Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: okkele op juli 12, 2022, 21:28:12

Titel: Bram Marsman
Bericht door: okkele op juli 12, 2022, 21:28:12
getekend voor 1 jaar.
welkom bij de mooiste club van het noorden.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Collingwood op juli 12, 2022, 21:39:10
Voor O21 (in eerste instantie), toch?
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Montana op juli 12, 2022, 21:42:23
O21 ja.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Noordcambuur op juli 12, 2022, 22:27:54
Welkom ben heel benieuwd  |:)
Succes kerel.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Stiens op juli 13, 2022, 14:30:31
Welkom, maar dan kunnen er nog 10 topics aangemaakt worden voor de spelers van O21  :devil :devil
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Scc4-ever op juli 13, 2022, 14:32:31
Welkom en veel succes  |:)
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: okkele op juli 13, 2022, 20:20:37
Citaat van: Stiens op juli 13, 2022, 14:30:31
Welkom, maar dan kunnen er nog 10 topics aangemaakt worden voor de spelers van O21  :devil :devil
kan idd.
maar zie ik het verkeerd als ik denk dat ie tegen de selectie aanzit?
eerst nog maar kijken of bangura blijft trouwens.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: denistel op juli 14, 2022, 15:01:44
Citaat van: okkele op juli 13, 2022, 20:20:37
kan idd.
maar zie ik het verkeerd als ik denk dat ie tegen de selectie aanzit?
eerst nog maar kijken of bangura blijft trouwens.

al zien trainen zit wel potentie in maar blijft afwachten
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Gasgeve op juli 14, 2022, 15:13:34
Citaat van: denistel op juli 14, 2022, 15:01:44
al zien trainen zit wel potentie in maar blijft afwachten
Traint die met het eerste?
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Montana op juli 14, 2022, 18:12:17
Ik vind het wel een iel menneke
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Bankzitter op juli 14, 2022, 18:25:21
Dat zeiden we ook van Jaap Stam toen die hier kwam :p
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Sakas op juli 14, 2022, 19:26:21
Citaat van: Bankzitter op juli 14, 2022, 18:25:21
Dat zeiden we ook van Jaap Stam toen die hier kwam :p

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst!
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Vlampiep op juli 15, 2022, 08:56:56
Citaat van: Montana op juli 14, 2022, 18:12:17
Ik vind het wel een iel menneke
Frenkie de Jong is ook een iel manneke  maar zie hoe hij er in staat.
Marsman werd  bij Twente als een enorm talent gezien en daar moeten wij de vruchten van kunnen plukken.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Gasgeve op juli 15, 2022, 09:29:18
Citaat van: Vlampiep op juli 15, 2022, 08:56:56
Frenkie de Jong is ook een iel manneke  maar zie hoe hij er in staat.
Marsman werd  bij Twente als een enorm talent gezien en daar moeten wij de vruchten van kunnen plukken.
Maar waarom zit dit enorme talent niet meer bij Twente en komt hij Cambuur O21 terecht?
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Bankzitter op juli 15, 2022, 09:37:03
Dat is wat onduidelijk maar hij was daar blijkbaar niet happy( hij had een doorlopend contract en dat is ontbonden).
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Montana op juli 15, 2022, 11:50:04
Citaat van: Vlampiep op juli 15, 2022, 08:56:56
Frenkie de Jong is ook een iel manneke  maar zie hoe hij er in staat.
Marsman werd  bij Twente als een enorm talent gezien en daar moeten wij de vruchten van kunnen plukken.

Dat is een vergelijking van niks. Hij zal ongetwijfeld talent hebben, maar ik denk dat hij op het fysieke gebied zich zeker nog moet ontwikkelen. Wat niet erg is natuurlijk.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Vlampiep op juli 15, 2022, 11:53:26
Citaat van: Gasgeve op juli 15, 2022, 09:29:18
Maar waarom zit dit enorme talent niet meer bij Twente en komt hij Cambuur O21 terecht?
Ik zou niet su mar weten waarom, mar soms ken un goeie coach ( lees Henk de Jong) in dit soort gevallen jonges wel rake 3n groeie se uut tot een smaakmaker.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Vlampiep op juli 15, 2022, 11:55:11
Citaat van: Montana op juli 15, 2022, 11:50:04
Dat is een vergelijking van niks. Hij zal ongetwijfeld talent hebben, maar ik denk dat hij op het fysieke gebied zich zeker nog moet ontwikkelen. Wat niet erg is natuurlijk.
Un hele boel clubs sagen ut oek niet in hem zitten toe die bij Willem 2 balde, dus su gek is die vergelijking niet.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: denistel op juli 18, 2022, 18:34:39
Citaat van: Gasgeve op juli 14, 2022, 15:13:34
Traint die met het eerste?

