Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

interlands

Gestart door marrumer, juni 06, 2013, 22:26:06

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Nog even en die kwalificatie kunnen ze helemaal afschaffen. Alle nummers 1 en 2 gaan sowieso en de nummers 3 spelen er nog om. Kun je de toplanden op papier ook wel door laten gaan :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

marrumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 23, 2014, 14:48:57
Nog even en die kwalificatie kunnen ze helemaal afschaffen. Alle nummers 1 en 2 gaan sowieso en de nummers 3 spelen er nog om. Kun je de toplanden op papier ook wel door laten gaan :|
tja we doen in ieder geval weer mee aan het ek 2016 das mooi.

Leovardiascc

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 23, 2014, 12:57:49
Nederland
Tsjechie
Turkije
Ijsland
Letland
Kazachstan


Dat wordt geen EK2016 :O

moet te doen zijn, geen makje maar zeker niet onmogelijk

Yellow Army

Man man man, weer genoten van oranje. Dit was de hinderlijke onderbreking van de competitie weer dubbel en dwars waard.
Area 58

Clint

Martins Indi:  :_schater :_schater :_schater

Balletje breed jongen.

John Hiatt

Blind en De Jong zijn nog slechter, en dat kan al bijna niet. Gelukkig bijna weer  |:)

drg

Gelukkig heeft de eredivisie daar een weekend lam voor moeten leggen, hebben we allemaal weer kunnen zien hoe het niet moet. Als ze bij oranje nou eens meer nieuw talent durfden in te zetten krijg je waarachtig nog creativiteit en motivatie te zien.

CJ058

http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=216384

Kaas, schmink en koffie. Zo gaan we woensdags op pad. Jonge, jonge, jonge....

Gasgeve

Clowns. Net zoals die dkv'ers die met hoorns en friese vlaggen op hun hoofd lopen. Afvoeren die lui.

Lore

Citaat van: Gasgeve op november 13, 2014, 11:11:50
Clowns. Net zoals die dkv'ers die met hoorns en friese vlaggen op hun hoofd lopen. Afvoeren die lui.

Dit is toch iets voor kleine kinderen? Ik denk dat mijn dochter het fantastisch zou vinden, maar als papa het ooit na gaan doen dan moet iemand mij laten inslapen!

Gasgeve

Citaat van: Lore op november 13, 2014, 12:10:33
Dit is toch iets voor kleine kinderen? Ik denk dat mijn dochter het fantastisch zou vinden, maar als papa het ooit na gaan doen dan moet iemand mij laten inslapen!
Voor kleine kinderen is het leuk ja. Mensen die een beetje na kunnen denken, gaan niet zo naar een wedstrijd.

Sander Scc

En dan te bedenken dat het allemaal met 1 indiaan is begonnen.. Stop de carnavalisering in het (interland)voetbal! :devil

Against Modern Carnaval!!  :zweep

Destroyer

Nooit geweten dat je in de eigen land ook uitwedstrijden kan spelen. Heel erg handig de tegenstander van zo veel kaarten voorzien. Dag EK2016.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Langzaam wordt dit land overgenomen!
12.500 turken op de tribune, het hadden er max 2000 moeten zijn.

Dit zal de laatste wedstrijd van Hiddink zijn.

Daar gaat mijn reisje naar Frankrijk  ;(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Casuals-lwd

Noem me maar een nep-Nederlander, maar ik heb helemaal niks met interlands. Ik vind het leuk als Nederland zo ver mogelijk komt maar ik ben er niet rouwig om als ze eruit liggen.

Heb het even gekeken, maar mij zie je daar niet hoor. Ik kijk liever uit naar volgende week  |:)