Doke Schmidt van sc Heerenveen naar Cambuur
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcambuur.nl%2Ffriksbeheer%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F07%2FDS-en-SS-865x613.jpg&hash=8cbfabe3e987b919d1165a751b0afb45d0119a71)
Doke Schmidt is een gevestigde naam in de voetballerij. De rechtsback, die ook rechts centraal uit de voeten kan, heeft al ruim 100 wedstrijden in de Eredivisie achter zijn naam staan en is tevens voormalig jeugdinternational. De 27-jarige Schmidt heeft zich voor 2 seizoenen verbonden aan SC Cambuur.
|:)
Ook welkom en zorg maar dat alle twijfels direct worden weggenomen |:)
Citaat van: zeewolde op juli 23, 2019, 12:08:10
Ook welkom en zorg maar dat alle twijfels direct worden weggenomen |:)
Precies
Welkom, maar denk niet dat hij vDeelen uit de basis speelt.
Sommige hebben twijfels omdat hij bij de boeren vandaan komt.... tja zoveel oude helden hebben ook daar een verleden.
Vind hem wel een back en ik hoor Foeke nu al zeggen dat hij ook in het centrum kan...
Inderdaad. Welkom.
Wat Foeke terecht aangaf bij de persconferentie: wel lef van Doke, ook dat valt te prijzen.
Ai, ik maakte een grapje maar hij komt dus echt...
Nou succes en laat het maar zien.
Zou hij ook als 6 kunnen?
Citaat van: Agy op juli 23, 2019, 12:13:16
Welkom, maar denk niet dat hij vDeelen uit de basis speelt.
Dat verwacht ik ook niet, zeker niet nu Jordi ook nog onze aanvoerder lijkt te worden (mogelijk doordat Calvin al de hele voorbereiding geblesseerd is?).
Maar het verleden heeft bewezen dat van Deelen wel een back up nodig heeft.
Citaat van: zeewolde op juli 23, 2019, 12:08:10
Ook welkom en zorg maar dat alle twijfels direct worden weggenomen |:)
Hij dubbel zo hard moeten werken om de waardering van de supporters te krijgen, laat het maar zien.
Citaat van: Bankzitter op juli 23, 2019, 12:14:47
Ai, ik maakte een grapje maar hij komt dus echt...
Nou succes en laat het maar zien.
Het is jou schuld dus, Foeke leest mee hé en zag gister dat jij Doke noemde en dacht die moet ik hebben :koffie
welkom en suc 6
Succes.
Contract voor twee jaar dus daar spreekt wel vertrouwen uit.
Een prima Back(up)
Welkom |:)
Citaat van: Collingwood op juli 23, 2019, 10:21:56
Wat mij betreft is Schmidt in ieder geval absoluut de mindere van Van Deelen en Mac-Intosch, en ook niet (veel) beter dan Schouten. Zou wat dat betreft niet staan te springen. Zijn verleden bij de buurtjes til ik minder zwaar aan.
Dit zei ik eerder, en daar blijf ik bij. Maar natuurlijk hoop ik dat ik het volledig mis heb en hij hier de pannen van het dak speelt. Een betrouwbare stand-in zal hij sowieso wel zijn. Welkom en succes. :proost
dat geel blauw staat toch veel mooier dan die bloedvlekken! kijk m eens opgelucht lachen! succes kerel!! |:)
Schmidt speelt Van Deelen en Mac-Intosh echt niet uit basis.
Ben van mening dat als back-up Schmidt een vrij dure kracht is.
Met goede scouting, hadden we een prima jonge back kunnen halen.
Welkom bij deze mooie club.
Als echte boer op de tractor gekomen als ik de foto goed bekijk :_schater :_schater
Citaat van: Galdiano op juli 23, 2019, 12:44:24
Schmidt speelt Van Deelen en Mac-Intosh echt niet uit basis.
Ben van mening dat als back-up Schmidt een vrij dure kracht is.
Met goede scouting, hadden we een prima jonge back kunnen halen.
Eens, en dan had je nog ruimte om een serieuze concurrent voor Schouten te halen. Maar wie weet gaan zowel Schmidt als Schouten verrassen. |:)
Doke jonge maat er wat van heel vel succes. |:)
Citaat van: Collingwood op juli 23, 2019, 12:47:24
Eens, en dan had je nog ruimte om een serieuze concurrent voor Schouten te halen. Maar wie weet gaan zowel Schmidt als Schouten verrassen. |:)
Citaat van: Galdiano op juli 23, 2019, 12:44:24
Schmidt speelt Van Deelen en Mac-Intosh echt niet uit basis.
Ben van mening dat als back-up Schmidt een vrij dure kracht is.
Met goede scouting, hadden we een prima jonge back kunnen halen.
Wat verdient Schmidt eigenlijk?
Citaat van: speculeter op juli 23, 2019, 12:19:11
Succes.
Contract voor twee jaar dus daar spreekt wel vertrouwen uit.
en wou hier zelf heel graag naar toe dus ook goed
Postdoke
Citaat van: Geelblauwstiens op juli 23, 2019, 12:56:24
Respect en steun
Zo is het.
Lijkt me voor de KKD wel oké.
Citaat van: Galdiano op juli 23, 2019, 12:44:24
Schmidt speelt Van Deelen en Mac-Intosh echt niet uit basis.
Ben van mening dat als back-up Schmidt een vrij dure kracht is.
Met goede scouting, hadden we een prima jonge back kunnen halen.
Glas weer eens half leeg?
Citaat van: Geelblauwstiens op juli 23, 2019, 12:56:24
Respect en steun
Mooi man... beste opmerking hier op dit forum sinds tijden! :clint
Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2019, 12:51:23
Wat verdient Schmidt eigenlijk?
wat kan mij dat nou rukken kerel :_schater
Ik verwacht geen technische hoogstandjes van hem, maar is wel een bijtertje. In ieder geval welkom!
(https://www.mupload.nl/img/4djr8q08md.jpeg)
Wat een aanwinst hé, Gadverdamme :R
Citaat van: oldehove op juli 23, 2019, 13:48:09
(https://www.mupload.nl/img/4djr8q08md.jpeg)
Wat een aanwinst hé, Gadverdamme :R
eamel
Welkom bij ons mooie SCC! Is maar 30 kilometer maar een wereld van verschil. Bij ons is wel sfeer, gezelligheid, fanatisme in plaats van dat klapvee aan de andere kant van akkrum.Geniet er van en laat het zien! |:)
Die jongen weet inderdaad niet wat hem overkomt.
Echt stadion met echte supporters.
Die is dertig kilometer verderop snel vergeten.
Citaat van: speculeter op juli 23, 2019, 14:01:26
Die jongen weet inderdaad niet wat hem overkomt.
Echt stadion met echte supporters.
Die is dertig kilometer verderop snel vergeten.
heeft er bij de eagles al een keer aan kunnen wennen wat echte sfeer is
Welkom en succes.
Je kunt er van alles van vinden maar dit is gewoon een prima speler voor een KKD club en dus een mooie versterking voor Cambuur. Zijn afkomst ligt sommigen nogal zwaar op de maag maar ik vind het vooral getuigen van lef en karakter dat deze stap maakt. Iemand met pit in zijn donder en daar heb je er nooit teveel van!
Ben geen "fan" van hem,maar geef hem wel de voordeel van de twijfel!...en wat betreft zijn ex club,hij bouwt het wel goed op,van kutclub naar volksclub?
Citaat van: Jandehulk op juli 23, 2019, 15:39:55
Ben geen "fan" van hem,maar geef hem wel de voordeel van de twijfel!...en wat betreft zijn ex club,hij bouwt het wel goed op,van kutclub naar volksclub?
Daarom zit Foeke hier ook :_schater
Welkom!
Welkom hier Doke! Ik zie deze speler ook zeker als versterking. Jammer dat er meteen droeftoeters zaken uit het verleden oprakelen. Over de helden van de club hoor je het ook niet, dus laat deze mensen het tegendeel zien!
Was niet echt een hoogvlieger in de ere, maar wel een pittig bijtertje en geen zeikerd, die zijn taak volgens mij gewoon goed uitvoert.
Voor een middenmoter uit de KKD dus een prima aanwinst.
Dat ie bij Heerenveen wegkomt, zoals wel meer dat deden, interesseert mij verder niet zoveel.
lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk dat dit soort spelers voor back-up worden gehaald maar we zullen het beleven.
Verder natuurlijk mooi, en getuige van lef, dat ie hier graag heen wil.
Welkom Doke en veel succes yn Ljouwert :devil
Citaat van: oldehove op juli 23, 2019, 13:48:09
(https://www.mupload.nl/img/4djr8q08md.jpeg)
Wat een aanwinst hé, Gadverdamme :R
Wat een calimero gedrag hier weer :zucht ik vind het juist machtig die club dkv mooi de gek aangestoken. Doey toch zeer daar weet ik zeker. Welkom Doke :scc vol aan de bak
Citaat van: Noordcambuur op juli 23, 2019, 13:27:44
wat kan mij dat nou rukken kerel :_schater
Jij snapt de ironie echt niet hè?
Citaat van: oldehove op juli 23, 2019, 13:48:09
(https://www.mupload.nl/img/4djr8q08md.jpeg)
Wat een aanwinst hé, Gadverdamme :R
Sneu eigenlijk hè voor dkv. Spandoekje gemaakt; gaat ie toch gewoon naar zijn secret pleasure. Sta je als club eigenlijk gewoon voor lul. Kortom: welkom
Cambuur heeft volledig schijt aan de achterban. Boer der boeren Doke Schmidt. Wat een armoe juh. :zucht :zucht :zucht
Citaat van: oldehove op juli 23, 2019, 13:48:09
(https://www.mupload.nl/img/4djr8q08md.jpeg)
Wat een aanwinst hé, Gadverdamme :R
Eens. Erger dan dit ken het niet. Onvoorstelbaar. Echt.
Citaat van: Cor op juli 23, 2019, 18:38:48
Jij snapt de ironie echt niet hè?
gelukkig snap ik het wel kereltje :y
Doke Wolkom. Leeuwarden anti- fries. Hou toch op juh.
Cambuur heeft volledig schijt aan de achterban. Boer der boeren Doke Schmidt. Wat een armoe juh. :zucht :zucht :zucht
Heerlijk weer dit, vrij kansloos om deze jongen af te schieten. Je verlaagt jezelf nu ook al, net zoals de zgn supporters van dkv. Geef die jongen gewoon een kans. Het lijkt wel, alsof niets goed genoeg is qua spelers die voor Cambuur kiezen. Ik ieg vind dat die gozer op dit moment meer Kloten in zijn broek heeft zitten dan menig azijnzeiker hier op dit forum.
Citaat van: wiekie1969 op juli 23, 2019, 18:56:39
Cambuur heeft volledig schijt aan de achterban. Boer der boeren Doke Schmidt. Wat een armoe juh. :zucht :zucht :zucht
dan blijf je toch lekker weg...ik hoor ook bij die achterban, dus wat mij betreft hoef je niet je eigen mening als mijn mening te verkondigen.
Zo dan, die staat als een huis.
welkom kerel.
geniet van een echte club met echte supporters.
Citaat van: wiekie1969 op juli 23, 2019, 18:56:39
Cambuur heeft volledig schijt aan de achterban. Boer der boeren Doke Schmidt. Wat een armoe juh. :zucht :zucht :zucht
Daar hewwe m weer. Wordt jij nou nooit eens moe van jezelf? Zoveel negativiteit in je lijf.. wat sastou ongelukkig weze
Ik bin principieel vriend.
Maar ga maar gauw weer lekker knuffelen met die clini clowns die de hele club verneuken.
Citaat van: Cambuur Groningen op juli 23, 2019, 19:06:16
dan blijf je toch lekker weg...ik hoor ook bij die achterban, dus wat mij betreft hoef je niet je eigen mening als mijn mening te verkondigen.
Zal ik dat zelf even bepalen.
Citaat van: wiekie1969 op juli 23, 2019, 19:15:54
Maar ga maar gauw weer lekker knuffelen met die clini clowns die de hele club verneuken.
Geen woorden voor dei.
Een permanente ban is de beste oplossing voor het hele forum
Citaat van: Treb op juli 23, 2019, 19:18:14
Geen woorden voor dei.
Een permanente ban is de beste oplossing voor het hele forum
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ik geef feiten aan kerel. Meer niet.
Citaat van: wiekie1969 op juli 23, 2019, 19:16:43
Zal ik dat zelf even bepalen.
Sorry dat ik u tegensprak oh alwetende Wiekie. Wat zou het forum toch zonder uw opbouwend kritische meningen zijn. En uit het ontbreken van uw mening in het onderwerp over onze nieuwe keeper mag ik afleiden dat u daar wel een beetje positief over bent maar simpelweg niet in staat bent om iets positiefs te schrijven? Desgewenst kan ik dat wel namens u doen hoor.
Citaat van: Treb op juli 23, 2019, 19:18:14
Geen woorden voor dei.
Een permanente ban is de beste oplossing voor het hele forum
Iemand met een ander mening dan al die ja-knikkers hier mut een ban hewwe?
Citaat van: wiekie1969 op juli 23, 2019, 19:21:13
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ik geef feiten aan kerel. Meer niet.
Wat een niveau heeft dit mannetje te zielig voor woorden elk woord is er 1 teveel
Citaat van: wiekie1969 op juli 23, 2019, 19:21:13
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ik geef feiten aan kerel. Meer niet.
Welke feiten? Dat je spreekt namens de complete achterban? Dat je Cambuur mensen clini clowns noemt? Of de andere beledigingen, gescheld of geraas?
Mensen die niet weten wat feiten zijn kun je het beste maar negeren.
Wiekie mag toch Sien mening geve?...ben het oek wel gedeeltelijk met je een hoor wiekie,maar bij sommige hier must ja knikken en mag je geen andere mening heffe !!...wiekie is echt niet de enigste die er zo over denkt,sprak vandaag in veenwouden paar die hards die er ook zo over denken,en dan mag! ...
Citaat van: Jandehulk op juli 23, 2019, 19:53:06
Wiekie mag toch Sien mening geve?...ben het oek wel gedeeltelijk met je een hoor wiekie,maar bij sommige hier must ja knikken en mag je geen andere mening heffe !!...wiekie is echt niet de enigste die er zo over denkt,sprak vandaag in veenwouden paar die hards die er ook zo over denken,en dan mag! ...
jan, natuurlijk mag je een andere mening hebben maar waarom dat niet op een fatsoenlijke manier brengen. Het lijkt erop dat het altijd persoonlijk wordt bij Wiekie als je het niet met hem eens bent. Maar goed, ik hou er maar weer over op, het zal toch niet veranderen denk ik.
Citaat van: Jandehulk op juli 23, 2019, 19:53:06
Wiekie mag toch Sien mening geve?...ben het oek wel gedeeltelijk met je een hoor wiekie,maar bij sommige hier must ja knikken en mag je geen andere mening heffe !!...wiekie is echt niet de enigste die er zo over denkt,sprak vandaag in veenwouden paar die hards die er ook zo over denken,en dan mag! ...
oh ja en Sien met hoofdletter is toch echt wat teveel eer, zelfs voor Wiekie :devil
Citaat van: Cambuur Groningen op juli 23, 2019, 19:58:02
jan, natuurlijk mag je een andere mening hebben maar waarom dat niet op een fatsoenlijke manier brengen. Het lijkt erop dat het altijd persoonlijk wordt bij Wiekie als je het niet met hem eens bent. Maar goed, ik hou er maar weer over op, het zal toch niet veranderen denk ik.
over hoe ie het zegt valt inderdaad iets op of aan te merken,maar de een is daar wat beter in dan de ander....emotie zit er gewoon bij,en dan typ je wel eens wat hé....maar goed,hij is er en we gaan het zien.. :scc
En wat maakt het uit dat die jongen daar gevoetbald heeft.