toen ik keek was dat bij de o 21
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Gasgeve op juli 24, 2023, 16:18:30
Hoe is het met deze jongen? Werd binnengehaald als een talent met potentie volgens de verhalen, maar zit nu niet eens bij de selectie voor het trainingskamp en draait volgens mij ook niet mee met de eerste selectie. Is hij er nog wel?
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Bankzitter op juli 24, 2023, 16:35:34
Tja, ze redden het niet allemaal
Dylan Smit is inmiddels ook naar Harkema. Damian Timan had ook potentie voor het eerste maar scheurde een kruisband en is weg.

Wat ik zo kan vinden zit Marsman nog in het O21 elftal:
https://cambuur.nl/jeugdopleiding/o21/
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: KlinkHamer op juli 24, 2023, 18:01:54
Citaat van: Bankzitter op juli 24, 2023, 16:35:34
Tja, ze redden het niet allemaal
Dylan Smit is inmiddels ook naar Harkema. Damian Timan had ook potentie voor het eerste maar scheurde een kruisband en is weg.

Wat ik zo kan vinden zit Marsman nog in het O21 elftal:
https://cambuur.nl/jeugdopleiding/o21/

Zie dat de vader van Timo Zaal , Roderik er team manager is, mooi detail.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: sunderland op juli 24, 2023, 18:22:47
Citaat van: KlinkHamer op juli 24, 2023, 18:01:54
Zie dat de vader van Timo Zaal , Roderik er team manager is, mooi detail.
zie ook dat de oom van Henk de Jong materiaalman is :devil
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: poelie-lwd op juli 24, 2023, 19:43:07
Citaat van: KlinkHamer op juli 24, 2023, 18:01:54
Zie dat de vader van Timo Zaal , Roderik er team manager is, mooi detail.

Want?
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 12, 2025, 19:08:27
Vaak weinig vertrouwen genoten maar gisteren een puike pot gespeeld, ook d?t mag gezegd worden!  |:)
MOTM gaat misschien wat te ver maar het scheelde niet alles!

En de goal was, net als spiegelbeeld Bob Ross, schilderachtig afgemaakt!

Ga zo door kerel!
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 12, 2025, 22:50:25
Het is voor zo'n jongen ook heel wat anders om in een veel stabieler team er in te komen.
En het scheelt ook een hoop als je ongeleide projectielen als Nieling, Van Mullem en Pauwels naast je hebt of de stabielere Amofa, Berkhout en Sjostrand
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: papier op oktober 14, 2025, 07:31:45
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 12, 2025, 22:50:25
Het is voor zo'n jongen ook heel wat anders om in een veel stabieler team er in te komen.
En het scheelt ook een hoop als je ongeleide projectielen als Nieling, Van Mullem en Pauwels naast je hebt of de stabielere Amofa, Berkhout en Sjostrand

Dat scheelt een boel. Scheelt ook dat hij niet tegenover El Kadiri stond, heb niet het idee dat hij verdedigend echt is getest. Het aanvallende gedeelte, zijn drang naar voren en energie waren altijd al goed. Hoe dan ook een jaartje verder en dus terecht dat er geen extra back wordt gezocht.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Noordcambuur op november 01, 2025, 22:53:08
H? krullenbol wat een pot gespeeld in ??n woord klasse kerel ga zo door :thumbsup
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: AL op november 01, 2025, 23:01:39
Prima pot weer en voor mij Motm.
Wat is die jongen snel zeg!!!
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 01, 2025, 23:03:45
Citaat van: AL op november 01, 2025, 23:01:39
Prima pot weer en voor mij Motm.
Wat is die jongen snel zeg!!!

