Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

interlands

Gestart door marrumer, juni 06, 2013, 22:26:06

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

en jong oranje wint met 3-2 van jong duitsland  |:)

Clint

Wat een drama tweede helft. Je kon duidelijk zien dat die Duutsers er zin in hadden de tweede helft. Dat werd niet opgepikt door die jochies in oranje.
Verschrikkelijke blunder van die De Vrij. Wegroeien zo'n bal. Gaat die lopen met de bal daar. Middenvelders ook niet meer gezien in de tweede helft.

Moet een stuk beter over het geheel.

mario

#2
Citaat van: clint op juni 07, 2013, 07:23:54
Wat een drama tweede helft. Je kon duidelijk zien dat die Duutsers er zin in hadden de tweede helft. Dat werd niet opgepikt door die jochies in oranje.
Verschrikkelijke blunder van die De Vrij. Wegroeien zo'n bal. Gaat die lopen met de bal daar. Middenvelders ook niet meer gezien in de tweede helft.

Moet een stuk beter over het geheel.

Wat een klasse 1e helft, middenveld sterk met Mahler en van Ginkel. Duutsers volledig weggespeeld. Schitterende aanval in de 7e minuut, had een goal verdiend.
2e helft maken ze het zichzelf erg moeilijk door niet te blijven voetballen.


Tsja.... het is maar wat je wilt zien.


Dokkumer

Citaat van: clint op juni 07, 2013, 07:23:54
Wat een drama tweede helft. Je kon duidelijk zien dat die Duutsers er zin in hadden de tweede helft. Dat werd niet opgepikt door die jochies in oranje.
Verschrikkelijke blunder van die De Vrij. Wegroeien zo'n bal. Gaat die lopen met de bal daar. Middenvelders ook niet meer gezien in de tweede helft.

Moet een stuk beter over het geheel.
Het begon al met die totaal verkeerde inspeelpass van Martins Indi waardoor alles uit positie stond.

marrumer

indonesie - nederland 0-3 het was niet best :zucht

SCCRulez

Ik vind het waardeloos dat Clasie niet speelt! Zeker tweede helft zakt middenveld behoorlijk door 't ijs, als de druk er wat op komt. Komen erg goed weg met sterke kopbal van Fer maar waren tweede helft geen schim

Tukker

Estland - Robben 1-1

Niet best

Cambuur kan een voorbeeld nemen aan de Esten qua effectiviteit
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Ik zeg halen die Vassiljev  :insane
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

marrumer


John Hiatt

Sneijder  :rodekaart
Van Gaal: levenslang sv, in diskrediet brengen voetbal

Dokkumer

Als je niet doordekt kunnen die Essen toch wel goed voetballen, aldus Ronald de Boer :devil

Nooit geweten dat bomen ook kunnen voetballen 8P

speculeter

Weekend zonder cambuur.
Kloteinterlands....

SCCornjum

In betrekkelijke anonimiteit keerde Louis van Gaal zaterdag terug in Barcelona, waar het Nederlands elftal zich voorbereidt op het uitduel met het nabijgelegen Andorra in de WK-kwalificatie.

Zowel bij aankomst op de luchthaven als op de training waren er geen Spaanse journalisten te bekennen. Ze hadden het wellicht druk met de toewijzing van de Olympische Spelen van 2020, de kritiek van Eric Abidal op FC Barcelona of het vertrek van Mesut Özil bij Real Madrid.

Slechts enkele reizigers herkenden de oud-trainer van Barcelona op het vliegveld. Van Gaal voorzag hen gul van handtekeningen en poseerde geduldig voor foto's. Wat een verschil met de twee periodes dat hij de Spaanse club onder zijn hoede had. Van Gaal vulde toen dagelijks meerdere sportpagina's. De Amsterdammer was altijd nieuws, of hij wilde of niet.

Van Gaal startte in 1997 voortvarend bij Barcelona. Al in zijn eerste seizoen won hij de titel en nationale beker. Het was voor het eerst in 39 jaar dat de Catalaanse club met beide prijzen aan de haal ging. In het volgende voetbaljaar verloor hij aan populariteit, ondanks een tweede landstitel. Van Gaal ruziede veelvuldig met de media en veranderde FC Barcelona in een soort van 'Nederlands' elftal met Winston Bogarde, Phillip Cocu, Patrick Kluivert, Michael Reiziger, Boudewijn Zenden, Ruud Hesp en Frank en Ronald de Boer.

Na een seizoen zonder prijzen keerde Van Gaal de Spaanse club in 2000 de rug toe. De Amsterdammer verklaarde zich solidair met voorzitter Josep Lluis Núñez en nam afscheid zoals misschien alleen hij dat kan doen. ,,Vrienden van de pers, ik ga weg, gefeliciteerd'', bulderde hij in gebroken Spaans.

Groot was de verbazing in Barcelona en verre omstreken toen Van Gaal in 2002 mocht terugkeren als hoofdtrainer. Hij beleefde een ongelukkige rentree. De resultaten vielen tegen en de kritiek op de coach zwelde aan. Ook Johan Cruijff liet in verschillende columns zijn ongenoegen horen. Uiteindelijk namen trainer en club na ruim een half jaar al weer afscheid van elkaar.

Zaterdagavond stond Van Gaal als bondscoach van het Nederlands elftal op het prachtige veld 7 van het trainingscomplex van Barça. Hij oefende alleen met de wisselspelers van het teleurstellend verlopen duel van vrijdag met Estland (2-2). Hij deed dat met net zo veel overgave als altijd. Uiteindelijk kwam er toch nog een Spaanse fotograaf kijken. Die kwam voor Kenneth Vermeer, de enige speler van Oranje die over anderhalve week met Ajax tegen Barcelona voetbalt in de Champions League.
Watching Football Is Not A Crime

Holwerd voor Cambuur

Nederland
Tsjechie
Turkije
Ijsland
Letland
Kazachstan


Dat wordt geen EK2016 :O
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

pvanbuijtene

26 punten.. 8winst.. 2x gelijk.. makkie