Die blinde haat tegenover hveen. waar is dat goed voor?
DKV.. Ik vind het allemaal zo kinderachtig
Goed, genoeg over wiekie en zijn mening.
Hmmm wat ik opvallender vind. LC had alweer twee artikelen over cambuur op Twitter.
1. Achterban cambuur verdeelt over aantrekken schmidt.
2. Naam Frieslandplein houdt gemoederen bezig voor nieuwe station
Ik geloof niet zo in dat LC anti cambuur is, maar dit voelt voelt is wel wat gezocht.
Citaat van: Jandehulk op juli 23, 2019, 19:53:06
Wiekie mag toch Sien mening geve?...ben het oek wel gedeeltelijk met je een hoor wiekie,maar bij sommige hier must ja knikken en mag je geen andere mening heffe !!...wiekie is echt niet de enigste die er zo over denkt,sprak vandaag in veenwouden paar die hards die er ook zo over denken,en dan mag! ...
Lees eens goed wat je schrijft. Wanneer jehet niet eens bent met Wiekie of jou of je andere forum vrienden dan ben je een ja knikker. Zou je dat ook andersom kunnen zien of wordt het nu te ingewikkeld?
Citaat van: Cor op juli 23, 2019, 20:43:15
Lees eens goed wat je schrijft. Wanneer jehet niet eens bent met Wiekie of jou of je andere forum vrienden dan ben je een ja knikker. Zou je dat ook andersom kunnen zien of wordt het nu te ingewikkeld?
verrot mij dat nou wat jij vind....ik vind dit!...vraag jou niet om je mening??
Citaat van: Lore op juli 23, 2019, 20:31:29
Goed, genoeg over wiekie en zijn mening.
Hmmm wat ik opvallender vind. LC had alweer twee artikelen over cambuur op Twitter.
1. Achterban cambuur verdeelt over aantrekken schmidt.
2. Naam Frieslandplein houdt gemoederen bezig voor nieuwe station
Ik geloof niet zo in dat LC anti cambuur is, maar dit voelt voelt is wel wat gezocht.
ze zijn zeker niet pro Cambuur ...
Citaat van: Jandehulk op juli 23, 2019, 21:11:12
verrot mij dat nou wat jij vind....ik vind dit!...vraag jou niet om je mening??
Dus als ik je goed begrijp mag je hier alleen een mening geven met uw toestemming?
Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2019, 21:19:11
Dus als ik je goed begrijp mag je hier alleen een mening geven met uw toestemming?
Dat schiet het doel van een forum voorbij, als iedereen het met elkaar eens is wordt het saai. En er is niet 1 mening die de waarheid is toch?
Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2019, 21:19:11
Dus als ik je goed begrijp mag je hier alleen een mening geven met uw toestemming?
het leeft ook nog ...
Citaat van: hobbes op juli 23, 2019, 21:24:56
Dat schiet het doel van een forum voorbij, als iedereen het met elkaar eens is wordt het saai. En er is niet 1 mening die de waarheid is toch?
klopt...maar wiekie zo afzeiken mag wel vinden sommige...
Citaat van: hobbes op juli 23, 2019, 21:24:56
Dat schiet het doel van een forum voorbij, als iedereen het met elkaar eens is wordt het saai. En er is niet 1 mening die de waarheid is toch?
Ja klopt, maar als er personen zijn die roepen ik vraag jou niet om je mening dan heb ik de beleefdheid om toch maar te vragen hoe het zit.
Citaat van: Jandehulk op juli 23, 2019, 21:29:23
klopt...maar wiekie zo afzeiken mag wel vinden sommige...
Dit is de omgekeerde wereld...
Citaat van: Jandehulk op juli 23, 2019, 21:29:23
klopt...maar wiekie zo afzeiken mag wel vinden sommige...
Wiekie zeikte in principe ook iedereen af. Spelers, trainers, td's, tm's en medeforummers. Maar daar hebben de wijze founding fathers (zouden die ook uit het oosten komen??) de negeerknop voor ontwikkelt. Volgens mij wordt die wel te weinig gebruikt!
Citaat van: Lore op juli 23, 2019, 21:33:44
Wiekie zeikte uit principe ook iedereen af. Spelers, trainers, td's, tm's en medeforummers. Maar daar hebben de wijze founding fathers (zouden die ook uit het oosten komen??) de negeerknop voor ontwikkelt. Volgens mij wordt die wel te weinig gebruikt!
;)
Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2019, 21:31:08
Dit is de omgekeerde wereld...
waarom?...hij post hier iets en jullie knallen er gelijk bovenop toch ?...als mannetjes als jij,Cor en zo het niet ermee eens zijn,word dat gelijk de grond in getrapt...dus mening geven mag ie dan toch niet ?.
Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2019, 21:36:02
;)
:_schater een dyslect corrigeren op zijn taalgebruik is hetzelfde als lachen ok de paralympische spelen!
Citaat van: Lore op juli 23, 2019, 21:33:44
Wiekie zeikte in principe ook iedereen af. Spelers, trainers, td's, tm's en medeforummers. Maar daar hebben de wijze founding fathers (zouden die ook uit het oosten komen??) de negeerknop voor ontwikkelt. Volgens mij wordt die wel te weinig gebruikt!
Dit is een openbaar forum dus de hele wereld kan meelezen, en dan is zo'n knop leuk en aardig maar de club word wel voor schut gezet met dat asociaal geraas.
Citaat van: Lore op juli 23, 2019, 21:33:44
Wiekie zeikte in principe ook iedereen af. Spelers, trainers, td's, tm's en medeforummers. Maar daar hebben de wijze founding fathers (zouden die ook uit het oosten komen??) de negeerknop voor ontwikkelt. Volgens mij wordt die wel te weinig gebruikt!
?..zeg ook niet dat ik het altijd met hem eens ben,maar vind het wel mooi om hem te zien reageren op nieuws ...
Citaat van: Jandehulk op juli 23, 2019, 21:36:18
waarom?...hij post hier iets en jullie knallen er gelijk bovenop toch ?...als mannetjes als jij,Cor en zo het niet ermee eens zijn,word dat gelijk de grond in getrapt...dus mening geven mag ie dan toch niet ?.
Het probleem met hem is dat het ALTIJD negatief. Heel irritant.
Citaat van: Lore op juli 23, 2019, 21:37:37
:_schater een dyslect corrigeren op zijn taalgebruik is hetzelfde als lachen ok de paralympische spelen!
Was meer dat de persoon in kwestie zelf nogal aan het pochen was over zijn principes.
Citaat van: Jandehulk op juli 23, 2019, 21:11:12
verrot mij dat nou wat jij vind....ik vind dit!...vraag jou niet om je mening??
Ik begrijp dat de vraagstelling inderdaad te ingewikkeld is, gelet op je antwoord. Lekker het dak op kerel. Wel een pet op want je moet zuinig zijn op wat je nog hebt :proost
Wat rest is de vraag, zal hij fit genoeg zijn voor de open dag :zweep
Citaat van: Cor op juli 23, 2019, 21:42:17
Ik begrijp dat de vraagstelling inderdaad te ingewikkeld is, gelet op je antwoord. Lekker het dak op kerel. Wel een pet op want je moet zuinig zijn op wat je nog hebt :proost
Sowieso, als niet om iemands mening vraagt, dan moet je niet op een forum gaan................
Citaat van: Ronnie tng op juli 23, 2019, 22:00:47
Wat rest is de vraag, zal hij fit genoeg zijn voor de open dag :zweep
Ik zou hem lekker van de training jagen, net als destijds met Dwight.
Citaat van: Cor op juli 23, 2019, 22:04:00
Ik zou hem lekker van de training jagen, net als destijds met Dwight.
Of een paar jonge jonkjes opruien om dat te doen...
Persoonlijk heb ik een schijt hekel aan de club DKV. Waarom ?. houd het er maar op dat ik een Liwwadder bin.
Maar de meeste spelers die bij die K. Klup spelen of hebben gespeeld zijn voor mij voetballers die hun hobby ten gelde hebben weten te maken.
Als onze mooie klup een speler weet binnen te halen van die k..klup die echt een versterking is, kan ik alleen maar zeggen WELKOM.
Jammer dat er door een paar zo primair wordt gereageerd op zijn komst, maar ook dat moet kunnen.
Citaat van: Cor op juli 23, 2019, 21:42:17
Ik begrijp dat de vraagstelling inderdaad te ingewikkeld is, gelet op je antwoord. Lekker het dak op kerel. Wel een pet op want je moet zuinig zijn op wat je nog hebt :proost
ben ik ook zuinig op,maar heb niet zoveel nodig om boven jou uit te steken _O_....gelukkig rekenen ik jou er niet op af hoor,zit vast in je genen.
Citaat van: Vlampiep op juli 23, 2019, 22:13:12
Persoonlijk heb ik een schijt hekel aan de club DKV. Waarom ?. houd het er maar op dat ik een Liwwadder bin.
Maar de meeste spelers die bij die K. Klup spelen of hebben gespeeld zijn voor mij voetballers die hun hobby ten gelde hebben weten te maken.
Als onze mooie klup een speler weet binnen te halen van die k..klup die echt een versterking is, kan ik alleen maar zeggen WELKOM.
Jammer dat er door een paar zo primair wordt gereageerd op zijn komst, maar ook dat moet kunnen.
is zo.ben zoals al eerder getypt ook geen fan van hem.maar geef hem zeker het voordeel van de twijfel ?..wiekie is wat meer uitgesproken daarin,en dat mag niet van onze directie
Citaat van: Jandehulk op juli 23, 2019, 22:30:01
is zo.ben zoals al eerder getypt ook geen fan van hem.maar geef hem zeker het voordeel van de twijfel ?..wiekie is wat meer uitgesproken daarin,en dat mag niet van onze directie
Volgens mij is er niemand die dat zegt maar wordt er meer gezegd over de toon waarop. Maar nu ga je mij weer een sneer geven dus succes kerel.
Is er ook nog iemand die een inhoudelijke bijdrage wil doen? :_spank
Citaat van: justremco op juli 23, 2019, 22:44:35
Is er ook nog iemand die een inhoudelijke bijdrage wil doen? :_spank
Ik zou zo gewoon doorgaan met elkaar schepjes en emmertjes afpakken in de zandbak.
Hebben de opruiers van de LC toch gelijk.
nog even en dan hebben we een ballotage-commissie nodig voor een forum !
1 moderator aanstellen die alles wat off-topic is(zoals dat gejank en uitlokkerijtjes van die gifmenger altijd)verwijderd.
on-topic.
ik vind het mooi om te horen dat zo`n jongen die zijn hele carriere in dat dorp heeft gespeeld nu naar een club gaat waar HIJZELF heen wilde.
dat zinloze geklaag word vermoeiend.
was het andersom ook zo misschien?toen lodeweges naar dat gat ging waren ze(een enkeling dan) daar ook zo tegen zijn verleden?
bekrompen gedoe.
zet hem op bij onze echte club doke.
|:)
Mooi dat die jongen kiest voor onze mooie club! Steunen die jonguh! Laat hem maar beleven wat de beste supporters van Nederland binne! (Maarten Van Rossum is, wat mij betreft, een vervelende zeikerd maar dit terzijde)
Citaat van: Geelblauwstiens op juli 23, 2019, 22:59:34
Ik zou zo gewoon doorgaan met elkaar schepjes en emmertjes afpakken in de zandbak.
Hebben de opruiers van de LC toch gelijk.
Het forum is om je mening te geven en te discussiëren. De meeste (op het forum) zijn positief, maar er zijn er ook genoeg die hier van kotsen. De LC heeft dus helemaal gelijk in deze.
Citaat van: Cor op juli 23, 2019, 22:04:00
Ik zou hem lekker van de training jagen, net als destijds met Dwight.
Stoer man
Citaat van: Cor op juli 23, 2019, 22:04:00
Ik zou hem lekker van de training jagen, net als destijds met Dwight.
ohhhh wat stoer Cor :_schater
Citaat van: Noordcambuur op juli 24, 2019, 08:31:33
ohhhh wat stoer Cor :_schater
Zoek het woord sarcasme even op voor je weer reageert ;)
Citaat van: Grijskijkert op juli 24, 2019, 08:32:42
Zoek het woord sarcasme even op voor je weer reageert ;)
heb je een vriendje erbij Grijskijkert :_schater
Citaat van: Noordcambuur op juli 24, 2019, 08:51:35
heb je een vriendje erbij Grijskijkert :_schater
Leg eens uit, ik ben namelijk niet van de vriendjes clan...
Citaat van: Noordcambuur op juli 24, 2019, 08:31:33
ohhhh wat stoer Cor :_schater
Als je mij zou kennen zou je weten dat ik niks met geweld o.i.d. heb. Als je terug zou hebben gelezen zou je snappen dat ik niks tegen de komst van Doke heb. En als je het mij zou vragen dan zou ik zeggen dat ik de actie tegen Dwight destijds zum kotzen vond.
Citaat van: Cor op juli 24, 2019, 09:08:23
Als je mij zou kennen zou je weten dat ik niks met geweld o.i.d. heb. Als je terug zou hebben gelezen zou je snappen dat ik niks tegen de komst van Doke heb. En als je het mij zou vragen dan zou ik zeggen dat ik de actie tegen Dwight destijds zum kotzen vond.
overigens ook makkelijk te lezen uit jou postings. maar ze lezen hier soms een halve regel en dan gaat het los.
Citaat van: okkele op juli 23, 2019, 23:45:42
nog even en dan hebben we een ballotage-commissie nodig voor een forum !
1 moderator aanstellen die alles wat off-topic is(zoals dat gejank en uitlokkerijtjes van die gifmenger altijd)verwijderd.
|:)
Doe ik wat verkeerd? Ik heb helemaal geen zin in elk klein dingetje te moeten verwijderen. Daar heb ik ook geen tijd voor trouwens
Heb al helemaal geen zin in bepaalde personen te verwijderen van een forum omdat een ander dat wil.
Het punt is iedereen heeft mensen waar die beter mee kan en mensen waar hij veel minder mee kan.
Dat is op een forum net zo, een stuk of wat hier kunnen je het bloed onder de nagels wegzuigen jah, qua postings en qua gedrag naar een ander.
Maar soms hebben diezelfde mensen soms ook wel weer leuke bijdragen of humor.
Zolang er geen erge beledigingen of opmerkingen die over de schreef gaan zal ik hier niemand gaan bannen.
En als iedereen vind dat dat wel moet stop ik ermee, regel het dan maar anders.
Niet persoonlijk bedoeld okkele maar in het algemeen.
Vriendelijke groet, Delfzijl/Cambuur.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 24, 2019, 10:13:35
overigens ook makkelijk te lezen uit jou postings. maar ze lezen hier soms een halve regel en dan gaat het los.
:koffie
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 24, 2019, 10:26:58
Doe ik wat verkeerd? Ik heb helemaal geen zin in elk klein dingetje te moeten verwijderen. Daar heb ik ook geen tijd voor trouwens
Heb al helemaal geen zin in bepaalde personen te verwijderen van een forum omdat een ander dat wil.
Het punt is iedereen heeft mensen waar die beter mee kan en mensen waar hij veel minder mee kan.
Dat is op een forum net zo, een stuk of wat hier kunnen je het bloed onder de nagels wegzuigen jah, qua postings en qua gedrag naar een ander.