Had Binder maar die snelheid...
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 01, 2025, 23:04:13
Citaat van: Noordcambuur op november 01, 2025, 22:53:08
H? krullenbol wat een pot gespeeld in ??n woord klasse kerel ga zo door :thumbsup

Vooral die pass op Sjostrand, vanaf de achterlijn
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: wiekie1969 op november 01, 2025, 23:06:23
Nieuwe cultheld. Wat een strijder. Geweldig.  |:) |:) |:)
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Noordcambuur op november 01, 2025, 23:06:43
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 01, 2025, 23:03:45
Had Binder maar die snelheid...
lullo :_schater
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Noordcambuur op november 01, 2025, 23:07:26
Citaat van: wiekie1969 op november 01, 2025, 23:06:23
Nieuwe cultheld. Wat een strijder. Geweldig.  |:) |:) |:)
en een staande ovatie he niet normaal  |:)
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Geelblauwstiens op november 01, 2025, 23:26:03
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 01, 2025, 23:03:45
Had Binder maar die snelheid...
Met alle respect he: wat is hier gescout denk je dan
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: carlo de leeuw op november 01, 2025, 23:38:12
Als Mulders weer fit is is Marsman serieuze concurrentie voor die Galves op linksback. Wat loopt die er verloren bij.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Huizen op november 01, 2025, 23:49:07
Schitterend moment zeg die staande ovatie. Meer dan verdiend. Knap gedaan Bram
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Johan-12 op november 01, 2025, 23:57:43
Citaat van: carlo de leeuw op november 01, 2025, 23:38:12
Als Mulders weer fit is is Marsman serieuze concurrentie voor die Galves op linksback. Wat loopt die er verloren bij.
Galvez oogt zo gemakzuchtig, terwijl hij de snelheid ook wel heeft om meer te ondernemen. Alleen hij doet dat niet, blijft apart
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: anderszchristian op november 02, 2025, 00:04:39
Citaat van: carlo de leeuw op november 01, 2025, 23:38:12
Als Mulders weer fit is is Marsman serieuze concurrentie voor die Galves op linksback. Wat loopt die er verloren bij.
Absoluut. Mulders is te goed (ook in de combinatie met Ferrah) om buiten de basis elf te houden, maar een Marsman in zijn huidige vorm vind ik ook zeker een basisplaats waard. Lastige keuze voor Henk, maar zou het zeker eens proberen met Marsman op de positie van Galvez.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: ChantiSCC op november 02, 2025, 02:42:08
Dat gaat niet zomaar..  Galvez moet een minimaal aantal speelminuten krijgen van Manchester City zoals afgesproken in de huurdeal. Details weet ik niet, maar hij komt hier niet om op de bank te zitten.  Dat is een nadeel van het huren van een speler van een topclub.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Galdiano op november 02, 2025, 08:13:50
Citaat van: ChantiSCC op november 02, 2025, 02:42:08
Dat gaat niet zomaar..  Galvez moet een minimaal aantal speelminuten krijgen van Manchester City zoals afgesproken in de huurdeal. Details weet ik niet, maar hij komt hier niet om op de bank te zitten.  Dat is een nadeel van het huren van een speler van een topclub.
Gelukkig niets van waar.  :)

Wel verplichting met het testen en gebruiken en aanleveren van data aan Man City.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Bankzitter op november 02, 2025, 09:00:43
Ik kan me ook niet voorstellen dat Henk akkoord zou gaan met zoiets... de beste speelt en helemaal als het een eigen jeugd speler is dan gaat die voor op een huurling.

