Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bram Marsman

Gestart door okkele, juli 12, 2022, 21:28:12

Vorige topic - Volgende topic

okkele

getekend voor 1 jaar.
welkom bij de mooiste club van het noorden.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Voor O21 (in eerste instantie), toch?
Kalmte alleen kan u redden.

Montana


Noordcambuur

Welkom ben heel benieuwd  |:)
Succes kerel.

Stiens

Welkom, maar dan kunnen er nog 10 topics aangemaakt worden voor de spelers van O21  :devil :devil

Scc4-ever

Welkom en veel succes  |:)

okkele

Citaat van: Stiens op juli 13, 2022, 14:30:31
Welkom, maar dan kunnen er nog 10 topics aangemaakt worden voor de spelers van O21  :devil :devil
kan idd.
maar zie ik het verkeerd als ik denk dat ie tegen de selectie aanzit?
eerst nog maar kijken of bangura blijft trouwens.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

Citaat van: okkele op juli 13, 2022, 20:20:37
kan idd.
maar zie ik het verkeerd als ik denk dat ie tegen de selectie aanzit?
eerst nog maar kijken of bangura blijft trouwens.

al zien trainen zit wel potentie in maar blijft afwachten

Gasgeve

Citaat van: denistel op juli 14, 2022, 15:01:44
al zien trainen zit wel potentie in maar blijft afwachten
Traint die met het eerste?

Montana

Ik vind het wel een iel menneke

Bankzitter

Dat zeiden we ook van Jaap Stam toen die hier kwam :p

Sakas

Citaat van: Bankzitter op juli 14, 2022, 18:25:21
Dat zeiden we ook van Jaap Stam toen die hier kwam :p

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Vlampiep

Citaat van: Montana op juli 14, 2022, 18:12:17
Ik vind het wel een iel menneke
Frenkie de Jong is ook een iel manneke  maar zie hoe hij er in staat.
Marsman werd  bij Twente als een enorm talent gezien en daar moeten wij de vruchten van kunnen plukken.

Gasgeve

Citaat van: Vlampiep op juli 15, 2022, 08:56:56
Frenkie de Jong is ook een iel manneke  maar zie hoe hij er in staat.
Marsman werd  bij Twente als een enorm talent gezien en daar moeten wij de vruchten van kunnen plukken.
Maar waarom zit dit enorme talent niet meer bij Twente en komt hij Cambuur O21 terecht?

Bankzitter

Dat is wat onduidelijk maar hij was daar blijkbaar niet happy( hij had een doorlopend contract en dat is ontbonden).