Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bram Marsman

Gestart door okkele, juli 12, 2022, 21:28:12

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: michello op december 06, 2025, 09:54:52
Gezien zijn positieve inbreng toch elke keer weer, contract openbreken? Loopt in de zomer af, maar zit wel een optie op. Minstens lichten i.m.o.
4 jaar vastleggen wat mij betreft

Johan-12

Citaat van: michello op december 06, 2025, 09:54:52
Gezien zijn positieve inbreng toch elke keer weer, contract openbreken? Loopt in de zomer af, maar zit wel een optie op. Minstens lichten i.m.o.
Hij brengt ook bepaalde drive die dit team soms ook even nodig heeft.
Er zijn een paar die iets te snel wat gemakzuchtigheid krijgen, inbreng van Marsman en ook vd Sande gaf weer goede energie in het team.

Specuveter

Er gebeurt altijd iets als hij invalt
En over het algemeen positieve dingen.

carlo de leeuw

Gelijk spektakel toen Marsman begon op te stomen. We werden vanaf tribunes ook gelijk wakker. hij zal echt wel zn best doen hoor maar ik begin me steeds meer te storen aan Galves met die slome onge?nteresseerde uitstraling. Wat een verschil met de energie die die krullenbol er in gooit.

Johan-12

Citaat van: carlo de leeuw op december 06, 2025, 13:37:06
Gelijk spektakel toen Marsman begon op te stomen. We werden vanaf tribunes ook gelijk wakker. hij zal echt wel zn best doen hoor maar ik begin me steeds meer te storen aan Galves met die slome onge?nteresseerde uitstraling. Wat een verschil met de energie die die krullenbol er in gooit.
Dit soort jongens heb je nodig om weer op bepaalde momenten weer tempo en energie in je team te krijgen. Wanneer Mulders weer 100% fit is, zou Marsman ook wat vaker mogen invallen voor Galvez. Misschien dat zoiets Galvez ook motiveert om wat meer drive te laten zien.

Gasgeve

Citaat van: carlo de leeuw op december 06, 2025, 13:37:06
Galvez komt vaak ook aan de binnenkant op het middenveld uit. Dat is iets wat Marsman absoluut niet kan. Marsman moet opstomen. Dus dan moet je je hele speelwijze aanpassen.

carlo de leeuw

Eens. Galves heeft ook wel kwaliteit. Maar straal ook es wat meer pit uit man!

PePe

Roda wil Bram Marsman. Ben benieuwd wat Cambuur gaat doen?

Derkx R.H.

Citaat van: PePe op januari 14, 2026, 13:39:08
Waarom zal die jongen daarheen, het is geen vooruitgang lijkt me? Cambuur heeft ook een eenzijdige optie, dus moeten ze voor hem betalen..

Vak 4

Citaat van: PePe op januari 14, 2026, 13:39:08
Ben benieuwd, wat is je bron?

Galdiano

Bram heeft het zo onwijs naar zijn in de groep. Die zie ik echt niet vertrekken voor Roda.
Perspectief is ook goed. Volgend jaar bij vertrek Galvez is hij gewoon de nummer 1, en ook nog in de eredivisie.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Ik kan mij niet voorstellen dat Cambuur een speler die nog onder contract staat naar een directe concurrent laat gaan

hobbes

Citaat van: Vak 4 op januari 14, 2026, 14:22:17
Ben benieuwd, wat is je bron?

Twitter, dat zegt dus niks

Bernardo

Nieuws over @RodaJCKerkrade: club heeft interesse in Bram Marsman (22) van @SCCambuurLwd als mogelijke versterking voor positie van linkerverdediger, bevestigen ingewijden zojuist. Marsman heeft aflopend contract in Friesland,  speelde eerder in jeugd van @fctwente. #Rodajc

Volgens goed ingevoerde bronnen zullen @RodaJCKerkrade en Marsman op korte termijn met elkaar een gesprek hebben. Interesse is al eerder door #Rodajc bij kamp van voormalig jeugdinternational, die dit seizoen in 10 duels @SCCambuurLwd meedeed en 2 keer scoorde, kenbaar gemaakt.

Bernardo

Mag volgens Andor Faber in de SportCast in principe opzoek naar een nieuwe club.