Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Specuveter op november 02, 2024, 09:00:45

Titel: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Specuveter op november 02, 2024, 09:00:45
Op naar de volgende 3 punten
Op Zaterdag moet het eerste van PSV
Dus hopelijk w??r een echt Jong team.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Noordcambuur op november 04, 2024, 21:15:56
Ik kijk nu naar de wedstrijd J.PSV tegen Emmen ruststand 0-2 .
Jong psv is niet goed hoor dit moet te doen zijn.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: denistel op november 04, 2024, 21:16:26
Citaat van: Specuveter op november 02, 2024, 09:00:45
Op naar de volgende 3 punten
Op Zaterdag moet het eerste van PSV
Dus hopelijk w??r een echt Jong team.

jong speelt nu ook en 1e nog cl dus zal me benieuwen,land speelt nu wel
maar op vrijdag meestal niet.ze zijn niet zo sterk als vorig seizoen gewoon
volle bak er tegen aan en publiek er achter
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Ollie op november 05, 2024, 07:59:29
Zou toch lekker zijn, twee keer op rij van een Jong ploeg winnen. Hebben we volgens mij nog nooit gedaan...
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: YellowBlue op november 05, 2024, 08:11:14
Citaat van: Ollie op november 05, 2024, 07:59:29
Zou toch lekker zijn, twee keer op rij van een Jong ploeg winnen. Hebben we volgens mij nog nooit gedaan...
De laatste jaren zeker niet nee, met vorig jaar als dieptepunt. In 2021 wonnen we bijna alles dus ook van de meeste jong teams.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Noordcambuur op november 05, 2024, 10:42:46
Er zijn nog voldoende kaarten beschikbaar dus wees er vroeg bij om het avondje Cambuur mee te maken.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Noordcambuur op november 06, 2024, 13:45:16
Weekje vrij gehad zijn ze allemaal wat fit voor deze wedstrijd.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: zeewolde op november 06, 2024, 16:26:25
Citaat van: Noordcambuur op november 06, 2024, 13:45:16
Weekje vrij gehad zijn ze allemaal wat fit voor deze wedstrijd.
Afolabi schijnt superfit te zijn, zou zeker 20-30 minuten mee kunnen slenteren...
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Noordcambuur op november 07, 2024, 14:38:09
Waarschijnlijk wordt dit de opstelling,

Doel Jansen

Verd Poll,Nieling,v.Mullem,Mercera.

Midv Kieftenbelt,De Leeuw,Diemers.

Aanv Pauwels,Balk,Nartey.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Noordcambuur op november 07, 2024, 14:40:50
Souren is er niet bij net vader geworden.
Afolabi nog niet fit genoeg om te starten.
De Leeuw begint waarschijnlijk op de bank ik heb hem in de basiself gezet wie moet anders dan op de plaats van de Leeuw  :?
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Bernardo op november 07, 2024, 14:42:29
Citaat van: Noordcambuur op november 07, 2024, 14:40:50
Souren is er niet bij net vader geworden.
Afolabi nog niet fit genoeg om te starten.
De Leeuw begint waarschijnlijk op de bank ik heb hem in de basiself gezet wie moet anders dan op de plaats van de Leeuw  :?

Alhaft, en Nartey op het middenveld.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: anderszchristian op november 07, 2024, 14:47:50
Jansen
Mercera, van Mullem, Nieling, Poll
Kieftenbeld, Diemers, Nartey
Alhaft, Balk, Pauwels
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Noordcambuur op november 07, 2024, 16:20:46
Citaat van: Bernardo op november 07, 2024, 14:42:29
Alhaft, en Nartey op het middenveld.
klopt heb Alhaft vergeten  :_schater
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: AL op november 07, 2024, 16:22:47
Citaat van: Noordcambuur op november 07, 2024, 14:40:50
Souren is er niet bij net vader geworden.
Afolabi nog niet fit genoeg om te starten.
De Leeuw begint waarschijnlijk op de bank ik heb hem in de basiself gezet wie moet anders dan op de plaats van de Leeuw  :?

Als Souren al vader is geworden kan hij morgen toch gewoon meedoen?
Wat is dat nou voor softie gedoe.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: denistel op november 07, 2024, 18:11:11
Citaat van: AL op november 07, 2024, 16:22:47
Als Souren al vader is geworden kan hij morgen toch gewoon meedoen?
Wat is dat nou voor softie gedoe.

mut luiers verschonen he  :_schater
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Zuid1991 op november 07, 2024, 18:28:57
Citaat van: denistel op november 07, 2024, 18:11:11
mut luiers verschonen he  :_schater
Dat heet woke.
Jetlag, last van ingegroeide teennagel, etc.  :R
Voetbal is echt een softie sport aan het worden?
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Galdiano op november 07, 2024, 18:31:00
Citaat van: AL op november 07, 2024, 16:22:47
Als Souren al vader is geworden kan hij morgen toch gewoon meedoen?
Wat is dat nou voor softie gedoe.

Volgens mij heeft hij gewoon recht op 1 week verlof. En dat gun ik hem van harte.
Lekker genieten de komende dagen, en volgende week maar weer knallen.  |:)
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: sunderland op november 07, 2024, 18:39:24
Citaat van: AL op november 07, 2024, 16:22:47
Als Souren al vader is geworden kan hij morgen toch gewoon meedoen?
Wat is dat nou voor softie gedoe.
niet te vroeg je mening klaar hebben. Je weet niet hoe en wat. Als er iets is met de moeder of kind ga je niet voetballen.!!! Als je dat dan wel doet ben je een waardeloze lul. Als dat allemaal niet zo is ben ik het met jou eens trouwens  :devil
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: AL op november 07, 2024, 18:59:08
Citaat van: sunderland op november 07, 2024, 18:39:24
niet te vroeg je mening klaar hebben. Je weet niet hoe en wat. Als er iets is met de moeder of kind ga je niet voetballen.!!! Als je dat dan wel doet ben je een waardeloze lul. Als dat allemaal niet zo is ben ik het met jou eens trouwens  :devil

Je hebt gelijk als er iets is met kind of moeder. Ik las wel iets van zware bevalling en weinig geslapen maar dat het verder goed gaat.
Dan kun je vrijdagavond toch wel even ballen?
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Cambuur Groningen op november 07, 2024, 18:59:18
Citaat van: Zuid1991 op november 07, 2024, 18:28:57
Dat heet woke.
Jetlag, last van ingegroeide teennagel, etc.  :R
Voetbal is echt een softie sport aan het worden?
Wat een onzinnige reactie? Laat die jongen genieten van zijn kind. Die eerste paar dagen met je kind doorbrengen kun je maar 1 keer doen.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: denistel op november 07, 2024, 19:09:24
Citaat van: Cambuur Groningen op november 07, 2024, 18:59:18
Wat een onzinnige reactie? Laat die jongen genieten van zijn kind. Die eerste paar dagen met je kind doorbrengen kun je maar 1 keer doen.

mut om 17.00 in stadion wese dus ken de hele dag bij die kleine wese toch die gaat
s,avonds toch op bed,alsde situatie niet ok is snap ik het maar mut verder gewoon
kunnen spelen toch
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Grijskijkert op november 07, 2024, 19:18:47
Citaat van: denistel op november 07, 2024, 19:09:24
mut om 17.00 in stadion wese dus ken de hele dag bij die kleine wese toch die gaat
s,avonds toch op bed,alsde situatie niet ok is snap ik het maar mut verder gewoon
kunnen spelen toch
Henk had het over een zware bevalling en wie zijn wij om verder te oordelen?
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: michello op november 07, 2024, 19:20:23
Citaat van: denistel op november 07, 2024, 19:09:24
mut om 17.00 in stadion wese dus ken de hele dag bij die kleine wese toch die gaat
s,avonds toch op bed,alsde situatie niet ok is snap ik het maar mut verder gewoon
kunnen spelen toch

