Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Jong PSV 8 November

Gestart door Specuveter, november 02, 2024, 09:00:45

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

We hadden het eerder af moeten maken en weer de 0 :thumbsup

R058

Eerste helft was de beste van het seizoen tot nu toe. Loopacties, felheid en vooruit voetballen. Echt top. Alleen nu nog het afmaken. Die rechtsback van hun had trouwens wel zn tweede geel mogen hebben. Dat had de tweede helft ook wel wat makkelijker gemaakt. Die was wel een stuk minder, maar toch nog veel strijd geleverd en hem over de streep getrokken.

Bankzitter

Het was een wonder dat het 1-0 bleef in de eerste helft. Heel dominat en agressief gespeeld. Kieftenbelt en Nartey worden steeds beter (hopelijk valt het mee met Nartey, zag er niet goed uit). Tweede helft even lastig maar eigenlijk daarna toch wel aardig hersteld en niet echt meer in de problemen geweest. Poll 2e helft ook prima gespeeld.


Poetser

Citaat van: Unknown op november 08, 2024, 22:00:26
Wat was dat nou op noord?

Kansloos hoor.

Uitstekende eerste helft
Matige 2e helft
Bedroevende sfeer.

Destroyer

Eerste 25 minuten top, had het 3-0 minimaal moeten zijn. Daarna wel de overhand maar iets meer terug.

Sfeer, bij vlaagjes leuk maar ook vaak stilletjes hoor. Waar zijn al. Die spandoeken en sfeeracties tegenwoordig? Of mag dat niet nog qua regelgeving?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

michello

Citaat van: Destroyer op november 08, 2024, 22:24:34
Eerste 25 minuten top, had het 3-0 minimaal moeten zijn. Daarna wel de overhand maar iets meer terug.

Sfeer, bij vlaagjes leuk maar ook vaak stilletjes hoor. Waar zijn al. Die spandoeken en sfeeracties tegenwoordig? Of mag dat niet nog qua regelgeving?

Tegen beloften worden die eigenlijk niet gedaan. Was tegen Ajax ook zo thuis.

Destroyer

Citaat van: michello op november 08, 2024, 22:26:03
Tegen beloften worden die eigenlijk niet gedaan. Was tegen Ajax ook zo thuis.

Wat niet geen spandoeken?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

michello

Citaat van: Destroyer op november 08, 2024, 22:35:01
Wat niet geen spandoeken?

Nee, wat ik begreep niet. Was tegen Jong Ajax ook niet.

Zuid1991

Citaat van: michello op november 08, 2024, 22:38:28
Nee, wat ik begreep niet. Was tegen Jong Ajax ook niet.
Hoe lang kom je bij scc, is al jaren zo.

michello

Citaat van: Zuid1991 op november 08, 2024, 22:46:11
Hoe lang kom je bij scc, is al jaren zo.

Jonge, dat weet ik ook wel.  Ik leg het alleen even uit aan Destroyer.   
Proost. :proost

Specuveter

Eerste 20 minuten prima
Had je op 3-0 kunnen en m?eten staan
Daarna PSV steeds beter in de wedstrijd
Bij de rust Cambuur 18! Doelpogingen tegenover PSV 1
Dat zegt genoeg
Begin Tweede helft PSV twee grote kansen maar die gingen er gelukkig niet in.
Daarna als team geknokt en de drie punten over de streep getrokken.
Maar oh oh het was wel erg matig hoor.

Destroyer

Citaat van: Zuid1991 op november 08, 2024, 22:46:11
Hoe lang kom je bij scc, is al jaren zo.

Ja joh, toe maar even, de laatste wedstrijden tegen normale tegenstanders houdt ook niet over. Dat bedoel ik.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: michello op november 08, 2024, 22:51:44
Jonge, dat weet ik ook wel.  Ik leg het alleen even uit aan Destroyer.   
Proost. :proost
:proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

CambuurArnhem

Goeie eerste helft, tweede helft leek de pijp wel leeg. Wel verdiende overwinning. Gefeliciteerd iedereen.

Trainert!

Erg goede eerste  helft, met kieftenbeld,poll rn pauwels als uitblinkers
Wat een bedroevende 2e helft, en dan heb ik
het nog niet over het gebeuren op noord ;(