Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

interlands

Gestart door marrumer, juni 06, 2013, 22:26:06

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Niet normaal, zoveel regen vandaag. (Hopen dat het veld het hebben kan, deze wedstrijd)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op november 14, 2025, 18:32:41
Door zijn zwakke optreden in de media, geen basisplaats.  :_schater
Serieus?
Henk, held, bedankt

Scc4-ever


PePe

Gedegradeerd tot 4e keeper.

Noordcambuur


Noordcambuur

Veld heeft het goed gehouden maar wat kut voetbal van jong oranje  8P

Noordcambuur

Maar Oranje is nog steeds ongeslagen in het kooi stadion.. :thumbsup

EdsjeSCC

Centimeters dik kippenvel bij het volkslied van Schotland. Hopelijk winnen ze!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: EdsjeSCC op november 18, 2025, 20:50:09
Centimeters dik kippenvel bij het volkslied van Schotland. Hopelijk winnen ze!

GEWELDIG _O_ _O_

En wat een 1-0!

Ik heb niks met landenvoetbal, maar voor The Flower of Scotland maak ik graag een uitzondering.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Huizen

Waanzinnig einde. Ik dacht dat het dus onmogelijk was om je niet te plaatsen voor het WK, maar dat blijkt in Europa toch anders. "Slechts" 16 plekken.

Gefeliciteerd Schotland  :proost

Arno A

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 18, 2025, 20:58:18
GEWELDIG _O_ _O_

En wat een 1-0!

Ik heb niks met landenvoetbal, maar voor The Flower of Scotland maak ik graag een uitzondering.

Dat wordt weer een invasie van de Tartan Army volgend jaar.

michello

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 18, 2025, 20:58:18
GEWELDIG _O_ _O_

En wat een 1-0!

Ik heb niks met landenvoetbal, maar voor The Flower of Scotland maak ik graag een uitzondering.

Ierland en Schotland, altijd fantastisch om naar te kijken. Nergens anders zie je zoveel passie op het veld en tribunes.

Arno A

Citaat van: michello op november 19, 2025, 11:28:13
Ierland en Schotland, altijd fantastisch om naar te kijken. Nergens anders zie je zoveel passie op het veld en tribunes.

Ja eerst nog de play-offs voor de Ieren. Plaatsing zou mooi zijn. Er wonen ook nog heel veel Ieren in de VS. Die kwamen in 1994 ook massaal met veel hartstocht op de wedstrijden af.

nee,wel?

Nog leden hier die wel iets met het nationale elftal en ek en wk hebben?  Ik persoonlijk heb er helemaal niks mee,
ik kijk er wel naar, echter kan ontzettend genieten van de uitschakeling en al die oranje carnaval droeftoeters............

Echter zeer waarschijnlijk zijn er ook mensen die er helemaal naar toe leven, ieder zijn ding leeft dit wk bij jullie?