Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bram Marsman

Gestart door okkele, juli 12, 2022, 21:28:12

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op november 01, 2025, 22:53:08
H? krullenbol wat een pot gespeeld in ??n woord klasse kerel ga zo door :thumbsup

Vooral die pass op Sjostrand, vanaf de achterlijn
Henk, held, bedankt

wiekie1969

Nieuwe cultheld. Wat een strijder. Geweldig.  |:) |:) |:)

Noordcambuur


Noordcambuur

Citaat van: wiekie1969 op november 01, 2025, 23:06:23
Nieuwe cultheld. Wat een strijder. Geweldig.  |:) |:) |:)
en een staande ovatie he niet normaal  |:)

Geelblauwstiens

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 01, 2025, 23:03:45
Had Binder maar die snelheid...
Met alle respect he: wat is hier gescout denk je dan

carlo de leeuw

Als Mulders weer fit is is Marsman serieuze concurrentie voor die Galves op linksback. Wat loopt die er verloren bij.

Huizen

Schitterend moment zeg die staande ovatie. Meer dan verdiend. Knap gedaan Bram

Johan-12

Citaat van: carlo de leeuw op november 01, 2025, 23:38:12
Als Mulders weer fit is is Marsman serieuze concurrentie voor die Galves op linksback. Wat loopt die er verloren bij.
Galvez oogt zo gemakzuchtig, terwijl hij de snelheid ook wel heeft om meer te ondernemen. Alleen hij doet dat niet, blijft apart

anderszchristian

Citaat van: carlo de leeuw op november 01, 2025, 23:38:12
Als Mulders weer fit is is Marsman serieuze concurrentie voor die Galves op linksback. Wat loopt die er verloren bij.
Absoluut. Mulders is te goed (ook in de combinatie met Ferrah) om buiten de basis elf te houden, maar een Marsman in zijn huidige vorm vind ik ook zeker een basisplaats waard. Lastige keuze voor Henk, maar zou het zeker eens proberen met Marsman op de positie van Galvez.

ChantiSCC

Dat gaat niet zomaar..  Galvez moet een minimaal aantal speelminuten krijgen van Manchester City zoals afgesproken in de huurdeal. Details weet ik niet, maar hij komt hier niet om op de bank te zitten.  Dat is een nadeel van het huren van een speler van een topclub.

Galdiano

Citaat van: ChantiSCC op november 02, 2025, 02:42:08
Dat gaat niet zomaar..  Galvez moet een minimaal aantal speelminuten krijgen van Manchester City zoals afgesproken in de huurdeal. Details weet ik niet, maar hij komt hier niet om op de bank te zitten.  Dat is een nadeel van het huren van een speler van een topclub.
Gelukkig niets van waar.  :)

Wel verplichting met het testen en gebruiken en aanleveren van data aan Man City.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Ik kan me ook niet voorstellen dat Henk akkoord zou gaan met zoiets... de beste speelt en helemaal als het een eigen jeugd speler is dan gaat die voor op een huurling.

Overigens zou het voor Galvez zelfs ook helemaal niet goed zijn, die moet juist geprikkeld worden.
Ze zijn ook heel anders, dus misschien per wedstrijd kijken wat het beste werkt.

Yellow Army

Topper. Eindelijk komt het er nu uit. Hoor van mensen die regelmatig de trainingen bezoeken dat Marsmaan 1 van de beteren is
Area 58

wiekie1969

Wat een geweldige invalbeurt, fantastisch jongen.  |:)

michello

Gezien zijn positieve inbreng toch elke keer weer, contract openbreken? Loopt in de zomer af, maar zit wel een optie op. Minstens lichten i.m.o.