Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bram Marsman

Gestart door okkele, juli 12, 2022, 21:28:12

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: gobo op mei 27, 2026, 19:28:43
Nieuwe trainer, net even een ander beeld bij het komende elftal. Wel heel lullig voor Bram.

Tsjah, maar daar hebben wij een technisch directeur voor.



Galdiano

Citaat van: gobo op mei 27, 2026, 19:28:43
Nieuwe trainer, net even een ander beeld bij het komende elftal. Wel heel lullig voor Bram.

Bram heeft waarde kon al naar Engeland en Roda. Ze verdienen er nu gewoon aan.
Slim gedaan. Al had ik Bram er graag bij willen houden.
Maar Jetten en Costarelli zullen gewoon simpelweg beter zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op mei 27, 2026, 20:57:15
Bram heeft waarde kon al naar Engeland en Roda. Ze verdienen er nu gewoon aan.
Slim gedaan. Al had ik Bram er graag bij willen houden.
Maar Jetten en Costarelli zullen gewoon simpelweg beter zijn.

Als Lars Bram weet te verkopen is het echt een held

YellowBlue

Citaat van: Lore op mei 27, 2026, 19:12:04
Waarom ik het een raar verhaal vind is dat marsman op 31 maart verlengt is en nu dus mag vertrekken. Dat zou logisch zijn als je een transfersom verwacht, maar dat lijkt mij niet. Dan is het toch raar?
Die Jetten was een buitenkansje, was 31 maart nog niet bekend, waarschijnlijk.  Voor 1 april moest er duidelijkheid zijn voor Marsman. Je kan ook een klein transfersomnetje voor Marsman vragen nu.

Bankzitter

Er worden wel vaker opties gelicht om ze later te verkopen.
Vraag is ook of het initiatief bij Cambuur of bij Marsman wegkomt om de transfermarkt op te gaan.
Ik kan het van Bram ook wel begrijpen als hij nu veel wil spelen.

Pisvlek

is Bram al weg ?

...en  door

Lore

Citaat van: Bankzitter op mei 28, 2026, 08:05:42
Er worden wel vaker opties gelicht om ze later te verkopen.
Vraag is ook of het initiatief bij Cambuur of bij Marsman wegkomt om de transfermarkt op te gaan.
Ik kan het van Bram ook wel begrijpen als hij nu veel wil spelen.

Wat denk je dat de marktwaarde van Bram is? Dan loopt je toch best risico door zijn contract te verlengen?

YellowBlue

#82
Citaat van: Lore op mei 28, 2026, 15:18:01
Wat denk je dat de marktwaarde van Bram is? Dan loopt je toch best risico door zijn contract te verlengen?
Ik denk dat het ongeveer zo is gegaan: Voor 1 april konden we Bram tegen lage kosten (bankzitter in KKD uit eigen jeugd) verlengen. De insteek op dat moment was vast: 2e keus op linksback. Vervolgens komt er opeens een buitenkansje voorbij, een jonge talentvolle linksback van Ajax met een marktwaarde van tegen de 1 miljoen die je gratis kan krijgen. Ajax wilde niet van hem af dit zegt ook wel wat denk ik.
De marktwaarde van Bram is dan minder relevant, als hij weg gaat scheelt het je zijn salaris. Misschien houden ze hem er ook wel bij, hij kan ook op rechts.

Poetser

Citaat van: YellowBlue op mei 28, 2026, 16:04:39
Ik denk dat het ongeveer zo is gegaan: Voor 1 april konden we Bram tegen lage kosten (bankzitter in KKD uit eigen jeugd) verlengen. De insteek op dat moment was vast: 2e keus op linksback. Vervolgens komt er opeens een buitenkansje voorbij, een jonge talentvolle linksback van Ajax met een marktwaarde van tegen de 1 miljoen die je gratis kan krijgen. Ajax wilde niet van hem af dit zegt ook wel wat denk ik.
De marktwaarde van Bram is dan minder relevant, als hij weg gaat scheelt het je zijn salaris. Misschien houden ze hem er ook wel bij, hij kan ook op rechts.

Lekker slim van Ajax om een jongen van 1 miljoen te laten gaan.

Bernardo

Citaat van: Poetser op mei 28, 2026, 16:44:41
Lekker slim van Ajax om een jongen van 1 miljoen te laten gaan.

Ajax wou wel verlengen, Jetten wou alleen wat anders

Lore

Citaat van: YellowBlue op mei 28, 2026, 16:04:39
Ik denk dat het ongeveer zo is gegaan: Voor 1 april konden we Bram tegen lage kosten (bankzitter in KKD uit eigen jeugd) verlengen. De insteek op dat moment was vast: 2e keus op linksback. Vervolgens komt er opeens een buitenkansje voorbij, een jonge talentvolle linksback van Ajax met een marktwaarde van tegen de 1 miljoen die je gratis kan krijgen. Ajax wilde niet van hem af dit zegt ook wel wat denk ik.
De marktwaarde van Bram is dan minder relevant, als hij weg gaat scheelt het je zijn salaris. Misschien houden ze hem er ook wel bij, hij kan ook op rechts.

Dit lijkt mij ook het meest logische scenario. Maar wij zitten heel krap in het budget. Zou er iemand garant staan?

YellowBlue

Baoef wordt verkocht, kan niet missen

Specuveter

Opnieuw in gesprek met Roda JC

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op juni 14, 2026, 13:20:28
Opnieuw in gesprek met Roda JC
Is rond met Cambuur...

zeewolde

Jammer dat hij gaat.