doe die lekker in de de zomer en in de winterstop, heb ik er iig geen last van.

Maar een eindronde vind ik wel weer leuk (komt ook misschien door die voetballoze periodes aan het einde van het seizoen).
gloryhunter :proost
Titel: Re: interlands
Bericht door: 666 op maart 24, 2017, 13:20:44
Citaat van: pvanbuijtene op maart 29, 2015, 12:42:24
gloryhunter :proost

Hahahahaha.... Interland week. Ik zou blij zijn als dit weer voorbij is.
Titel: Re: interlands
Bericht door: rudie op juli 20, 2017, 21:02:50
Misschien niet helemaal het goede topic maar weet even niet waar het anders te plaatsen.

In mijn herinnering ben ik ergens in de jaren '80 in het Cambuurstadion naar een wedstrijd van Jong Oranje/ Olympisch Elftal geweest, volgens mij tegen Frankrijk. Toen nog op de oude Noord tribune, voor zover het een tribune genoemd kon worden.
Nou ben ik erg nieuwsgierig naar de datum en eventuele opstellingen van de teams, maar kan er nergens iets over vinden, ook niet met hulp van Google of Wikipedia. Hier toevallig nog een (oudere) liefhebber die een tip heeft?
Titel: Re: interlands
Bericht door: Dokkumer op juli 21, 2017, 16:56:10
Eerste wat ik vond http://www.onsoranje.nl/teams/185185/programma/wedstrijd/10738 (http://www.onsoranje.nl/teams/185185/programma/wedstrijd/10738) Wel tegen Tjechoslowakije
Titel: Re: interlands
Bericht door: rudie op juli 25, 2017, 03:49:54
Dank je Dokkumer. Naar mijn idee deed Desmond Gemert mee in de wedstrijd die ik bedoel (herinner me hem vanwege zijn 'Gullit-kapsel' dat hij indertijd had.), ik zoek nog even verder.
Titel: Re: interlands
Bericht door: el haj op maart 27, 2021, 17:06:15
Voor de mensen die vanavond Oranje gaan kijken (zullen er vast minder zijn dan gewoonlijk, na de wedstrijd tegen Turkije  :X ) is er wel een leuk weetje: Ciganiks staat in de basis bij Letland!  :P
Titel: Re: interlands
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 30, 2021, 21:20:07
Oranje weet nu ook wat wij regelmatig meemaken: niet zo makkelijk om door een muur te voetballen
Titel: Re: interlands
Bericht door: Collingwood op maart 30, 2021, 21:43:31
Is veel moeilijker dan menigeen denkt inderdaad! Zeker in ons geval, waar het niveau veel dichter bij elkaar ligt dan bij NL-Gibraltar.
Titel: Re: interlands
Bericht door: nee,wel? op juni 27, 2021, 20:22:01
nou daar zijn we ook weer vanaf :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater al die oranje prullaria kan weer in de kliko, dit vind ik altijd het mooiste moment van een ek of wk al die beteuterde oranje hosanna droeftoeters op de tribune heerlijk genieten dit. nou ik neem er nog een paar op :hein _O_ _O_ :y :y :zweep :zweep
Titel: Re: interlands
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juni 27, 2021, 23:16:22
Citaat van: nee,wel? op juni 27, 2021, 20:22:01
nou daar zijn we ook weer vanaf :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater al die oranje prullaria kan weer in de kliko, dit vind ik altijd het mooiste moment van een ek of wk al die beteuterde oranje hosanna droeftoeters op de tribune heerlijk genieten dit. nou ik neem er nog een paar op :hein _O_ _O_ :y :y :zweep :zweep
Ben blij voor je dat je lol hebt....... :|
Titel: Re: interlands
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 28, 2021, 00:16:23
Het is niet dat ik er lol om heb, maar het kan mij ook hélemaal niks schelen.

Oranje :R
Titel: Re: interlands
Bericht door: Noordcambuur op juni 28, 2021, 09:06:37
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 28, 2021, 00:16:23
Het is niet dat ik er lol om heb, maar het kan mij ook hélemaal niks schelen.