Alles kan, maar geen situatie is gelijk. Daarbij was het bij hun eerste kindje allemaal nogal ingrijpend. Mooi de tijd geven dus als dat nodig is.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Cambuur Groningen op november 07, 2024, 19:27:11
Citaat van: michello op november 07, 2024, 19:20:23
Alles kan, maar geen situatie is gelijk. Daarbij was het bij hun eerste kindje allemaal nogal ingrijpend. Mooi de tijd geven dus als dat nodig is.
dank, scheelt me weer een reactie :)
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op november 07, 2024, 20:30:24
Citaat van: Cambuur Groningen op november 07, 2024, 19:27:11
dank, scheelt me weer een reactie :)
mij ook
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Stiens op november 07, 2024, 20:41:56
Je kunt wel meteen zien wie hier wel of geen kinderen hebben  :_schater
Voetbal is maar bijzaak mannen (maar wel de belangrijkste van het leven ;) )
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Zuid1991 op november 07, 2024, 21:13:50
Citaat van: Stiens op november 07, 2024, 20:41:56
Je kunt wel meteen zien wie hier wel of geen kinderen hebben  :_schater
Voetbal is maar bijzaak mannen (maar wel de belangrijkste van het leven ;) )
Praat even voor een ander juh.
Ik gun een ieder uiteraard een liefdevol, emotioneel moment met een eerste kind.
En ik mag niet oordelen over een bevalling die waarschijnlijk ingrijpend was.
Blijft het gegeven dat hij toch wel kan spelen? Met het verhaal van een paar weken geleden (jetlag en pas 2 dagen later wedstrijddag maar niet kunnen spelen) geeft dit wel te denken.
Al vaker aangegeven, het valt mij in algemeenheid op, op betaald nivo en op amateurnivo, dat er ?softies? gecre?erd worden.
Het is anders dan pakweg 10 jaar geleden. Ligt aan mij maar ik erger mij er wel aan.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: oost op november 07, 2024, 21:28:33
Is totaal niet relevant hoe het met vrouw en kind gaat.
?berhaupt de discussie voeren of die moet spelen of niet  :_schater

Laat hem lekker bij zijn vrouw en kind zijn  :proost
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Galdiano op november 08, 2024, 10:00:46
Ik blijf mij elke keer weer verbazen op dit forum.

Wat een reacties.  :_schater

Duidelijk geval geen kinderen...
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: NRG op november 08, 2024, 10:46:24
Citaat van: oost op november 07, 2024, 21:28:33
Is totaal niet relevant hoe het met vrouw en kind gaat.
?berhaupt de discussie voeren of die moet spelen of niet  :_schater

Laat hem lekker bij zijn vrouw en kind zijn  :proost

Zeker! Bovendien is het gewoon een werknemer in loondienst en heeft hij wettelijk recht op 1 week vaderschapsverlof.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Noordcambuur op november 08, 2024, 12:18:03
Iedereen zijn eigen mening ik zou maar ouderschapsverlof aanvragen  :koffie
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Sakas op november 08, 2024, 12:20:08
Niet alleen in het voetbal, ik had toen mijn kinderen geboren werden maar twee dagen vrij, 1 dag calamiteiten verlof en 1 dag vrij.
Nu hebben ze 1 dag calamiteiten verlof (indien bevalling op werkdag valt)
1 week geboorteverlof
5 weken aanvullend geboorteverlof (wel iets minder salaris)
9 weken betaald ouderschapsverlof (wel iets minder salaris)

Dus een werknemer is gewoon heeeeeeel goed af nu.
En ook die voetballers zijn gewoon in loondienst, net als de meeste van ons.
Dus niet alleen voetballers worden softies, de hele samenleving!
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 08, 2024, 14:02:53
Citaat van: Sakas op november 08, 2024, 12:20:08
Niet alleen in het voetbal, ik had toen mijn kinderen geboren werden maar twee dagen vrij, 1 dag calamiteiten verlof en 1 dag vrij.
Nu hebben ze 1 dag calamiteiten verlof (indien bevalling op werkdag valt)
1 week geboorteverlof
5 weken aanvullend geboorteverlof (wel iets minder salaris)
9 weken betaald ouderschapsverlof (wel iets minder salaris)

Dus een werknemer is gewoon heeeeeeel goed af nu.
En ook die voetballers zijn gewoon in loondienst, net als de meeste van ons.
Dus niet alleen voetballers worden softies, de hele samenleving!

Ik word godverdomme geen softie

Of vind jij wel wel, wel eerlijk zeggen hoor.....
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Specuveter op november 08, 2024, 15:01:07
Niet vergeten dat dit ook een belangrijk potje is voor de tweede periode!!
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Poetser op november 08, 2024, 15:18:13
Nou, toen ze net geboren waren was ik bij al mien kienders blij dat ik af en toe even de deur uut kon  :_schater
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Noordcambuur op november 08, 2024, 16:13:38
Noord is volgens mij uitverkocht.
Zuid nog 22 kaarten beschikbaar.
Oost nog een kleine 150 kaarten beschikbaar.
West geen idee.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Yellow Army op november 08, 2024, 17:57:11
Citaat van: Noordcambuur op november 08, 2024, 16:13:38
Noord is volgens mij uitverkocht.
Zuid nog 22 kaarten beschikbaar.
Oost nog een kleine 150 kaarten beschikbaar.
West geen idee.

Mooi man
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Poetser op november 08, 2024, 19:46:04
Wat een kutmuziek voor de wedstrijd.

Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: hobbes op november 08, 2024, 20:48:55
Citaat van: Poetser op november 08, 2024, 19:46:04
Wat een kutmuziek voor de wedstrijd.

En in de rust
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Bankzitter op november 08, 2024, 20:59:56
Verder niks te beleven , toch  :zweep
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Noordcambuur op november 08, 2024, 21:03:52
Citaat van: Bankzitter op november 08, 2024, 20:59:56
Verder niks te beleven , toch  :zweep
:thumbsup
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Bens op november 08, 2024, 21:57:48
Cambuur trekt de overwinning over de streep.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Poetser op november 08, 2024, 21:58:03
Kansloze coke snuivers.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Unknown op november 08, 2024, 22:00:26
Wat was dat nou op noord?
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: michello op november 08, 2024, 22:09:10
Belangrijke punten! Schuiven mooi mee omhoog. Doen ook goed mee voor de periodetitel. Kan maar zo dat we zondag op maar 5 punten staan van plaats 2.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Noordcambuur op november 08, 2024, 22:13:10
We hadden het eerder af moeten maken en weer de 0 :thumbsup
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: R058 op november 08, 2024, 22:14:07
Eerste helft was de beste van het seizoen tot nu toe. Loopacties, felheid en vooruit voetballen. Echt top. Alleen nu nog het afmaken. Die rechtsback van hun had trouwens wel zn tweede geel mogen hebben. Dat had de tweede helft ook wel wat makkelijker gemaakt. Die was wel een stuk minder, maar toch nog veel strijd geleverd en hem over de streep getrokken.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Bankzitter op november 08, 2024, 22:19:00
Het was een wonder dat het 1-0 bleef in de eerste helft. Heel dominat en agressief gespeeld. Kieftenbelt en Nartey worden steeds beter (hopelijk valt het mee met Nartey, zag er niet goed uit). Tweede helft even lastig maar eigenlijk daarna toch wel aardig hersteld en niet echt meer in de problemen geweest. Poll 2e helft ook prima gespeeld.

Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Poetser op november 08, 2024, 22:21:12
Citaat van: Unknown op november 08, 2024, 22:00:26
Wat was dat nou op noord?

Kansloos hoor.

Uitstekende eerste helft
Matige 2e helft
Bedroevende sfeer.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Destroyer op november 08, 2024, 22:24:34
Eerste 25 minuten top, had het 3-0 minimaal moeten zijn. Daarna wel de overhand maar iets meer terug.

Sfeer, bij vlaagjes leuk maar ook vaak stilletjes hoor. Waar zijn al. Die spandoeken en sfeeracties tegenwoordig? Of mag dat niet nog qua regelgeving?
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: michello op november 08, 2024, 22:26:03
Citaat van: Destroyer op november 08, 2024, 22:24:34
Eerste 25 minuten top, had het 3-0 minimaal moeten zijn. Daarna wel de overhand maar iets meer terug.

Sfeer, bij vlaagjes leuk maar ook vaak stilletjes hoor. Waar zijn al. Die spandoeken en sfeeracties tegenwoordig? Of mag dat niet nog qua regelgeving?

Tegen beloften worden die eigenlijk niet gedaan. Was tegen Ajax ook zo thuis.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Destroyer op november 08, 2024, 22:35:01
Citaat van: michello op november 08, 2024, 22:26:03
Tegen beloften worden die eigenlijk niet gedaan. Was tegen Ajax ook zo thuis.

Wat niet geen spandoeken?
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: michello op november 08, 2024, 22:38:28
Citaat van: Destroyer op november 08, 2024, 22:35:01
Wat niet geen spandoeken?

Nee, wat ik begreep niet. Was tegen Jong Ajax ook niet.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Zuid1991 op november 08, 2024, 22:46:11
Citaat van: michello op november 08, 2024, 22:38:28
Nee, wat ik begreep niet. Was tegen Jong Ajax ook niet.
Hoe lang kom je bij scc, is al jaren zo.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: michello op november 08, 2024, 22:51:44
Citaat van: Zuid1991 op november 08, 2024, 22:46:11
Hoe lang kom je bij scc, is al jaren zo.