Overigens zou het voor Galvez zelfs ook helemaal niet goed zijn, die moet juist geprikkeld worden.
Ze zijn ook heel anders, dus misschien per wedstrijd kijken wat het beste werkt.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Yellow Army op november 02, 2025, 10:16:00
Topper. Eindelijk komt het er nu uit. Hoor van mensen die regelmatig de trainingen bezoeken dat Marsmaan 1 van de beteren is
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: wiekie1969 op december 06, 2025, 07:57:49
Wat een geweldige invalbeurt, fantastisch jongen.  |:)
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: michello op december 06, 2025, 09:54:52
Gezien zijn positieve inbreng toch elke keer weer, contract openbreken? Loopt in de zomer af, maar zit wel een optie op. Minstens lichten i.m.o.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Eewal op december 06, 2025, 09:57:07
Citaat van: michello op december 06, 2025, 09:54:52
Gezien zijn positieve inbreng toch elke keer weer, contract openbreken? Loopt in de zomer af, maar zit wel een optie op. Minstens lichten i.m.o.
4 jaar vastleggen wat mij betreft
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Johan-12 op december 06, 2025, 10:00:32
Citaat van: michello op december 06, 2025, 09:54:52
Gezien zijn positieve inbreng toch elke keer weer, contract openbreken? Loopt in de zomer af, maar zit wel een optie op. Minstens lichten i.m.o.
Hij brengt ook bepaalde drive die dit team soms ook even nodig heeft.
Er zijn een paar die iets te snel wat gemakzuchtigheid krijgen, inbreng van Marsman en ook vd Sande gaf weer goede energie in het team.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Specuveter op december 06, 2025, 10:58:49
Er gebeurt altijd iets als hij invalt
En over het algemeen positieve dingen.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: carlo de leeuw op december 06, 2025, 13:37:06
Gelijk spektakel toen Marsman begon op te stomen. We werden vanaf tribunes ook gelijk wakker. hij zal echt wel zn best doen hoor maar ik begin me steeds meer te storen aan Galves met die slome onge?nteresseerde uitstraling. Wat een verschil met de energie die die krullenbol er in gooit.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Johan-12 op december 06, 2025, 13:49:58
Citaat van: carlo de leeuw op december 06, 2025, 13:37:06
Gelijk spektakel toen Marsman begon op te stomen. We werden vanaf tribunes ook gelijk wakker. hij zal echt wel zn best doen hoor maar ik begin me steeds meer te storen aan Galves met die slome onge?nteresseerde uitstraling. Wat een verschil met de energie die die krullenbol er in gooit.
Dit soort jongens heb je nodig om weer op bepaalde momenten weer tempo en energie in je team te krijgen. Wanneer Mulders weer 100% fit is, zou Marsman ook wat vaker mogen invallen voor Galvez. Misschien dat zoiets Galvez ook motiveert om wat meer drive te laten zien.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Gasgeve op december 06, 2025, 14:00:47
Citaat van: carlo de leeuw op december 06, 2025, 13:37:06
Gelijk spektakel toen Marsman begon op te stomen. We werden vanaf tribunes ook gelijk wakker. hij zal echt wel zn best doen hoor maar ik begin me steeds meer te storen aan Galves met die slome onge?nteresseerde uitstraling. Wat een verschil met de energie die die krullenbol er in gooit.
Galvez komt vaak ook aan de binnenkant op het middenveld uit. Dat is iets wat Marsman absoluut niet kan. Marsman moet opstomen. Dus dan moet je je hele speelwijze aanpassen.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: carlo de leeuw op december 06, 2025, 14:26:46
Eens. Galves heeft ook wel kwaliteit. Maar straal ook es wat meer pit uit man!
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: PePe op januari 14, 2026, 13:39:08
Roda wil Bram Marsman. Ben benieuwd wat Cambuur gaat doen?
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Derkx R.H. op januari 14, 2026, 13:55:41
Citaat van: PePe op januari 14, 2026, 13:39:08
Roda wil Bram Marsman. Ben benieuwd wat Cambuur gaat doen?
Waarom zal die jongen daarheen, het is geen vooruitgang lijkt me? Cambuur heeft ook een eenzijdige optie, dus moeten ze voor hem betalen..
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Vak 4 op januari 14, 2026, 14:22:17
Citaat van: PePe op januari 14, 2026, 13:39:08
Roda wil Bram Marsman. Ben benieuwd wat Cambuur gaat doen?
Ben benieuwd, wat is je bron?
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Galdiano op januari 14, 2026, 14:38:10
Bram heeft het zo onwijs naar zijn in de groep. Die zie ik echt niet vertrekken voor Roda.
Perspectief is ook goed. Volgend jaar bij vertrek Galvez is hij gewoon de nummer 1, en ook nog in de eredivisie.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Lore op januari 14, 2026, 15:15:23
Ik kan mij niet voorstellen dat Cambuur een speler die nog onder contract staat naar een directe concurrent laat gaan
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: hobbes op januari 14, 2026, 18:43:42
Citaat van: Vak 4 op januari 14, 2026, 14:22:17
Ben benieuwd, wat is je bron?