Maar soms hebben diezelfde mensen soms ook wel weer leuke bijdragen of humor.
Zolang er geen erge beledigingen of opmerkingen die over de schreef gaan zal ik hier niemand gaan bannen.
En als iedereen vind dat dat wel moet stop ik ermee, regel het dan maar anders.
Niet persoonlijk bedoeld okkele maar in het algemeen.
Vriendelijke groet, Delfzijl/Cambuur.
Lekker blijven doen wat je doet. Zal me persoonlijk weer niet proberen te ergeren aan sommige mensen hier. Heb erg veel moeite met het feit dat mensen die niet in het anti Foeke kamp zitten meteen worden neergezet als ja knikkers. Doet me teveel denken aan de echte wereld waarin je ook snel in een hokje geduwd wordt omdat je een andere mening hebt. Terug naar het topic, mijn steun heeft Doke, en als hij voetballend achterblijft mag hij van mij weer vertrekken.
Dit topic toont aan dat je ballen nodig hebt om de overstap te maken. Als hij dat ook op het veld laat zien denk ik dat het wel goedkomt! Welkom en overtuig de critici |:)
Citaat van: Cor op juli 24, 2019, 10:35:27
Lekker blijven doen wat je doet. Zal me persoonlijk weer niet proberen te ergeren aan sommige mensen hier. gaat je niet lukken heb ik ook
mijn steun heeft Doke, en als hij voetballend achterblijft mag hij van mij weer vertrekken.zo denk ik er ook over
Alweer 8 pagina's gelezen over deze nieuwe speler.
Word een leuke topic :y
Citaat van: speculeter op juli 24, 2019, 10:42:46
Alweer 8 pagina's gelezen over deze nieuwe speler.
Word een ntrh topic :y
:_schater
Ik lees net dat hij bij dkv heeft gespeeld. Wist jij dat? Wat een schande
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 24, 2019, 10:26:58
Doe ik wat verkeerd? Ik heb helemaal geen zin in elk klein dingetje te moeten verwijderen. Daar heb ik ook geen tijd voor trouwens
Heb al helemaal geen zin in bepaalde personen te verwijderen van een forum omdat een ander dat wil.
Het punt is iedereen heeft mensen waar die beter mee kan en mensen waar hij veel minder mee kan.
Dat is op een forum net zo, een stuk of wat hier kunnen je het bloed onder de nagels wegzuigen jah, qua postings en qua gedrag naar een ander.
Maar soms hebben diezelfde mensen soms ook wel weer leuke bijdragen of humor.
Zolang er geen erge beledigingen of opmerkingen die over de schreef gaan zal ik hier niemand gaan bannen.
En als iedereen vind dat dat wel moet stop ik ermee, regel het dan maar anders.
Niet persoonlijk bedoeld okkele maar in het algemeen.
Vriendelijke groet, Delfzijl/Cambuur.
jammer dat je dit op jezelf projecteerd,uiteraard nooit zo bedoelt.
je knipt ook maar een deel van mn post zodat het lijkt alsof dit het onderwerp was maar het was juist een uitdrukking...."NOG EVEN en dan hebben we misschien wel een ballotage-commissie nodig".
ik doelde op het feit dat er weer lekker gezeikt en beledigd mag worden in een willekeurig topic.
de lc-"journalisten" hebben weer voer en het forum is vast soms een lachertje voor het opgevoede deel van nederland(bij wijze van).
dokkumer is o.a al afgehaakt en met hem veel humor,doe jij dat nu lekker niet.
:koffie met een koekje.
fijne warme dag verder.
Niet de bedoeling op mezelf te projecteren, maar nadat Dokmans het schip verlaten heeft, wat ik ook heel erg jammer vind probeer ik het hier allemaal binnen de lijntjes te houden.
En als er iets is wat beter kan of anders hoor ik het graag, ik heb trouwens helemaal nooit wat van Dokkumer gehoord dat hij ging stoppen...hij was zo foetsie.
Weet dus ook de reden niet waarom.
Sorry voor het slechte knipwerk van me.
staat ook niet persoonlijk bedoeld he okkie?
Koffie is ok, het koekje ook maar een fijne warme dag gaat t niet worden.... Veel te heet voor mij, binnen bij de airco.
Citaat van: Lore op juli 24, 2019, 11:37:13
:_schater
Ik lees net dat hij bij dkv heeft gespeeld. Wist jij dat? Wat een schande
Wie ?? Doke ??? Waaaaaaaahhhhhhhh 8P
Kolere het nivo wordt ook met de dag hoger op CO lees ik wel :_schater
Citaat van: poelie-lwd op juli 24, 2019, 12:13:07
Kolere het nivo wordt ook met de dag hoger op CO lees ik wel :_schater
Jah we zijn op de goede weg 8P
Ik denk dat ie behoorlijk als stront behandeld is bij DKV. De ultieme wraak is dus om bij Cambuur zijn gram te halen (hij heeft zelf Henk opgebeld). Persoonlijk vind ik het oliedom om dus op voorhand: "Doke rot op" op je instagram, facebook of whatever te zetten. Maar goed iedereen heeft recht op zijn eigen domheid. Ik ook. Vrijdag in eigen stadion een oefenpotje tegen FC Veerman! Zin in!
Gerard Bos
@GerardBos
Over een betrekking tussen proefspeler Tim Siekman en Cambuur komt dit weekeinde mogelijk meer duidelijkheid.
Belangrijker is hoe met Doke Schmidt afloopt. Hij moest na het uitvallen (voetblessure) naar het ziekenhuis. Henk de Jong: "Ik vrees dat we hem een tijdje kwijt zijn."
Zou me niks verbazen als hij een scheurtje in zijn voet heeft opgelopen.
Citaat van: poelie-lwd op augustus 03, 2019, 09:44:46
Zou me niks verbazen als hij een scheurtje in zijn voet heeft opgelopen.
een vooropgesteld plan vanuit Heerenveen. Doke naar Cambuur laten gaan om niet te spelen zodat Cambuur extra kosten moet maken... :_schater
Citaat van: roepieh op augustus 03, 2019, 10:55:50
een vooropgesteld plan vanuit Heerenveen. Doke naar Cambuur laten gaan om niet te spelen zodat Cambuur extra kosten moet maken... :_schater
wat een vreselijk domme opmerking
Citaat van: speculeter op augustus 03, 2019, 11:02:33
wat een vreselijk domme opmerking
Dat heet humor, om te lachen.
Citaat van: roepieh op augustus 04, 2019, 10:34:55
Dat heet humor, om te lachen.
domme humor niet om te lachen.
Citaat van: roepieh op augustus 04, 2019, 10:34:55
Dat heet humor, om te lachen.
Hylarisch weer Roepieh. Als vanouds.
Als men dat niet snapt.
Citaat van: speculeter op augustus 04, 2019, 10:50:06
domme humor niet om te lachen.
En dat is aan jou om te bepalen?
Citaat van: speculeter op augustus 04, 2019, 10:50:06
domme humor niet om te lachen.
als jij je nou bezig houdt met spelers te noemen die hier zogenaamd gaan tekenen en toch niet komen doen anderen de humor wel :devil
Citaat van: roepieh op augustus 04, 2019, 11:10:35
En dat is aan jou om te bepalen?
ik geef mijn eigen mening.
Volgens mij mag dat hier.
Die jongen durft het aan om bij ons te komen spelen.
En maakt meteen een goede indruk gezien ook de reacties van de forumleden hier.
Dus vind het sneu voor Doke wat er gebeurt
Als jij er zelf maar lekker om kan lachen vind ik het prima
Citaat van: speculeter op augustus 04, 2019, 11:28:17
ik geef mijn eigen mening.
Volgens mij mag dat hier.
Die jongen durft het aan om bij ons te komen spelen.
En maakt meteen een goede indruk gezien ook de reacties van de forumleden hier.
Dus vind het sneu voor Doke wat er gebeurt
Als jij er zelf maar lekker om kan lachen vind ik het prima
Je snapt de humor in dit geval dus nog steeds niet? :wall
Citaat van: speculeter op augustus 04, 2019, 11:28:17
ik geef mijn eigen mening.
Volgens mij mag dat hier.
Die jongen durft het aan om bij ons te komen spelen.
En maakt meteen een goede indruk gezien ook de reacties van de forumleden hier.
Dus vind het sneu voor Doke wat er gebeurt
Als jij er zelf maar lekker om kan lachen vind ik het prima
Niet zo serieus man. Hou jij nou maar bezig met spelers die toch niet komen :)
Citaat van: zeewolde op augustus 04, 2019, 11:26:38
als jij je nou bezig houdt met spelers te noemen die hier zogenaamd gaan tekenen en toch niet komen doen anderen de humor wel :devil
Citaat van: Treb op augustus 04, 2019, 11:56:05
Niet zo serieus man. Hou jij nou maar bezig met spelers die toch niet komen :)
Heffe we nog wat namen? :_schater :_schater :_schater
Wordt tijd dat de competitie weer begint :_schater
Blessure Schmidt valt mee, exit Siekman
LEEUWARDEN Doke Schmidt heeft geen gebroken middenvoetsbeentje. Wel is onduidelijkheid hoe lang Cambuur de verdediger moet missen.
Schmidt viel vrijdagavond al voor rust geblesseerd uit in de met 4-2 verloren oefenwedstrijd van Cambuur op eigen veld tegen FC Volendam. Trainer Henk de Jong zei na afloop te vrezen voor een gebroken voet. Die diagnose bleef dit weekeinde uit. ,,Een geluk bij een ongeluk", reageert De Jong. ,,Want als je een middenvoetsbeentje breekt, ben je normaal gesproken wel een tijdje uit de running. Daar waren we allemaal wel bang voor."
Het betekent niet dat Schmidt snel weer inzetbaar is. De Jong: ,,Zijn voet is nog heel erg dik. Dus we zullen moeten afwachten hoe dat zich ontwikkelt en wanneer hij weer kan gaan trainen en spelen."
Schmidt werd nog maar twee weken geleden vastgelegd door Cambuur en maakte als linksback tijdens de oefenwedstrijd tegen FC Volendam zijn debuut in de basiself. Bovendien is David Sambissa als linksback ook al geblesseerd. De Jong hoopt echter dat de Fransman er vrijdag in de seizoensouverture tegen De Graafschap weer bij is.
Wie daar sowieso niet bij zal zijn, is Tim Siekman. De centrale verdediger was op proef bij Cambuur, maar de club zal hem vooralsnog geen contract aanbieden. Siekman speelt bij FC Emmen, maar voetbalde daar afgelopen seizoen nauwelijks.
LC
Ziekenboeg
Doke Schmidt (enkel) is waarschijnlijk twee tot drie weken uitgeschakeld.
https://huisaanhuisleeuwarden.nl/artikel/1037222/sc-cambuur-maakt-zich-op-voor-competitiestart-in-doetinchem.html?harvest_referrer=https%3A%2F%2Ft.co%2Fj1CkxNfARK%3Famp%3D1
Door een terugslag nog 3 tot 6 weken uitgeschakeld, meldt de HaH.
Das klote. We konden wel water power gebruiken achterin.
Voorlopig ook maar twee (onervaren) back-ups over achterin, waarvan Bangura van nature niet eens een verdediger is. Benieuwd of daar ook nog wat bij komt na de nr. 6 en rechtsbuiten.
Citaat van: Collingwood op augustus 22, 2019, 12:33:12
Voorlopig ook maar twee (onervaren) back-ups over achterin, waarvan Bangura van nature niet eens een verdediger is. Benieuwd of daar ook nog wat bij komt na de nr. 6 en rechtsbuiten.
die kun je toch niet mee tellen
Vond hem zelf tegen Volendam erg goed spelen en Henk is zeer tevreden over hem zei hij vorige week.
Citaat van: Collingwood op augustus 22, 2019, 12:33:12
Voorlopig ook maar twee (onervaren) back-ups over achterin, waarvan Bangura van nature niet eens een verdediger is. Benieuwd of daar ook nog wat bij komt na de nr. 6 en rechtsbuiten.
Eerst maar eens kijken of de 6 en rechtsbuiten nog komen.
Iemand enig idee wanneer we Doke weer kunnen opstellen? Vooralsnog vind ik onze backs tegenvallen en bij met name Sambissa gaat nog best wel veel mis. Ik wil Doke daar wel eens zien schoffeljen :_schater
Keurig gedaan. Zeker met zo weinig wedstrijdritme in de benen. Zal de komende weken wel op de rechtsback gaan spelen want vrees dat Deelen een behoorlijke blessure heeft...
Wordt een goeie voor cambuur denk ik.
Topper vandaag!
Wat fijn een brede selectie!
Citaat van: michello op november 02, 2019, 00:19:09
Keurig gedaan. Zeker met zo weinig wedstrijdritme in de benen. Zal de komende weken wel op de rechtsback gaan spelen want vrees dat Deelen een behoorlijke blessure heeft...
Aan de knie toch ? Ik vrees weer einde seizoen voor jordy :zucht
Goed gespeeld. Agressief op een goede manier en zeker de eerste helft een paar ballen met de juiste snelheid diep.
Aan het einde zag je dat hij vermoeid raakte, maar dat is volstrekt logisch.
Content met hem erbij.
Wel zuur voor van Deelen, hopelijk valt het mee. Vond hem juist de laatste weken weer in goede vorm.
Citaat van: SCC op november 02, 2019, 08:21:12
Goed gespeeld. Agressief op een goede manier en zeker de eerste helft een paar ballen met de juiste snelheid diep.
Aan het einde zag je dat hij vermoeid raakte, maar dat is volstrekt logisch.
Content met hem erbij.
Wel zuur voor van Deelen, hopelijk valt het mee. Vond hem juist de laatste weken weer in goede vorm.
doke moet het de komende tijden doen op rechts en dat kan ie makkelijk.
v deelen lijkt weer een tijdje out te zijn ziet er niet goed uit
Citaat van: SCC op november 02, 2019, 08:21:12
Goed gespeeld.
Meen je dat nou?
Aan de bal was het wel aardig wat hij liet zien maar verdedigend is het toch wat ad-hoc. Vliegt met veel passie de duels in maar dat gaat soms maar net goed. Stond ook een paar keer verkeerd en 2 x werd echt pijnlijk duidelijk dat hij dan snelheid te kort komt om in elk geval nog de druk erop te houden. Ik hoop toch dat het meevalt met vDeelen en anders in de winterstop toch maar even verder kijken. Maar goed dat is mijn mening.
Vind het ook maar een wilde hampelman. Wat ie wel goed deed was het spel verplaatsen met strakke snelle ballen
Citaat van: sunderland op november 04, 2019, 14:17:23
Vind het ook maar een wilde hampelman. Wat ie wel goed deed was het spel verplaatsen met strakke snelle ballen
dat laatste is best wel een prettige capaciteit. Verder was het ook niet makkelijk voor hem om zonder warming up en noemenswaardige tegenstand er ineens tegen 1 van de betere buitens die ik hier heb gezien te staan. Ik denk dat hij het prima gaat doen als stand in van Jordy
Wees toch blij met zo'n stand inn.
Citaat van: Agy op november 04, 2019, 12:17:42
Meen je dat nou?
Aan de bal was het wel aardig wat hij liet zien maar verdedigend is het toch wat ad-hoc. Vliegt met veel passie de duels in maar dat gaat soms maar net goed. Stond ook een paar keer verkeerd en 2 x werd echt pijnlijk duidelijk dat hij dan snelheid te kort komt om in elk geval nog de druk erop te houden. Ik hoop toch dat het meevalt met vDeelen en anders in de winterstop toch maar even verder kijken. Maar goed dat is mijn mening.
tijd niet gespeeld he en v deelen was de laatste weken weer beter aant worden maar had
ook een moeilijke start iets wat ook logisch is.
