Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Jong PSV 8 November

Gestart door Specuveter, november 02, 2024, 09:00:45

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op november 09, 2024, 18:20:08
8 pagina's op dit topic net door gelezen, waarvan 7 over randzaken.Ik beperk mij tot het voetbal. Hele goede eerste helft waarin je 4-0 voor moet staan. Het ontbreekt aan een killer. Tweede helft was een heel stuk minder, als psv had gescoord had ik het nog moeten zien. 3 dure punten gepakt. Iedereen speelt op de max. Op naar Vitesse. Kom aan.

Heb je zuiverend bronwater gedronken?  :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Zuid1991

#121
Citaat van: Destroyer op november 09, 2024, 13:25:28

Kerel het is gewoon realisme, dat jij het al normaal vindt zegt al genoeg. Het is al jaren veel minder qua beleving. Alles maar goed praten en schreeuwen dat het aan voetbal ligt en alles maar goed praten. Dat jij alles maar top vindt zegt al genoeg. Een kinderhand is snel gevuld.

Eerste helft was redelijk maar tweede helft om je kapot te schamen. Helemaal met die mat partijtjes onderling op. Noord zet je je eigen club te kak.

Maar prima blij dat jij het zo fantastisch vindt, maar ken genoeg die het er hetzelfde over denken. Vast veel plezier de volgende. Owja, waar zit je eigenlijk zelf, op. Zuid?

Ik denk (mijn mening) dat wij ?Leeuwarders?, vaak janken om ut janken maar apetrots zijn op onze club. Als het janken is, is het janken met hoofdletters.
Wie zegt dat ik het fantastisch en top vindt?
Ik ben trots op wie we zijn: niet een club met ultra?s maar puur. Ene keer is de sfeer beter dan de andere keer. Nou en?
Maar zo zwart als jij het schetst, daar ken ik mij niet in vinden.
Sterker nog, doordat de akoestiek nu veel beter is, er meer lui op de nieuwe tribune kunnen staan, klinkt het veel luider.

En ik blijf erbij, wat er op het veld gebeurt, is een afspiegeling van wat er op de tribune kan ontstaan. Zijn we zo verwend de afgelopen 4 jaar? Nee het was bij tijd en wijlen triest op het veld. Heeft ook zijn weerslag op tribune.
Tweede helft gister was echt drama op het veld. Is het dan logisch dat de sfeer beter wordt?
Ik heb genoeg jaren mijn keel schor geschreeuwd op zuid en jarenlang op noord.
Nu wat meer op de achtergrond op een andere tribune maar ook daar af en toe fanatiek, zit er nu eenmaal in.
Ohja, en wat doe jij om de sfeer beter te maken?

Holwerd voor Cambuur

"In Leeuwarden zijn we de baaaas".

Daar is toch wel wat creatiefs achteraan te verzinnen?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

#123
Citaat van: Zuid1991 op november 09, 2024, 18:53:01
Ik denk (mijn mening) dat wij ?Leeuwarders?, vaak janken om ut janken maar apetrots zijn op onze club. Als het janken is, is het janken met hoofdletters.
Wie zegt dat ik het fantastisch en top vindt?
Ik ben trots op wie we zijn: niet een club met ultra?s maar puur. Ene keer is de sfeer beter dan de andere keer. Nou en?
Maar zo zwart als jij het schetst, daar ken ik mij niet in vinden.
Sterker nog, doordat de akoestiek nu veel beter is, er meer lui op de nieuwe tribune kunnen staan, klinkt het veel luider.

En ik blijf erbij, wat er op het veld gebeurt, is een afspiegeling van wat er op de tribune kan ontstaan. Zijn we zo verwend de afgelopen 4 jaar? Nee het was bij tijd en wijlen triest op het veld. Heeft ook zijn weerslag op tribune.
Tweede helft gister was echt drama op het veld. Is het dan logisch dat de sfeer beter wordt?
Ik heb genoeg jaren mijn keel schor geschreeuwd op zuid en jarenlang op noord.
Nu wat meer op de achtergrond op een andere tribune maar ook daar af en toe fanatiek, zit er nu eenmaal in.
Ohja, en wat doe jij om de sfeer beter te maken?