Twitter, dat zegt dus niks
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Bernardo op januari 15, 2026, 08:17:52
Nieuws over @RodaJCKerkrade: club heeft interesse in Bram Marsman (22) van @SCCambuurLwd als mogelijke versterking voor positie van linkerverdediger, bevestigen ingewijden zojuist. Marsman heeft aflopend contract in Friesland,  speelde eerder in jeugd van @fctwente. #Rodajc

Volgens goed ingevoerde bronnen zullen @RodaJCKerkrade en Marsman op korte termijn met elkaar een gesprek hebben. Interesse is al eerder door #Rodajc bij kamp van voormalig jeugdinternational, die dit seizoen in 10 duels @SCCambuurLwd meedeed en 2 keer scoorde, kenbaar gemaakt.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Bernardo op mei 26, 2026, 18:50:28
Mag volgens Andor Faber in de SportCast in principe opzoek naar een nieuwe club.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Leeuwarder94 op mei 26, 2026, 19:20:27
Jammer, vind het een mooi ventje met een goede drive en snelheid. Lijken mij belangrijke kwaliteiten voor volgend seizoen.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 26, 2026, 19:32:08
Terwijl ze een paar weken geleden nog hadden aangegeven te willen verlengen? Dat is wel bijzonder!
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: el haj op mei 26, 2026, 20:20:17
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 26, 2026, 19:32:08
Terwijl ze een paar weken geleden nog hadden aangegeven te willen verlengen? Dat is wel bijzonder!

Wellicht dat Jetten toen nog geen (realistische) optie was. Bij buitenkansen (en dat schijnt Jetten te zijn) moet je toeslaan. Wat dat betreft is de slagvaardigheid wel te prijzen - nu hopen dat dat ook voor de as gaat gelden!
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Stiens op mei 26, 2026, 20:31:18
Komt voor de Eredivisie te kort ben ik bang. Werd vorig jaar bij de opening van het Kooi stadion tegen Feyenoord horendol gespeeld. Daarna gedurende het seizoen goed herpakt maar mooi dat Cambuur hoger inzet aankomend seizoen!
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: YellowBlue op mei 26, 2026, 21:32:44
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 26, 2026, 19:32:08
Terwijl ze een paar weken geleden nog hadden aangegeven te willen verlengen? Dat is wel bijzonder!
dat zorgt voor waarde. Anders loopt ie gratis de deur uit.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Bernardo op mei 26, 2026, 21:41:48
Citaat van: YellowBlue op mei 26, 2026, 21:32:44
dat zorgt voor waarde. Anders loopt ie gratis de deur uit.

Dat komt door de optie in het contract te lichten. Het is wel opmerkelijk dat Cambuur aangaf dat ze wouden praten over een langer contract en dat hij nu weg mag. Dus denk dat ze Jetten echt als een buitenkans zien en dat daarom Marsman alsnog mag vertrekken.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: AL op mei 26, 2026, 22:41:13
Citaat van: Bernardo op mei 26, 2026, 18:50:28
Mag volgens Andor Faber in de SportCast in principe opzoek naar een nieuwe club.

Onbegrijpelijk.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Bankzitter op mei 26, 2026, 22:54:36
Tja, als Roda met Marsman wil praten en Marsman met Roda, dan zou het ook onbegrijpelijk zijn als Cambuur dwars gaat liggen.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: papier op mei 27, 2026, 07:35:16
Citaat van: Stiens op mei 26, 2026, 20:31:18
Komt voor de Eredivisie te kort ben ik bang. Werd vorig jaar bij de opening van het Kooi stadion tegen Feyenoord horendol gespeeld. Daarna gedurende het seizoen goed herpakt maar mooi dat Cambuur hoger inzet aankomend seizoen!

