Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

interlands

Gestart door marrumer, juni 06, 2013, 22:26:06

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Mazzel dat de nr 3 ook nog kans heeft op EK, anders lagen we er nu wel uit

punkman

Lees ik dit:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/oranje/23860549/___Vertrouwen_in_Guus_Hiddink___.html

En wij hier af en toe klagen over de Jong die veel punten heeft gepakt en ons er weer inhoud volgend seizoen. 8P

In deze groep fase hadden we toch veel hoger moeten staan ?
Mag blijkbaar een hele hoop als je naam Hiddink is, zelfs als er weinig tot niets gepresteerd is.
Maar ik zeg niks meer...

Treb

Citaat van: Casuals-lwd op maart 28, 2015, 22:54:18
Noem me maar een nep-Nederlander, maar ik heb helemaal niks met interlands. Ik vind het leuk als Nederland zo ver mogelijk komt maar ik ben er niet rouwig om als ze eruit liggen.

Heb het even gekeken, maar mij zie je daar niet hoor. Ik kijk liever uit naar volgende week  |:)

Heb ik ook hoor. Word er niet warm of koud van eerlijk gezegd.

666

Citaat van: Treb op maart 29, 2015, 07:21:15
Heb ik ook hoor. Word er niet warm of koud van eerlijk gezegd.

Die hele kwalificatie kan mij gestolen worden...  Doe die lekker in de de zomer en in de winterstop, heb ik er iig geen last van.

Maar een eindronde vind ik wel weer leuk (komt ook misschien door die voetballoze periodes aan het einde van het seizoen).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

pvanbuijtene

Citaat van: 666 op maart 29, 2015, 08:10:57
Die hele kwalificatie kan mij gestolen worden...  Doe die lekker in de de zomer en in de winterstop, heb ik er iig geen last van.

Maar een eindronde vind ik wel weer leuk (komt ook misschien door die voetballoze periodes aan het einde van het seizoen).
gloryhunter :proost

666

Citaat van: pvanbuijtene op maart 29, 2015, 12:42:24
gloryhunter :proost

Hahahahaha.... Interland week. Ik zou blij zijn als dit weer voorbij is.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

rudie

Misschien niet helemaal het goede topic maar weet even niet waar het anders te plaatsen.

In mijn herinnering ben ik ergens in de jaren '80 in het Cambuurstadion naar een wedstrijd van Jong Oranje/ Olympisch Elftal geweest, volgens mij tegen Frankrijk. Toen nog op de oude Noord tribune, voor zover het een tribune genoemd kon worden.
Nou ben ik erg nieuwsgierig naar de datum en eventuele opstellingen van de teams, maar kan er nergens iets over vinden, ook niet met hulp van Google of Wikipedia. Hier toevallig nog een (oudere) liefhebber die een tip heeft?

Dokkumer


rudie

Dank je Dokkumer. Naar mijn idee deed Desmond Gemert mee in de wedstrijd die ik bedoel (herinner me hem vanwege zijn 'Gullit-kapsel' dat hij indertijd had.), ik zoek nog even verder.

el haj

Voor de mensen die vanavond Oranje gaan kijken (zullen er vast minder zijn dan gewoonlijk, na de wedstrijd tegen Turkije  :X ) is er wel een leuk weetje: Ciganiks staat in de basis bij Letland!  :P

Cambuur Groningen

Oranje weet nu ook wat wij regelmatig meemaken: niet zo makkelijk om door een muur te voetballen

Collingwood

Is veel moeilijker dan menigeen denkt inderdaad! Zeker in ons geval, waar het niveau veel dichter bij elkaar ligt dan bij NL-Gibraltar.
Kalmte alleen kan u redden.

nee,wel?

nou daar zijn we ook weer vanaf :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater al die oranje prullaria kan weer in de kliko, dit vind ik altijd het mooiste moment van een ek of wk al die beteuterde oranje hosanna droeftoeters op de tribune heerlijk genieten dit. nou ik neem er nog een paar op :hein _O_ _O_ :y :y :zweep :zweep

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: nee,wel? op juni 27, 2021, 20:22:01
nou daar zijn we ook weer vanaf :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater al die oranje prullaria kan weer in de kliko, dit vind ik altijd het mooiste moment van een ek of wk al die beteuterde oranje hosanna droeftoeters op de tribune heerlijk genieten dit. nou ik neem er nog een paar op :hein _O_ _O_ :y :y :zweep :zweep
Ben blij voor je dat je lol hebt....... :|

Holwerd voor Cambuur

Het is niet dat ik er lol om heb, maar het kan mij ook hélemaal niks schelen.

Oranje :R
SC Cambuur Kampioen 2019-2021