Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Jong PSV 8 November

Gestart door Specuveter, november 02, 2024, 09:00:45

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Inferno-058 op november 09, 2024, 07:11:13
Waarom bepaal jij hoe andere supporters zich moeten kleden? Geel blauw of zwart, laat iedereen hier lekker vrij in
Dat bepaalt hij toch niet? Hij heeft alleen kledingadvies en persoonlijk ben ik het met Delfzijl eens. Persoonlijk vind ik de gelbwand bij Dortmund of het witte van Madrid of Rode van Liverpool veel mooier dan die zwarte eenheidsworst.

Cambuur Groningen

Mijn beeld van de wedstrijd: prima eerste helft, eindelijk vanaf het begin vol druk, snelle eerste goal. Helaas viel de tweede niet dan hadden we misschien ook een hele andere tweede helft gezien? Nu leek er toch weer zoveel spanning in de ploeg te sluipen dat er geen dat er niet veel meer goed ging. Maar ach, weer drie punten, op naar de volgende.

nee,wel?

Citaat van: sunderland op november 09, 2024, 02:43:13
Even een vraag aan iedereen?  Hoeveel overtredingen mag een back maken op Pauwels? En hoeveel overtredingen mag een middenvelder maken?  Jong PSV had het betere van het voetbal de 2 e helft maar als in de eerste helft die back al 4 x geel moet hebben en als een middenvelder 10 x de aanval eruit haalt op het middenveld en steeds deed de scheidsrechter niks . Gewoon een lafaard die scheidsrechter. !!


sun dat houst in de kkd  en zelfs in de ere van die warrige wannabe fluitisten,gister samenvattingen nog gekeken en bij die rode kaarten van jong utrecht dacht ik ook van makkelijk gegeven anders had fc veerboat 0-0 speuld maar ja we staan zelf weer aan de goeie kant van de score en daar gaat ut om  nou de interland break in en dan uut naar fc bollywood aan de rijn at su nog bestaan

De Gast

Citaat van: Cambuur Groningen op november 09, 2024, 07:26:27
Mijn beeld van de wedstrijd: prima eerste helft, eindelijk vanaf het begin vol druk, snelle eerste goal. Helaas viel de tweede niet dan hadden we misschien ook een hele andere tweede helft gezien? Nu leek er toch weer zoveel spanning in de ploeg te sluipen dat er geen dat er niet veel meer goed ging. Maar ach, weer drie punten, op naar de volgende.

Zo ist. Wat meer scorend vermogen en dan deed je gewoon mee. Maarja kest niet alles hewwe. We zijn op koers en dat is al heel wat.

Overigens.. mag iemand anders misschien de vrije trappen nemen? Dat Diemers aanvoerder is prima maar die jongen heeft zo?n slecht schot in de benen.. pff. Pijnlijk om te zien dat hij het toch telkens weer probeert.

Destroyer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 08, 2024, 23:50:17
Daarom was dat PSV de eerste 30 minuten zo slecht.
Die kwamen het veld op en waren tot??l overdonderd dat er geen spandoeken hingen ;)

:X grapjas, de leukste thuis zeker.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: siepelsjeu op november 09, 2024, 00:38:24
Had je weer te veel gedronken? Hing toch een duidelijk stop de beloften spandoek

Niet een druppel, misschien wel de reden dat ik als 1 van de weinig nuchteren wel zag dat je met zo'n doekje alleen de sfeer niet bevordert. Want over het algemeen hangt er een grafstemming en is het bij tijden fluisterstil.

Owja, de sfeer komt er alleen met goed voetbal dat is ook zo. De eersfe helft was natuurlijk ook walgelijk om te zien Qua voetbal.

Hou toch eens op met al die smoezen. Hang die hele noordkant toch vol spandoeken en doe er zo'n stop belofte doekje over heen. Of maak statement tijdens de wedstrijd.

Je staat er toch potverdikke maar 1 keer in de twee weken dan wil je toch een mooie ambiance? Het Kooi stadion is al zo kaal vanaf Oost gezien.

Maar goed, we houden ons blijkbaar liever bezig met elkaar de hersens in te slaan in dat vak. Jammer.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Wie is nog in supporters home geweest gisteren.