Oranje :R
klopt ik heb ik er ook niet veel mee.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Lore op juni 28, 2021, 22:22:28
Citaat van: nee,wel? op juni 27, 2021, 20:22:01
nou daar zijn we ook weer vanaf :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater al die oranje prullaria kan weer in de kliko, dit vind ik altijd het mooiste moment van een ek of wk al die beteuterde oranje hosanna droeftoeters op de tribune heerlijk genieten dit. nou ik neem er nog een paar op :hein _O_ _O_ :y :y :zweep :zweep

Tsjah, ik kom net terug uit budapest. Dus zal dan wel een van die droeftoeters zijn.  :proost

Was toch geweldig om met mijn dochter daar heen te kunnen gaan. Gelukkig kom ik al heel erg lang bij Cambuur en zit er een beetje eelt op mijn voetbalhart.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Eewal op juni 28, 2021, 22:25:21
Citaat van: Lore op juni 28, 2021, 22:22:28
Tsjah, ik kom net terug uit budapest. Dus zal dan wel een van die droeftoeters zijn.  :proost

Was toch geweldig om met mijn dochter daar heen te kunnen gaan. Gelukkig kom ik al heel erg lang bij Cambuur en zit er een beetje eelt op mijn voetbalhart.
mooi avontuur!
Titel: Re: interlands
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 28, 2021, 22:45:49
Citaat van: Lore op juni 28, 2021, 22:22:28
en zit er een beetje eelt op mijn voetbalhart.

Ruim voldoende inderdaad  :devil
Titel: Re: interlands
Bericht door: Specuveter op juni 28, 2021, 22:58:17
Maar als je de wedstrijden van vandaag ziet....man man man wat was ons duel dan slecht en angstig.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Lore op juni 29, 2021, 16:42:21
Citaat van: Eewal op juni 28, 2021, 22:25:21
mooi avontuur!

Echt enorm, een aanrader voor die kleintjes (en de groten stiekem ook wel hoor)

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 28, 2021, 22:45:49
Ruim voldoende inderdaad  :devil

Het heeft ook voordelen he?
Titel: Re: interlands
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 29, 2021, 20:15:36
Vanavond gaat Blauw-geel zeker winnen  _O_ |:) _O_
Titel: Re: interlands
Bericht door: Inferno-058 op juni 30, 2021, 00:24:40
Citaat van: Lore op juni 28, 2021, 22:22:28
Tsjah, ik kom net terug uit budapest. Dus zal dan wel een van die droeftoeters zijn.  :proost

Was toch geweldig om met mijn dochter daar heen te kunnen gaan. Gelukkig kom ik al heel erg lang bij Cambuur en zit er een beetje eelt op mijn voetbalhart.
Mooi dat ze daar in Hongarije gewoon in volle stadions spelen, zal vast wel wennen zijn geweest?
Titel: Re: interlands
Bericht door: Lore op juni 30, 2021, 16:55:46
Citaat van: Inferno-058 op juni 30, 2021, 00:24:40
Mooi dat ze daar in Hongarije gewoon in volle stadions spelen, zal vast wel wennen zijn geweest?

Nou, misschien heel bijzonder. Maar ik had geen moment het idee dat ik moest wennen. Ook niet op de fanzone. Het was er gewoon gelijk weer. Kan alleen niet wachten tot wij zelf weer in een vol stadion compleet los kunnen gaan!
Titel: Re: interlands
Bericht door: Noordcambuur op november 10, 2025, 20:16:55
Gaan er a.s. vrijdag ook supporters naar Jong Oranje  |:)
Titel: Re: interlands
Bericht door: Specuveter op november 10, 2025, 21:29:17
Citaat van: Noordcambuur op november 10, 2025, 20:16:55
Gaan er a.s. vrijdag ook supporters naar Jong Oranje  |:)
Nee.
Titel: Re: interlands
Bericht door: PePe op november 11, 2025, 00:00:01
Uiteraard, niet duur.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Noordcambuur op november 11, 2025, 08:36:22
Citaat van: PePe op november 11, 2025, 00:00:01
Uiteraard, niet duur.
:thumbsup wij gaan er ook heen met een mannetje of 5 :y