Prima, dat is jouw mening, ik vind dat over 'Leeuwarders' flauwekul want denk daar heel anders over.

Ik vind dat als je een eerste helft goed voetbal speelt en redelijk voor de dag komt er als noord tribune volledig 45 minuten achter moet blijven staan. Iedereen schreeuwt hier toch als er goed voetbal op de mat ligt is de sfeer ook goed? Ik vind dit dikke flauwe kul. Je hoort er altijd achter te staan, daar help je spelers mee en verdien je als twaalfde man punten mee.

Dat gezeur over die ultra beweging ben ik ook wel klaar mee. Wij hebben geen trommel en staan niet met de rugjes omarmd naar het veld. Maar kom op man, heb op de eerste wedstrijd na geen vlag en sfeeractie meer gezien. De trommelaar destijds die altijd met  hart en ziel zich inzette is 10 jaar geleden al weggepest met het gejank over die trommel omdat het ineens niet meer bij de club paste. Daarna hebben enkele idioten jarenlang hun handen stuk geslagen op het ijzerwerk bovenin op de Noord tribune. Hoe ironisch.

En wat ik doe om de sfeer te bevorderen? Helemaal niks. Zit nu op Oost. Maar voor jouw geruststelling, ik heb 15 jaar geleden jarenlang met een leuke ploeg bij de KvC sfeeracties voorbereid en meegeholpen doekjes ophangen, opruimen en veel tijd in voorbereiding gestoken. Dit was voor onze kids kwamen. Respect daarom ook voor al die vrijwilligers. Daarom zeg ik,. Dit laat ik over aan de jongere generatie, maar die lijken andere dingen interessanter te vinden volgens mij. Maar kan je wel vertellen dat er in die tijd 15 jaar geleden bijna elke wedstrijd wel iets georganiseerd werd.Dan vonden mensen het jammer dat er een keertje niets was.

Maar als er een keer iets op Oost geregeld moet worden hou ik me aanbevolen. Jij ook op zuid 1991? Of vindt je dat niet nodig?

Destijds veel positieve reacties op sfeeracties. Waarom? Mensen vinden het prachtig en het geeft saamhorigheid.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 09, 2024, 18:55:15
"In Leeuwarden zijn we de baaaas".

Daar is toch wel wat creatiefs achteraan te verzinnen?
Ja hoor; en soms speule we oek wel us foor Sinterklaas.
Of: soms binne we niet te feslaan, mar kenne we de speaker niet festaan.
It suu nooit wat wudde, maar ast su deurgaat kennen alle ploegen  in de KKD ut wel skudde.
We wudde gewoan kampioen en su gaat Henkie ut doean. w:)

Zuid1991

#125
Citaat van: Destroyer op november 09, 2024, 19:57:13
Prima, dat is jouw mening, ik vind dat over 'Leeuwarders' flauwekul want denk daar heel anders over.

Ik vind dat als je een eerste helft goed voetbal speelt en redelijk voor de dag komt er als noord tribune volledig 45 minuten achter moet blijven staan. Iedereen schreeuwt hier toch als er goed voetbal op de mat ligt is de sfeer ook goed? Ik vind dit dikke flauwe kul. Je hoort er altijd achter te staan, daar help je spelers mee en verdien je als twaalfde man punten mee.

Dat gezeur over die ultra beweging ben ik ook wel klaar mee. Wij hebben geen trommel en staan niet met de rugjes omarmd naar het veld. Maar kom op man, heb op de eerste wedstrijd na geen vlag en sfeeractie meer gezien. De trommelaar destijds die altijd met  hart en ziel zich inzette is 10 jaar geleden al weggepest met het gejank over die trommel omdat het ineens niet meer bij de club paste. Daarna hebben enkele idioten jarenlang hun handen stuk geslagen op het ijzerwerk bovenin op de Noord tribune. Hoe ironisch.

