Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Jong PSV 8 November

Gestart door Specuveter, november 02, 2024, 09:00:45

Vorige topic - Volgende topic

nightmare

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 08, 2024, 23:34:11
Het "schaam je kapot" was duidelijk te horen. Wat was daar aan de hand dan?

Overigens wel gelachen om de PSV supporter die heel blij was met zijn gekregen Cambuursjaal :_schater :thumbsup

Schaam je kapot roepen en ondertussen zelf liters bier over de supporters in vak 8 heen gooien

Bankzitter

Dat protest tegen Jong ploegen begint wel een beetje een principezaak te worden, ze doen inmiddels als 11 jaar mee in de KKD.
Je zult er toch eens over moeten nadenken of dat protest zin heeft of dat je vooral je eigen club te pakken hebt door te versoberen met thuiswedstrijden en uitwedstrijden te boycotten.

Ik heb de meeste moeite ermee dat ze niet met een vaste selectie spelen.
Maar verder heb ik gisteren eigenlijk best een leuke wedstrijd gezien.

Wel mooi dat er een aantal mensen in het uitvak zaten puur omdat we een nieuw stadion hebben en ze dat ook eens wilden zien.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Destroyer op november 09, 2024, 08:45:41
:X grapjas, de leukste thuis zeker.

Ja hoor, dat win ik wel van mijn vriendin :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Destroyer op november 09, 2024, 08:54:28
Niet een druppel, misschien wel de reden dat ik als 1 van de weinig nuchteren wel zag dat je met zo'n doekje alleen de sfeer niet bevordert. Want over het algemeen hangt er een grafstemming en is het bij tijden fluisterstil.

Owja, de sfeer komt er alleen met goed voetbal dat is ook zo. De eersfe helft was natuurlijk ook walgelijk om te zien Qua voetbal.

Hou toch eens op met al die smoezen. Hang die hele noordkant toch vol spandoeken en doe er zo'n stop belofte doekje over heen. Of maak statement tijdens de wedstrijd.

Je staat er toch potverdikke maar 1 keer in de twee weken dan wil je toch een mooie ambiance? Het Kooi stadion is al zo kaal vanaf Oost gezien.

Maar goed, we houden ons blijkbaar liever bezig met elkaar de hersens in te slaan in dat vak. Jammer.

:thumbsup :thumbsup

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Citaat van: nightmare op november 09, 2024, 10:07:19
Elkaar napraten. "volgesnoven capuchon droeftoeters..."  Heb je gezien wie er vochten? Heb je gezien dat de personen die "vochten"snoven?

Er werd met bier gegooid, daar reageerden mensen in vak 8 op. Daar werden mensen op aangesproken. Wat resulteerde in wat duw- en trekwerk en er vielen wat klappen.

Terwijl er "gevochten"werd, werd er van bovenaf geroepen schaam je kapot. Dit roepen en ondertussen zelf nog meer liters bier naar beneden gooien, dat is pas om te schamen.

Het ruige randje van de club, maar langzaam zijn we naar een dkv gehalte aan het toegaan. Ik verlangde gisteren voor het eerst terug naar de oude noordtribune.

Was het daar beter? Was toch ook een zooitje daar. Elke wedstrijden weer wat hersenlozen die toch weer plastic bekertjes gooiden en daarna mekaar een beetje dekken. Slappe hap.

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op november 09, 2024, 10:40:37
Was het daar beter? Was toch ook een zooitje daar. Elke wedstrijden weer wat hersenlozen die toch weer plastic bekertjes gooiden en daarna mekaar een beetje dekken. Slappe hap.
Het feit dat hij probeert het een soort van goed te praten is al wonderlijk.

Destroyer

Citaat van: nightmare op november 09, 2024, 10:10:21
Schaam je kapot roepen en ondertussen zelf liters bier over de supporters in vak 8 heen gooien
De reden dat ik nu op Oost zit. Ben dat hoge kleuter gehalte wel een beetje klaarmee. Net als je zegt nightmare, we lijken gvd langzamerhand een dkv  variant. Het hel van Leeuwarden en sfeer van 10 jaar geleden is al lang niet meer.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: De Gast op november 09, 2024, 10:40:37
Was het daar beter? Was toch ook een zooitje daar. Elke wedstrijden weer wat hersenlozen die toch weer plastic bekertjes gooiden en daarna mekaar een beetje dekken. Slappe hap.

Ja ook daar werd de sfeer steeds minder en iedereen lijkt alleen maar met elkaar bezig te zijn. Ga gvd eens achter de club staan. Daar is noord voor toch? En de krachten bundelen achter goal werd gezegd in het Kooi stadion!? Nou gister prima voetbal gezien de eerste helft maar grotendeels kut sfeer.