Ook goed voor Cambuur h?,ze zullen wel wat krijgen van de KNVB.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Bankzitter op november 11, 2025, 09:29:04
Lijkt me wel dat we iets hieraan verdienen. En dus niet 30km verderop?  :devil
Titel: Re: interlands
Bericht door: Noordcambuur op november 11, 2025, 12:18:58
Citaat van: Bankzitter op november 11, 2025, 09:29:04
Lijkt me wel dat we iets hieraan verdienen. En dus niet 30km verderop?  :devil
daarom hoe voller het stadion hoe meer geld naar Cambuur  :y
En dat het vaker kan in Leeuwarden  |:)
Titel: Re: interlands
Bericht door: Noordcambuur op november 12, 2025, 14:39:03
Op 4 vakken na op de Oosttribune is het bijna vol ben heel benieuwd hoe het er a.s. vrijdag er uit gaat zien?..

Voor ?7,50 ben je er bij :thumbsup

En je sponsort de club ook nog :y
Titel: Re: interlands
Bericht door: Eewal op november 12, 2025, 14:46:14
Citaat van: Noordcambuur op november 12, 2025, 14:39:03
Op 4 vakken na op de Oosttribune is het bijna vol ben heel benieuwd hoe het er a.s. vrijdag er uit gaat zien?..

Voor ?7,50 ben je er bij :thumbsup

En je sponsort de club ook nog :y
Mooi voor Cambuur, maar interland voetbal vind ik eigenlijk helemaal niks aan. En de hoempapa sfeer daarbij ook niet.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Hirsch op november 12, 2025, 15:41:50
Citaat van: Noordcambuur op november 12, 2025, 14:39:03
Op 4 vakken na op de Oosttribune is het bijna vol ben heel benieuwd hoe het er a.s. vrijdag er uit gaat zien?..

Voor ?7,50 ben je er bij :thumbsup

En je sponsort de club ook nog :y

Volgens mij is alleen Oost in de verkoop en worden vakken pas voor verkoop vrijgegeven als een vak daarnaast bijna vol zit. Zo lijkt het tenminste. Paar duizend op oost en paar op west moeten we blij mee zijn  :proost
Titel: Re: interlands
Bericht door: Noordcambuur op november 12, 2025, 15:57:11
Citaat van: Hirsch op november 12, 2025, 15:41:50
Volgens mij is alleen Oost in de verkoop en worden vakken pas voor verkoop vrijgegeven als een vak daarnaast bijna vol zit. Zo lijkt het tenminste. Paar duizend op oost en paar op west moeten we blij mee zijn  :proost
klopt helemaal zit Oosttribune vol dan gaan ze zuidtribune openen.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Stiens op november 13, 2025, 09:18:34
Kleine 4000 kaarten verkocht op dit moment.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2025, 09:43:14
Citaat van: Stiens op november 13, 2025, 09:18:34
Kleine 4000 kaarten verkocht op dit moment.
ik weet niet hoeveel toeschouwers er anders bij een wedstrijd aanwezig zijn van jong oranje.
Titel: Re: interlands
Bericht door: PePe op november 13, 2025, 12:00:59
Citaat van: Noordcambuur op november 13, 2025, 09:43:14
ik weet niet hoeveel toeschouwers er anders bij een wedstrijd aanwezig zijn van jong oranje.

Jong Oranje staat er niet super voor, moet nu wel winnen!
Titel: Re: interlands
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2025, 13:44:02
Citaat van: PePe op november 13, 2025, 12:00:59
Jong Oranje staat er niet super voor, moet nu wel winnen!
ik zal morgen even kijken hoe het ervoor staat :y
Titel: Re: interlands
Bericht door: PePe op november 13, 2025, 16:51:36
Jankverhaal van de dkv keeper ook gelezen op OF? Deze jongen kan zijn debuut maken bij jong Oranje maar heeft moeite met het Cambuurstadion!! Suurtsje!!
Titel: Re: interlands
Bericht door: Noordcambuur op november 13, 2025, 18:27:49
Citaat van: PePe op november 13, 2025, 16:51:36
Jankverhaal van de dkv keeper ook gelezen op OF? Deze jongen kan zijn debuut maken bij jong Oranje maar heeft moeite met het Cambuurstadion!! Suurtsje!!
klaverboertje met zijn gebaartjes  :_schater
Titel: Re: interlands
Bericht door: PePe op november 14, 2025, 18:32:41
Citaat van: Noordcambuur op november 13, 2025, 18:27:49
klaverboertje met zijn gebaartjes  :_schater