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 09, 2024, 02:15:50
Ik hou totaal niet van die zwarte kleding, schijnt heel erg stoer te zijn....
Iedere grote club in Nederland heeft dat, wij gaan ook stoer meehuppen.
Hou er toch mee op....wees apart, kies voor ons geweldige geel blauw en fuck off met wat andere clubs doen.
Je hebt helemaal gelijk, maar die  volgesnoven capuchon droeftoeters in zwarte kleding beschikken niet over voldoende hersencellen om zelf iets te kunnen bedenken. Het is een onderdeel van de huidige maatschappij en is al te lang getolereerd om hier op korte termijn iets aan te veranderen, want zelf zijn ze hier niet toe in staat.

Noordcambuur

Precies het is een maatschappelijk probleem heb je ook wel weer gezien in Amsterdam van de week.
Ons land staat er weer goed op de kaart in de wereld  8P

Noordcambuur

We krijgen nog een pittig programma dit jaar dus de punten moeten gepakt worden.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op november 09, 2024, 09:16:07
We krijgen nog een pittig programma dit jaar dus de punten moeten gepakt worden.
Als cambuur in staat is om hun goede spel van de eerste helft  de volledige 90 minuten te continueren doen we mee om de prijzen. Moet er nog wel een  afmaker bij worden aangetrokken.

De Gast

Is het trouwens ook een idee de dj van dienst te vervangen door een bandje die de hele avond die goedkope disco versie van Sweet Caroline draait? Scheelt weer een paar centen.
Vreselijk dat iemand weer het plan heeft gevat dat dit nummer inmiddels bij de club hoort. Vooraf, in de pauze, achteraf.. Sweeeeeet Caroline  ;(

anderszchristian

Citaat van: Destroyer op november 09, 2024, 08:54:28
Niet een druppel, misschien wel de reden dat ik als 1 van de weinig nuchteren wel zag dat je met zo'n doekje alleen de sfeer niet bevordert. Want over het algemeen hangt er een grafstemming en is het bij tijden fluisterstil.

Owja, de sfeer komt er alleen met goed voetbal dat is ook zo. De eersfe helft was natuurlijk ook walgelijk om te zien Qua voetbal.

Hou toch eens op met al die smoezen. Hang die hele noordkant toch vol spandoeken en doe er zo'n stop belofte doekje over heen. Of maak statement tijdens de wedstrijd.

Je staat er toch potverdikke maar 1 keer in de twee weken dan wil je toch een mooie ambiance? Het Kooi stadion is al zo kaal vanaf Oost gezien.

Maar goed, we houden ons blijkbaar liever bezig met elkaar de hersens in te slaan in dat vak. Jammer.
_O_

nightmare

Citaat van: Vlampiep op november 09, 2024, 09:11:42
Je hebt helemaal gelijk, maar die  volgesnoven capuchon droeftoeters in zwarte kleding beschikken niet over voldoende hersencellen om zelf iets te kunnen bedenken. Het is een onderdeel van de huidige maatschappij en is al te lang getolereerd om hier op korte termijn iets aan te veranderen, want zelf zijn ze hier niet toe in staat.

Elkaar napraten. "volgesnoven capuchon droeftoeters..."  Heb je gezien wie er vochten? Heb je gezien dat de personen die "vochten"snoven?

Er werd met bier gegooid, daar reageerden mensen in vak 8 op. Daar werden mensen op aangesproken. Wat resulteerde in wat duw- en trekwerk en er vielen wat klappen.

Terwijl er "gevochten"werd, werd er van bovenaf geroepen schaam je kapot. Dit roepen en ondertussen zelf nog meer liters bier naar beneden gooien, dat is pas om te schamen.

Het ruige randje van de club, maar langzaam zijn we naar een dkv gehalte aan het toegaan. Ik verlangde gisteren voor het eerst terug naar de oude noordtribune.






nightmare

Citaat van: Destroyer op november 09, 2024, 08:54:28
Niet een druppel, misschien wel de reden dat ik als 1 van de weinig nuchteren wel zag dat je met zo'n doekje alleen de sfeer niet bevordert. Want over het algemeen hangt er een grafstemming en is het bij tijden fluisterstil.

Owja, de sfeer komt er alleen met goed voetbal dat is ook zo. De eersfe helft was natuurlijk ook walgelijk om te zien Qua voetbal.

Hou toch eens op met al die smoezen. Hang die hele noordkant toch vol spandoeken en doe er zo'n stop belofte doekje over heen. Of maak statement tijdens de wedstrijd.

Je staat er toch potverdikke maar 1 keer in de twee weken dan wil je toch een mooie ambiance? Het Kooi stadion is al zo kaal vanaf Oost gezien.

Maar goed, we houden ons blijkbaar liever bezig met elkaar de hersens in te slaan in dat vak. Jammer.

Eerste helft prima sfeer. Tweede helft matig.