En wat ik doe om de sfeer te bevorderen? Helemaal niks. Zit nu op Oost. Maar voor jouw geruststelling, ik heb 15 jaar geleden jarenlang met een leuke ploeg bij de KvC sfeeracties voorbereid en meegeholpen doekjes ophangen, opruimen en veel tijd in voorbereiding gestoken. Dit was voor onze kids kwamen. Respect daarom ook voor al die vrijwilligers. Daarom zeg ik,. Dit laat ik over aan de jongere generatie, maar die lijken andere dingen interessanter te vinden volgens mij. Maar kan je wel vertellen dat er in die tijd 15 jaar geleden bijna elke wedstrijd wel iets georganiseerd werd.Dan vonden mensen het jammer dat er een keertje niets was.

Maar als er een keer iets op Oost geregeld moet worden hou ik me aanbevolen. Jij ook op zuid 1991? Of vindt je dat niet nodig?

Destijds veel positieve reacties op sfeeracties. Waarom? Mensen vinden het prachtig en het geeft saamhorigheid.

Respect voor wat je allemaal gedaan hebt in verleden voor onze club.
Het is wel zo dat er 10 jaar geleden, hier ook al gezeken werd over sfeer. ;)
Om positief af te sluiten, ut ken allemaal nog beter, dat is mooi toch?
En ik wil je heus helpen als er iets op Oost gedaan moet worden. Toevallig oek mien huidige tribune.
Fijn weekend  |:)

Destroyer

Citaat van: Zuid1991 op november 09, 2024, 20:19:29
Respect voor wat je allemaal gedaan hebt in verleden voor onze club.
Het is wel zo dat er 10 jaar geleden, hier ook al gezeken werd over sfeer. ;)
Om positief af te sluiten, ut ken allemaal nog beter, dat is mooi toch?
En ik wil je heus helpen als er iets op Oost gedaan moet worden. Toevallig oek mien huidige tribune.
Fijn weekend  |:)

Thanks man, jij ook een goed weekend. Mooi dat je dit aangeeft. We hebben allemaal hart voor de club, maar denk dat we het met zijn allen nog mooier kunnen hebben!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

Citaat van: Destroyer op november 09, 2024, 12:44:33
Su ist. Er is alleen maar kaos met jochies die zichzelf interessant vinden om vooraan in dat vak te staan. Vroeger als je je bek niet open trok werd je aan de kant geschoven. Er is vtv veel geschreeuwd dat mi side cc en oude vak 13 daar de krachten zouden bundelen maar het lijkt alleen maar ellende.

Er moeten gewoon een paar eens opstaan en echt de boel aanzwengelen voor het een fiasco wordt. Niet schreeuwen over dingen maar opstaan. 10-15 jaar geleden had je karrentrekkers ikzelf onder andere ook die de boel aanzwengelen op het gebied van sfeer en acties. Nu heb ik een gezin en laat het over aan een jongere generatie. Maar het lijkt dat die andere prioriteiten hebben.

Prachtig stadion amper.ambiance.  :R

lekker in vakkie 4 met vrienden bevalt prima

Inferno-058

Citaat van: Zuid1991 op november 09, 2024, 20:19:29
Respect voor wat je allemaal gedaan hebt in verleden voor onze club.
Het is wel zo dat er 10 jaar geleden, hier ook al gezeken werd over sfeer. ;)
Om positief af te sluiten, ut ken allemaal nog beter, dat is mooi toch?
En ik wil je heus helpen als er iets op Oost gedaan moet worden. Toevallig oek mien huidige tribune.
Fijn weekend  |:)
Jep het wordt elk jaar minder en minder. Ik weet nog toen wij een trommel hadden. Wat een heksenketel was het soms toen op de tribunes!

Inferno-058

Citaat van: De Gast op november 09, 2024, 09:33:18
Is het trouwens ook een idee de dj van dienst te vervangen door een bandje die de hele avond die goedkope disco versie van Sweet Caroline draait? Scheelt weer een paar centen.
Vreselijk dat iemand weer het plan heeft gevat dat dit nummer inmiddels bij de club hoort. Vooraf, in de pauze, achteraf.. Sweeeeeet Caroline  ;(
Lied zelf is mooi maar wordt zo helemaal verpest. De originele van Neil Diamond, die is fantastisch.

