Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Jong PSV 8 November

Gestart door Specuveter, november 02, 2024, 09:00:45

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op november 09, 2024, 13:11:52
Negatief wordt hier kopiergedrag i.m.o.
Ik vond de sfeer de eerste helft best prima.
En de sfeer is niet minder (dit soort tweede helften) als in oude stadion.
klopt vorig seizoen was het ook niet goed hoor met de sfeer maar dat zijn ze vaak snel vergeten.

Destroyer

Citaat van: Zuid1991 op november 09, 2024, 13:11:52
Negatief wordt hier kopiergedrag i.m.o.
Ik vond de sfeer de eerste helft best prima.
En de sfeer is niet minder (dit soort tweede helften) als in oude stadion.


Kerel het is gewoon realisme, dat jij het al normaal vindt zegt al genoeg. Het is al jaren veel minder qua beleving. Alles maar goed praten en schreeuwen dat het aan voetbal ligt en alles maar goed praten. Dat jij alles maar top vindt zegt al genoeg. Een kinderhand is snel gevuld.

Eerste helft was redelijk maar tweede helft om je kapot te schamen. Helemaal met die mat partijtjes onderling op. Noord zet je je eigen club te kak.

Maar prima blij dat jij het zo fantastisch vindt, maar ken genoeg die het er hetzelfde over denken. Vast veel plezier de volgende. Owja, waar zit je eigenlijk zelf, op. Zuid?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

Citaat van: nightmare op november 09, 2024, 10:07:19
Ik verlangde gisteren voor het eerst terug naar de oude noordtribune.
zeker wbt het geluid.in het nieuwe blijft dat hangen in het vak.
gister was het helemaal een blamage trouwens, een bose installatie van 7 ton en dan rein niet eens kunnen verstaan.
de muziek klinkt ook kut trouwens,of zal dat aan de muziek zelf liggen?  :D
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: okkele op november 09, 2024, 13:32:28
zeker wbt het geluid.in het nieuwe blijft dat hangen in het vak.
gister was het helemaal een blamage trouwens, een bose installatie van 7 ton en dan rein niet eens kunnen verstaan.
de muziek klinkt ook kut trouwens,of zal dat aan de muziek zelf liggen?  :D
Buiten het stadion is de muziek aanmerkelijk beter aan te horen dan binnen. Misschien de verkeerde boxen waardoor het geluid op de btribunes niet weg kan. En wat betreft onze speaker, heeeeeel snel bedanken voor zijn bewezen diensten. De beste man heeft geen microfoon stem. Articuleren is hem vreemd en spreekt veel te snel, zodat zelfs de beste boxen hier geen verbetering in zal brengen.

nee,wel?

er is al suveel skreven over sfeer volgens de een mut ut groeie in ut nieuwe stadion volgens de ander is ut inherent aan wat er op ut veld gebeurd
de een wil ultra sfeer de ander is er weer vel op tegen etcetera etcetera suveel mensen suveel meningen......

bij andere clubs zie je weleens ook al staan ze 4-0 achter dat er nog steeds zongen wurd en zwaait wurd met vlaggen etcetera

of is ut bij oans een mentaliteit iets?  wie ut weet mag ut segguh

nightmare

Citaat van: De Gast op november 09, 2024, 10:40:37
Was het daar beter? Was toch ook een zooitje daar. Elke wedstrijden weer wat hersenlozen die toch weer plastic bekertjes gooiden en daarna mekaar een beetje dekken. Slappe hap.

Het is maar hoe je het wilt zien. Ik heb mij daar tientallen jaren prima vermaakt. Bekers bier ben ik met je eens, dat moet je opdrinken en niet op het veld of over mensen heen gooien.

nightmare

#111
Citaat van: Cambuur Groningen op november 09, 2024, 11:20:54
Het feit dat hij probeert het een soort van goed te praten is al wonderlijk.

Geef mijn mening. Als jij dat een soort van goed praten vindt prima jouw mening. . Ruige randje heeft iedereen het altijd over en daar hoort wat gisteren gebeurde bij.

nightmare

Citaat van: 666 op november 09, 2024, 12:21:39
En het versnelt zingen van alle liedjes, daar slaat alle sfeer ook van dood.

De eerste 10 minuten komen alle songs voorbij. Daarna wat schrijft valt het dood.

Ga staan als je voor Cambuur bent is daar een voorbeeld van. Iedereen staan, daarna stopt het abrupt.