Doke moet met zijn passie voorzichtig zijn, wel lekker fel.
Wil zich iets te graag bewijzen, volgens mij?
Moet oppassen, dat hij zich hierdoor niet weer blesseert.
Citaat van: denistel op november 04, 2019, 17:40:56
tijd niet gespeeld he en v deelen was de laatste weken weer beter aant worden maar had
ook een moeilijke start iets wat ook logisch is.
Dat is zo en help het je hopen maar het is iets in zijn spel wat hij altijd al heeft gehad.
Citaat van: Agy op november 05, 2019, 07:55:29
Dat is zo en help het je hopen maar het is iets in zijn spel wat hij altijd al heeft gehad.
ja maar dromerig zijn zoals een sambissa dit seizoen al een paar keer is geweest
schiet ook niet op. we zullen het zien.
Citaat van: denistel op november 06, 2019, 22:30:54
we zullen het zien.
Dat zullen we zeker... Jordy ligt er 4 maanden uit.. :zucht
Citaat van: Agy op november 07, 2019, 12:20:31
Dat zullen we zeker... Jordy ligt er 4 maanden uit.. :zucht
komt goed |:)
Speelde uitstekend
Heerlijke speler voor ons.
Bikkelhard maar qua passing echt verrassend goed.
Hij hield het ook gewoon 90 minuten vol, erg knap.
Bangura valt trouwens ook bijna foutloos in.
Klassepot kerel! Valt me voetballend 100% mee
Citaat van: Bankzitter op november 08, 2019, 22:09:01
Hij hield het ook gewoon 90 minuten vol, erg knap.
Bangura valt trouwens ook bijna foutloos in.
Bangura viel heel goed in. Croux was eigenlijk de enige die geregeld wat creëerde voor Roda, maar nadat Bangura erin kwam heb ik hem amper nog gezien. Schmidt ook prima inderdaad, zo te zien gewoon een goede back voor ons.
Top hoor ga zo door kerel :thumbsup
Citaat van: Collingwood op november 08, 2019, 22:12:55
Bangura viel heel goed in. Croux was eigenlijk de enige die geregeld wat creëerde voor Roda, maar nadat Bangura erin kwam heb ik hem amper nog gezien. Schmidt ook prima inderdaad, zo te zien gewoon een goede back voor ons.
sambissa had totaal geen grip op croux en bangura deed dat idd veel beter.doke
dikke prima
Voetballend valt het me idd 100% mee, strakke harde passing en een paar goede diepteballen op Antonia. Verdedigend moet het echter nog wel een stuk beter. Eerste helft had hij het gemakkelijk want aan zijn kant werd weinig druk gezet en hij had constant rugdekking van Calvin. Op de momenten dat Roda het tempo omhoog gooide had hij het moeilijk en bij de goal zag hij er ook niet goed uit. Maar ik moet ook eerlijk zijn dat het me al met al nog niet tegenvalt mede omdat hij toch ook nog weinig wedstrijdritme heeft.
Citaat van: Agy op november 11, 2019, 09:18:13
Voetballend valt het me idd 100% mee, strakke harde passing en een paar goede diepteballen op Antonia. Verdedigend moet het echter nog wel een stuk beter. Eerste helft had hij het gemakkelijk want aan zijn kant werd weinig druk gezet en hij had constant rugdekking van Calvin. Op de momenten dat Roda het tempo omhoog gooide had hij het moeilijk en bij de goal zag hij er ook niet goed uit. Maar ik moet ook eerlijk zijn dat het me al met al nog niet tegenvalt mede omdat hij toch ook nog weinig wedstrijdritme heeft.
die goal was gewoon dom balverlies van sambissa.en op de momenten dat roda er vol
voor ging had heel scc het moeilijk maar dat is mijn mening.
Citaat van: denistel op november 12, 2019, 21:05:06
die goal was gewoon dom balverlies van sambissa.en op de momenten dat roda er vol
voor ging had heel scc het moeilijk maar dat is mijn mening.
De tegengoal kwam in mijn optiek op conto van schouten; op middenveld staat hij te ver van tegenstander, gaat te laat in duel, gaat achter zijn man aan maar is te langzaam, en geeft daarna bij voorzet ook veel te veel ruimte weg. Kijk de 1-1 nog maar eens even in de samenvatting.
Schouten voetballend prima speler maar ook kwetsbaar in de counter.
Maar ach , verder staat het verdedigend prima, en als je voetballend beter bent win je meestal |:)
Hoewel het doordekken bij de 3-1 werkte ging dat nog veel vaker fout. Dan ben je gezien. Beetje een dissonant in het elftal, hopelijk wordt dat nog beter.
Was inderdaad goed te zien dat hij veel te vroeg doordekte
Liep paar keer goed af maar tegen een ploeg a lk S jong Ajax of Feyenoord ben je gezien natuurlijk.
Zoals ik al eerder schreef, als het tempo omhoog gaat krijgt hij het moeilijk. En het blijft soms doldriest hoe hij de duels ingaat. Ik hoop dat hij de komende weken toch wat meer rust in zijn spel weet te brengen.
Citaat van: Agy op december 02, 2019, 08:43:09
Zoals ik al eerder schreef, als het tempo omhoog gaat krijgt hij het moeilijk. En het blijft soms doldriest hoe hij de duels ingaat. Ik hoop dat hij de komende weken toch wat meer rust in zijn spel weet te brengen.
Ja, qua instelling is hij 200%, dus een taak voor de TS om rust in zijn spel aan te brengen.
Citaat van: Agy op december 02, 2019, 08:43:09
Zoals ik al eerder schreef, als het tempo omhoog gaat krijgt hij het moeilijk. En het blijft soms doldriest hoe hij de duels ingaat. Ik hoop dat hij de komende weken toch wat meer rust in zijn spel weet te brengen.
maar als 2 e back kest wel op hem rekenen als team.
Eens.. :koffie
Citaat van: Agy op december 02, 2019, 08:43:09
Zoals ik al eerder schreef, als het tempo omhoog gaat krijgt hij het moeilijk. En het blijft soms doldriest hoe hij de duels ingaat. Ik hoop dat hij de komende weken toch wat meer rust in zijn spel weet te brengen.
Als hij mee wil voetballen heeft ie constant balverlies, laat em dan maar sober de bal inleveren bij de betere goden
Citaat van: papier op december 01, 2019, 11:54:14
Hoewel het doordekken bij de 3-1 werkte ging dat nog veel vaker fout. Dan ben je gezien. Beetje een dissonant in het elftal, hopelijk wordt dat nog beter.
sorry maar sambissa werd het 1e half uur constant weg gespeeld door die nummer 7
Citaat van: denistel op december 02, 2019, 17:48:41
sorry maar sambissa werd het 1e half uur constant weg gespeeld door die nummer 7
Die nummer 7 was ook niet een beetje goed.......
Die jongen is gehuurd van Chelsea volgens mij.
Citaat van: speculeter op december 02, 2019, 18:52:57
Die jongen is gehuurd van Chelsea volgens mij.
Manchester City
Citaat van: denistel op december 02, 2019, 17:48:41
sorry maar sambissa werd het 1e half uur constant weg gespeeld door die nummer 7
Hoef jij niet je excuses voor aan te bieden joh. Heb het ook niet over Sambissa of die nr. 7 maar heb het over het doordekken van Doke Schmidt. Als Doke zo aan het doordekken is dan gaat hij het in de volle sprint niet eens tegen John van Beukering goedmaken.
Citaat van: papier op december 02, 2019, 20:07:31
Hoef jij niet je excuses voor aan te bieden joh. Heb het ook niet over Sambissa of die nr. 7 maar heb het over het doordekken van Doke Schmidt. Als Doke zo aan het doordekken is dan gaat hij het in de volle sprint niet eens tegen John van Beukering goedmaken.
:_schater haha momfer de mol liep die van beukering er nog uit...overdrijven is ook een vak :_schater
Citaat van: papier op december 02, 2019, 20:07:31
Hoef jij niet je excuses voor aan te bieden joh. Heb het ook niet over Sambissa of die nr. 7 maar heb het over het doordekken van Doke Schmidt. Als Doke zo aan het doordekken is dan gaat hij het in de volle sprint niet eens tegen John van Beukering goedmaken.
er staat dissonant maar hij was vrijdag niet de enige we kamen vaak stapjes te laat
en sambissa liet die 7 constant vrij lopen daar snapte ik niks van.
Tja Henk roept steeds in de media dat Doke er altijd 200% invliegt en de fans hem daarom hier wel gaan accepteren... dus zo raar is het niet dat die gozer zichzelf voorbij loopt om zich hier te bewijzen. (Volgens mij niet nodig, gewoon duel winnen en bal afspelen, dan komt het wel goed.)
Wat denk je hoe het is om tegen zo,n mafkees te spelen? Het begint iig met inzet en dat is er wel een bertje :devil
De blessure kwam toen mogelijk door zijn speelstijl. (de wijze van acteren: fel en gedreven)
Is me voorheen nooit zo opgevallen, maar ja speelt nu ook 30 km dichterbij.
Had er een hard hoofd in vandaag, maar prachtig staande gehouden. Een paar prachtige passes. en degelijk. Laatste 10 minuten kwetsbaar, maar dat was de hele verdediging toen natuurlijk.
Samenwerking met Antonia niet erg goed helaas.
Je kon gisteren inderdaad goed zien dat welke waarde hij heeft tegen teams die gelijkwaardig of beter zijn. Dit soort types zijn ook nodig. Tegen Dordrecht is Maulun dan weer leuk, maar oei wat heeft die het moeilijk als het een versnellinkje omhoog gaat.
Citaat van: Bankzitter op december 14, 2019, 08:05:24
Je kon gisteren inderdaad goed zien dat welke waarde hij heeft tegen teams die gelijkwaardig of beter zijn. Dit soort types zijn ook nodig. Tegen Dordrecht is Maulun dan weer leuk, maar oei wat heeft die het moeilijk als het een versnellinkje omhoog gaat.
Maulun vond ik prima!
Prima pot van Doke. Nooit geweten dat hij zulke passes kon geven
Citaat van: Yellow Army op december 14, 2019, 10:15:34
Prima pot van Doke. Nooit geweten dat hij zulke passes kon geven
Ik zit op zuid bij de cornervlag bij west. Bij die eerste pass, begon onze hele kant te lachen totdat de bal via de lijn nog net binnen bleef. Bewondering maar ook ongeloof. Maar daarna deed hij het nog een keer precies hetzelfde. Prima acties
Absoluut goede pot van Doke, zat er nog wel een paar keer naast maar goed niet alles kan goed gaan. Zit groei in zijn spel en het lompe kan soms ook wel goed zijn voor een ploeg. Maar doseer dat wel. Niet verkeerd.
Citaat van: AL op december 14, 2019, 08:53:54
Maulun vond ik prima!
Hij deed het inderdaad prima als hij de bal op het middenveld kreeg. Rond de 16 viel het mee wel weer erg tegen. Dus, spel verleggen goed, kansen creëren/ afmaken matig.
We hebben in ieder geval wel gezien dat Doke een goede pass en inzicht heeft. En het is een vuurvreter, ben er wel blij mee
Doke dikke prima.
Doke wordt nu een kind van een echte club! |:) |:) |:) |:)
Citaat van: AL op december 14, 2019, 08:53:54
Maulun vond ik prima!
wederom iemand die geen 90 min beoordeeld. Eerste helft zeer matig, vooral idd als het tempo omhoog ging. 2 e helft uitstekend en ging zijn tempo ook omhoog. En dan is ie ook een topper voor ons. In duels blijft ie achter bij de rest
Citaat van: Bankzitter op december 14, 2019, 12:00:57
Hij deed het inderdaad prima als hij de bal op het middenveld kreeg. Rond de 16 viel het mee wel weer erg tegen. Dus, spel verleggen goed, kansen creëren/ afmaken matig.
zijn samenspel met Kallon was slecht. Kallon was nergens vooral aanvallend. Die dribbels in de midden koop je niks voor
Ach wat is slecht sunderland. Hij is stand in en doet het verdedigend naar behoren. En als Kallon nou eens wat vaker een op maat gesneden voorzet zou geven zou je het hier niet over hebben.
Citaat van: AL op december 14, 2019, 08:53:54
Maulun vond ik prima!
ook richting de goal? veel te veel van die slappe balletjes man maar das mijn mening
doke vond ik zeker de 1e helft de aanjager van cambuur
Citaat van: denistel op december 14, 2019, 18:27:48
doke vond ik zeker de 1e helft de aanjager van cambuur
Helemaal mee eens en mooi te zien hoeveel gif die Doke in zijn spel heeft.
Echt een speler die hier past en zich wil bewijzen.
Speelde gisteren mooi stabiel. Vind het sowieso mooi dat hij doelbewust koos voor SCC! (natuurlijk des al niet te meer vanuit zijn foute verleden)
Kerel kerel wat is er aan de hand toch
Citaat van: Destroyer op september 19, 2020, 18:59:32
Kerel kerel wat is er aan de hand toch
6e klasse niveau en niet meer.
Doke viel goed in, was beter dan ter Heide.
prima invalbeurt, maar niet beter. Voetbalt gewoon lekkerder met Breij voor je dan met Antonia.
Het mag een keer gezegd worden. Ipv tegengoals voorbereiden nu 2 doelpunten voor scc voorbereid |:)
Met stip de beste man van het veld !
Hij krijgt veel commentaar, en hij is niet de beste voetballer. Maar ik ben blij dat hij bij Cambuur speelt. Zijn spirit is prima, hij is fanatiek en gaat voorop in de strijd. Hij vindt het mooi om om bij Cambuur te spelen en dat soort spelers moet je koesteren.
mee eens voetballend soms wel eens minder maar toch staat ie zijn mannentje en
was gister prima bezig.
Bij teams die zich ingraven is Doke niet op z'n best. Nu kwam Roda ook om te voetballen en kan dan 'ie lekker duels uitvechten en komt 'ie veel beter in z'n spel.
Wat ik altijd zeg, dit soort types heb je in sommige wedstrijden heel hard nodig ook al oogt het allemaal lomp.
Die De Rooij had 'ie ook in z'n zak zitten vorige week.
zeer sterke pot gister klasse man
Citaat van: denistel op november 16, 2020, 13:11:13
zeer sterke pot gister klasse man
Ik heb de indruk dat de bewijsdrang en onbesuisdheid bij Doke is afgenomen en het solide verdedigen de overhand krijgt. De laatste wedstrijden hebben aanvallers van de tegenstander niet een prettige avond als ze tegenover hem spelen.
Doke is degelijk en goed, hij is gewoon een basis speler. (weet wat hij wel, en wat hij niet kan)
Onbetwiste rechtsachter. Niemand krijgt hem er uit. Dat kunnen we nu wel concluderen.
Citaat van: De Gast op november 16, 2020, 20:37:45
Onbetwiste rechtsachter. Niemand krijgt hem er uit. Dat kunnen we nu wel concluderen.
Mee eens, zijn balaannames zullen nog wel eens kansen voor de tegenstander opleveren. Maar hij heeft soms ook mooie passes langs de lijn of over de hele
Citaat van: De Gast op november 16, 2020, 20:37:45
Onbetwiste rechtsachter. Niemand krijgt hem er uit. Dat kunnen we nu wel concluderen.
