Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Jong PSV 8 November

Gestart door Specuveter, november 02, 2024, 09:00:45

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: denistel op november 07, 2024, 18:11:11
mut luiers verschonen he  :_schater
Dat heet woke.
Jetlag, last van ingegroeide teennagel, etc.  :R
Voetbal is echt een softie sport aan het worden?

Galdiano

Citaat van: AL op november 07, 2024, 16:22:47
Als Souren al vader is geworden kan hij morgen toch gewoon meedoen?
Wat is dat nou voor softie gedoe.

Volgens mij heeft hij gewoon recht op 1 week verlof. En dat gun ik hem van harte.
Lekker genieten de komende dagen, en volgende week maar weer knallen.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: AL op november 07, 2024, 16:22:47
Als Souren al vader is geworden kan hij morgen toch gewoon meedoen?
Wat is dat nou voor softie gedoe.
niet te vroeg je mening klaar hebben. Je weet niet hoe en wat. Als er iets is met de moeder of kind ga je niet voetballen.!!! Als je dat dan wel doet ben je een waardeloze lul. Als dat allemaal niet zo is ben ik het met jou eens trouwens  :devil

AL

Citaat van: sunderland op november 07, 2024, 18:39:24
niet te vroeg je mening klaar hebben. Je weet niet hoe en wat. Als er iets is met de moeder of kind ga je niet voetballen.!!! Als je dat dan wel doet ben je een waardeloze lul. Als dat allemaal niet zo is ben ik het met jou eens trouwens  :devil

Je hebt gelijk als er iets is met kind of moeder. Ik las wel iets van zware bevalling en weinig geslapen maar dat het verder goed gaat.
Dan kun je vrijdagavond toch wel even ballen?

Cambuur Groningen

Citaat van: Zuid1991 op november 07, 2024, 18:28:57
Dat heet woke.
Jetlag, last van ingegroeide teennagel, etc.  :R
Voetbal is echt een softie sport aan het worden?
Wat een onzinnige reactie? Laat die jongen genieten van zijn kind. Die eerste paar dagen met je kind doorbrengen kun je maar 1 keer doen.

denistel

Citaat van: Cambuur Groningen op november 07, 2024, 18:59:18
Wat een onzinnige reactie? Laat die jongen genieten van zijn kind. Die eerste paar dagen met je kind doorbrengen kun je maar 1 keer doen.

mut om 17.00 in stadion wese dus ken de hele dag bij die kleine wese toch die gaat
s,avonds toch op bed,alsde situatie niet ok is snap ik het maar mut verder gewoon
kunnen spelen toch

Grijskijkert

#21
Citaat van: denistel op november 07, 2024, 19:09:24
mut om 17.00 in stadion wese dus ken de hele dag bij die kleine wese toch die gaat
s,avonds toch op bed,alsde situatie niet ok is snap ik het maar mut verder gewoon
kunnen spelen toch
Henk had het over een zware bevalling en wie zijn wij om verder te oordelen?
IN HENK WE TRUST!!!

michello

Citaat van: denistel op november 07, 2024, 19:09:24
mut om 17.00 in stadion wese dus ken de hele dag bij die kleine wese toch die gaat
s,avonds toch op bed,alsde situatie niet ok is snap ik het maar mut verder gewoon
kunnen spelen toch

Alles kan, maar geen situatie is gelijk. Daarbij was het bij hun eerste kindje allemaal nogal ingrijpend. Mooi de tijd geven dus als dat nodig is.

Cambuur Groningen

Citaat van: michello op november 07, 2024, 19:20:23
Alles kan, maar geen situatie is gelijk. Daarbij was het bij hun eerste kindje allemaal nogal ingrijpend. Mooi de tijd geven dus als dat nodig is.
dank, scheelt me weer een reactie :)

Delfzijl/Cambuur


Stiens

Je kunt wel meteen zien wie hier wel of geen kinderen hebben  :_schater
Voetbal is maar bijzaak mannen (maar wel de belangrijkste van het leven ;) )

Zuid1991

#26
Citaat van: Stiens op november 07, 2024, 20:41:56
Je kunt wel meteen zien wie hier wel of geen kinderen hebben  :_schater
Voetbal is maar bijzaak mannen (maar wel de belangrijkste van het leven ;) )
Praat even voor een ander juh.
Ik gun een ieder uiteraard een liefdevol, emotioneel moment met een eerste kind.
En ik mag niet oordelen over een bevalling die waarschijnlijk ingrijpend was.
Blijft het gegeven dat hij toch wel kan spelen? Met het verhaal van een paar weken geleden (jetlag en pas 2 dagen later wedstrijddag maar niet kunnen spelen) geeft dit wel te denken.
Al vaker aangegeven, het valt mij in algemeenheid op, op betaald nivo en op amateurnivo, dat er ?softies? gecre?erd worden.
Het is anders dan pakweg 10 jaar geleden. Ligt aan mij maar ik erger mij er wel aan.

oost

Is totaal niet relevant hoe het met vrouw en kind gaat.
?berhaupt de discussie voeren of die moet spelen of niet  :_schater

Laat hem lekker bij zijn vrouw en kind zijn  :proost

Galdiano

Ik blijf mij elke keer weer verbazen op dit forum.

Wat een reacties.  :_schater

Duidelijk geval geen kinderen...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

NRG

Citaat van: oost op november 07, 2024, 21:28:33
Is totaal niet relevant hoe het met vrouw en kind gaat.
?berhaupt de discussie voeren of die moet spelen of niet  :_schater

Laat hem lekker bij zijn vrouw en kind zijn  :proost

Zeker! Bovendien is het gewoon een werknemer in loondienst en heeft hij wettelijk recht op 1 week vaderschapsverlof.