Jonge, dat weet ik ook wel.  Ik leg het alleen even uit aan Destroyer.   
Proost. :proost
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Specuveter op november 08, 2024, 22:57:44
Eerste 20 minuten prima
Had je op 3-0 kunnen en m?eten staan
Daarna PSV steeds beter in de wedstrijd
Bij de rust Cambuur 18! Doelpogingen tegenover PSV 1
Dat zegt genoeg
Begin Tweede helft PSV twee grote kansen maar die gingen er gelukkig niet in.
Daarna als team geknokt en de drie punten over de streep getrokken.
Maar oh oh het was wel erg matig hoor.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Destroyer op november 08, 2024, 23:09:30
Citaat van: Zuid1991 op november 08, 2024, 22:46:11
Hoe lang kom je bij scc, is al jaren zo.

Ja joh, toe maar even, de laatste wedstrijden tegen normale tegenstanders houdt ook niet over. Dat bedoel ik.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Destroyer op november 08, 2024, 23:09:58
Citaat van: michello op november 08, 2024, 22:51:44
Jonge, dat weet ik ook wel.  Ik leg het alleen even uit aan Destroyer.   
Proost. :proost
:proost
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: CambuurArnhem op november 08, 2024, 23:10:46
Goeie eerste helft, tweede helft leek de pijp wel leeg. Wel verdiende overwinning. Gefeliciteerd iedereen.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Trainert! op november 08, 2024, 23:31:50
Erg goede eerste  helft, met kieftenbeld,poll rn pauwels als uitblinkers
Wat een bedroevende 2e helft, en dan heb ik
het nog niet over het gebeuren op noord ;(
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 08, 2024, 23:34:11
Het "schaam je kapot" was duidelijk te horen. Wat was daar aan de hand dan?

Overigens wel gelachen om de PSV supporter die heel blij was met zijn gekregen Cambuursjaal :_schater :thumbsup
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Zuid1991 op november 08, 2024, 23:42:56
Citaat van: Destroyer op november 08, 2024, 23:09:30
Ja joh, toe maar even, de laatste wedstrijden tegen normale tegenstanders houdt ook niet over. Dat bedoel ik.
Jong Ajax, jong PSV geen spandoeken, rest van de wedstrijden wel spandoeken.
Lastig?
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Destroyer op november 08, 2024, 23:43:20
Citaat van: Trainert! op november 08, 2024, 23:31:50
Erg goede eerste  helft, met kieftenbeld,poll rn pauwels als uitblinkers
Wat een bedroevende 2e helft, en dan heb ik
het nog niet over het gebeuren op noord ;(

Nou wat is er gebeurd dan? Geheimzinnige gedoe hier altijd...
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Destroyer op november 08, 2024, 23:44:51
Citaat van: Zuid1991 op november 08, 2024, 23:42:56
Jong Ajax, jong PSV geen spandoeken, rest van de wedstrijden wel spandoeken.
Lastig?

:O ja joh, tuurlijk. Bomvol. Net als de vlaggen en sfeeracties die er altijd zijn. Laat maar kerel. Welterusten.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 08, 2024, 23:50:17
Citaat van: Destroyer op november 08, 2024, 23:44:51
:O ja joh, tuurlijk. Bomvol. Net als de vlaggen en sfeeracties die er altijd zijn. Laat maar kerel. Welterusten.

Daarom was dat PSV de eerste 30 minuten zo slecht.
Die kwamen het veld op en waren tot??l overdonderd dat er geen spandoeken hingen ;)
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Trainert! op november 08, 2024, 23:59:00
Citaat van: Destroyer op november 08, 2024, 23:43:20
Nou wat is er gebeurd dan? Geheimzinnige gedoe hier altijd...

met je eigen supporters op de vuist gaan. in en in triest.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Galdiano op november 09, 2024, 00:01:53
Citaat van: Trainert! op november 08, 2024, 23:59:00
met je eigen supporters op de vuist gaan. in en in triest.

Ik begreep dat er met bier gegooid werd en dat het toen uit de hand liep.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: AL op november 09, 2024, 00:05:37
3 punten en weer helemaal aansluiting  met de (sub)top.
1e helft was prima, de 2e helft matig.
Poll, kieftenbeld en Pauwels voor mij de uitblinkers. Balk ook weer dreigend en goed bezig.
Aanvallend middenveld moet en kan beter.
Afolabi kunnen we nu echt wel mee ophouden. Dan zie ik liever Wiebe op 9 invallen.
Tja Noord wordt wel een trieste bedoeling zeg. Totaal geen sfeer meer de 2e helft en blijkbaar meer bezig om op elkaar in te huffen.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: denistel op november 09, 2024, 00:25:01
goeie 1e 20 min toen had het al beslist moeten zijn. daarna
tactisch afgetroefd door die lui zonder dat ze op 1 x na echt
gevaarlijk werden. we missen een killer anders was dit 6-1
of zo geweest ,keepertje was prima en vak 4 op noord geeb
last van biergooiers en een mooie 3e helft tot 23.00 iedereen
bedankt daarvoor en door
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: siepelsjeu op november 09, 2024, 00:38:24
Citaat van: Destroyer op november 08, 2024, 23:44:51
:O ja joh, tuurlijk. Bomvol. Net als de vlaggen en sfeeracties die er altijd zijn. Laat maar kerel. Welterusten.
Had je weer te veel gedronken? Hing toch een duidelijk stop de beloften spandoek
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op november 09, 2024, 02:15:50
Ik hou totaal niet van die zwarte kleding, schijnt heel erg stoer te zijn....
Iedere grote club in Nederland heeft dat, wij gaan ook stoer meehuppen.
Hou er toch mee op....wees apart, kies voor ons geweldige geel blauw en fuck off met wat andere clubs doen.


Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: sunderland op november 09, 2024, 02:43:13
Even een vraag aan iedereen?  Hoeveel overtredingen mag een back maken op Pauwels? En hoeveel overtredingen mag een middenvelder maken?  Jong PSV had het betere van het voetbal de 2 e helft maar als in de eerste helft die back al 4 x geel moet hebben en als een middenvelder 10 x de aanval eruit haalt op het middenveld en steeds deed de scheidsrechter niks . Gewoon een lafaard die scheidsrechter. !!
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: sunderland op november 09, 2024, 02:49:08
Citaat van: Trainert! op november 08, 2024, 23:31:50
Erg goede eerste  helft, met kieftenbeld,poll rn pauwels als uitblinkers
Wat een bedroevende 2e helft, en dan heb ik
het nog niet over het gebeuren op noord ;(
eens
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: sunderland op november 09, 2024, 02:50:34
Wat was Kieftenbelt goed de eerste helft.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Inferno-058 op november 09, 2024, 07:11:13
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 09, 2024, 02:15:50
Ik hou totaal niet van die zwarte kleding, schijnt heel erg stoer te zijn....
Iedere grote club in Nederland heeft dat, wij gaan ook stoer meehuppen.
Hou er toch mee op....wees apart, kies voor ons geweldige geel blauw en fuck off met wat andere clubs doen.
Waarom bepaal jij hoe andere supporters zich moeten kleden? Geel blauw of zwart, laat iedereen hier lekker vrij in
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Cambuur Groningen op november 09, 2024, 07:23:38
Citaat van: Inferno-058 op november 09, 2024, 07:11:13
Waarom bepaal jij hoe andere supporters zich moeten kleden? Geel blauw of zwart, laat iedereen hier lekker vrij in
Dat bepaalt hij toch niet? Hij heeft alleen kledingadvies en persoonlijk ben ik het met Delfzijl eens. Persoonlijk vind ik de gelbwand bij Dortmund of het witte van Madrid of Rode van Liverpool veel mooier dan die zwarte eenheidsworst.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Cambuur Groningen op november 09, 2024, 07:26:27
Mijn beeld van de wedstrijd: prima eerste helft, eindelijk vanaf het begin vol druk, snelle eerste goal. Helaas viel de tweede niet dan hadden we misschien ook een hele andere tweede helft gezien? Nu leek er toch weer zoveel spanning in de ploeg te sluipen dat er geen dat er niet veel meer goed ging. Maar ach, weer drie punten, op naar de volgende.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: nee,wel? op november 09, 2024, 08:13:07
Citaat van: sunderland op november 09, 2024, 02:43:13
Even een vraag aan iedereen?  Hoeveel overtredingen mag een back maken op Pauwels? En hoeveel overtredingen mag een middenvelder maken?  Jong PSV had het betere van het voetbal de 2 e helft maar als in de eerste helft die back al 4 x geel moet hebben en als een middenvelder 10 x de aanval eruit haalt op het middenveld en steeds deed de scheidsrechter niks . Gewoon een lafaard die scheidsrechter. !!


sun dat houst in de kkd  en zelfs in de ere van die warrige wannabe fluitisten,gister samenvattingen nog gekeken en bij die rode kaarten van jong utrecht dacht ik ook van makkelijk gegeven anders had fc veerboat 0-0 speuld maar ja we staan zelf weer aan de goeie kant van de score en daar gaat ut om  nou de interland break in en dan uut naar fc bollywood aan de rijn at su nog bestaan
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: De Gast op november 09, 2024, 08:44:39
Citaat van: Cambuur Groningen op november 09, 2024, 07:26:27
Mijn beeld van de wedstrijd: prima eerste helft, eindelijk vanaf het begin vol druk, snelle eerste goal. Helaas viel de tweede niet dan hadden we misschien ook een hele andere tweede helft gezien? Nu leek er toch weer zoveel spanning in de ploeg te sluipen dat er geen dat er niet veel meer goed ging. Maar ach, weer drie punten, op naar de volgende.

