Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

interlands

Gestart door marrumer, juni 06, 2013, 22:26:06

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Op 4 vakken na op de Oosttribune is het bijna vol ben heel benieuwd hoe het er a.s. vrijdag er uit gaat zien?..

Voor ?7,50 ben je er bij :thumbsup

En je sponsort de club ook nog :y

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op november 12, 2025, 14:39:03
Op 4 vakken na op de Oosttribune is het bijna vol ben heel benieuwd hoe het er a.s. vrijdag er uit gaat zien?..

Voor ?7,50 ben je er bij :thumbsup

En je sponsort de club ook nog :y
Mooi voor Cambuur, maar interland voetbal vind ik eigenlijk helemaal niks aan. En de hoempapa sfeer daarbij ook niet.

Hirsch

Citaat van: Noordcambuur op november 12, 2025, 14:39:03
Op 4 vakken na op de Oosttribune is het bijna vol ben heel benieuwd hoe het er a.s. vrijdag er uit gaat zien?..

Voor ?7,50 ben je er bij :thumbsup

En je sponsort de club ook nog :y

Volgens mij is alleen Oost in de verkoop en worden vakken pas voor verkoop vrijgegeven als een vak daarnaast bijna vol zit. Zo lijkt het tenminste. Paar duizend op oost en paar op west moeten we blij mee zijn  :proost

Noordcambuur

Citaat van: Hirsch op november 12, 2025, 15:41:50
Volgens mij is alleen Oost in de verkoop en worden vakken pas voor verkoop vrijgegeven als een vak daarnaast bijna vol zit. Zo lijkt het tenminste. Paar duizend op oost en paar op west moeten we blij mee zijn  :proost
klopt helemaal zit Oosttribune vol dan gaan ze zuidtribune openen.

Stiens

Kleine 4000 kaarten verkocht op dit moment.

Noordcambuur

Citaat van: Stiens op november 13, 2025, 09:18:34
Kleine 4000 kaarten verkocht op dit moment.
ik weet niet hoeveel toeschouwers er anders bij een wedstrijd aanwezig zijn van jong oranje.

PePe

Citaat van: Noordcambuur op november 13, 2025, 09:43:14
ik weet niet hoeveel toeschouwers er anders bij een wedstrijd aanwezig zijn van jong oranje.

Jong Oranje staat er niet super voor, moet nu wel winnen!

Noordcambuur

Citaat van: PePe op november 13, 2025, 12:00:59
Jong Oranje staat er niet super voor, moet nu wel winnen!
ik zal morgen even kijken hoe het ervoor staat :y

PePe

Jankverhaal van de dkv keeper ook gelezen op OF? Deze jongen kan zijn debuut maken bij jong Oranje maar heeft moeite met het Cambuurstadion!! Suurtsje!!

Noordcambuur

Citaat van: PePe op november 13, 2025, 16:51:36
Jankverhaal van de dkv keeper ook gelezen op OF? Deze jongen kan zijn debuut maken bij jong Oranje maar heeft moeite met het Cambuurstadion!! Suurtsje!!
klaverboertje met zijn gebaartjes  :_schater

PePe

Citaat van: Noordcambuur op november 13, 2025, 18:27:49
klaverboertje met zijn gebaartjes  :_schater

Door zijn zwakke optreden in de media, geen basisplaats.  :_schater

Poetser

Wat een drama om het stadion in te komen. Niet normaal.

Arno A

Vreemd om te zien die lege tribunes

Poetser

Omloop Oost kun je zwemmen. Kan toch nooit de bedoeling zijn geweest.

Bernardo

Citaat van: Poetser op november 14, 2025, 19:05:33
Omloop Oost kun je zwemmen. Kan toch nooit de bedoeling zijn geweest.

Zo erg?