Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

interlands

Gestart door marrumer, juni 06, 2013, 22:26:06

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

De huidige voetballers leven op een totaal andere wereld. De wereld van luxe, sterrenstatus en arrogantie.

Dat ze aankomen rijden in hun bolides van 100k met geblindeerde ramen en dan uitstappen in hun gekke peperdure outfits.

Hoe kan de gemiddelde arbeider die in de huidige wereld slapeloze nachten heeft omdat alles zo tyfusduur is en alleen nog maar duurder wordt zich daarmee identificeren?

Ik niet in ieder geval.

Arno A

Citaat van: nee,wel? op juni 11, 2026, 15:30:03
Nog leden hier die wel iets met het nationale elftal en ek en wk hebben?  Ik persoonlijk heb er helemaal niks mee,
ik kijk er wel naar, echter kan ontzettend genieten van de uitschakeling en al die oranje carnaval droeftoeters............

Echter zeer waarschijnlijk zijn er ook mensen die er helemaal naar toe leven, ieder zijn ding leeft dit wk bij jullie?

N?? leeft niet bij mij. Veel te veel landen mogen meedoen. Poulefase kan je wel overslaan. Bovendien veel wedstrijden 's nachts. Maar ja elk zijn goed recht om wel veel te kijken. Iedereen die er wel (meer) van geniet wens ik veel kijkplezier. En ik hoop dat Oranje toch wel ver komt.

oost

Ik mis gewoon de (oude) op zet. Minder landen en 1 land die het organiseerde.
Nu is het niveau van de groeps fase waarschijnlijk gewoon dramatisch.
Plus dat 9 van de 10 duels in de nacht worden gespeeld.
Dus dit wk kan mij uit gestolen worden.
Sowieso is de charme wel een beetje weg na Qatar.
Toen moest Messi winnen en Frankrijk de finale halen.
Ik hoop dat het ooit weer normaal wordt waarschijnlijk tegen beter weten in :rodekaart

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: nee,wel? op juni 11, 2026, 15:30:03
Ik persoonlijk heb er helemaal niks mee,

Precies dit :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Inferno-058

Citaat van: Poetser op juni 11, 2026, 17:04:55
De huidige voetballers leven op een totaal andere wereld. De wereld van luxe, sterrenstatus en arrogantie.

Dat ze aankomen rijden in hun bolides van 100k met geblindeerde ramen en dan uitstappen in hun gekke peperdure outfits.

Hoe kan de gemiddelde arbeider die in de huidige wereld slapeloze nachten heeft omdat alles zo tyfusduur is en alleen nog maar duurder wordt zich daarmee identificeren?

Ik niet in ieder geval.
Ik begrijp je punt maar is dat niet met hele voetbal zo? De mannen bij Cambuur krijgen ook wel dik betaald namelijk...

Lore

Ja man! Leuk. Sterker nog, wij hebben net tickets geboekt naar Belgrado en Athene voor de nations league??. Maar dat is meer voor het goedkope bier, want en de uitpunteh (zodat wij naar het ek kunnen l)

CambuurArnhem

Citaat van: nee,wel? op juni 11, 2026, 15:30:03
Nog leden hier die wel iets met het nationale elftal en ek en wk hebben?  Ik persoonlijk heb er helemaal niks mee,
ik kijk er wel naar, echter kan ontzettend genieten van de uitschakeling en al die oranje carnaval droeftoeters............

Echter zeer waarschijnlijk zijn er ook mensen die er helemaal naar toe leven, ieder zijn ding leeft dit wk bij jullie?

Ik probeer maar weer eens een WK te volgen. Maar de nachtwedstrijden sla ik over. Er zitten altijd wel wat verrassende wedstrijden bij, vooral in de groepsfase. Heb verder niet veel met Oranje.

Holwerd voor Cambuur

Het was rustig op straat net, tijdens het rondje met de hond  :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Nee. En Koeman maakt het er ook niet veel beter op. Graag achterlaten in de VS.

Inferno-058

Slot moet hem maar vervangen. Is ook ex Cambuur...

Specuveter

Verdedigend wisselen is nooit goed :wall

zeewolde

Summerville die bijna bij Cambuur speelde...

Lore

Citaat van: zeewolde op juni 15, 2026, 10:35:58
Summerville die bijna bij Cambuur speelde...

Best jammer toch? Maar ik moet ook altijd denken aan dat incident in de kleedkamer met zijn familie. Maar komt over als een leuke jongen en met de degradatie van West Ham is het voor hem wel belangrijk een goed WK te spelen. Gisteren helpt!

okkele

Citaat van: zeewolde op juni 15, 2026, 10:35:58
Summerville die bijna bij Cambuur speelde...
volgens sommige forumers ja.
ik denk dat er toen al duidelijk was dat ie wat te groot werd.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

zeewolde

Citaat van: Lore op juni 15, 2026, 10:43:40
Best jammer toch? Maar ik moet ook altijd denken aan dat incident in de kleedkamer met zijn familie. Maar komt over als een leuke jongen en met de degradatie van West Ham is het voor hem wel belangrijk een goed WK te spelen. Gisteren helpt!

Dat was iets samen met zijn broer bij een jeugdinterland toch?