Zo ist. Wat meer scorend vermogen en dan deed je gewoon mee. Maarja kest niet alles hewwe. We zijn op koers en dat is al heel wat.

Overigens.. mag iemand anders misschien de vrije trappen nemen? Dat Diemers aanvoerder is prima maar die jongen heeft zo?n slecht schot in de benen.. pff. Pijnlijk om te zien dat hij het toch telkens weer probeert.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Destroyer op november 09, 2024, 08:45:41
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 08, 2024, 23:50:17
Daarom was dat PSV de eerste 30 minuten zo slecht.
Die kwamen het veld op en waren tot??l overdonderd dat er geen spandoeken hingen ;)

:X grapjas, de leukste thuis zeker.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Destroyer op november 09, 2024, 08:54:28
Citaat van: siepelsjeu op november 09, 2024, 00:38:24
Had je weer te veel gedronken? Hing toch een duidelijk stop de beloften spandoek

Niet een druppel, misschien wel de reden dat ik als 1 van de weinig nuchteren wel zag dat je met zo'n doekje alleen de sfeer niet bevordert. Want over het algemeen hangt er een grafstemming en is het bij tijden fluisterstil.

Owja, de sfeer komt er alleen met goed voetbal dat is ook zo. De eersfe helft was natuurlijk ook walgelijk om te zien Qua voetbal.

Hou toch eens op met al die smoezen. Hang die hele noordkant toch vol spandoeken en doe er zo'n stop belofte doekje over heen. Of maak statement tijdens de wedstrijd.

Je staat er toch potverdikke maar 1 keer in de twee weken dan wil je toch een mooie ambiance? Het Kooi stadion is al zo kaal vanaf Oost gezien.

Maar goed, we houden ons blijkbaar liever bezig met elkaar de hersens in te slaan in dat vak. Jammer.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Noordcambuur op november 09, 2024, 09:02:10
Wie is nog in supporters home geweest gisteren.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Vlampiep op november 09, 2024, 09:11:42
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 09, 2024, 02:15:50
Ik hou totaal niet van die zwarte kleding, schijnt heel erg stoer te zijn....
Iedere grote club in Nederland heeft dat, wij gaan ook stoer meehuppen.
Hou er toch mee op....wees apart, kies voor ons geweldige geel blauw en fuck off met wat andere clubs doen.
Je hebt helemaal gelijk, maar die  volgesnoven capuchon droeftoeters in zwarte kleding beschikken niet over voldoende hersencellen om zelf iets te kunnen bedenken. Het is een onderdeel van de huidige maatschappij en is al te lang getolereerd om hier op korte termijn iets aan te veranderen, want zelf zijn ze hier niet toe in staat.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Noordcambuur op november 09, 2024, 09:15:09
Precies het is een maatschappelijk probleem heb je ook wel weer gezien in Amsterdam van de week.
Ons land staat er weer goed op de kaart in de wereld  8P
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Noordcambuur op november 09, 2024, 09:16:07
We krijgen nog een pittig programma dit jaar dus de punten moeten gepakt worden.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Vlampiep op november 09, 2024, 09:23:56
Citaat van: Noordcambuur op november 09, 2024, 09:16:07
We krijgen nog een pittig programma dit jaar dus de punten moeten gepakt worden.
Als cambuur in staat is om hun goede spel van de eerste helft  de volledige 90 minuten te continueren doen we mee om de prijzen. Moet er nog wel een  afmaker bij worden aangetrokken.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: De Gast op november 09, 2024, 09:33:18
Is het trouwens ook een idee de dj van dienst te vervangen door een bandje die de hele avond die goedkope disco versie van Sweet Caroline draait? Scheelt weer een paar centen.
Vreselijk dat iemand weer het plan heeft gevat dat dit nummer inmiddels bij de club hoort. Vooraf, in de pauze, achteraf.. Sweeeeeet Caroline  ;(
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: anderszchristian op november 09, 2024, 09:48:41
Citaat van: Destroyer op november 09, 2024, 08:54:28
Niet een druppel, misschien wel de reden dat ik als 1 van de weinig nuchteren wel zag dat je met zo'n doekje alleen de sfeer niet bevordert. Want over het algemeen hangt er een grafstemming en is het bij tijden fluisterstil.

Owja, de sfeer komt er alleen met goed voetbal dat is ook zo. De eersfe helft was natuurlijk ook walgelijk om te zien Qua voetbal.

Hou toch eens op met al die smoezen. Hang die hele noordkant toch vol spandoeken en doe er zo'n stop belofte doekje over heen. Of maak statement tijdens de wedstrijd.

Je staat er toch potverdikke maar 1 keer in de twee weken dan wil je toch een mooie ambiance? Het Kooi stadion is al zo kaal vanaf Oost gezien.

Maar goed, we houden ons blijkbaar liever bezig met elkaar de hersens in te slaan in dat vak. Jammer.
_O_
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: nightmare op november 09, 2024, 10:07:19
Citaat van: Vlampiep op november 09, 2024, 09:11:42
Je hebt helemaal gelijk, maar die  volgesnoven capuchon droeftoeters in zwarte kleding beschikken niet over voldoende hersencellen om zelf iets te kunnen bedenken. Het is een onderdeel van de huidige maatschappij en is al te lang getolereerd om hier op korte termijn iets aan te veranderen, want zelf zijn ze hier niet toe in staat.

Elkaar napraten. "volgesnoven capuchon droeftoeters..."  Heb je gezien wie er vochten? Heb je gezien dat de personen die "vochten"snoven?

Er werd met bier gegooid, daar reageerden mensen in vak 8 op. Daar werden mensen op aangesproken. Wat resulteerde in wat duw- en trekwerk en er vielen wat klappen.

Terwijl er "gevochten"werd, werd er van bovenaf geroepen schaam je kapot. Dit roepen en ondertussen zelf nog meer liters bier naar beneden gooien, dat is pas om te schamen.

Het ruige randje van de club, maar langzaam zijn we naar een dkv gehalte aan het toegaan. Ik verlangde gisteren voor het eerst terug naar de oude noordtribune.





Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: nightmare op november 09, 2024, 10:09:06
Citaat van: Destroyer op november 09, 2024, 08:54:28
Niet een druppel, misschien wel de reden dat ik als 1 van de weinig nuchteren wel zag dat je met zo'n doekje alleen de sfeer niet bevordert. Want over het algemeen hangt er een grafstemming en is het bij tijden fluisterstil.

Owja, de sfeer komt er alleen met goed voetbal dat is ook zo. De eersfe helft was natuurlijk ook walgelijk om te zien Qua voetbal.

Hou toch eens op met al die smoezen. Hang die hele noordkant toch vol spandoeken en doe er zo'n stop belofte doekje over heen. Of maak statement tijdens de wedstrijd.

Je staat er toch potverdikke maar 1 keer in de twee weken dan wil je toch een mooie ambiance? Het Kooi stadion is al zo kaal vanaf Oost gezien.

Maar goed, we houden ons blijkbaar liever bezig met elkaar de hersens in te slaan in dat vak. Jammer.

Eerste helft prima sfeer. Tweede helft matig.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: nightmare op november 09, 2024, 10:10:21
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 08, 2024, 23:34:11
Het "schaam je kapot" was duidelijk te horen. Wat was daar aan de hand dan?

Overigens wel gelachen om de PSV supporter die heel blij was met zijn gekregen Cambuursjaal :_schater :thumbsup

Schaam je kapot roepen en ondertussen zelf liters bier over de supporters in vak 8 heen gooien
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Bankzitter op november 09, 2024, 10:16:46
Dat protest tegen Jong ploegen begint wel een beetje een principezaak te worden, ze doen inmiddels als 11 jaar mee in de KKD.
Je zult er toch eens over moeten nadenken of dat protest zin heeft of dat je vooral je eigen club te pakken hebt door te versoberen met thuiswedstrijden en uitwedstrijden te boycotten.

Ik heb de meeste moeite ermee dat ze niet met een vaste selectie spelen.
Maar verder heb ik gisteren eigenlijk best een leuke wedstrijd gezien.