Dat denk ik ook ja. Ik zie nog wel ruimte voor hem als invaller en dan wellicht gewoon links op de flank ipv echt als linksback. Verdedigend zal hij meer in actie moeten komen in de eredivisie en dat is niet echt zijn voornaamste kwaliteit. Gasgeven op de vleugel wel, ga maar draven.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: sunderland op mei 27, 2026, 08:12:17
Citaat van: Stiens op mei 26, 2026, 20:31:18
Komt voor de Eredivisie te kort ben ik bang. Werd vorig jaar bij de opening van het Kooi stadion tegen Feyenoord horendol gespeeld. Daarna gedurende het seizoen goed herpakt maar mooi dat Cambuur hoger inzet aankomend seizoen!
wij weten het allemaal zo goed. Denken dat de eredivisie vreselijk goed is.
Dat is helemaal niet zo, het rechter rijtje is voetballend echt niet best. Het is vooral tactisch beter in de omschakeling, zo spelen ze allemaal maar dan ook met meer individuele kwaliteiten. Hoop dat Marsman wel blijft met zijn drive. En iedereen kwam tegen Feyenoord zwaar tekort
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Gasgeve op mei 27, 2026, 08:20:24
Citaat van: sunderland op mei 27, 2026, 08:12:17
wij weten het allemaal zo goed. Denken dat de eredivisie vreselijk goed is.
Dat is helemaal niet zo, het rechter rijtje is voetballend echt niet best. Het is vooral tactisch beter in de omschakeling, zo spelen ze allemaal maar dan ook met meer individuele kwaliteiten. Hoop dat Marsman wel blijft met zijn drive. En iedereen kwam tegen Feyenoord zwaar tekort
Helemaal eens. Zie ook Telstar met dat halve amateurelftal.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: YellowBlue op mei 27, 2026, 16:27:38
Citaat van: AL op mei 26, 2026, 22:41:13
Onbegrijpelijk.
Want? je moet toch doorselecteren? 2 (op papier) betere backs gevonden, dus wat is het probleem. En bovendien was Bram in de KKD ook geen basisspeler.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Lore op mei 27, 2026, 19:12:04
Citaat van: YellowBlue op mei 27, 2026, 16:27:38
Want? je moet toch doorselecteren? 2 (op papier) betere backs gevonden, dus wat is het probleem. En bovendien was Bram in de KKD ook geen basisspeler.

Waarom ik het een raar verhaal vind is dat marsman op 31 maart verlengt is en nu dus mag vertrekken. Dat zou logisch zijn als je een transfersom verwacht, maar dat lijkt mij niet. Dan is het toch raar?
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: gobo op mei 27, 2026, 19:28:43
Citaat van: Lore op mei 27, 2026, 19:12:04
Waarom ik het een raar verhaal vind is dat marsman op 31 maart verlengt is en nu dus mag vertrekken. Dat zou logisch zijn als je een transfersom verwacht, maar dat lijkt mij niet. Dan is het toch raar?
Nieuwe trainer, net even een ander beeld bij het komende elftal. Wel heel lullig voor Bram.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: sunderland op mei 27, 2026, 20:22:07
Citaat van: gobo op mei 27, 2026, 19:28:43
Nieuwe trainer, net even een ander beeld bij het komende elftal. Wel heel lullig voor Bram.
ben zo benieuwd, de verwachtingen worden alleen maar groter.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Lore op mei 27, 2026, 20:30:44
Citaat van: gobo op mei 27, 2026, 19:28:43
Nieuwe trainer, net even een ander beeld bij het komende elftal. Wel heel lullig voor Bram.

Tsjah, maar daar hebben wij een technisch directeur voor.


Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Galdiano op mei 27, 2026, 20:57:15
Citaat van: gobo op mei 27, 2026, 19:28:43
Nieuwe trainer, net even een ander beeld bij het komende elftal. Wel heel lullig voor Bram.

