Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bram Marsman

Gestart door okkele, juli 12, 2022, 21:28:12

Vorige topic - Volgende topic

Montana

Citaat van: Vlampiep op juli 15, 2022, 08:56:56
Frenkie de Jong is ook een iel manneke  maar zie hoe hij er in staat.
Marsman werd  bij Twente als een enorm talent gezien en daar moeten wij de vruchten van kunnen plukken.

Dat is een vergelijking van niks. Hij zal ongetwijfeld talent hebben, maar ik denk dat hij op het fysieke gebied zich zeker nog moet ontwikkelen. Wat niet erg is natuurlijk.

Vlampiep

Citaat van: Gasgeve op juli 15, 2022, 09:29:18
Maar waarom zit dit enorme talent niet meer bij Twente en komt hij Cambuur O21 terecht?
Ik zou niet su mar weten waarom, mar soms ken un goeie coach ( lees Henk de Jong) in dit soort gevallen jonges wel rake 3n groeie se uut tot een smaakmaker.

Vlampiep

Citaat van: Montana op juli 15, 2022, 11:50:04
Dat is een vergelijking van niks. Hij zal ongetwijfeld talent hebben, maar ik denk dat hij op het fysieke gebied zich zeker nog moet ontwikkelen. Wat niet erg is natuurlijk.
Un hele boel clubs sagen ut oek niet in hem zitten toe die bij Willem 2 balde, dus su gek is die vergelijking niet.

denistel

Citaat van: Gasgeve op juli 14, 2022, 15:13:34
Traint die met het eerste?

toen ik keek was dat bij de o 21

Gasgeve

Hoe is het met deze jongen? Werd binnengehaald als een talent met potentie volgens de verhalen, maar zit nu niet eens bij de selectie voor het trainingskamp en draait volgens mij ook niet mee met de eerste selectie. Is hij er nog wel?

Bankzitter

#20
Tja, ze redden het niet allemaal
Dylan Smit is inmiddels ook naar Harkema. Damian Timan had ook potentie voor het eerste maar scheurde een kruisband en is weg.

Wat ik zo kan vinden zit Marsman nog in het O21 elftal:
https://cambuur.nl/jeugdopleiding/o21/

KlinkHamer

Citaat van: Bankzitter op juli 24, 2023, 16:35:34
Tja, ze redden het niet allemaal
Dylan Smit is inmiddels ook naar Harkema. Damian Timan had ook potentie voor het eerste maar scheurde een kruisband en is weg.

Wat ik zo kan vinden zit Marsman nog in het O21 elftal:
https://cambuur.nl/jeugdopleiding/o21/

Zie dat de vader van Timo Zaal , Roderik er team manager is, mooi detail.

sunderland

Citaat van: KlinkHamer op juli 24, 2023, 18:01:54
Zie dat de vader van Timo Zaal , Roderik er team manager is, mooi detail.
zie ook dat de oom van Henk de Jong materiaalman is :devil

poelie-lwd

Citaat van: KlinkHamer op juli 24, 2023, 18:01:54
Zie dat de vader van Timo Zaal , Roderik er team manager is, mooi detail.

Want?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Drumfather SCC

Vaak weinig vertrouwen genoten maar gisteren een puike pot gespeeld, ook d?t mag gezegd worden!  |:)
MOTM gaat misschien wat te ver maar het scheelde niet alles!

En de goal was, net als spiegelbeeld Bob Ross, schilderachtig afgemaakt!

Ga zo door kerel!

EdsjeSCC

Het is voor zo'n jongen ook heel wat anders om in een veel stabieler team er in te komen.
En het scheelt ook een hoop als je ongeleide projectielen als Nieling, Van Mullem en Pauwels naast je hebt of de stabielere Amofa, Berkhout en Sjostrand

papier

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 12, 2025, 22:50:25
Het is voor zo'n jongen ook heel wat anders om in een veel stabieler team er in te komen.
En het scheelt ook een hoop als je ongeleide projectielen als Nieling, Van Mullem en Pauwels naast je hebt of de stabielere Amofa, Berkhout en Sjostrand

Dat scheelt een boel. Scheelt ook dat hij niet tegenover El Kadiri stond, heb niet het idee dat hij verdedigend echt is getest. Het aanvallende gedeelte, zijn drang naar voren en energie waren altijd al goed. Hoe dan ook een jaartje verder en dus terecht dat er geen extra back wordt gezocht.

Noordcambuur

H? krullenbol wat een pot gespeeld in ??n woord klasse kerel ga zo door :thumbsup

AL

Prima pot weer en voor mij Motm.
Wat is die jongen snel zeg!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: AL op november 01, 2025, 23:01:39
Prima pot weer en voor mij Motm.
Wat is die jongen snel zeg!!!

Had Binder maar die snelheid...
Henk, held, bedankt