Wel mooi dat er een aantal mensen in het uitvak zaten puur omdat we een nieuw stadion hebben en ze dat ook eens wilden zien.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 09, 2024, 10:35:32
Citaat van: Destroyer op november 09, 2024, 08:45:41
:X grapjas, de leukste thuis zeker.

Ja hoor, dat win ik wel van mijn vriendin :proost
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 09, 2024, 10:36:17
Citaat van: Destroyer op november 09, 2024, 08:54:28
Niet een druppel, misschien wel de reden dat ik als 1 van de weinig nuchteren wel zag dat je met zo'n doekje alleen de sfeer niet bevordert. Want over het algemeen hangt er een grafstemming en is het bij tijden fluisterstil.

Owja, de sfeer komt er alleen met goed voetbal dat is ook zo. De eersfe helft was natuurlijk ook walgelijk om te zien Qua voetbal.

Hou toch eens op met al die smoezen. Hang die hele noordkant toch vol spandoeken en doe er zo'n stop belofte doekje over heen. Of maak statement tijdens de wedstrijd.

Je staat er toch potverdikke maar 1 keer in de twee weken dan wil je toch een mooie ambiance? Het Kooi stadion is al zo kaal vanaf Oost gezien.

Maar goed, we houden ons blijkbaar liever bezig met elkaar de hersens in te slaan in dat vak. Jammer.

:thumbsup :thumbsup

Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: De Gast op november 09, 2024, 10:40:37
Citaat van: nightmare op november 09, 2024, 10:07:19
Elkaar napraten. "volgesnoven capuchon droeftoeters..."  Heb je gezien wie er vochten? Heb je gezien dat de personen die "vochten"snoven?

Er werd met bier gegooid, daar reageerden mensen in vak 8 op. Daar werden mensen op aangesproken. Wat resulteerde in wat duw- en trekwerk en er vielen wat klappen.

Terwijl er "gevochten"werd, werd er van bovenaf geroepen schaam je kapot. Dit roepen en ondertussen zelf nog meer liters bier naar beneden gooien, dat is pas om te schamen.

Het ruige randje van de club, maar langzaam zijn we naar een dkv gehalte aan het toegaan. Ik verlangde gisteren voor het eerst terug naar de oude noordtribune.

Was het daar beter? Was toch ook een zooitje daar. Elke wedstrijden weer wat hersenlozen die toch weer plastic bekertjes gooiden en daarna mekaar een beetje dekken. Slappe hap.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Cambuur Groningen op november 09, 2024, 11:20:54
Citaat van: De Gast op november 09, 2024, 10:40:37
Was het daar beter? Was toch ook een zooitje daar. Elke wedstrijden weer wat hersenlozen die toch weer plastic bekertjes gooiden en daarna mekaar een beetje dekken. Slappe hap.
Het feit dat hij probeert het een soort van goed te praten is al wonderlijk.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Destroyer op november 09, 2024, 11:49:05
Citaat van: nightmare op november 09, 2024, 10:10:21
Schaam je kapot roepen en ondertussen zelf liters bier over de supporters in vak 8 heen gooien
De reden dat ik nu op Oost zit. Ben dat hoge kleuter gehalte wel een beetje klaarmee. Net als je zegt nightmare, we lijken gvd langzamerhand een dkv  variant. Het hel van Leeuwarden en sfeer van 10 jaar geleden is al lang niet meer.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Destroyer op november 09, 2024, 11:52:13
Citaat van: De Gast op november 09, 2024, 10:40:37
Was het daar beter? Was toch ook een zooitje daar. Elke wedstrijden weer wat hersenlozen die toch weer plastic bekertjes gooiden en daarna mekaar een beetje dekken. Slappe hap.

Ja ook daar werd de sfeer steeds minder en iedereen lijkt alleen maar met elkaar bezig te zijn. Ga gvd eens achter de club staan. Daar is noord voor toch? En de krachten bundelen achter goal werd gezegd in het Kooi stadion!? Nou gister prima voetbal gezien de eerste helft maar grotendeels kut sfeer.

Maar ja het zal wel komen doordat er tegen een jong team wordt gevoetbald. Dan heb je een makkelijk excuus.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: sunderland op november 09, 2024, 12:09:38
Nou wat mij idd opvalt is dat heel veel die helemaal vooraan staan alleen maar omhoog kijken van goh wat ik bin ik belangrijk. Zien helemaal geen voetbal en vinden misschien voetbal niet eens leuk.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: 666 op november 09, 2024, 12:21:39
En het versnelt zingen van alle liedjes, daar slaat alle sfeer ook van dood.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: fred op november 09, 2024, 12:28:11
Citaat van: Destroyer op november 08, 2024, 23:09:30
Ja joh, toe maar even, de laatste wedstrijden tegen normale tegenstanders houdt ook niet over. Dat bedoel ik.

Tsja nu 1x paar kaosvlaggetjes.
Vroeger met regelmaat sfeeractie. Ook tegen amateurs of beloften.

Tijden veranderen....
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Cambuur Groningen op november 09, 2024, 12:34:37
Citaat van: 666 op november 09, 2024, 12:21:39
En het versnelt zingen van alle liedjes, daar slaat alle sfeer ook van dood.
Ik denk dat het zou helpen als er liedjes worden ingezet die de overige tribunes ook herkennen als je sfeer wilt verhogen en het team wilt helpen. Ik zal wel een ouwe lul zijn maar ik ken het ?cokelied? niet (los dat ik het nogal treurig vind als dat het repetoire is).

Kom gewoon met Genot, Het geel en blauw zit in mijn bloed, SC Cambuur promoveert, dat soort dingen. Dan krijg je de rest volgens mij veel makkelijker mee denk ik.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: fred op november 09, 2024, 12:35:04
Citaat van: Destroyer op november 09, 2024, 08:54:28
Niet een druppel, misschien wel de reden dat ik als 1 van de weinig nuchteren wel zag dat je met zo'n doekje alleen de sfeer niet bevordert. Want over het algemeen hangt er een grafstemming en is het bij tijden fluisterstil.

Owja, de sfeer komt er alleen met goed voetbal dat is ook zo. De eersfe helft was natuurlijk ook walgelijk om te zien Qua voetbal.

Hou toch eens op met al die smoezen. Hang die hele noordkant toch vol spandoeken en doe er zo'n stop belofte doekje over heen. Of maak statement tijdens de wedstrijd.

Je staat er toch potverdikke maar 1 keer in de twee weken dan wil je toch een mooie ambiance? Het Kooi stadion is al zo kaal vanaf Oost gezien.

Maar goed, we houden ons blijkbaar liever bezig met elkaar de hersens in te slaan in dat vak. Jammer.

Su ist  |:)
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Destroyer op november 09, 2024, 12:44:33
Citaat van: fred op november 09, 2024, 12:28:11
Tsja nu 1x paar kaosvlaggetjes.
Vroeger met regelmaat sfeeractie. Ook tegen amateurs of beloften.

Tijden veranderen....

Su ist. Er is alleen maar kaos met jochies die zichzelf interessant vinden om vooraan in dat vak te staan. Vroeger als je je bek niet open trok werd je aan de kant geschoven. Er is vtv veel geschreeuwd dat mi side cc en oude vak 13 daar de krachten zouden bundelen maar het lijkt alleen maar ellende.

Er moeten gewoon een paar eens opstaan en echt de boel aanzwengelen voor het een fiasco wordt. Niet schreeuwen over dingen maar opstaan. 10-15 jaar geleden had je karrentrekkers ikzelf onder andere ook die de boel aanzwengelen op het gebied van sfeer en acties. Nu heb ik een gezin en laat het over aan een jongere generatie. Maar het lijkt dat die andere prioriteiten hebben.

Prachtig stadion amper.ambiance.  :R
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Zuid1991 op november 09, 2024, 13:11:52
Citaat van: Destroyer op november 09, 2024, 12:44:33
Su ist. Er is alleen maar kaos met jochies die zichzelf interessant vinden om vooraan in dat vak te staan. Vroeger als je je bek niet open trok werd je aan de kant geschoven. Er is vtv veel geschreeuwd dat mi side cc en oude vak 13 daar de krachten zouden bundelen maar het lijkt alleen maar ellende.

Er moeten gewoon een paar eens opstaan en echt de boel aanzwengelen voor het een fiasco wordt. Niet schreeuwen over dingen maar opstaan. 10-15 jaar geleden had je karrentrekkers ikzelf onder andere ook die de boel aanzwengelen op het gebied van sfeer en acties. Nu heb ik een gezin en laat het over aan een jongere generatie. Maar het lijkt dat die andere prioriteiten hebben.

