Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Jong PSV 8 November

Gestart door Specuveter, november 02, 2024, 09:00:45

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Het "schaam je kapot" was duidelijk te horen. Wat was daar aan de hand dan?

Overigens wel gelachen om de PSV supporter die heel blij was met zijn gekregen Cambuursjaal :_schater :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Zuid1991

Citaat van: Destroyer op november 08, 2024, 23:09:30
Ja joh, toe maar even, de laatste wedstrijden tegen normale tegenstanders houdt ook niet over. Dat bedoel ik.
Jong Ajax, jong PSV geen spandoeken, rest van de wedstrijden wel spandoeken.
Lastig?

Destroyer

Citaat van: Trainert! op november 08, 2024, 23:31:50
Erg goede eerste  helft, met kieftenbeld,poll rn pauwels als uitblinkers
Wat een bedroevende 2e helft, en dan heb ik
het nog niet over het gebeuren op noord ;(

Nou wat is er gebeurd dan? Geheimzinnige gedoe hier altijd...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Zuid1991 op november 08, 2024, 23:42:56
Jong Ajax, jong PSV geen spandoeken, rest van de wedstrijden wel spandoeken.
Lastig?

:O ja joh, tuurlijk. Bomvol. Net als de vlaggen en sfeeracties die er altijd zijn. Laat maar kerel. Welterusten.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Destroyer op november 08, 2024, 23:44:51
:O ja joh, tuurlijk. Bomvol. Net als de vlaggen en sfeeracties die er altijd zijn. Laat maar kerel. Welterusten.

Daarom was dat PSV de eerste 30 minuten zo slecht.
Die kwamen het veld op en waren tot??l overdonderd dat er geen spandoeken hingen ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Trainert!

Citaat van: Destroyer op november 08, 2024, 23:43:20
Nou wat is er gebeurd dan? Geheimzinnige gedoe hier altijd...

met je eigen supporters op de vuist gaan. in en in triest.

Galdiano

Citaat van: Trainert! op november 08, 2024, 23:59:00
met je eigen supporters op de vuist gaan. in en in triest.

Ik begreep dat er met bier gegooid werd en dat het toen uit de hand liep.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL

#67
3 punten en weer helemaal aansluiting  met de (sub)top.
1e helft was prima, de 2e helft matig.
Poll, kieftenbeld en Pauwels voor mij de uitblinkers. Balk ook weer dreigend en goed bezig.
Aanvallend middenveld moet en kan beter.
Afolabi kunnen we nu echt wel mee ophouden. Dan zie ik liever Wiebe op 9 invallen.
Tja Noord wordt wel een trieste bedoeling zeg. Totaal geen sfeer meer de 2e helft en blijkbaar meer bezig om op elkaar in te huffen.

denistel

goeie 1e 20 min toen had het al beslist moeten zijn. daarna
tactisch afgetroefd door die lui zonder dat ze op 1 x na echt
gevaarlijk werden. we missen een killer anders was dit 6-1
of zo geweest ,keepertje was prima en vak 4 op noord geeb
last van biergooiers en een mooie 3e helft tot 23.00 iedereen
bedankt daarvoor en door

siepelsjeu

Citaat van: Destroyer op november 08, 2024, 23:44:51
:O ja joh, tuurlijk. Bomvol. Net als de vlaggen en sfeeracties die er altijd zijn. Laat maar kerel. Welterusten.
Had je weer te veel gedronken? Hing toch een duidelijk stop de beloften spandoek

Delfzijl/Cambuur

Ik hou totaal niet van die zwarte kleding, schijnt heel erg stoer te zijn....
Iedere grote club in Nederland heeft dat, wij gaan ook stoer meehuppen.
Hou er toch mee op....wees apart, kies voor ons geweldige geel blauw en fuck off met wat andere clubs doen.



sunderland

#71
Even een vraag aan iedereen?  Hoeveel overtredingen mag een back maken op Pauwels? En hoeveel overtredingen mag een middenvelder maken?  Jong PSV had het betere van het voetbal de 2 e helft maar als in de eerste helft die back al 4 x geel moet hebben en als een middenvelder 10 x de aanval eruit haalt op het middenveld en steeds deed de scheidsrechter niks . Gewoon een lafaard die scheidsrechter. !!

sunderland

Citaat van: Trainert! op november 08, 2024, 23:31:50
Erg goede eerste  helft, met kieftenbeld,poll rn pauwels als uitblinkers
Wat een bedroevende 2e helft, en dan heb ik
het nog niet over het gebeuren op noord ;(
eens

sunderland

Wat was Kieftenbelt goed de eerste helft.

Inferno-058

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 09, 2024, 02:15:50
Ik hou totaal niet van die zwarte kleding, schijnt heel erg stoer te zijn....
Iedere grote club in Nederland heeft dat, wij gaan ook stoer meehuppen.
Hou er toch mee op....wees apart, kies voor ons geweldige geel blauw en fuck off met wat andere clubs doen.
Waarom bepaal jij hoe andere supporters zich moeten kleden? Geel blauw of zwart, laat iedereen hier lekker vrij in