Hij doet het heel behoorlijk, maar hij moet echt in bloedvorm zijn om mee te kunnen. Als hij uit vorm is dan krijg je veel meer rare acties als de eerste goal tegen jong Ajax. Voorlopig prima, maar ik ben blij dat er nog iemand anders achter de hand is,
Citaat van: Lore op november 17, 2020, 08:47:27
Hij doet het heel behoorlijk, maar hij moet echt in bloedvorm zijn om mee te kunnen. Als hij uit vorm is dan krijg je veel meer rare acties als de eerste goal tegen jong Ajax. Voorlopig prima, maar ik ben blij dat er nog iemand anders achter de hand is,
Dan doel je op ter Heide denk ik? Die heeft mij nog niet kunnen overtuigen eerlijk gezegd.
Citaat van: ruubmac op november 17, 2020, 09:03:36
Dan doel je op ter Heide denk ik? Die heeft mij nog niet kunnen overtuigen eerlijk gezegd.
Mij ook nog niet hoor, maar ik heb het idee dat doke momenteel opmzijn maximale kunnen presteert en dat ter heide nog wel ontwikkelingsruimte heeft.
Dat is trouwens een groot compliment naar doke en ook naar Henk. Er zijn nu meerdere spelers die echt het maximale uit zichzelf halen.
Hij houdt het ook simpel op het moment en lost veel op routine op. Prima zo, niet geforceerd alles vooruit willen spelen als je dat niet kunt.
Ik vind Doke ook belangrijk om het mentale aspect: nooit opgeven , altijd voorop in de strijd.
Sommige spelers hebben dat van nauture (Breij, Korte) maar er zijn er ook een paar die wel eens wat laconiek kunnen spelen.
Dan is het wel fijn om een type Doke Smidt te hebben die de rest ook scherp houdt met zijn fanatisme.
vooral 1e helft fantastisch
Citaat van: denistel op januari 22, 2021, 20:53:14
vooral 1e helft fantastisch
Echt wel, ik ben al langere tijd tevreden over zijn spel.
Hij wordt vaak niet op waarde geschat heb ik het idee.
Ook een speler waarbij het slechter vaak lijkt dan het in werkelijkheid is En het ziet er soms wel besluiteloos of knullig uit aan de bal maar doet niet zo heel veel fout. En zijn tegenstander zie je vaak niet en daar staat 'ie ook voor.
Gewoon verlengen en dan weer uit laten vechten voor een basisplek volgend seizoen.
Ze hebben Doke wel heel makkelijk bij dkv laten gaan.
Moet je nu kijken wat er daar nu rond loopt :_schater
Doke is al weken gewoon goed bezig.
Constante kracht achterin.
Citaat van: Noordcambuur op januari 23, 2021, 10:23:55
Ze hebben Doke wel heel makkelijk bij dkv laten gaan.
Moet je nu kijken wat er daar nu rond loopt :_schater
??
Citaat van: Noordcambuur op januari 23, 2021, 10:23:55
Ze hebben Doke wel heel makkelijk bij dkv laten gaan.
Moet je nu kijken wat er daar nu rond loopt :_schater
Er zit een heel verschil tussen Doke in het begin hier en met het zelfvertrouwen zoals hij nu speelt
Doke doet nu dingen die hij wel kan, en geen dingen die hij niet kan.
Speelt gewoon al heel lang degelijk. Bijna altijd voldoende met af en toe een uitschieter naar boven zoals gister....
Als ik die vreugde bij hem zie bij de tweede goal ....... grote klasse
Viel mij ook op! Geweldig die vreugde na de 2e goal _O_ _O_
Blijf mij irriteren aan die domme ballen door het midden. Ging gisteren weer bijna fout. Verder zijn de voorzetten steeds beter en ik moet gewoon - als criticus - wat meer letten op alle dingen die hij goed doet, hahah
|:)
Citaat van: Diemen op januari 23, 2021, 12:01:39
Viel mij ook op! Geweldig die vreugde na de 2e goal _O_ _O_
Blijf mij irriteren aan die domme ballen door het midden. Ging gisteren weer bijna fout. Verder zijn de voorzetten steeds beter en ik moet gewoon - als criticus - wat meer letten op alle dingen die hij goed doet, hahah
|:)
:thumbsup
Citaat van: Diemen op januari 23, 2021, 12:01:39
Viel mij ook op! Geweldig die vreugde na de 2e goal _O_ _O_
Blijf mij irriteren aan die domme ballen door het midden. Ging gisteren weer bijna fout. Verder zijn de voorzetten steeds beter en ik moet gewoon - als criticus - wat meer letten op alle dingen die hij goed doet, hahah
|:)
Blijft toch lastig merk ik.... :wall
Top Oss had ons gewoon goed bestudeert en wist dat Doke ballen zo teruggeeft.
Laten we eerlijk zijn: wij verwachten dat Top OSS d bus zou parkeren, niet dat ze gingen doorjagen op onze keeper.
Het blijft dom van Schmidt maar zij lokten die fout slim uit.
Citaat van: Bankzitter op februari 17, 2021, 11:43:01
Top Oss had ons gewoon goed bestudeert en wist dat Doke ballen zo teruggeeft.
Laten we eerlijk zijn: wij verwachten dat Top OSS d bus zou parkeren, niet dat ze gingen doorjagen op onze keeper.
Het blijft dom van Schmidt maar zij lokten die fout slim uit.
meen je dat ik had juist verwacht dat die lui vol voor uit zouden spelen
en ons proberen vast te zetten dat deden ze thuis toch ook al.wat ik al
eerder zei cambuur was daar in de begin fase niet op voor bereidt.
Citaat van: denistel op februari 17, 2021, 11:56:16
meen je dat ik had juist verwacht dat die lui vol voor uit zouden spelen
en ons proberen vast te zetten dat deden ze thuis toch ook al.wat ik al
eerder zei cambuur was daar in de begin fase niet op voor bereidt.
Stevens zei dat ze(Cambuur) altijd eerst gaan kijken hoe de tegenstander precies staat en wat ze doen..
Voor mij is het onbegrijpelijk hoe vaak hij de bal verkeerd inspeelt en/of zo'n ziekenhuisbal terug geeft aan Stevens. Je zag de boosheid na die verkeerde bal bij zichzelf, dus hopelijk leert hij ervan en gaat het de aankomende wedstrijden beter.
Het loopt dit seizoen gelukkig (!) vaak met een sisser af. Maar och och och je moet dit in de Eredivisie doen volgend jaar
Citaat van: Diemen op februari 17, 2021, 12:07:39
Voor mij is het onbegrijpelijk hoe vaak hij de bal verkeerd inspeelt en/of zo'n ziekenhuisbal terug geeft aan Stevens. Je zag de boosheid na die verkeerde bal bij zichzelf, dus hopelijk leert hij ervan en gaat het de aankomende wedstrijden beter.
Het loopt dit seizoen gelukkig (!) vaak met een sisser af. Maar och och och je moet dit in de Eredivisie doen volgend jaar
Vind niet dat we verder met hem moeten in de eredivisie.
(https://i.postimg.cc/Q9r2JZdQ/3-B6-C2-E16-685-E-4-B81-B870-E4702-CEBDD51.jpg) (https://postimg.cc/Q9r2JZdQ)
Als je zo vaak de bal krijgt is de kans op een foutje natuurlijk ook groter. Desondanks had het in de eerste paar minuten wel wat scherper gemogen.
Probleem is dus dat we Doke aanspelen als een betere optie (Hoedemakers!) niet vrij kan worden gespeeld.
Ik denk ook niet het team veel beter wordt als daar een grijze muis speelt die iets beter voetbalt in de opbouw maar de passie en duelkracht van Schmidt mist.
Die fouten mag hij niet maken in het begin , dat weet 'ie zelf ook als beste.
Als hij gewoon wat meer gevoel in zijn passes legt, zoals een mooi crossbal in de eerste helft, is het prima.
Hij lijkt wel bang dat hij te zacht inspeelt of zo, maar nu krijg je van de lompe onbehouwen ballen.. werk aan de winkel.
Doke is een echte verdediger met veel passie in zijn spel.
Het gebrek maan technisch vermogen compenseert hij ruimschoots met inzet.
Dit soort spelers hebben we nodig om in gevallen waarin het vraagt, meedogenloos op te treden.
Ook in de eredivisie heb je dit soort spelers nodig en met een Ter Heide voor de zelfde positie is dit prima.
Ondanks zijn fouten die hij soms maakt is dit wel een jongen die past bij ons Cambuur want hij verzaakt nooit.
Citaat van: Hirsch op februari 17, 2021, 13:11:05
(https://i.postimg.cc/Q9r2JZdQ/3-B6-C2-E16-685-E-4-B81-B870-E4702-CEBDD51.jpg) (https://postimg.cc/Q9r2JZdQ)
Als je zo vaak de bal krijgt is de kans op een foutje natuurlijk ook groter. Desondanks had het in de eerste paar minuten wel wat scherper gemogen.
Hij had op dat moment ook gecoacht moeten worden
Die eerst viel nog wel wat mee, daar hadden we niets over gezegd als die 2de er niet zo snel achteraan kwam haha. Dat was echt comedy capers.
Maar, wat nog veel belangrijker is (en valt te prijzen): daarna herpakt hij zich goed!
We weten allemaal dat hij verdedigend heel goed zijn mannetje staat en dat opbouwend de bal naar de as moet.
Ach ja, Tagliafico en Baumgartl ook gekken dingen zien doen gisteren. Ben blij met z'n inzet.
Topper!
Goed gespeeld! _O_ 8)
staat zijn mannetje en spaart niemand zouden anderen soms ook wat meer
moeten doen
https://www.elfvoetbal.nl/binnenland/280261/interview-doke-schmidt-ik-wil-graag-met-cambuur-de-eredivisie-in
Ik krijg steeds meer respect voor deze voetballer. Hoop dat hij blijft als back up voor een nog betere back. Getuigt ook van een goede instelling met de keuze die hij gemaakt heeft, zeker niet voor de makkelijkste weg gekozen
Ruil maar eens van positie met antonia in de wedstrijd, vindt zijn voorzetten veel beter.
Citaat van: rvw op februari 25, 2021, 17:39:24
Ruil maar eens van positie met antonia in de wedstrijd, vindt zijn voorzetten veel beter.
Hij heeft af en toe prima voorzetten, maar ik denk dat hij moeite heeft om een vrachtwagen uit te spelen. Daarnaast, het is veel lastiger om vanuit de buiten terug te spelen op de keeper. :koffie
Dan laat hij dat misschien uit zijn hoofd. Scheelt weer een paar vieze onderbroeken??
Ben blij dat ie bij ons speelt. Bleef op een gegeven moment zo veel druk zetten dat ie op links uit kwam |:)
Gewoon geweldig om zo'n speler er bij te hebben
Prima instelling.
Geschorst voor de Eagels?
Citaat van: mario op maart 06, 2021, 16:39:56
Geschorst voor de Eagels?
Was tegen J Utrecht al geschorst.
Citaat van: Treb op maart 06, 2021, 16:51:44
Was tegen J Utrecht al geschorst.
Melde HdJ in het FD. Meende ik ook.
sterke partij gister met 1 braziliaanse actie
Citaat van: mario op maart 06, 2021, 16:39:56
Geschorst voor de Eagels?
Staat op 7 gele kaarten, is volgens mij bij de 10e weer geschorst..
Op weg naar de cultheld status. Steunpilaar. En dat voor een ex-dkv'er. Vergelijkbaar met Richard Goulooze lang geleden.
Citaat van: De Gast op maart 06, 2021, 19:16:22
Op weg naar de cultheld status. Steunpilaar. En dat voor een ex-dkv'er. Vergelijkbaar met Richard Goulooze lang geleden.
Ik heb respect voor hem, hij heeft niet de makkelijkste weg gekozen, maar heeft zich in het elftal geknokt. En hij heeft zich verder ontwikkeld bij ons, kijk maar alleen maar zijn pass bij het eerste doelpunt gisteren
Citaat van: hobbes op maart 06, 2021, 20:07:36
Ik heb respect voor hem, hij heeft niet de makkelijkste weg gekozen, maar heeft zich in het elftal geknokt. En hij heeft zich verder ontwikkeld bij ons, kijk maar alleen maar zijn pass bij het eerste doelpunt gisteren
zo denk ik er ook over
Normaal ben ik geen fan van ex -dkv-ers, maar ik hoop oprecht dat Doke bij ons blijft. Zoek maar een sterke rechtsback en laat die het samen met Doke uitvechten op die positie. En dan ter Heide verhuren dat die kilometers kan maken in de kkd.
Citaat van: De Gast op maart 06, 2021, 19:16:22
Op weg naar de cultheld status. Steunpilaar. En dat voor een ex-dkv'er. Vergelijkbaar met Richard Goulooze lang geleden.
Kest ook zwaar overdrijven . Gouloze kon met ons mee drinken toen ie van Derby hier kwam. Hahaaa
Doke doet het prima. Bijna nooit geblesseerd en je kunt altijd op hem rekenen. Als de tegenstander het zo neerzet dat Doke moet voetballen is het niet al te best. Maar hij staat er om te verdedigen en dat doet hij top. Over zijn kant komt bijna nooit een voorzet waar een goal uitkomt
Gewoon verlengen. Topmentaliteit. Zeurt nooit, knokt terug als hij wordt gewisseld (meen ook een keer in de eerste helft). Je kunt vast een betere vinden maar ik heb liever op andere posities een topper erbij.
Verdedigend fantastisch vandaag
Er was zoveel energie het eerste uur. Antonia en Kallon die steeds de gaten dicht liepen. Kallon die steeds verdedigend aan de binnenkant van het middenveld terug zakte. Mikey Breij en Oratmagoen die continu heen en weer pendelden en niet meer ophielden. Muhren en Hoedemakers weer geweldig. Ons achterhoede klopte als een bus. Keeper ook top. Ja dan win je 3-0. Vond ons wissels redelijk invallen. :proost :proost |:) |:) KAMPIOEN!
Wordt steeds beter. Laat geen steken meer vallen op dit moment. Beste man van Cambuur vandaag. Ik durf het wel met hem aan volgend jaar.
Ik snap de kritiek ook niet zo. We krijgen al 2 seizoenen amper iets tegen en dat lukt niet als hij er niks van zou kunnen.
Het oogt niet altijd mooi maar dar hoeft ook niet. Daar hebben we andere spelers voor.
Fantastisch kerel!!!
Citaat van: Bankzitter op april 02, 2021, 22:05:11
Ik snap de kritiek ook niet zo. We krijgen al 2 seizoenen amper iets tegen en dat lukt niet als hij er niks van zou kunnen.
Het oogt niet altijd mooi maar dar hoeft ook niet. Daar hebben we andere spelers voor.
Hij heeft met zijn verleden een achterstand natuurlijk, maar ik heb groot respect hoe hij zich in het elftal geknokt heeft en nog steeds groeit met de wedstrijd.
Absoluut! Voor mij altijd een van de eerste op het wedstrijdformulier
van harte met de promotie topper je hebt je geweldig staande gehouden
ondanks dat je hier misschien niet altijd met gejuich bent ontvangen.
respect voor je inbreng bij onze mooie club
Citaat van: denistel op april 17, 2021, 18:20:07
van harte met de promotie topper je hebt je geweldig staande gehouden
ondanks dat je hier misschien niet altijd met gejuich bent ontvangen.
respect voor je inbreng bij onze mooie club
Hier ben ik het helemaal mee eens :thumbsup
was gister ook weer goed
En nu gaan kijken hoe hij het gaat doen in ED.
Maar dit seizoen een dikke pluim :thumbsup
Nog geen nieuw contract, maar mag van mij wel langer blijven.