Prachtig stadion amper.ambiance.  :R

Negatief wordt hier kopiergedrag i.m.o.
Ik vond de sfeer de eerste helft best prima.
En de sfeer is niet minder (dit soort tweede helften) als in oude stadion.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Noordcambuur op november 09, 2024, 13:16:22
Citaat van: Zuid1991 op november 09, 2024, 13:11:52
Negatief wordt hier kopiergedrag i.m.o.
Ik vond de sfeer de eerste helft best prima.
En de sfeer is niet minder (dit soort tweede helften) als in oude stadion.
klopt vorig seizoen was het ook niet goed hoor met de sfeer maar dat zijn ze vaak snel vergeten.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Destroyer op november 09, 2024, 13:25:28
Citaat van: Zuid1991 op november 09, 2024, 13:11:52
Negatief wordt hier kopiergedrag i.m.o.
Ik vond de sfeer de eerste helft best prima.
En de sfeer is niet minder (dit soort tweede helften) als in oude stadion.


Kerel het is gewoon realisme, dat jij het al normaal vindt zegt al genoeg. Het is al jaren veel minder qua beleving. Alles maar goed praten en schreeuwen dat het aan voetbal ligt en alles maar goed praten. Dat jij alles maar top vindt zegt al genoeg. Een kinderhand is snel gevuld.

Eerste helft was redelijk maar tweede helft om je kapot te schamen. Helemaal met die mat partijtjes onderling op. Noord zet je je eigen club te kak.

Maar prima blij dat jij het zo fantastisch vindt, maar ken genoeg die het er hetzelfde over denken. Vast veel plezier de volgende. Owja, waar zit je eigenlijk zelf, op. Zuid?
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: okkele op november 09, 2024, 13:32:28
Citaat van: nightmare op november 09, 2024, 10:07:19
Ik verlangde gisteren voor het eerst terug naar de oude noordtribune.
zeker wbt het geluid.in het nieuwe blijft dat hangen in het vak.
gister was het helemaal een blamage trouwens, een bose installatie van 7 ton en dan rein niet eens kunnen verstaan.
de muziek klinkt ook kut trouwens,of zal dat aan de muziek zelf liggen?  :D
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Vlampiep op november 09, 2024, 13:51:11
Citaat van: okkele op november 09, 2024, 13:32:28
zeker wbt het geluid.in het nieuwe blijft dat hangen in het vak.
gister was het helemaal een blamage trouwens, een bose installatie van 7 ton en dan rein niet eens kunnen verstaan.
de muziek klinkt ook kut trouwens,of zal dat aan de muziek zelf liggen?  :D
Buiten het stadion is de muziek aanmerkelijk beter aan te horen dan binnen. Misschien de verkeerde boxen waardoor het geluid op de btribunes niet weg kan. En wat betreft onze speaker, heeeeeel snel bedanken voor zijn bewezen diensten. De beste man heeft geen microfoon stem. Articuleren is hem vreemd en spreekt veel te snel, zodat zelfs de beste boxen hier geen verbetering in zal brengen.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: nee,wel? op november 09, 2024, 14:21:37
er is al suveel skreven over sfeer volgens de een mut ut groeie in ut nieuwe stadion volgens de ander is ut inherent aan wat er op ut veld gebeurd
de een wil ultra sfeer de ander is er weer vel op tegen etcetera etcetera suveel mensen suveel meningen......

bij andere clubs zie je weleens ook al staan ze 4-0 achter dat er nog steeds zongen wurd en zwaait wurd met vlaggen etcetera

of is ut bij oans een mentaliteit iets?  wie ut weet mag ut segguh
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: nightmare op november 09, 2024, 15:12:00
Citaat van: De Gast op november 09, 2024, 10:40:37
Was het daar beter? Was toch ook een zooitje daar. Elke wedstrijden weer wat hersenlozen die toch weer plastic bekertjes gooiden en daarna mekaar een beetje dekken. Slappe hap.

Het is maar hoe je het wilt zien. Ik heb mij daar tientallen jaren prima vermaakt. Bekers bier ben ik met je eens, dat moet je opdrinken en niet op het veld of over mensen heen gooien.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: nightmare op november 09, 2024, 15:14:19
Citaat van: Cambuur Groningen op november 09, 2024, 11:20:54
Het feit dat hij probeert het een soort van goed te praten is al wonderlijk.

Geef mijn mening. Als jij dat een soort van goed praten vindt prima jouw mening. . Ruige randje heeft iedereen het altijd over en daar hoort wat gisteren gebeurde bij.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: nightmare op november 09, 2024, 15:16:58
Citaat van: 666 op november 09, 2024, 12:21:39
En het versnelt zingen van alle liedjes, daar slaat alle sfeer ook van dood.

De eerste 10 minuten komen alle songs voorbij. Daarna wat schrijft valt het dood.

Ga staan als je voor Cambuur bent is daar een voorbeeld van. Iedereen staan, daarna stopt het abrupt.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Poetser op november 09, 2024, 15:17:25
Citaat van: nightmare op november 09, 2024, 15:14:19
Geef mij mening. Als jij dat een soort van goed praten vindt prima jouw mening. . Ruige randje heeft iedereen het altijd over en daar hoort wat gisteren gebeurde bij.

Een ruig randje is wat anders dan lopen matten met je medesupporters.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Specuveter op november 09, 2024, 15:38:49
Citaat van: Cambuur Groningen op november 09, 2024, 12:34:37
Ik denk dat het zou helpen als er liedjes worden ingezet die de overige tribunes ook herkennen als je sfeer wilt verhogen en het team wilt helpen. Ik zal wel een ouwe lul zijn maar ik ken het ?cokelied? niet (los dat ik het nogal treurig vind als dat het repetoire is).

Kom gewoon met Genot, Het geel en blauw zit in mijn bloed, SC Cambuur promoveert, dat soort dingen. Dan krijg je de rest volgens mij veel makkelijker mee denk ik.
Nou Dat dus....
Elke keer datzelfde lied over Coke snuiven.
En hoeveel piemels heeft Abe inmiddels in zijn kont??
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Vlampiep op november 09, 2024, 16:24:57
Citaat van: nightmare op november 09, 2024, 15:14:19
Geef mijn mening. Als jij dat een soort van goed praten vindt prima jouw mening. . Ruige randje heeft iedereen het altijd over en daar hoort wat gisteren gebeurde bij.
Het gedrag van een stelletje hersenloze en kansloze randdebielen staat in mijn beleving ver van het ruige randje wat op onze club van toepassing is.
Lekker je zelf hiermee associ?ren heb je toch iets waar je later op terug kunt zien  :insane
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: sunderland op november 09, 2024, 17:09:35
Citaat van: Poetser op november 09, 2024, 15:17:25
Een ruig randje is wat anders dan lopen matten met je medesupporters.
mijn zoon stond daar heel dichtbij. Hij zei dat er steeds met bier werd gegooid van heel dichtbij. Dat liep de spuigaten uit en toen ging er 1 heen en die gaf gelijk die gast een klap op sien hasses.  ( ik zou dat zelf ook niet accepteren eerlijk gezegd)?
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: KlinkHamer op november 09, 2024, 17:12:17
Citaat van: Cambuur Groningen op november 09, 2024, 12:34:37
Ik denk dat het zou helpen als er liedjes worden ingezet die de overige tribunes ook herkennen als je sfeer wilt verhogen en het team wilt helpen. Ik zal wel een ouwe lul zijn maar ik ken het ?cokelied? niet (los dat ik het nogal treurig vind als dat het repetoire is).

Kom gewoon met Genot, Het geel en blauw zit in mijn bloed, SC Cambuur promoveert, dat soort dingen. Dan krijg je de rest volgens mij veel makkelijker mee denk ik.

Al staat er iemand naast mij te zingen dan heb ik nog geen idee wat er gezongen wordt.
Als er iemand  een keer het standaardrepertoire wil opschrijven, graag.

Zonder woke te zijn.

Liedjes over coke, alsjeblieft.
Tuurlijk mag er een randje aanzitten.
Ken niemand die van coke leuker wordt, het tegenovergestelde.
Als iemand wil snuiven moet hij dat zelf weten maar val mij er niet mee lastig.

Mijn voetbalmaat die homo is zegt altijd als wat over homo's geroepen wordt dan doe ik dat en niemand anders.

Stond er een laatst achter mij te schreeuwen: kanker dit kanker dat.
Gewoon even omdraaien en vragend aankijken, meteen opgelost.
Hij verontschuldigde zich.
Maar ja had hij de neus vol dan had het ook anders kunnen aflopen.

Het is onze club, onze familie.
Als oom Harry vervelend is dan zeg je er toch wat van en als kleine Jappie strontvervelend is kan hij een draai om zijn oren krijgen.

Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: wiekie1969 op november 09, 2024, 18:20:08
8 pagina's op dit topic net door gelezen, waarvan 7 over randzaken.Ik beperk mij tot het voetbal. Hele goede eerste helft waarin je 4-0 voor moet staan. Het ontbreekt aan een killer. Tweede helft was een heel stuk minder, als psv had gescoord had ik het nog moeten zien. 3 dure punten gepakt. Iedereen speelt op de max. Op naar Vitesse. Kom aan.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Destroyer op november 09, 2024, 18:37:33
Citaat van: Specuveter op november 09, 2024, 15:38:49
Nou Dat dus....
Elke keer datzelfde lied over Coke snuiven.
En hoeveel piemels heeft Abe inmiddels in zijn kont??

Dat idd. Hou toch op man met die trieste liedjes. Doe eens wat lekker oude liedjes met een positieve vibe. Tenenkrommend die coke liedjes en dat met Abe. Zielig gewoon.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Destroyer op november 09, 2024, 18:38:27
Citaat van: wiekie1969 op november 09, 2024, 18:20:08
8 pagina's op dit topic net door gelezen, waarvan 7 over randzaken.Ik beperk mij tot het voetbal. Hele goede eerste helft waarin je 4-0 voor moet staan. Het ontbreekt aan een killer. Tweede helft was een heel stuk minder, als psv had gescoord had ik het nog moeten zien. 3 dure punten gepakt. Iedereen speelt op de max. Op naar Vitesse. Kom aan.

Heb je zuiverend bronwater gedronken?  :proost
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Zuid1991 op november 09, 2024, 18:53:01
Citaat van: Destroyer op november 09, 2024, 13:25:28

Kerel het is gewoon realisme, dat jij het al normaal vindt zegt al genoeg. Het is al jaren veel minder qua beleving. Alles maar goed praten en schreeuwen dat het aan voetbal ligt en alles maar goed praten. Dat jij alles maar top vindt zegt al genoeg. Een kinderhand is snel gevuld.

Eerste helft was redelijk maar tweede helft om je kapot te schamen. Helemaal met die mat partijtjes onderling op. Noord zet je je eigen club te kak.

Maar prima blij dat jij het zo fantastisch vindt, maar ken genoeg die het er hetzelfde over denken. Vast veel plezier de volgende. Owja, waar zit je eigenlijk zelf, op. Zuid?

Ik denk (mijn mening) dat wij ?Leeuwarders?, vaak janken om ut janken maar apetrots zijn op onze club. Als het janken is, is het janken met hoofdletters.
Wie zegt dat ik het fantastisch en top vindt?
Ik ben trots op wie we zijn: niet een club met ultra?s maar puur. Ene keer is de sfeer beter dan de andere keer. Nou en?
Maar zo zwart als jij het schetst, daar ken ik mij niet in vinden.
Sterker nog, doordat de akoestiek nu veel beter is, er meer lui op de nieuwe tribune kunnen staan, klinkt het veel luider.

En ik blijf erbij, wat er op het veld gebeurt, is een afspiegeling van wat er op de tribune kan ontstaan. Zijn we zo verwend de afgelopen 4 jaar? Nee het was bij tijd en wijlen triest op het veld. Heeft ook zijn weerslag op tribune.
Tweede helft gister was echt drama op het veld. Is het dan logisch dat de sfeer beter wordt?
Ik heb genoeg jaren mijn keel schor geschreeuwd op zuid en jarenlang op noord.
Nu wat meer op de achtergrond op een andere tribune maar ook daar af en toe fanatiek, zit er nu eenmaal in.
Ohja, en wat doe jij om de sfeer beter te maken?
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 09, 2024, 18:55:15
"In Leeuwarden zijn we de baaaas".

Daar is toch wel wat creatiefs achteraan te verzinnen?
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Destroyer op november 09, 2024, 19:57:13
Citaat van: Zuid1991 op november 09, 2024, 18:53:01
Ik denk (mijn mening) dat wij ?Leeuwarders?, vaak janken om ut janken maar apetrots zijn op onze club. Als het janken is, is het janken met hoofdletters.
Wie zegt dat ik het fantastisch en top vindt?
Ik ben trots op wie we zijn: niet een club met ultra?s maar puur. Ene keer is de sfeer beter dan de andere keer. Nou en?
Maar zo zwart als jij het schetst, daar ken ik mij niet in vinden.
Sterker nog, doordat de akoestiek nu veel beter is, er meer lui op de nieuwe tribune kunnen staan, klinkt het veel luider.

En ik blijf erbij, wat er op het veld gebeurt, is een afspiegeling van wat er op de tribune kan ontstaan. Zijn we zo verwend de afgelopen 4 jaar? Nee het was bij tijd en wijlen triest op het veld. Heeft ook zijn weerslag op tribune.
Tweede helft gister was echt drama op het veld. Is het dan logisch dat de sfeer beter wordt?
Ik heb genoeg jaren mijn keel schor geschreeuwd op zuid en jarenlang op noord.
Nu wat meer op de achtergrond op een andere tribune maar ook daar af en toe fanatiek, zit er nu eenmaal in.
Ohja, en wat doe jij om de sfeer beter te maken?

Prima, dat is jouw mening, ik vind dat over 'Leeuwarders' flauwekul want denk daar heel anders over.

Ik vind dat als je een eerste helft goed voetbal speelt en redelijk voor de dag komt er als noord tribune volledig 45 minuten achter moet blijven staan. Iedereen schreeuwt hier toch als er goed voetbal op de mat ligt is de sfeer ook goed? Ik vind dit dikke flauwe kul. Je hoort er altijd achter te staan, daar help je spelers mee en verdien je als twaalfde man punten mee.

Dat gezeur over die ultra beweging ben ik ook wel klaar mee. Wij hebben geen trommel en staan niet met de rugjes omarmd naar het veld. Maar kom op man, heb op de eerste wedstrijd na geen vlag en sfeeractie meer gezien. De trommelaar destijds die altijd met  hart en ziel zich inzette is 10 jaar geleden al weggepest met het gejank over die trommel omdat het ineens niet meer bij de club paste. Daarna hebben enkele idioten jarenlang hun handen stuk geslagen op het ijzerwerk bovenin op de Noord tribune. Hoe ironisch.

En wat ik doe om de sfeer te bevorderen? Helemaal niks. Zit nu op Oost. Maar voor jouw geruststelling, ik heb 15 jaar geleden jarenlang met een leuke ploeg bij de KvC sfeeracties voorbereid en meegeholpen doekjes ophangen, opruimen en veel tijd in voorbereiding gestoken. Dit was voor onze kids kwamen. Respect daarom ook voor al die vrijwilligers. Daarom zeg ik,. Dit laat ik over aan de jongere generatie, maar die lijken andere dingen interessanter te vinden volgens mij. Maar kan je wel vertellen dat er in die tijd 15 jaar geleden bijna elke wedstrijd wel iets georganiseerd werd.Dan vonden mensen het jammer dat er een keertje niets was.

Maar als er een keer iets op Oost geregeld moet worden hou ik me aanbevolen. Jij ook op zuid 1991? Of vindt je dat niet nodig?

Destijds veel positieve reacties op sfeeracties. Waarom? Mensen vinden het prachtig en het geeft saamhorigheid.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Vlampiep op november 09, 2024, 19:58:53
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 09, 2024, 18:55:15
"In Leeuwarden zijn we de baaaas".

Daar is toch wel wat creatiefs achteraan te verzinnen?
Ja hoor; en soms speule we oek wel us foor Sinterklaas.
Of: soms binne we niet te feslaan, mar kenne we de speaker niet festaan.
It suu nooit wat wudde, maar ast su deurgaat kennen alle ploegen  in de KKD ut wel skudde.
We wudde gewoan kampioen en su gaat Henkie ut doean. w:)
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Zuid1991 op november 09, 2024, 20:19:29
Citaat van: Destroyer op november 09, 2024, 19:57:13
Prima, dat is jouw mening, ik vind dat over 'Leeuwarders' flauwekul want denk daar heel anders over.

Ik vind dat als je een eerste helft goed voetbal speelt en redelijk voor de dag komt er als noord tribune volledig 45 minuten achter moet blijven staan. Iedereen schreeuwt hier toch als er goed voetbal op de mat ligt is de sfeer ook goed? Ik vind dit dikke flauwe kul. Je hoort er altijd achter te staan, daar help je spelers mee en verdien je als twaalfde man punten mee.

Dat gezeur over die ultra beweging ben ik ook wel klaar mee. Wij hebben geen trommel en staan niet met de rugjes omarmd naar het veld. Maar kom op man, heb op de eerste wedstrijd na geen vlag en sfeeractie meer gezien. De trommelaar destijds die altijd met  hart en ziel zich inzette is 10 jaar geleden al weggepest met het gejank over die trommel omdat het ineens niet meer bij de club paste. Daarna hebben enkele idioten jarenlang hun handen stuk geslagen op het ijzerwerk bovenin op de Noord tribune. Hoe ironisch.

