Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bram Marsman

Gestart door okkele, juli 12, 2022, 21:28:12

Vorige topic - Volgende topic

Leeuwarder94

Jammer, vind het een mooi ventje met een goede drive en snelheid. Lijken mij belangrijke kwaliteiten voor volgend seizoen.
De wens is de vader van de gedachte

Holwerd voor Cambuur

Terwijl ze een paar weken geleden nog hadden aangegeven te willen verlengen? Dat is wel bijzonder!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

el haj

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 26, 2026, 19:32:08
Terwijl ze een paar weken geleden nog hadden aangegeven te willen verlengen? Dat is wel bijzonder!

Wellicht dat Jetten toen nog geen (realistische) optie was. Bij buitenkansen (en dat schijnt Jetten te zijn) moet je toeslaan. Wat dat betreft is de slagvaardigheid wel te prijzen - nu hopen dat dat ook voor de as gaat gelden!

Stiens

Komt voor de Eredivisie te kort ben ik bang. Werd vorig jaar bij de opening van het Kooi stadion tegen Feyenoord horendol gespeeld. Daarna gedurende het seizoen goed herpakt maar mooi dat Cambuur hoger inzet aankomend seizoen!

YellowBlue

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 26, 2026, 19:32:08
Terwijl ze een paar weken geleden nog hadden aangegeven te willen verlengen? Dat is wel bijzonder!
dat zorgt voor waarde. Anders loopt ie gratis de deur uit.

Bernardo

Citaat van: YellowBlue op mei 26, 2026, 21:32:44
dat zorgt voor waarde. Anders loopt ie gratis de deur uit.

Dat komt door de optie in het contract te lichten. Het is wel opmerkelijk dat Cambuur aangaf dat ze wouden praten over een langer contract en dat hij nu weg mag. Dus denk dat ze Jetten echt als een buitenkans zien en dat daarom Marsman alsnog mag vertrekken.

AL

Citaat van: Bernardo op mei 26, 2026, 18:50:28
Mag volgens Andor Faber in de SportCast in principe opzoek naar een nieuwe club.

Onbegrijpelijk.

Bankzitter

Tja, als Roda met Marsman wil praten en Marsman met Roda, dan zou het ook onbegrijpelijk zijn als Cambuur dwars gaat liggen.

papier

Citaat van: Stiens op mei 26, 2026, 20:31:18
Komt voor de Eredivisie te kort ben ik bang. Werd vorig jaar bij de opening van het Kooi stadion tegen Feyenoord horendol gespeeld. Daarna gedurende het seizoen goed herpakt maar mooi dat Cambuur hoger inzet aankomend seizoen!

Dat denk ik ook ja. Ik zie nog wel ruimte voor hem als invaller en dan wellicht gewoon links op de flank ipv echt als linksback. Verdedigend zal hij meer in actie moeten komen in de eredivisie en dat is niet echt zijn voornaamste kwaliteit. Gasgeven op de vleugel wel, ga maar draven.

sunderland

Citaat van: Stiens op mei 26, 2026, 20:31:18
Komt voor de Eredivisie te kort ben ik bang. Werd vorig jaar bij de opening van het Kooi stadion tegen Feyenoord horendol gespeeld. Daarna gedurende het seizoen goed herpakt maar mooi dat Cambuur hoger inzet aankomend seizoen!
wij weten het allemaal zo goed. Denken dat de eredivisie vreselijk goed is.
Dat is helemaal niet zo, het rechter rijtje is voetballend echt niet best. Het is vooral tactisch beter in de omschakeling, zo spelen ze allemaal maar dan ook met meer individuele kwaliteiten. Hoop dat Marsman wel blijft met zijn drive. En iedereen kwam tegen Feyenoord zwaar tekort

Gasgeve

Citaat van: sunderland op mei 27, 2026, 08:12:17
wij weten het allemaal zo goed. Denken dat de eredivisie vreselijk goed is.
Dat is helemaal niet zo, het rechter rijtje is voetballend echt niet best. Het is vooral tactisch beter in de omschakeling, zo spelen ze allemaal maar dan ook met meer individuele kwaliteiten. Hoop dat Marsman wel blijft met zijn drive. En iedereen kwam tegen Feyenoord zwaar tekort
Helemaal eens. Zie ook Telstar met dat halve amateurelftal.

YellowBlue

Citaat van: AL op mei 26, 2026, 22:41:13
Onbegrijpelijk.
Want? je moet toch doorselecteren? 2 (op papier) betere backs gevonden, dus wat is het probleem. En bovendien was Bram in de KKD ook geen basisspeler.

Lore

Citaat van: YellowBlue op mei 27, 2026, 16:27:38
Want? je moet toch doorselecteren? 2 (op papier) betere backs gevonden, dus wat is het probleem. En bovendien was Bram in de KKD ook geen basisspeler.

Waarom ik het een raar verhaal vind is dat marsman op 31 maart verlengt is en nu dus mag vertrekken. Dat zou logisch zijn als je een transfersom verwacht, maar dat lijkt mij niet. Dan is het toch raar?

gobo

Citaat van: Lore op mei 27, 2026, 19:12:04
Waarom ik het een raar verhaal vind is dat marsman op 31 maart verlengt is en nu dus mag vertrekken. Dat zou logisch zijn als je een transfersom verwacht, maar dat lijkt mij niet. Dan is het toch raar?
Nieuwe trainer, net even een ander beeld bij het komende elftal. Wel heel lullig voor Bram.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

sunderland

Citaat van: gobo op mei 27, 2026, 19:28:43
Nieuwe trainer, net even een ander beeld bij het komende elftal. Wel heel lullig voor Bram.
ben zo benieuwd, de verwachtingen worden alleen maar groter.