Dan mag hij uitvechten met een nieuwe back wie in de basis komt.
Citaat van: denistel op april 17, 2021, 18:20:07
van harte met de promotie topper je hebt je geweldig staande gehouden
ondanks dat je hier misschien niet altijd met gejuich bent ontvangen.
respect voor je inbreng bij onze mooie club
Mooie woorden. Eens. Hij mag zich wat mij betreft een echte Liwwadder noemen ;) |:)
Het is misschien niet altijd heel sierlijk maar zijn onverzettelijkheid kan ik heel erg waarderen en is wat mij betreft erg belangrijk in een team :thumbsup
Je hebt in ieder team een mindere speler die minder word gewaardeerd. Doke is dat vaak bij ons. Heb al vaker gezegd dat hij precies weet wat ie wel en niet kan. Opbouwend denk je soms zozo maar ik heb dit hele seizoen niet 1 x mee gemaakt dat de tegenstander beter was dan hem of dat je tegengoals aan hem kon toeschrijven. Je hebt dit soort spelers nodig om anderen beter te laten voetballen en om als team op te kunnen bouwen als het even niet wil. !
Citaat van: sunderland op april 17, 2021, 22:54:18
Je hebt in ieder team een mindere speler die minder word gewaardeerd. Doke is dat vaak bij ons. Heb al vaker gezegd dat hij precies weet wat ie wel en niet kan. Opbouwend denk je soms zozo maar ik heb dit hele seizoen niet 1 x mee gemaakt dat de tegenstander beter was dan hem of dat je tegengoals aan hem kon toeschrijven. Je hebt dit soort spelers nodig om anderen beter te laten voetballen en om als team op te kunnen bouwen als het even niet wil. !
Precies, dit bedoel ik.
Een team kan niet zonder dergelijke spelers, helaas worden deze spelers vaak ondergewaardeerd.
"Rechtsback Doke Schmidt heeft een aanbieding om zijn aflopende contract te verlengen in beraad."
Bron: VI
Die blijft ook wel.
Wil de boeren in de derby van de mat spelen natuurlijk.
Hij wil wel alleen nog als rechtsbuiten na zijn Messi actie. Heeft vorige week flink op de schaar geoefend...
Maar serieus, wel respect voor Doke en mag blijven van mij. Mentaliteit is top. Al eens in de rust gewisseld (en ook een keer voor rust al,dacht ik) maar knokt zich wel terug. Voetballend vind je vast wel een betere. In de ere is het ook wel fijn als er eentje blijft vechten als het even niet allemaal lekker meer loopt.
Een kinderhand is snel gevuld blijkt wel weer. Doke is een parodie op voetbal.
haha, bij een back ben ik inderdaad snel tevreden. Man uitschakelen, bal inleveren.
Citaat van: poelie-lwd op april 22, 2021, 13:14:21
Een kinderhand is snel gevuld blijkt wel weer. Doke is een parodie op voetbal.
:_schater :_schater
Een parodie is wel extreem gesteld. Maar ik ben het helemaal met je eens dat Doke af en toe hier wel heel erg wordt bewierookt. Hij laat regelmatig wat steekjes vallen tegen hele middelmatige tegenstanders.
Aan de bal kan ik me voorstellen al hebben ze allemaal wel eens een mislukte inspeelpass.
Maar dat oogt wel onbeholpen en geeft de bal nooit op tijd diep.
En zonder linksbuiten komt 'ie te zwemmen en ben ik ook voor een ander type back (Antonia nu)
Maar hij is toch nog niet weggespeeld door een linksbuiten dit seizoen? Wint vrijwel alle duels.
De meesten ploegen spelen 4-3-3.
Ook prima in de restverdediging en coaching. Overlaps ook steeds beter.
Citaat van: Bankzitter op april 22, 2021, 15:53:09
Aan de bal kan ik me voorstellen al hebben ze allemaal wel eens een mislukte inspeelpass.
Maar dat oogt wel onbeholpen en geeft de bal nooit op tijd diep.
En zonder linksbuiten komt 'ie te zwemmen en ben ik ook voor een ander type back (Antonia nu)
Maar hij is toch nog niet weggespeeld door een linksbuiten dit seizoen? Wint vrijwel alle duels.
De meesten ploegen spelen 4-3-3.
Ook prima in de restverdediging en coaching. Overlaps ook steeds beter.
Maar af en toe lijkt hij wel wat te slapen. En in de eredivisie is het niveau natuurlijk hoger!
Feit is dat de TS het in hem ziet zitten. En daar heb ik net wat meer vertrouwen in dan in dit zootje ongeregeld op het forum :proost
En ook in dat zootje in mijn appgroep :devil
Citaat van: Cor op april 23, 2021, 09:50:58
Feit is dat de TS het in hem ziet zitten. En daar heb ik net wat meer vertrouwen in dan in dit zootje ongeregeld op het forum :proost
En ook in dat zootje in mijn appgroep :devil
Zo te lezen ben je zelf het meest van het padje :_schater
Ach, eigenlijk ook wel aandoenlijk te lezen dat Doke toch 1 iemand in z'n fanclub heeft. Heb je z'n shirt al gevraagd? Zal hij vast een hele eer vinden :devil
Alle gekheid op een stokje; verdedigend en man uitschakelen ok, maar voor de rest onder de maat imo.
Citaat van: Bolle op april 23, 2021, 10:52:37
Zo te lezen ben je zelf het meest van het padje :_schater
Ach, eigenlijk ook wel aandoenlijk te lezen dat Doke toch 1 iemand in z'n fanclub heeft. Heb je z'n shirt al gevraagd? Zal hij vast een hele eer vinden :devil
Alle gekheid op een stokje; verdedigend en man uitschakelen ok, maar voor de rest onder de maat imo.
Volgens mij Doke er zeker twee in zijn fanclub, dat weet je ook :_schater :_schater :_schater
Doke tegenover Tadic...
De horror.. ;(
Citaat van: Treb op april 23, 2021, 10:55:32
Doke tegenover Tadic...
De horror.. ;(
Tadic 1 keer raken en zijn been ligt er spreekwoordelijk af, de jankerd. Overigens ben ik ook wel benieuwd hoe ons trage centrum zich houdt in de ere. Overigens is het niet allemaal ajax, psv en az waar we tegen spelen.
Citaat van: Cor op april 23, 2021, 10:54:04
Volgens mij Doke er zeker twee in zijn fanclub, dat weet je ook :_schater :_schater :_schater
Och heden ja. E is er ook 1. Wellicht kun je een combi-deal maken met z'n uitshirtje. Gooit ie die er boven Stiens maar uit... :devil
Citaat van: Bolle op april 23, 2021, 10:58:24
Och heden ja. E is er ook 1. Wellicht kun je een combi-deal maken met z'n uitshirtje. Gooit ie die er boven Stiens maar uit... :devil
Ze vliegen niet boven Stiens, te weinig brandstof
https://www.elfvoetbal.nl/binnenland/280473/interview-doke-schmidt-dit-is-toch-wel-een-kleine-opluchting
Voor de liefhebber
Ut woanskip in alkmaar. En vol in beeld doke die ut spreeuwen met singt. Geweldig !!
Citaat van: sk13 op april 23, 2021, 23:49:22
Ut woanskip in alkmaar. En vol in beeld doke die ut spreeuwen met singt. Geweldig !!
Dit wou ik net gaan typen...
Altijd het gevoel bij hem gehad van die andere club, maar hij kan nu niet meer stuk |:)
Doke zit liever in de hely, dan op een zinkende strontpraam.
OPNIEUW EEN VERLENGING: SC CAMBUUR MET DOKE SCHMIDT DE EREDIVISIE IN
Ook Doke Schmidt gaat met SC Cambuur naar de Eredivisie! Club en speler hebben een akkoord bereikt over een verlenging van het dienstverband in Leeuwarden voor de duur van één seizoen (met een optie voor nog een extra seizoen).
De rechtervleugelverdediger kwam in de zomer van 2019 over van provincie- en toekomstig competitiegenoot sc Heerenveen. Met zijn strijdlustige speelstijl wist hij in het huidige seizoen een vaste basisplaats te veroveren in het kampioenselftal van trainer Henk de Jong. Schmidt speelde tot op heden 53 wedstrijden in het geel-blauw (competitie en beker), waarin hij twee doelpunten wist voor te bereiden.
Technisch manager Foeke Booy licht toe: "Altijd alles geven en ten koste van alles willen winnen. Die onverzettelijkheid is kenmerkend voor Doke en hoort ook bij onze club. In het afgelopen seizoen was hij een onbetwiste basisspeler en met ruim honderd wedstrijden in de Eredivisie achter zijn naam neemt hij ook de nodige ervaring met zich mee."
Proficiat Doke en op naar nog een onvergetelijk seizoen!
(https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2021/05/nE-ulEOQ-865x487.png)
Bron: Cambuur.nl
Helemaal prima, hij is een knokker en die zullen we ook nodig hebben.
:thumbsup
Citaat van: hobbes op mei 05, 2021, 14:23:39
Helemaal prima, hij is een knokker en die zullen we ook nodig hebben.
Eensch :thumbsup |:) |:)
Ik zeg: mooi. Wel moet er nu eindelijk een concurrent van niveau bij die beter aan de bal is dan Doke, maar daar zal iedereen het over eens zijn.
Ook blij met dat Doke blijft, hij laat de kop nooit hangen en dat is wel fijn als we meer moeten knokken voor de punten. Maar inderdaad met de kanttekening dat er een back bij moet die complementair is.
Als hij geen directe tegenstander heeft (bijv. tegen2 spitsen) dan is er een goed alternatief nodig.
Citaat van: Collingwood op mei 05, 2021, 15:06:43
Ik zeg: mooi. Wel moet er nu eindelijk een concurrent van niveau bij die beter aan de bal is dan Doke, maar daar zal iedereen het over eens zijn.
Nu nog Mühren en Antonia verlengen, en laat daarna de nieuwe spelers maar komen |:)
Citaat van: Grijskijkert op mei 05, 2021, 16:00:09
Nu nog Mühren en Antonia verlengen, en laat daarna de nieuwe spelers maar komen |:)
Ben inderdaad benieuwd naar de plannen met Antonia, Korte en Oratmangoen. Daarnaast zou Hoedemakers, Jacobs en Kallon verlengen ook nog mooi zijn.
Citaat van: Collingwood op mei 05, 2021, 16:05:01
Ben inderdaad benieuwd naar de plannen met Antonia, Korte en Oratmangoen. Daarnaast zou Hoedemakers, Jacobs en Kallon verlengen ook nog mooi zijn.
Verwacht dat Korte richting zijn goede vriend Matthew Steenvoorden vertrekt en Antonia hier verlengt! Vind Ragnar voor de breedte een interessante speler, maar ja wie ben ik he. Wat Hoedemakers, Jacobs en Kallon betreft inderdaad proberen te verlengen en ze anders goed zien te verkopen.
We gaan volgend seizoen vaker spelen zoals uit bij Volendam zei Henk bij OF, dus dan is Antonia wel een interessante speler. Hangt natuurlijk ook van de alternatieven af. Korte en Oratmangoen zou ik beiden doorselecteren ten faveure van 'verschilmakers' denk ik. Zou voor Oratmangoen ook beter zijn als hij (bijvoorbeeld in de top van de KKD) vaste basisspeler kan worden.
Citaat van: Collingwood op mei 05, 2021, 16:20:40
We gaan volgend seizoen vaker spelen zoals uit bij Volendam zei Henk bij OF, dus dan is Antonia wel een interessante speler. Hangt natuurlijk ook van de alternatieven af. Korte en Oratmangoen zou ik beiden doorselecteren ten faveure van 'verschilmakers' denk ik. Zou voor Oratmangoen ook beter zijn als hij (bijvoorbeeld in de top van de KKD) vaste basisspeler kan worden.
Wat Antonia betreft kan je hem ook nog als rechtsback laten spelen tegen een snelle vleugelspits of als we een keer met 5 achterop gaan spelen. Zie Ragnar misschien wel naar Volendam vertrekken, past perfect in die speelstijl..
Is Wout Droste ook een optie als rechtsachter, heeft eerder bij ons gespeeld. En doen het niet slecht bij Go Ahead. Is transfervrij.
Citaat van: Bens op mei 05, 2021, 16:56:58
Is Wout Droste ook een optie als rechtsachter, heeft eerder bij ons gespeeld. En doen het niet slecht bij Go Ahead. Is transfervrij.
Wordt deze maand 32, denk dat er naar jongere spelers gekeken wordt |:)
Tja. In de eredivisie speelt iedere tegenstander met 1 buitenkant. Zul je vaak zien dat Doke dus de bal krijgt. Graafschap deed dat ook steeds en zette de rest vooral vast. Hewwe echt een probleem denk ik
Tja, ik heb echt mijn twijfels bij Doke en al helemaal in de Eredivisie. Mag hopen dat hij gewoon stand-in word voor de rechtsback.
voor Sambo denk ik
Bedenk wel dat de clubs in de degradatiezone komen vaak ook een mentaliteitsprobleem hebben en niet alleen weinig kwaliteit. Bangura en Schmidt zullen hun poot nooit intrekken, dat soort types hebben we ook nodig.
Citaat van: Bernardo op mei 05, 2021, 21:23:26
Tja, ik heb echt mijn twijfels bij Doke en al helemaal in de Eredivisie. Mag hopen dat hij gewoon stand-in word voor de rechtsback.
Ja, maar vervolgens knokt hij zich weer in de basis, let maar op.
Hoe kun je nog twijfelen aan Doke na zo'n seizoen.
Bovendien heeft hij ook eredivisie ervaring.
Citaat van: PePe op mei 06, 2021, 23:35:52
Hoe kun je nog twijfelen aan Doke na zo'n seizoen.
Bovendien heeft hij ook eredivisie ervaring.
Nou gewoon, omdat hij dit seizoen eigenlijk ook niet zo heel erg bijzonder was. :proost
Wel leuk om te zien dat zo'n speler zo verschillende geïnterpreteerd kan worden. Ik persoonlijk vind Doke niet zo'n bijzondere speler. Maar het is wel een kuitenbijter en dat kan juist in de eredivisie wel van pas komen,
Volgens mij zijn er maar weinigen die Doke een bijzondere speler vinden toch? Denk juist dat veel mensen hem hetzelfde zullen beoordelen: iemand die aan de bal weinig toevoegt en verdedigend inderdaad een kuitenbijter is. Volgens mij gaat de discussie erover of je hem op basis van die kwaliteiten goed genoeg vindt als één van de pak hem beet acht verdedigers in de selectie. De praktijk zal het uitwijzen, want de ts heeft inmiddels besloten dat hij goed genoeg is.
Volgens mij is de visie van de TS (vd Heide) ook dat een back helemaal niet moet opbouwen.
Dus dan is het ook minder relevant of dat Doke het liefst de bal terug naar de keeper speelt.
Citaat van: Bankzitter op mei 07, 2021, 11:46:42
Volgens mij is de visie van de TS (vd Heide) ook dat een back helemaal niet moet opbouwen.
Dus dan is het ook minder relevant of dat Doke het liefst de bal terug naar de keeper speelt.
meen je dit nu?
In ieder geval niet de backs tot op de middenlijn lijn opschuiven zoals veel teams spelen maar de CV naar het middenveld.
Voor een back staat de vleugelspits recht voor hem en lastig aan te spelen en aan de andere kant wordt hij beperkt door de zijlijn.
Dus ook niet een ideale positie om de opbouw te verzorgen.