En wat ik doe om de sfeer te bevorderen? Helemaal niks. Zit nu op Oost. Maar voor jouw geruststelling, ik heb 15 jaar geleden jarenlang met een leuke ploeg bij de KvC sfeeracties voorbereid en meegeholpen doekjes ophangen, opruimen en veel tijd in voorbereiding gestoken. Dit was voor onze kids kwamen. Respect daarom ook voor al die vrijwilligers. Daarom zeg ik,. Dit laat ik over aan de jongere generatie, maar die lijken andere dingen interessanter te vinden volgens mij. Maar kan je wel vertellen dat er in die tijd 15 jaar geleden bijna elke wedstrijd wel iets georganiseerd werd.Dan vonden mensen het jammer dat er een keertje niets was.

Maar als er een keer iets op Oost geregeld moet worden hou ik me aanbevolen. Jij ook op zuid 1991? Of vindt je dat niet nodig?

Destijds veel positieve reacties op sfeeracties. Waarom? Mensen vinden het prachtig en het geeft saamhorigheid.

Respect voor wat je allemaal gedaan hebt in verleden voor onze club.
Het is wel zo dat er 10 jaar geleden, hier ook al gezeken werd over sfeer. ;)
Om positief af te sluiten, ut ken allemaal nog beter, dat is mooi toch?
En ik wil je heus helpen als er iets op Oost gedaan moet worden. Toevallig oek mien huidige tribune.
Fijn weekend  |:)
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Destroyer op november 09, 2024, 21:32:54
Citaat van: Zuid1991 op november 09, 2024, 20:19:29
Respect voor wat je allemaal gedaan hebt in verleden voor onze club.
Het is wel zo dat er 10 jaar geleden, hier ook al gezeken werd over sfeer. ;)
Om positief af te sluiten, ut ken allemaal nog beter, dat is mooi toch?
En ik wil je heus helpen als er iets op Oost gedaan moet worden. Toevallig oek mien huidige tribune.
Fijn weekend  |:)

Thanks man, jij ook een goed weekend. Mooi dat je dit aangeeft. We hebben allemaal hart voor de club, maar denk dat we het met zijn allen nog mooier kunnen hebben!
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: denistel op november 09, 2024, 22:00:47
Citaat van: Destroyer op november 09, 2024, 12:44:33
Su ist. Er is alleen maar kaos met jochies die zichzelf interessant vinden om vooraan in dat vak te staan. Vroeger als je je bek niet open trok werd je aan de kant geschoven. Er is vtv veel geschreeuwd dat mi side cc en oude vak 13 daar de krachten zouden bundelen maar het lijkt alleen maar ellende.

Er moeten gewoon een paar eens opstaan en echt de boel aanzwengelen voor het een fiasco wordt. Niet schreeuwen over dingen maar opstaan. 10-15 jaar geleden had je karrentrekkers ikzelf onder andere ook die de boel aanzwengelen op het gebied van sfeer en acties. Nu heb ik een gezin en laat het over aan een jongere generatie. Maar het lijkt dat die andere prioriteiten hebben.

Prachtig stadion amper.ambiance.  :R

lekker in vakkie 4 met vrienden bevalt prima
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Inferno-058 op november 10, 2024, 14:26:50
Citaat van: Zuid1991 op november 09, 2024, 20:19:29
Respect voor wat je allemaal gedaan hebt in verleden voor onze club.
Het is wel zo dat er 10 jaar geleden, hier ook al gezeken werd over sfeer. ;)
Om positief af te sluiten, ut ken allemaal nog beter, dat is mooi toch?
En ik wil je heus helpen als er iets op Oost gedaan moet worden. Toevallig oek mien huidige tribune.
Fijn weekend  |:)
Jep het wordt elk jaar minder en minder. Ik weet nog toen wij een trommel hadden. Wat een heksenketel was het soms toen op de tribunes!
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Inferno-058 op november 10, 2024, 14:38:08
Citaat van: De Gast op november 09, 2024, 09:33:18
Is het trouwens ook een idee de dj van dienst te vervangen door een bandje die de hele avond die goedkope disco versie van Sweet Caroline draait? Scheelt weer een paar centen.
Vreselijk dat iemand weer het plan heeft gevat dat dit nummer inmiddels bij de club hoort. Vooraf, in de pauze, achteraf.. Sweeeeeet Caroline  ;(
Lied zelf is mooi maar wordt zo helemaal verpest. De originele van Neil Diamond, die is fantastisch.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Destroyer op november 10, 2024, 16:42:17
Citaat van: Inferno-058 op november 10, 2024, 14:26:50
Jep het wordt elk jaar minder en minder. Ik weet nog toen wij een trommel hadden. Wat een heksenketel was het soms toen op de tribunes!

Ja kerel, overal wordt tegen aangeschopt want dat hoort niet bij onze club. Wie bepaalt dat eigenlijk? Die trommel heeft wel 20 jaar bij de club gehoord en voor veel sfeer gezorgd.

Afgelopen 10 jaar zijn er allemaal groepjes gecre?erd. Vak 14, de oude MI side en vak 12/13 wat er al stond (KvC). Uiteindelijk heeft het jarenlang tegen elkaar gewerkt in het oude stadion.

En nu? Alles staat bij elkaar en in plaats van sfeerhogend is er in het nieuwe stadion alleen maar gezeik met elkaar.

Je moet je kapot schamen om de club zo te benadelen. We worden het lachertje qua sfeer. Vroeger stonden we bekend om de hel van Leeuwarden, nu zijn we een stel pubers die liever bier over elkaar heen gooien.

Zonet op deze druilerige dag eens een deel dkv/gae gezien op. Espn (prachtige club ook de Eagles), maar daar wordt ondertussen al meer achter de club gestaan tijdens de wedstrijd  als bij ons.

Dat gaat mij als scc er aan het hart. Nogmaals die drie groepen supporters op noord moeten eens een keer met elkaar om tafel een eenheid gaan vormen en zien dat we weer de beruchte hel van Leeuwarden kennen worden in plaats van stoer zijnde bier gooiende jonkies met een capuchon op de kop.

:scc
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: oost op november 10, 2024, 16:46:36
Citaat van: Destroyer op november 10, 2024, 16:42:17
Ja kerel, overal wordt tegen aangeschopt want dat hoort niet bij onze club. Wie bepaalt dat eigenlijk? Die trommel heeft wel 20 jaar bij de club gehoord en voor veel sfeer gezorgd.

Afgelopen 10 jaar zijn er allemaal groepjes gecre?erd. Vak 14, de oude MI side en vak 12/13 wat er al stond (KvC). Uiteindelijk heeft het jarenlang tegen elkaar gewerkt in het oude stadion.

En nu? Alles staat bij elkaar en in plaats van sfeerhogend is er in het nieuwe stadion alleen maar gezeik met elkaar.

Je moet je kapot schamen om de club zo te benadelen. We worden het lachertje qua sfeer. Vroeger stonden we bekend om de hel van Leeuwarden, nu zijn we een stel pubers die liever bier over elkaar heen gooien.

Zonet op deze druilerige dag eens een deel dkv/gae gezien op. Espn (prachtige club ook de Eagles), maar daar wordt ondertussen al meer achter de club gestaan tijdens de wedstrijd  als bij ons.

Dat gaat mij als scc er aan het hart. Nogmaals die drie groepen supporters op noord moeten eens een keer met elkaar om tafel een eenheid gaan vormen en zien dat we weer de beruchte hel van Leeuwarden kennen worden in plaats van stoer zijnde bier gooiende jonkies met een capuchon op de kop.

:scc


_O_

En als de groepjes niet samen kunnen, is het dan niet een optie dat een groepje naar zuid gaat?

Ik snap heus wel dat de aapjes op noord even moet uitzoeken wie er hoger in de hi?rarchie staat etc maar daar waren ze in  het oude stadion ook al mee bezig ten koste van de club en sfeer. Ik hoop dat het snel voorbij is ;(
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 10, 2024, 18:48:14
In het uitvak veel minder groepjes en veel meer sfeer
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: Vlampiep op november 10, 2024, 20:17:18
Als het zo door gaat begint Noord op een open inrichting te lijken en zijn er geen stewards nodig maar mensen in witte jassen.
Titel: Re: Cambuur- Jong PSV 8 November
Bericht door: denistel op november 11, 2024, 17:40:52
Citaat van: Vlampiep op november 10, 2024, 20:17:18
Als het zo door gaat begint Noord op een open inrichting te lijken en zijn er geen stewards nodig maar mensen in witte jassen.

niet geheel noord kerel nogmaals ik geniet elke wedstrijd van het nieuwe stadion