Door zijn zwakke optreden in de media, geen basisplaats.  :_schater
Titel: Re: interlands
Bericht door: Poetser op november 14, 2025, 18:33:15
Wat een drama om het stadion in te komen. Niet normaal.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Arno A op november 14, 2025, 19:00:07
Vreemd om te zien die lege tribunes
Titel: Re: interlands
Bericht door: Poetser op november 14, 2025, 19:05:33
Omloop Oost kun je zwemmen. Kan toch nooit de bedoeling zijn geweest.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Bernardo op november 14, 2025, 19:30:42
Citaat van: Poetser op november 14, 2025, 19:05:33
Omloop Oost kun je zwemmen. Kan toch nooit de bedoeling zijn geweest.

Zo erg?
Titel: Re: interlands
Bericht door: PePe op november 14, 2025, 19:31:02
Niet normaal, zoveel regen vandaag. (Hopen dat het veld het hebben kan, deze wedstrijd)
Titel: Re: interlands
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 14, 2025, 20:20:29
Citaat van: PePe op november 14, 2025, 18:32:41
Door zijn zwakke optreden in de media, geen basisplaats.  :_schater
Serieus?
Titel: Re: interlands
Bericht door: Scc4-ever op november 14, 2025, 21:42:28
Citaat van: Bernardo op november 14, 2025, 19:30:42
Zo erg?
Ja er lag aardig wat water.
Titel: Re: interlands
Bericht door: PePe op november 14, 2025, 23:02:42
Gedegradeerd tot 4e keeper.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Noordcambuur op november 15, 2025, 10:54:48
Citaat van: PePe op november 14, 2025, 23:02:42
Gedegradeerd tot 4e keeper.
:thumbsup
Titel: Re: interlands
Bericht door: Noordcambuur op november 15, 2025, 10:55:41
Veld heeft het goed gehouden maar wat kut voetbal van jong oranje  8P
Titel: Re: interlands
Bericht door: Noordcambuur op november 15, 2025, 10:56:39
Maar Oranje is nog steeds ongeslagen in het kooi stadion.. :thumbsup
Titel: Re: interlands
Bericht door: EdsjeSCC op november 18, 2025, 20:50:09
Centimeters dik kippenvel bij het volkslied van Schotland. Hopelijk winnen ze!
Titel: Re: interlands
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 18, 2025, 20:58:18
Citaat van: EdsjeSCC op november 18, 2025, 20:50:09
Centimeters dik kippenvel bij het volkslied van Schotland. Hopelijk winnen ze!

GEWELDIG _O_ _O_

En wat een 1-0!

Ik heb niks met landenvoetbal, maar voor The Flower of Scotland maak ik graag een uitzondering.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 18, 2025, 22:47:22
Fantastisch dit _O_
Titel: Re: interlands
Bericht door: Huizen op november 18, 2025, 23:17:03
Waanzinnig einde. Ik dacht dat het dus onmogelijk was om je niet te plaatsen voor het WK, maar dat blijkt in Europa toch anders. "Slechts" 16 plekken.

Gefeliciteerd Schotland  :proost
Titel: Re: interlands
Bericht door: Arno A op november 19, 2025, 10:35:49
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 18, 2025, 20:58:18
GEWELDIG _O_ _O_

En wat een 1-0!

Ik heb niks met landenvoetbal, maar voor The Flower of Scotland maak ik graag een uitzondering.