Maar ja het zal wel komen doordat er tegen een jong team wordt gevoetbald. Dan heb je een makkelijk excuus.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Nou wat mij idd opvalt is dat heel veel die helemaal vooraan staan alleen maar omhoog kijken van goh wat ik bin ik belangrijk. Zien helemaal geen voetbal en vinden misschien voetbal niet eens leuk.

666

En het versnelt zingen van alle liedjes, daar slaat alle sfeer ook van dood.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

fred

Citaat van: Destroyer op november 08, 2024, 23:09:30
Ja joh, toe maar even, de laatste wedstrijden tegen normale tegenstanders houdt ook niet over. Dat bedoel ik.

Tsja nu 1x paar kaosvlaggetjes.
Vroeger met regelmaat sfeeractie. Ook tegen amateurs of beloften.

Tijden veranderen....

Cambuur Groningen

Citaat van: 666 op november 09, 2024, 12:21:39
En het versnelt zingen van alle liedjes, daar slaat alle sfeer ook van dood.
Ik denk dat het zou helpen als er liedjes worden ingezet die de overige tribunes ook herkennen als je sfeer wilt verhogen en het team wilt helpen. Ik zal wel een ouwe lul zijn maar ik ken het ?cokelied? niet (los dat ik het nogal treurig vind als dat het repetoire is).

Kom gewoon met Genot, Het geel en blauw zit in mijn bloed, SC Cambuur promoveert, dat soort dingen. Dan krijg je de rest volgens mij veel makkelijker mee denk ik.

fred

Citaat van: Destroyer op november 09, 2024, 08:54:28
Niet een druppel, misschien wel de reden dat ik als 1 van de weinig nuchteren wel zag dat je met zo'n doekje alleen de sfeer niet bevordert. Want over het algemeen hangt er een grafstemming en is het bij tijden fluisterstil.

Owja, de sfeer komt er alleen met goed voetbal dat is ook zo. De eersfe helft was natuurlijk ook walgelijk om te zien Qua voetbal.

Hou toch eens op met al die smoezen. Hang die hele noordkant toch vol spandoeken en doe er zo'n stop belofte doekje over heen. Of maak statement tijdens de wedstrijd.

Je staat er toch potverdikke maar 1 keer in de twee weken dan wil je toch een mooie ambiance? Het Kooi stadion is al zo kaal vanaf Oost gezien.

Maar goed, we houden ons blijkbaar liever bezig met elkaar de hersens in te slaan in dat vak. Jammer.

Su ist  |:)

Destroyer

Citaat van: fred op november 09, 2024, 12:28:11
Tsja nu 1x paar kaosvlaggetjes.
Vroeger met regelmaat sfeeractie. Ook tegen amateurs of beloften.

Tijden veranderen....

Su ist. Er is alleen maar kaos met jochies die zichzelf interessant vinden om vooraan in dat vak te staan. Vroeger als je je bek niet open trok werd je aan de kant geschoven. Er is vtv veel geschreeuwd dat mi side cc en oude vak 13 daar de krachten zouden bundelen maar het lijkt alleen maar ellende.

Er moeten gewoon een paar eens opstaan en echt de boel aanzwengelen voor het een fiasco wordt. Niet schreeuwen over dingen maar opstaan. 10-15 jaar geleden had je karrentrekkers ikzelf onder andere ook die de boel aanzwengelen op het gebied van sfeer en acties. Nu heb ik een gezin en laat het over aan een jongere generatie. Maar het lijkt dat die andere prioriteiten hebben.

Prachtig stadion amper.ambiance.  :R
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Zuid1991

Citaat van: Destroyer op november 09, 2024, 12:44:33
Su ist. Er is alleen maar kaos met jochies die zichzelf interessant vinden om vooraan in dat vak te staan. Vroeger als je je bek niet open trok werd je aan de kant geschoven. Er is vtv veel geschreeuwd dat mi side cc en oude vak 13 daar de krachten zouden bundelen maar het lijkt alleen maar ellende.

Er moeten gewoon een paar eens opstaan en echt de boel aanzwengelen voor het een fiasco wordt. Niet schreeuwen over dingen maar opstaan. 10-15 jaar geleden had je karrentrekkers ikzelf onder andere ook die de boel aanzwengelen op het gebied van sfeer en acties. Nu heb ik een gezin en laat het over aan een jongere generatie. Maar het lijkt dat die andere prioriteiten hebben.

Prachtig stadion amper.ambiance.  :R

Negatief wordt hier kopiergedrag i.m.o.
Ik vond de sfeer de eerste helft best prima.
En de sfeer is niet minder (dit soort tweede helften) als in oude stadion.