Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

interlands

Gestart door marrumer, juni 06, 2013, 22:26:06

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 28, 2021, 00:16:23
Het is niet dat ik er lol om heb, maar het kan mij ook hélemaal niks schelen.

Oranje :R
klopt ik heb ik er ook niet veel mee.

Lore

Citaat van: nee,wel? op juni 27, 2021, 20:22:01
nou daar zijn we ook weer vanaf :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater al die oranje prullaria kan weer in de kliko, dit vind ik altijd het mooiste moment van een ek of wk al die beteuterde oranje hosanna droeftoeters op de tribune heerlijk genieten dit. nou ik neem er nog een paar op :hein _O_ _O_ :y :y :zweep :zweep

Tsjah, ik kom net terug uit budapest. Dus zal dan wel een van die droeftoeters zijn.  :proost

Was toch geweldig om met mijn dochter daar heen te kunnen gaan. Gelukkig kom ik al heel erg lang bij Cambuur en zit er een beetje eelt op mijn voetbalhart.

Eewal

Citaat van: Lore op juni 28, 2021, 22:22:28
Tsjah, ik kom net terug uit budapest. Dus zal dan wel een van die droeftoeters zijn.  :proost

Was toch geweldig om met mijn dochter daar heen te kunnen gaan. Gelukkig kom ik al heel erg lang bij Cambuur en zit er een beetje eelt op mijn voetbalhart.
mooi avontuur!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op juni 28, 2021, 22:22:28
en zit er een beetje eelt op mijn voetbalhart.

Ruim voldoende inderdaad  :devil
Henk, held, bedankt

Specuveter

Maar als je de wedstrijden van vandaag ziet....man man man wat was ons duel dan slecht en angstig.

Lore

Citaat van: Eewal op juni 28, 2021, 22:25:21
mooi avontuur!

Echt enorm, een aanrader voor die kleintjes (en de groten stiekem ook wel hoor)

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 28, 2021, 22:45:49
Ruim voldoende inderdaad  :devil

Het heeft ook voordelen he?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Vanavond gaat Blauw-geel zeker winnen  _O_ |:) _O_
Henk, held, bedankt

Inferno-058

#52
Citaat van: Lore op juni 28, 2021, 22:22:28
Tsjah, ik kom net terug uit budapest. Dus zal dan wel een van die droeftoeters zijn.  :proost

Was toch geweldig om met mijn dochter daar heen te kunnen gaan. Gelukkig kom ik al heel erg lang bij Cambuur en zit er een beetje eelt op mijn voetbalhart.
Mooi dat ze daar in Hongarije gewoon in volle stadions spelen, zal vast wel wennen zijn geweest?

Lore

Citaat van: Inferno-058 op juni 30, 2021, 00:24:40
Mooi dat ze daar in Hongarije gewoon in volle stadions spelen, zal vast wel wennen zijn geweest?

Nou, misschien heel bijzonder. Maar ik had geen moment het idee dat ik moest wennen. Ook niet op de fanzone. Het was er gewoon gelijk weer. Kan alleen niet wachten tot wij zelf weer in een vol stadion compleet los kunnen gaan!

Noordcambuur

Gaan er a.s. vrijdag ook supporters naar Jong Oranje  |:)

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op november 10, 2025, 20:16:55
Gaan er a.s. vrijdag ook supporters naar Jong Oranje  |:)
Nee.

PePe

Uiteraard, niet duur.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op november 11, 2025, 00:00:01
Uiteraard, niet duur.
:thumbsup wij gaan er ook heen met een mannetje of 5 :y

Ook goed voor Cambuur h?,ze zullen wel wat krijgen van de KNVB.

Bankzitter

Lijkt me wel dat we iets hieraan verdienen. En dus niet 30km verderop?  :devil

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op november 11, 2025, 09:29:04
Lijkt me wel dat we iets hieraan verdienen. En dus niet 30km verderop?  :devil
daarom hoe voller het stadion hoe meer geld naar Cambuur  :y
En dat het vaker kan in Leeuwarden  |:)