Citaat van: Collingwood op mei 07, 2021, 10:51:49
Volgens mij zijn er maar weinigen die Doke een bijzondere speler vinden toch? Denk juist dat veel mensen hem hetzelfde zullen beoordelen: iemand die aan de bal weinig toevoegt en verdedigend inderdaad een kuitenbijter is. Volgens mij gaat de discussie erover of je hem op basis van die kwaliteiten goed genoeg vindt als één van de pak hem beet acht verdedigers in de selectie. De praktijk zal het uitwijzen, want de ts heeft inmiddels besloten dat hij goed genoeg is.
Yep, ik denk dat hij een uitstekende backup voor de back is. Zal niet een vermogen kosten en staat er als het moet. Alleen wel graag op zoek naar een nieuwe basisback!
Henk had net de perfecte bewoording, er zijn werkpaarden en sierpaarden en Doke is een werkpaard waar je niet zonder kan in een team!
Citaat van: Lore op mei 07, 2021, 12:07:22
Yep, ik denk dat hij een uitstekende backup voor de back is. Zal niet een vermogen kosten en staat er als het moet. Alleen wel graag op zoek naar een nieuwe basisback!
Dan zijn wij het in ieder geval eens. :proost
Capriolen Doke.
Gaat vele kaarten pakken dit jaar
Citaat van: Trainert! op augustus 15, 2021, 15:46:07
Capriolen Doke.
Gaat vele kaarten pakken dit jaar
weet niet welke pot jij hebt gezien.
Jongen speelde prima pot
Citaat van: Trainert! op augustus 15, 2021, 15:46:07
Capriolen Doke.
Gaat vele kaarten pakken dit jaar
was niet goed Doke opbouwend komt hij zwaar tekort.
Eerste doelpunt laat hij hem heel makkelijk gaan.
Doke kan een beetje verdedigen. Kan helaas niet voetballen. Heeft wel eindeloze inzet. Al deze punten zijn al lang bekend. Dit is het, meer gaat het echt niet worden...
Slotje inderdaad. :zweep Doet veel goede dingen en ook veel slechte dingen en soms iets doms.
Onder de streep vaak net voldoende en hij staat er 30 wedstrijden in. Dat zal allemaal niet veel veranderen.
Citaat van: Specuveter op augustus 15, 2021, 15:54:27
weet niet welke pot jij hebt gezien.
Jongen speelde prima pot
Welke heb jij gezien?
Citaat van: Yellow Army op augustus 15, 2021, 17:39:49
Welke heb jij gezien?
die waarbij je denkt hadden we op het middenveld ook maar een Doke die zijn poot niet terugtrekt.
Heel jammer dat hij weggleed bij de 0-1 maar Hendriks had hem nog kunnen voorkomen
Citaat van: zeewolde op augustus 15, 2021, 18:00:47
die waarbij je denkt hadden we op het middenveld ook maar een Doke die zijn poot niet terugtrekt.
Helemaal mee eens.
Helemaal mee eens dat hij prima speelde. Vooral eerste half uur misschien wel de beste man aan onze kant. Heerlijk veel power en lekker fel.
Hadden we echt nodig. Werd ook even lekker boos op die vent van Groningen. Wakkerde het vuurtje aan.
Die overtreding 2e helft was ietwat teveel.
Vaak kritiek. Ook van mij. Maar goed staande gehouden
Speelde prima pot!
Ook opbouwend.
Prima idd!
Prima pot!
Slechts 7 keer balverlies tegenover 27 keer tegen Groningen.
Kunnen we allemaal even staan voor deze klasbak? Wat een pot..
Helemaal mee eens. Had wat mij betreft ook zo maar Motm mogen zijn
Beest vandaag!
Hij wordt steeds beter.
Stond er weer als een buffel. Menig had niks in te brengen. Grote klasse!
Wat een held. Ik ben om, cultheld. |:) |:)
Ik zeg 30ste minuut! BAM!! 8)
Ik zeg l8l voor Poelie en alle criticasters. l8l
Zijn beste pot voor Cambuur tot nu toe. Foutloos!
Hij scoorde ook nog bijna met een beste pegel (bijna strak in de kruising)!
Klassepot!
Wat een winnaar. Ik vergeef al zijn jeugdzonden.
Voor mij motm.
Echt een voortreffelijke pot.
Wat een geweldenaar. Altijd opstellen deze man _O_
Geen enkele twijfel, over de capaciteiten van Doke!!
Citaat van: AL op augustus 28, 2021, 23:45:09
Voor mij motm.
Echt een voortreffelijke pot.
Hier ben ik het helemaal mee eens!!!!
Citaat van: Bussum op februari 17, 2021, 12:07:39
Voor mij is het onbegrijpelijk hoe vaak hij de bal verkeerd inspeelt en/of zo'n ziekenhuisbal terug geeft aan Stevens. Je zag de boosheid na die verkeerde bal bij zichzelf, dus hopelijk leert hij ervan en gaat het de aankomende wedstrijden beter.
Het loopt dit seizoen gelukkig (!) vaak met een sisser af. Maar och och och je moet dit in de Eredivisie doen volgend jaar
Toch mooi hoe dit kan veranderen. Respect hoor Schmidt!! |:)
Die kleun in de 30e minuut ofzo. Bam! :_schater
Heerlijk.
Mede dankzij strijders als Doke maar ook Bangura staat er ondanks een aanvallend spelconcept toch een vrij degelijke verdediging. Is ook heel wat waard, al voegt Doke in balbezit misschien wat minder toe dan bijvoorbeeld Bangura. Ik snap in ieder geval heel goed dat ze alleen een rechtsback wil(d)len halen als die beduidend beter was.
Citaat van: Treb op augustus 30, 2021, 12:10:54
Die kleun in de 30e minuut ofzo. Bam! :_schater
Heerlijk.
Was echt genieten. Past ook perfect bij ons stadion, sfeer en club _O_
Mooi om te zien dat spelers waarbij nog een klein (of groot) vraagteken stond, toch goed meekunnen een stapje hoger.
Groningen. PSV en Twente waren prima tegenstanders om te zien dat Kallon , Maulun en Doke het ook in de erdedivisie kunnen.
Zelfs Breij valt me niet echt tegen, al is dat geen basis materiaal.
Ijzersterk wederom. Af en toe een foute pass, maar hoe hij er in de eerste helft een paar keer in ramt deed zij tegenstander heel voorzichtig zijn. Hulde
Citaat van: gobo op september 11, 2021, 22:26:00
Ijzersterk wederom. Af en toe een foute pass, maar hoe hij er in de eerste helft een paar keer in ramt deed zij tegenstander heel voorzichtig zijn. Hulde
klopt helemaal... |:)
Citaat van: gobo op september 11, 2021, 22:26:00
Ijzersterk wederom. Af en toe een foute pass, maar hoe hij er in de eerste helft een paar keer in ramt deed zij tegenstander heel voorzichtig zijn. Hulde
en die pass op mees, toen hij de paal schoot, erg scherp
Dit begint toch zo langzamerhand wel een fenomeen te worden. Gaat nu ook nog assists geven. Waar moet dit eindigen. Een liedje verdiend hij wel wat mij betreft...
Doke is lekker bezig. Goed gedaan kerel!
Doke is de boer van Leeuwarden
Doke Schmidt staat niet langer op achterstand
Een staande ovatie en een brede lach. Wie Doke Schmidt tegen Heracles zag voetballen, weet dat hij goed in zijn vel zit.
Johan Stobbe • Vandaag, 07:00 • Sport
Nee, kippenvel had hij niet toen hij donderdagavond een kwartier voor tijd werd gewisseld. Doke Schmidt baalde vooral dat hij vanwege zijn gevoelige hamstring naar de kant moest. De staande ovatie die de verdediger van SC Cambuur ten deel viel, zorgde er echter voor dat hij toch met een goed gevoel op de bank ging zitten. ,,Mooi dat er waardering is.''
Die jongen van Heerenveen
Natuurlijk wist Doke Schmidt dat zijn komst 2,5 seizoen geleden bij een deel van de Cambuur-aanhang gevoelig lag. Hij was immers die jongen van Heerenveen. ,,Dan sta je misschien al wel met 1-0 achter.'' Die achterstand heeft Schmidt weggepoetst. Hij is hard op weg om in Leeuwarden een nieuwe cultheld te worden.
De passie waarmee hij speelt, wordt gewaardeerd op de tribunes. Schmidt verzaakt nooit en gaat elke wedstrijd volle bak. ,,Dat moet ik ook, want als ik op 80 procent of zelfs op 95 procent speel, haal ik mijn niveau niet.'' Hij wil er wel bij aantekenen dat hij niet alleen een fysieke speler is. ,,Ik ben op voetbal gegaan omdat ik het zo leuk vind om met de bal te spelen.''
Persoonlijk feestje
Daarom genoot hij twee weken geleden ook zo van het doelpunt van Jamie Jacobs tegen Go Ahead Eagles. De assist was van Schmidt, die eindelijk eens een rush buitenlangs beloond zag worden met een doelpunt. ,,Daar trainen we vaak op en het was nog niet gelukt.'' Met Michael Breij vierde hij voor de fanatieke aanhang even een persoonlijk feestje.
Ook donderdag straalde Schmidt. Vooral op het moment dat zijn directe tegenstander de bal over de achterlijn liep en een corner wilde. De Cambuur-verdediger schaterlachte bijkans. ,,Ze zeggen hier elke dag dat je plezier moet hebben, anders kun je niet goed spelen.'' Naar zijn zin heeft Schmidt het bij Cambuur. De club past bij hem, precies zoals Henk de Jong en Foeke Booy hem 2,5 jaar geleden voorspiegelden.
'Dan ben je het lulletje'
Plezier was zaterdagavond na de 9-0 oor wassing tegen Ajax in de Johan Cruijff Arena wel even ver te zoeken, erkent Schmidt. ,,Dan ben je toch even het lulletje. Maar we hebben een nuchtere groep en zijn niet in de war geraakt.'' De rechtsback zag dat in aanloop naar Heracles al. ,,Met verstand hebben we revanche genomen.''
Lang nagenieten was er echter niet bij. Schmidt moet zorgen op tijd fit te worden, want zondag wacht in Rotterdam Sparta alweer. Op Het Kasteel hoopt Cambuur de seizoenstart, die ondanks de zeperd in Amsterdam met 9 punten uit 6 wedstrijden gewoon prima is, een passend vervolg te geven.
De Jong kon een dag na de wedstrijd nog weinig over de opstelling zeggen. Maar hij verwacht dat iedereen die tegen Heracles speelde fit is. Erik Schouten is nog altijd niet inzetbaar. De Jong verwacht zaterdag wel Maxim Gullit en Marco Tol terug op de training. Als die laatste fit is, is de kans groot dat hij weer in het centrum van de verdediging gaat spelen.
cruciale ingreep ook weer gister anders scoort smeets op zeker
Ik ben zeker 180 graden gedraaid in mijn mening over Doke sinds hij hier kwam. Hij heeft ook zo'n aanstelijke lach, heerlijk!
Citaat van: D.H.Skolten op september 27, 2021, 06:51:45
Ik ben zeker 180 graden gedraaid in mijn mening over Doke sinds hij hier kwam. Hij heeft ook zo'n aanstelijke lach, heerlijk!
nou nou Kest et ook overdrijven hè Skolten.
Citaat van: D.H.Skolten op september 27, 2021, 06:51:45
Ik ben zeker 180 graden gedraaid in mijn mening over Doke sinds hij hier kwam. Hij heeft ook zo'n aanstelijke lach, heerlijk!
Heb hetzelfde. Bizar hoor deze ontwikkeling |:) |:) |:)
Cultheld in wording
Legde een paar ballen prima over de back van pec hoor. Mooi schot ook nog richting de kruising maar hij zal pas in december een wereldgoal gaan maken.
heerlijk die gast is helemaal cambuur en idd als ie scoort tegen die stinkboeren
ist helemaal klaar.
Doke bijna 2x gescoord voor NEC. :wall
Citaat van: PePe op november 27, 2021, 11:43:40
Doke bijna 2x gescoord voor NEC. :wall
Bijna, dat is helemaal niet.
Citaat van: gobo op november 27, 2021, 13:14:13
Bijna, dat is helemaal niet.
Citaat van: PePe op november 27, 2021, 11:43:40
Doke bijna 2x gescoord voor NEC. :wall
Glas half vol of glas half leeg :clint
Doke doet het prima, heeft zich in het elftal moeten vechten maar verzaakt nooit.
Gewoon uitverdedigen 2.0 8)
Citaat van: hobbes op november 27, 2021, 13:20:10
Glas half vol of glas half leeg :clint
Doke doet het prima, heeft zich in het elftal moeten vechten maar verzaakt nooit.
Zijn lach is aanstekelijk, hij gaat vol voor Cambuur dus zijn verleden is hem vergeven.
Citaat van: Yellow Army op november 27, 2021, 14:29:17
Gewoon uitverdedigen 2.0 8)
zo is het ook, via de paal geef je ook geen corner weg.
Geschorst voor de wedstrijden tegen Heracles en Sparta.
Een onbezonnen Doke. We hebben onszelf echt de nek omgedraaid gister.
Rood was te zwaar gestraft vond ik. Aan de andere kant: ontzettend dom van Doke. Op dat moment in de wedstrijd een totaal overbodige zware overtreding (want op het middenveld). Nu krijgt Jhondly van der Meer de kans zich 2 wedstrijden te bewijzen.
Citaat van: De Gast op december 20, 2021, 15:19:11
Een onbezonnen Doke. We hebben onszelf echt de nek omgedraaid gister.
Doke ging er vol in maar wel met intentie de bal te spelen daarom was zijn been was gebogen en niet gestrekt.
Dit had de Var moeten zien. Die gierrijder krijste als een varken, maar hij werd geraakt op zijn scheenbeschermer. Dus iemand een kaart aannaaien.
We verwijten onze verdedigers dat ze veel te afwachtend en soft ingrijpen, nu wordt er niet als een softie verdedigd en krijgt hij het verwijt dat hij ons de nek om draait.
Die Var heeft ons genaaid en niet Doke.
Het is een derby. Als spelers hun poot terugtrekken dan is er ook kritiek.
Het was verkeerd ingeschat van een wat beperkte voetballer maar absoluut niet een bewuste gemene actie.
Het had ook zomaar Bangura, Mac of een tegenstander kunnen zijn in deze wedstrijd in plaats van Schmidt.
FUCKING HELD DAST BIST |:)
De wedstrijd uitgespeeld met een gebroken neus |:)
Stond aan de verkeerde kant te dekken en herstelde het zelf weer. Was het buitenspel ? Toch ben ik het wel met vorige spreker eens al is het alleen al om zijn inzet !
Haha ik zei tijdens de wedstrijd nog: hij moet eigenlijk nog eens scoren.
Maar dit voelt bijna hetzelfde |:)
Heerlijke Doke!
Alleen om die inzet die je vanavond laat zien ben ik zo blij dat je bij ons speelt. Echt niet de beste speler van het team, maar een vechtmentaliteit die bij sommige anderen nog wel eens mist.
Citaat van: hobbes op februari 27, 2022, 00:15:02
De wedstrijd uitgespeeld met een gebroken neus |:)
Doke heeft de wedstrijd niet uitgespeeld ;)
Formidabele omhaal in de laatste minuten, dat dan weer wel |:)
Verdient een spandoek, wat een held met deze actie |:)
Citaat van: Stiens op februari 27, 2022, 08:09:10
Doke heeft de wedstrijd niet uitgespeeld ;)
Formidabele omhaal in de laatste minuten, dat dan weer wel |:)
In de hectiek even vergeten :P
Een bal die je niet kon halen er zo uitwerken.. _O_ Voor dit soort jongens kom je naar het stadion. Ook zonder dit soort heldendaden.