Dat wordt weer een invasie van de Tartan Army volgend jaar.
Titel: Re: interlands
Bericht door: michello op november 19, 2025, 11:28:13
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 18, 2025, 20:58:18
GEWELDIG _O_ _O_

En wat een 1-0!

Ik heb niks met landenvoetbal, maar voor The Flower of Scotland maak ik graag een uitzondering.

Ierland en Schotland, altijd fantastisch om naar te kijken. Nergens anders zie je zoveel passie op het veld en tribunes.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Arno A op november 20, 2025, 12:26:00
Citaat van: michello op november 19, 2025, 11:28:13
Ierland en Schotland, altijd fantastisch om naar te kijken. Nergens anders zie je zoveel passie op het veld en tribunes.

Ja eerst nog de play-offs voor de Ieren. Plaatsing zou mooi zijn. Er wonen ook nog heel veel Ieren in de VS. Die kwamen in 1994 ook massaal met veel hartstocht op de wedstrijden af.
Titel: Re: interlands
Bericht door: nee,wel? op juni 11, 2026, 15:30:03
Nog leden hier die wel iets met het nationale elftal en ek en wk hebben?  Ik persoonlijk heb er helemaal niks mee,
ik kijk er wel naar, echter kan ontzettend genieten van de uitschakeling en al die oranje carnaval droeftoeters............

Echter zeer waarschijnlijk zijn er ook mensen die er helemaal naar toe leven, ieder zijn ding leeft dit wk bij jullie?
Titel: Re: interlands
Bericht door: Poetser op juni 11, 2026, 17:04:55
De huidige voetballers leven op een totaal andere wereld. De wereld van luxe, sterrenstatus en arrogantie.

Dat ze aankomen rijden in hun bolides van 100k met geblindeerde ramen en dan uitstappen in hun gekke peperdure outfits.

Hoe kan de gemiddelde arbeider die in de huidige wereld slapeloze nachten heeft omdat alles zo tyfusduur is en alleen nog maar duurder wordt zich daarmee identificeren?

Ik niet in ieder geval.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Arno A op juni 11, 2026, 17:37:43
Citaat van: nee,wel? op juni 11, 2026, 15:30:03
Nog leden hier die wel iets met het nationale elftal en ek en wk hebben?  Ik persoonlijk heb er helemaal niks mee,
ik kijk er wel naar, echter kan ontzettend genieten van de uitschakeling en al die oranje carnaval droeftoeters............

Echter zeer waarschijnlijk zijn er ook mensen die er helemaal naar toe leven, ieder zijn ding leeft dit wk bij jullie?

N?? leeft niet bij mij. Veel te veel landen mogen meedoen. Poulefase kan je wel overslaan. Bovendien veel wedstrijden 's nachts. Maar ja elk zijn goed recht om wel veel te kijken. Iedereen die er wel (meer) van geniet wens ik veel kijkplezier. En ik hoop dat Oranje toch wel ver komt.
Titel: Re: interlands
Bericht door: oost op juni 11, 2026, 17:50:23
Ik mis gewoon de (oude) op zet. Minder landen en 1 land die het organiseerde.
Nu is het niveau van de groeps fase waarschijnlijk gewoon dramatisch.
Plus dat 9 van de 10 duels in de nacht worden gespeeld.
Dus dit wk kan mij uit gestolen worden.
Sowieso is de charme wel een beetje weg na Qatar.
Toen moest Messi winnen en Frankrijk de finale halen.
Ik hoop dat het ooit weer normaal wordt waarschijnlijk tegen beter weten in :rodekaart
Titel: Re: interlands
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 11, 2026, 19:31:51
Citaat van: nee,wel? op juni 11, 2026, 15:30:03
Ik persoonlijk heb er helemaal niks mee,

Precies dit :thumbsup
Titel: Re: interlands
Bericht door: Inferno-058 op juni 11, 2026, 19:41:21
Citaat van: Poetser op juni 11, 2026, 17:04:55
De huidige voetballers leven op een totaal andere wereld. De wereld van luxe, sterrenstatus en arrogantie.

Dat ze aankomen rijden in hun bolides van 100k met geblindeerde ramen en dan uitstappen in hun gekke peperdure outfits.