Bram heeft waarde kon al naar Engeland en Roda. Ze verdienen er nu gewoon aan.
Slim gedaan. Al had ik Bram er graag bij willen houden.
Maar Jetten en Costarelli zullen gewoon simpelweg beter zijn.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Lore op mei 27, 2026, 21:40:09
Citaat van: Galdiano op mei 27, 2026, 20:57:15
Bram heeft waarde kon al naar Engeland en Roda. Ze verdienen er nu gewoon aan.
Slim gedaan. Al had ik Bram er graag bij willen houden.
Maar Jetten en Costarelli zullen gewoon simpelweg beter zijn.

Als Lars Bram weet te verkopen is het echt een held
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: YellowBlue op mei 27, 2026, 21:58:04
Citaat van: Lore op mei 27, 2026, 19:12:04
Waarom ik het een raar verhaal vind is dat marsman op 31 maart verlengt is en nu dus mag vertrekken. Dat zou logisch zijn als je een transfersom verwacht, maar dat lijkt mij niet. Dan is het toch raar?
Die Jetten was een buitenkansje, was 31 maart nog niet bekend, waarschijnlijk.  Voor 1 april moest er duidelijkheid zijn voor Marsman. Je kan ook een klein transfersomnetje voor Marsman vragen nu.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Bankzitter op mei 28, 2026, 08:05:42
Er worden wel vaker opties gelicht om ze later te verkopen.
Vraag is ook of het initiatief bij Cambuur of bij Marsman wegkomt om de transfermarkt op te gaan.
Ik kan het van Bram ook wel begrijpen als hij nu veel wil spelen.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Pisvlek op mei 28, 2026, 13:28:17
is Bram al weg ?

...en  door
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Lore op mei 28, 2026, 15:18:01
Citaat van: Bankzitter op mei 28, 2026, 08:05:42
Er worden wel vaker opties gelicht om ze later te verkopen.
Vraag is ook of het initiatief bij Cambuur of bij Marsman wegkomt om de transfermarkt op te gaan.
Ik kan het van Bram ook wel begrijpen als hij nu veel wil spelen.

Wat denk je dat de marktwaarde van Bram is? Dan loopt je toch best risico door zijn contract te verlengen?
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: YellowBlue op mei 28, 2026, 16:04:39
Citaat van: Lore op mei 28, 2026, 15:18:01
Wat denk je dat de marktwaarde van Bram is? Dan loopt je toch best risico door zijn contract te verlengen?
Ik denk dat het ongeveer zo is gegaan: Voor 1 april konden we Bram tegen lage kosten (bankzitter in KKD uit eigen jeugd) verlengen. De insteek op dat moment was vast: 2e keus op linksback. Vervolgens komt er opeens een buitenkansje voorbij, een jonge talentvolle linksback van Ajax met een marktwaarde van tegen de 1 miljoen die je gratis kan krijgen. Ajax wilde niet van hem af dit zegt ook wel wat denk ik.
De marktwaarde van Bram is dan minder relevant, als hij weg gaat scheelt het je zijn salaris. Misschien houden ze hem er ook wel bij, hij kan ook op rechts.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Poetser op mei 28, 2026, 16:44:41
Citaat van: YellowBlue op mei 28, 2026, 16:04:39
Ik denk dat het ongeveer zo is gegaan: Voor 1 april konden we Bram tegen lage kosten (bankzitter in KKD uit eigen jeugd) verlengen. De insteek op dat moment was vast: 2e keus op linksback. Vervolgens komt er opeens een buitenkansje voorbij, een jonge talentvolle linksback van Ajax met een marktwaarde van tegen de 1 miljoen die je gratis kan krijgen. Ajax wilde niet van hem af dit zegt ook wel wat denk ik.
De marktwaarde van Bram is dan minder relevant, als hij weg gaat scheelt het je zijn salaris. Misschien houden ze hem er ook wel bij, hij kan ook op rechts.

Lekker slim van Ajax om een jongen van 1 miljoen te laten gaan.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Bernardo op mei 28, 2026, 19:02:16
Citaat van: Poetser op mei 28, 2026, 16:44:41
Lekker slim van Ajax om een jongen van 1 miljoen te laten gaan.