Poetser

Citaat van: nightmare op november 09, 2024, 15:14:19
Geef mij mening. Als jij dat een soort van goed praten vindt prima jouw mening. . Ruige randje heeft iedereen het altijd over en daar hoort wat gisteren gebeurde bij.

Een ruig randje is wat anders dan lopen matten met je medesupporters.

Specuveter

Citaat van: Cambuur Groningen op november 09, 2024, 12:34:37
Ik denk dat het zou helpen als er liedjes worden ingezet die de overige tribunes ook herkennen als je sfeer wilt verhogen en het team wilt helpen. Ik zal wel een ouwe lul zijn maar ik ken het ?cokelied? niet (los dat ik het nogal treurig vind als dat het repetoire is).

Kom gewoon met Genot, Het geel en blauw zit in mijn bloed, SC Cambuur promoveert, dat soort dingen. Dan krijg je de rest volgens mij veel makkelijker mee denk ik.
Nou Dat dus....
Elke keer datzelfde lied over Coke snuiven.
En hoeveel piemels heeft Abe inmiddels in zijn kont??

Vlampiep

Citaat van: nightmare op november 09, 2024, 15:14:19
Geef mijn mening. Als jij dat een soort van goed praten vindt prima jouw mening. . Ruige randje heeft iedereen het altijd over en daar hoort wat gisteren gebeurde bij.
Het gedrag van een stelletje hersenloze en kansloze randdebielen staat in mijn beleving ver van het ruige randje wat op onze club van toepassing is.
Lekker je zelf hiermee associ?ren heb je toch iets waar je later op terug kunt zien  :insane

sunderland

Citaat van: Poetser op november 09, 2024, 15:17:25
Een ruig randje is wat anders dan lopen matten met je medesupporters.
mijn zoon stond daar heel dichtbij. Hij zei dat er steeds met bier werd gegooid van heel dichtbij. Dat liep de spuigaten uit en toen ging er 1 heen en die gaf gelijk die gast een klap op sien hasses.  ( ik zou dat zelf ook niet accepteren eerlijk gezegd)?

KlinkHamer

Citaat van: Cambuur Groningen op november 09, 2024, 12:34:37
Ik denk dat het zou helpen als er liedjes worden ingezet die de overige tribunes ook herkennen als je sfeer wilt verhogen en het team wilt helpen. Ik zal wel een ouwe lul zijn maar ik ken het ?cokelied? niet (los dat ik het nogal treurig vind als dat het repetoire is).

Kom gewoon met Genot, Het geel en blauw zit in mijn bloed, SC Cambuur promoveert, dat soort dingen. Dan krijg je de rest volgens mij veel makkelijker mee denk ik.

Al staat er iemand naast mij te zingen dan heb ik nog geen idee wat er gezongen wordt.
Als er iemand  een keer het standaardrepertoire wil opschrijven, graag.

Zonder woke te zijn.

Liedjes over coke, alsjeblieft.
Tuurlijk mag er een randje aanzitten.
Ken niemand die van coke leuker wordt, het tegenovergestelde.
Als iemand wil snuiven moet hij dat zelf weten maar val mij er niet mee lastig.

Mijn voetbalmaat die homo is zegt altijd als wat over homo's geroepen wordt dan doe ik dat en niemand anders.

Stond er een laatst achter mij te schreeuwen: kanker dit kanker dat.
Gewoon even omdraaien en vragend aankijken, meteen opgelost.
Hij verontschuldigde zich.
Maar ja had hij de neus vol dan had het ook anders kunnen aflopen.

Het is onze club, onze familie.
Als oom Harry vervelend is dan zeg je er toch wat van en als kleine Jappie strontvervelend is kan hij een draai om zijn oren krijgen.


wiekie1969

8 pagina's op dit topic net door gelezen, waarvan 7 over randzaken.Ik beperk mij tot het voetbal. Hele goede eerste helft waarin je 4-0 voor moet staan. Het ontbreekt aan een killer. Tweede helft was een heel stuk minder, als psv had gescoord had ik het nog moeten zien. 3 dure punten gepakt. Iedereen speelt op de max. Op naar Vitesse. Kom aan.

Destroyer

Citaat van: Specuveter op november 09, 2024, 15:38:49
Nou Dat dus....
Elke keer datzelfde lied over Coke snuiven.
En hoeveel piemels heeft Abe inmiddels in zijn kont??

Dat idd. Hou toch op man met die trieste liedjes. Doe eens wat lekker oude liedjes met een positieve vibe. Tenenkrommend die coke liedjes en dat met Abe. Zielig gewoon.
** Poolwinner 18/19 - 21/22