Hoe kan de gemiddelde arbeider die in de huidige wereld slapeloze nachten heeft omdat alles zo tyfusduur is en alleen nog maar duurder wordt zich daarmee identificeren?

Ik niet in ieder geval.
Ik begrijp je punt maar is dat niet met hele voetbal zo? De mannen bij Cambuur krijgen ook wel dik betaald namelijk...
Titel: Re: interlands
Bericht door: Lore op juni 11, 2026, 20:59:02
Ja man! Leuk. Sterker nog, wij hebben net tickets geboekt naar Belgrado en Athene voor de nations league??. Maar dat is meer voor het goedkope bier, want en de uitpunteh (zodat wij naar het ek kunnen l)
Titel: Re: interlands
Bericht door: CambuurArnhem op juni 13, 2026, 09:44:28
Citaat van: nee,wel? op juni 11, 2026, 15:30:03
Nog leden hier die wel iets met het nationale elftal en ek en wk hebben?  Ik persoonlijk heb er helemaal niks mee,
ik kijk er wel naar, echter kan ontzettend genieten van de uitschakeling en al die oranje carnaval droeftoeters............

Echter zeer waarschijnlijk zijn er ook mensen die er helemaal naar toe leven, ieder zijn ding leeft dit wk bij jullie?

Ik probeer maar weer eens een WK te volgen. Maar de nachtwedstrijden sla ik over. Er zitten altijd wel wat verrassende wedstrijden bij, vooral in de groepsfase. Heb verder niet veel met Oranje.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 14, 2026, 22:58:45
Het was rustig op straat net, tijdens het rondje met de hond  :proost
Titel: Re: interlands
Bericht door: papier op juni 15, 2026, 00:03:24
Nee. En Koeman maakt het er ook niet veel beter op. Graag achterlaten in de VS.
Titel: Re: interlands
Bericht door: Inferno-058 op juni 15, 2026, 00:39:48
Slot moet hem maar vervangen. Is ook ex Cambuur...
Titel: Re: interlands
Bericht door: Specuveter op juni 15, 2026, 09:54:03
Verdedigend wisselen is nooit goed :wall
Titel: Re: interlands
Bericht door: zeewolde op juni 15, 2026, 10:35:58
Summerville die bijna bij Cambuur speelde...
Titel: Re: interlands
Bericht door: Lore op juni 15, 2026, 10:43:40
Citaat van: zeewolde op juni 15, 2026, 10:35:58
Summerville die bijna bij Cambuur speelde...

Best jammer toch? Maar ik moet ook altijd denken aan dat incident in de kleedkamer met zijn familie. Maar komt over als een leuke jongen en met de degradatie van West Ham is het voor hem wel belangrijk een goed WK te spelen. Gisteren helpt!
Titel: Re: interlands
Bericht door: okkele op juni 15, 2026, 17:45:24
Citaat van: zeewolde op juni 15, 2026, 10:35:58
Summerville die bijna bij Cambuur speelde...
volgens sommige forumers ja.
ik denk dat er toen al duidelijk was dat ie wat te groot werd.
Titel: Re: interlands
Bericht door: zeewolde op juni 15, 2026, 18:16:52
Citaat van: Lore op juni 15, 2026, 10:43:40
Best jammer toch? Maar ik moet ook altijd denken aan dat incident in de kleedkamer met zijn familie. Maar komt over als een leuke jongen en met de degradatie van West Ham is het voor hem wel belangrijk een goed WK te spelen. Gisteren helpt!

Dat was iets samen met zijn broer bij een jeugdinterland toch?
Titel: Re: interlands
Bericht door: Lore op juni 15, 2026, 19:27:16
Citaat van: zeewolde op juni 15, 2026, 18:16:52
Dat was iets samen met zijn broer bij een jeugdinterland toch?

Weet het niet helemaal meer. Maar wel broers niet in de kleedkamer horen
Titel: Re: interlands
Bericht door: Inferno-058 op juni 21, 2026, 10:41:08
Overtuigende winst. Mede te danken aan Summerville die hier nog wel eens werd genoemd.