Ajax wou wel verlengen, Jetten wou alleen wat anders
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Lore op mei 28, 2026, 20:21:51
Citaat van: YellowBlue op mei 28, 2026, 16:04:39
Ik denk dat het ongeveer zo is gegaan: Voor 1 april konden we Bram tegen lage kosten (bankzitter in KKD uit eigen jeugd) verlengen. De insteek op dat moment was vast: 2e keus op linksback. Vervolgens komt er opeens een buitenkansje voorbij, een jonge talentvolle linksback van Ajax met een marktwaarde van tegen de 1 miljoen die je gratis kan krijgen. Ajax wilde niet van hem af dit zegt ook wel wat denk ik.
De marktwaarde van Bram is dan minder relevant, als hij weg gaat scheelt het je zijn salaris. Misschien houden ze hem er ook wel bij, hij kan ook op rechts.

Dit lijkt mij ook het meest logische scenario. Maar wij zitten heel krap in het budget. Zou er iemand garant staan?
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: YellowBlue op mei 29, 2026, 21:42:37
Baoef wordt verkocht, kan niet missen
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Specuveter op juni 14, 2026, 13:20:28
Opnieuw in gesprek met Roda JC
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Derkx R.H. op juni 14, 2026, 13:22:39
Citaat van: Specuveter op juni 14, 2026, 13:20:28
Opnieuw in gesprek met Roda JC
Is rond met Cambuur...
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: zeewolde op juni 14, 2026, 13:55:32
Jammer dat hij gaat.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Bernardo op juni 14, 2026, 16:06:11
Mooi dat hij gaat.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: PePe op juni 14, 2026, 16:17:06
Waarom naar de KKD?
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: papier op juni 14, 2026, 16:30:35
Citaat van: PePe op juni 14, 2026, 16:17:06
Waarom naar de KKD?

Moet minuten maken?. Lijkt me prima voor hem.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Andy King op juni 14, 2026, 18:10:35
Citaat van: papier op juni 14, 2026, 16:30:35
Moet minuten maken?. Lijkt me prima voor hem.

Koop of huur?
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: PePe op juni 14, 2026, 21:49:13
Citaat van: Andy King op juni 14, 2026, 18:10:35
Koop of huur?

Of verhuur?
Nog niks van Cambuur vernomen, alleen info van Derkx R.H.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 14, 2026, 22:00:25
Citaat van: PePe op juni 14, 2026, 21:49:13
Of verhuur?
Nog niks van Cambuur vernomen, alleen info van Derkx R.H.

Ja en die geloof je toch zeker niet??

:devil
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Pisvlek op juni 15, 2026, 00:22:04
Is hij nu dan eindelijk weg ?

En door ?
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Derkx R.H. op juni 15, 2026, 08:00:11
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 14, 2026, 22:00:25
Ja en die geloof je toch zeker niet??

:devil
Nooit doen... :zweep
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: sunderland op juni 15, 2026, 12:08:24
Citaat van: zeewolde op juni 14, 2026, 13:55:32
Jammer dat hij gaat.
als je 3e of 4 e optie bent dan is het wel logisch. Vind het wel jammer. Als hij er in komt brengt altijd veel energie. Zijn voortzetting is meestal niet best
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: PePe op juni 15, 2026, 14:51:31
Citaat van: Derkx R.H. op juni 15, 2026, 08:00:11
Nooit doen... :zweep

Verhuurd?
Verkocht?
Weggegeven?
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Derkx R.H. op juni 15, 2026, 15:22:07
Citaat van: PePe op juni 15, 2026, 14:51:31
Verhuurd?
Verkocht!
Weggegeven?
Maar er schijnen meerdere clubs interesse te hebben, dus hij gaat sowieso.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Sonnema op juni 15, 2026, 15:37:54
Mooi laten gaan, voor de KKD een prima speler. Hopelijk nog wat centjes en er wat anders voor terughalen.
Titel: Re: Bram Marsman
Bericht door: Specuveter op juni 15, 2026, 16:26:03
Citaat van: Sonnema op juni 15, 2026, 15:37:54
Mooi laten gaan, voor de KKD een prima speler. Hopelijk nog wat centjes en er wat anders voor terughalen.
We hebben nu twee linksbacks dus dat is dikke prima