Destroyer

#130
Citaat van: Inferno-058 op november 10, 2024, 14:26:50
Jep het wordt elk jaar minder en minder. Ik weet nog toen wij een trommel hadden. Wat een heksenketel was het soms toen op de tribunes!

Ja kerel, overal wordt tegen aangeschopt want dat hoort niet bij onze club. Wie bepaalt dat eigenlijk? Die trommel heeft wel 20 jaar bij de club gehoord en voor veel sfeer gezorgd.

Afgelopen 10 jaar zijn er allemaal groepjes gecre?erd. Vak 14, de oude MI side en vak 12/13 wat er al stond (KvC). Uiteindelijk heeft het jarenlang tegen elkaar gewerkt in het oude stadion.

En nu? Alles staat bij elkaar en in plaats van sfeerhogend is er in het nieuwe stadion alleen maar gezeik met elkaar.

Je moet je kapot schamen om de club zo te benadelen. We worden het lachertje qua sfeer. Vroeger stonden we bekend om de hel van Leeuwarden, nu zijn we een stel pubers die liever bier over elkaar heen gooien.

Zonet op deze druilerige dag eens een deel dkv/gae gezien op. Espn (prachtige club ook de Eagles), maar daar wordt ondertussen al meer achter de club gestaan tijdens de wedstrijd  als bij ons.

Dat gaat mij als scc er aan het hart. Nogmaals die drie groepen supporters op noord moeten eens een keer met elkaar om tafel een eenheid gaan vormen en zien dat we weer de beruchte hel van Leeuwarden kennen worden in plaats van stoer zijnde bier gooiende jonkies met een capuchon op de kop.

:scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

oost

#131
Citaat van: Destroyer op november 10, 2024, 16:42:17
Ja kerel, overal wordt tegen aangeschopt want dat hoort niet bij onze club. Wie bepaalt dat eigenlijk? Die trommel heeft wel 20 jaar bij de club gehoord en voor veel sfeer gezorgd.

Afgelopen 10 jaar zijn er allemaal groepjes gecre?erd. Vak 14, de oude MI side en vak 12/13 wat er al stond (KvC). Uiteindelijk heeft het jarenlang tegen elkaar gewerkt in het oude stadion.

En nu? Alles staat bij elkaar en in plaats van sfeerhogend is er in het nieuwe stadion alleen maar gezeik met elkaar.

Je moet je kapot schamen om de club zo te benadelen. We worden het lachertje qua sfeer. Vroeger stonden we bekend om de hel van Leeuwarden, nu zijn we een stel pubers die liever bier over elkaar heen gooien.

Zonet op deze druilerige dag eens een deel dkv/gae gezien op. Espn (prachtige club ook de Eagles), maar daar wordt ondertussen al meer achter de club gestaan tijdens de wedstrijd  als bij ons.

Dat gaat mij als scc er aan het hart. Nogmaals die drie groepen supporters op noord moeten eens een keer met elkaar om tafel een eenheid gaan vormen en zien dat we weer de beruchte hel van Leeuwarden kennen worden in plaats van stoer zijnde bier gooiende jonkies met een capuchon op de kop.

:scc


_O_

En als de groepjes niet samen kunnen, is het dan niet een optie dat een groepje naar zuid gaat?

Ik snap heus wel dat de aapjes op noord even moet uitzoeken wie er hoger in de hi?rarchie staat etc maar daar waren ze in  het oude stadion ook al mee bezig ten koste van de club en sfeer. Ik hoop dat het snel voorbij is ;(

Kuzmanovic-Apeldoorn

In het uitvak veel minder groepjes en veel meer sfeer
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Als het zo door gaat begint Noord op een open inrichting te lijken en zijn er geen stewards nodig maar mensen in witte jassen.

denistel

Citaat van: Vlampiep op november 10, 2024, 20:17:18
Als het zo door gaat begint Noord op een open inrichting te lijken en zijn er geen stewards nodig maar mensen in witte jassen.

niet geheel noord kerel nogmaals ik geniet elke wedstrijd van het nieuwe stadion