Citaat van: De Gast op februari 27, 2022, 09:27:04
Een bal die je niet kon halen er zo uitwerken.. _O_ Voor dit soort jongens kom je naar het stadion. Ook zonder dit soort heldendaden.
Ja, dit komt in een rijtje memorabele momenten in het Cambuurstadion die wij niet snel weer vergeten. HELD!
Citaat van: Lore op februari 27, 2022, 13:39:10
Ja, dit komt in een rijtje memorabele momenten in het Cambuurstadion die wij niet snel weer vergeten. HELD!
Hoe raar kunnen dingen veranderen.
Toen Doke werd aangetrokken is hij op het forum door velen verguisd, waarom? Hij kwam van onze aartsvijand.
Een verfijnd technisch vermogen is hem niet gegeven, maar zijn bereidheid om iedere wedstrijd zich voor 120% te geven, maakt het dat zijn tekort aan technisch vermogen ruimschoots wordt gecompenseerd. Dit zijn de spelers die nooit verzaken en de enige provincie genoot in ons team.
Gisteravond ontpopte hij zich tot held van de avond, maar het kan zo maar dat hij volgende week de slamiel is. Maar voor mij is hij ??n van onze helden en daar kan een slechte avond niets in veranderen.
Citaat van: Vlampiep op februari 27, 2022, 14:29:54
Hoe raar kunnen dingen veranderen.
Toen Doke werd aangetrokken is hij op het forum door velen verguisd, waarom? Hij kwam van onze aartsvijand.
Een verfijnd technisch vermogen is hem niet gegeven, maar zijn bereidheid om iedere wedstrijd zich voor 120% te geven, maakt het dat zijn tekort aan technisch vermogen ruimschoots wordt gecompenseerd. Dit zijn de spelers die nooit verzaken en de enige provincie genoot in ons team.
Gisteravond ontpopte hij zich tot held van de avond, maar het kan zo maar dat hij volgende week de slamiel is. Maar voor mij is hij ??n van onze helden en daar kan een slechte avond niets in veranderen.
en toch was hij de eerste helft dramatisch
Hou op juh, bist zelf dramatisch.
Citaat van: sunderland op februari 27, 2022, 14:48:13
en toch was hij de eerste helft dramatisch
Ja man hij was dramatisch slecht, maar met zijn instelling beslist hij de wedstrijd wel. Dat konden we bijvoorbeeld niet zeggen van Mac,,Kallon, Jacobs enz.
Dramatisch is niet het juiste woord.
Maar hij heeft altijd zo veel ruimte waar hij te weinig mee doet.
Maar verder niks op hem aan te merken!!
Citaat van: Vlampiep op februari 27, 2022, 14:29:54
Hoe raar kunnen dingen veranderen.
Toen Doke werd aangetrokken is hij op het forum door velen verguisd, waarom? Hij kwam van onze aartsvijand.
Een verfijnd technisch vermogen is hem niet gegeven, maar zijn bereidheid om iedere wedstrijd zich voor 120% te geven, maakt het dat zijn tekort aan technisch vermogen ruimschoots wordt gecompenseerd. Dit zijn de spelers die nooit verzaken en de enige provincie genoot in ons team.
Gisteravond ontpopte hij zich tot held van de avond, maar het kan zo maar dat hij volgende week de slamiel is. Maar voor mij is hij ??n van onze helden en daar kan een slechte avond niets in veranderen.
Ik heb ook altijd getwijfeld. Nog steeds wel trouwens, maar zijn inzet zorgt ervoor dat je nooit echt op hem af wilt geven. Ik denk dat de hele kelderklasse zich in hem herkent.
Citaat van: De Gast op februari 27, 2022, 15:55:17
Hou op juh, bist zelf dramatisch.
ik hou wel van zijn inzet maar je moet niet de realiteit uit het oog verliezen. Eerste helft was ie dramatisch. Het was wel het moment van de wedstrijd
Doke hoort in de basis, geweldige wedstrijd gespeeld tegen PSV.
Wat een karakter heeft die gozer. Maakt wel even hun beste speler onschadelijk.
Mooi dat Sai hem dan ook nog even complimenteert op ESPN.
Gakpo heeft vannacht nachtmerries van doke _O_
Het gif van Doke werd de voorgaande 4 wedstrijden gemist.
Henk heeft nu een puzzel op te lossen.
Citaat van: PePe op oktober 03, 2022, 21:39:02
Het gif van Doke werd de voorgaande 4 wedstrijden gemist.
Henk heeft nu een puzzel op te lossen.
Als Doke het nog missende stukje was, is die puzzel opgelost... :?
In den beginne verguisd omdat hij overkwam van de aartsrivaal maar deze man mag van mij een standbeeld krijgen.
Op en top prof, nooit zeuren en hij staat er altijd. Ook een leider op het veld |:)
Citaat van: PePe op oktober 03, 2022, 21:39:02
Het gif van Doke werd de voorgaande 4 wedstrijden gemist.
Henk heeft nu een puzzel op te lossen.
Het probleem was toch juist dat we aanvallend niet goed genoeg waren? Verdedigend ging het vaak wel prima. Met Doke op rechtsback tegen teams die inzakken loopt het aanvalsspel juist nog stroever. Het missende puzzelstukje is denk ik gewoon Bergsma waardoor iedereen achterin meer rust heeft en meer durft. Tegen RKC was het ook zeker anders gelopen als die twee domme rode kaarten niet werden gepakt.
Citaat van: FrancoLWD op oktober 04, 2022, 11:00:14
In den beginne verguisd omdat hij overkwam van de aartsrivaal maar deze man mag van mij een standbeeld krijgen.
Op en top prof, nooit zeuren en hij staat er altijd. Ook een leider op het veld |:)
Ik wil ook een lans voor hem breken door te zeggen dat ik hem ?cht ''??n van ons'' geworden vindt |:)
En volgens mij voelt hij dat zelf ook zo, Het bloed is geel-blauw geworden. Het boeren DNA is er wel uit!
Persoonlijk hoop ik hem hier nog lang te zien spelen!
Was het wisselen van Doke een tactische?
Citaat van: De Gast op november 05, 2022, 20:47:46
Was het wisselen van Doke een tactische?
Nee ging er geblesseerd af.
Kreeg een enorme trap.
Citaat van: De Gast op november 05, 2022, 20:47:46
Was het wisselen van Doke een tactische?
Kijk je wel wedstrijden, of ben je hier alleen maar ongefundeerde kritiek te spuien?
Citaat van: J.v.G. op november 05, 2022, 20:50:54
Kijk je wel wedstrijden, of ben je hier alleen maar ongefundeerde kritiek te spuien?
https://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=2339.210
Citaat van: De Gast op november 05, 2022, 09:53:44
Met pijn in het hart de wedstrijd moeten missen
Er is er nog ??n, Paulissen. En..... die speelde ook niet.
Doke Doke Doke wat een onkunde :_schater
Idiote charge in de 16 op een totaal ongevaarlijke aanvaller.
En die Yilmaz laat zich natuurlijk gelijk vallen.
Totaal onnodig. Zonde Doke. Waarom nou toch.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 29, 2023, 19:40:29
Idiote charge in de 16 op een totaal ongevaarlijke aanvaller.
En die Yilmaz laat zich natuurlijk gelijk vallen.
Het is toch niet te bevatten dat Ultee Van Wemeskerke op de bank houdt.
Ondanks dat ik een zwak heb voor Doke hoort hij gewoon op de bank in plaats van Van Wemeskerke.
Citaat van: Vlampiep op januari 29, 2023, 19:46:21
Het is toch niet te bevatten dat Ultee Van Wemeskerke op de bank houdt.
Ondanks dat ik een zwak heb voor Doke hoort hij gewoon op de bank in plaats van Van Wemeskerke.
Tuurlijk stand in er verder niks.
Citaat van: De Gast op januari 29, 2023, 19:44:54
Totaal onnodig. Zonde Doke. Waarom nou toch.
Typisch Doke dit. Ook zijn spel. Helaas gebeuren dit soort acties elk jaar wel een keer. Kan me DKV ook nog herinneren.
Zou hij bij zo'n afvallende bal echt denken dat hij die er in kan schieten? :X
Citaat van: Vlampiep op januari 29, 2023, 19:46:21
Het is toch niet te bevatten dat Ultee Van Wemeskerke op de bank houdt.
Ondanks dat ik een zwak heb voor Doke hoort hij gewoon op de bank in plaats van Van Wemeskerke.
tuurlijk man die sai is een klasse beter maar lekker aanmodderen
Citaat van: denistel op januari 29, 2023, 20:16:53
tuurlijk man die sai is een klasse beter maar lekker aanmodderen
Eigenlijk met Balk het zelfde. Heb je een vleugel die zijn tegenstander uit kan spelen en de bal dan naar de juiste kleur weet te spelen, oorlog durft te maken, zet je die op de bank.
Citaat van: Vlampiep op januari 29, 2023, 20:20:35
Eigenlijk met Balk het zelfde. Heb je een vleugel die zijn tegenstander uit kan spelen en de bal dan naar de juiste kleur weet te spelen, oorlog durft te maken, zet je die op de bank.
Ho even.... die Balk is hier door iedereen afgebrand tot op het bot.
En nu gaan we weer terugkruipen?
Hier hou ik dus niet zo van.
Balk speelde in Groningen ook al een beste pot.
Nou idd, die Balk is verschrikkelijk in alles.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 29, 2023, 20:31:00
Ho even.... die Balk is hier door iedereen afgebrand tot op het bot.
En nu gaan we weer terugkruipen?
Hier hou ik dus niet zo van.
Balk speelde in Groningen ook al een beste pot.
Misschien heb ik mij niet duidelijk uitgedrukt, ik vind juist dat Balk 1e keus moet zijn. Hij heeft echt wel de klasse voor dit niveau.
Dat een aantal dat niet in hem zien zitten is op het forum uitgebreid vermeld, is mijn inziens ten onrechte.
Citaat van: EdsjeSCC op januari 29, 2023, 20:33:27
Nou idd, die Balk is verschrikkelijk in alles.
Geef eens aan waarin hij de afgelopen wedstrijden verzaakt.
Aan Doke z'n inzet ligt het niet/nooit.. Maar man man man, die traptechniek.. Dat is echt van amateur niveau, met alle respect.
Dank je wel Doke ...wat ben jij een ongelooflijk drama , door jou verliezen we deze pot met je onbesuisde domme overtredingen, het ergste is dat je er niks van leerd, dus please nooit meer opstellen.
Citaat van: Jandehulk op januari 29, 2023, 20:55:23
Dank je wel Doke ...wat ben jij een ongelooflijk drama , door jou verliezen we deze pot met je onbesuisde domme overtredingen, het ergste is dat je er niks van leerd, dus please nooit meer opstellen.
amen
Citaat van: Stiens op januari 29, 2023, 20:54:32
Aan Doke z'n inzet ligt het niet/nooit.. Maar man man man, die traptechniek.. Dat is echt van amateur niveau, met alle respect.
Kom je er nu pas achter? Bitsje laat na 3 jaar.
Citaat van: Zuid1991 op januari 29, 2023, 21:10:28
Kom je er nu pas achter? Bitsje laat na 3 jaar.
We wisten het al langer natuurlijk, maar het lijkt wel met de week erger te worden..
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 29, 2023, 20:31:00
Ho even.... die Balk is hier door iedereen afgebrand tot op het bot.
En nu gaan we weer terugkruipen?
Hier hou ik dus niet zo van.
Balk speelde in Groningen ook al een beste pot.
niet iedereen hoor.
mijn type speler dit.
wat doke betreft.....hij heeft een fout gemaakt dus kan vertrekken !
waardeloze speler.
Doke stelt zich zelf niet op h?.
Ik stel gratis donkere brillen, honden en wit rode stokken beschikbaar aan de Ts
Tegen Ajax niet gespeeld, jammer. Ik hoop dat je tegen NEC er weer bij bent.
Citaat van: PePe op februari 05, 2023, 15:27:36
Tegen Ajax niet gespeeld, jammer. Ik hoop dat je tegen NEC er weer bij bent.
ja op de bank. Wat een verademing Sai op de back
Citaat van: YellowBlue op februari 05, 2023, 19:45:29
ja op de bank. Wat een verademing Sai op de back
Vond je hem goed vandaag? Vond hem niet best vandaag
Citaat van: Bernardo op februari 05, 2023, 19:50:46
Vond je hem goed vandaag? Vond hem niet best vandaag
Alsof Doke het beter had gedaan....?
Citaat van: YellowBlue op februari 05, 2023, 19:45:29
ja op de bank. Wat een verademing Sai op de back
Vind dat sai ook moet spelen normaal gesproken maar om te zeggen dat hij een verademing was vandaag ??. Dan heb jij een andere wedstrijd gezien
Citaat van: Bob Paisley op februari 05, 2023, 21:06:34
Vind dat sai ook moet spelen normaal gesproken maar om te zeggen dat hij een verademing was vandaag ??. Dan heb jij een andere wedstrijd gezien
verademing t.o.v. Doke. Ik vond niemand goed vandaag.
Citaat van: Bob Paisley op februari 05, 2023, 21:06:34
Vind dat sai ook moet spelen normaal gesproken maar om te zeggen dat hij een verademing was vandaag ??. Dan heb jij een andere wedstrijd gezien
pmdat ze em al weken weer op de bank hielden en we gister alleen maar tegen hielden
wat verwacht je dan van hem?? die Ultee mee de sterke punten van spelers benutten
maar hij doet het omgekeerde
Doke is zeer nuttig als hij de simpele opdracht heeft 1 speler uit de wedstrijd te houden. Desalniettemin blijf ik zijn enorme inzet bewonderen en vind hem nog steeds selectie waardig als hij op de juiste momenten wordt gebracht.
Dan hadden we toch eerder verwacht dat doke zou spelen tegen Ajax en Sai daarna weer, maar nee Sai erin tegen Ajax waar je aan opbouw niets doet.
Ik snap geen hol van de beslissingen van Sjors!
Dat had te maken met 5-2-3. Met 5 achterop stelt hij Sai op.
Dat Doke juist tegen Bergwijn wel opgesteld had kunnen worden, ben ik het wel mee eens.
Ik zit wat dubbel in deze discussie: ook ik waardeer de inzet en passie van Doke. Maar je mag Sai niet vergelijken met Doke's inzet en vermogen om zichzelf weg te cijferen voor het team. Daar waar je Doke dan weer niet kan verwijten dat hij minder aanvallende drang ?n competenties heeft dan Sai.
En een back die beide heeft, die speelt niet bij dit Cambuur. Zo eerlijk moeten we ook zijn.
Citaat van: SCC op februari 06, 2023, 13:48:07
Dat had te maken met 5-2-3. Met 5 achterop stelt hij Sai op.
Dat Doke juist tegen Bergwijn wel opgesteld had kunnen worden, ben ik het wel mee eens.
Ik zit wat dubbel in deze discussie: ook ik waardeer de inzet en passie van Doke. Maar je mag Sai niet vergelijken met Doke's inzet en vermogen om zichzelf weg te cijferen voor het team. Daar waar je Doke dan weer niet kan verwijten dat hij minder aanvallende drang ?n competenties heeft dan Sai.
En een back die beide heeft, die speelt niet bij dit Cambuur. Zo eerlijk moeten we ook zijn.
wat ik met Sai wel eens wat heb dat ie wat dromerig is. Sai is veel beter aan de bal.
Citaat van: denistel op februari 06, 2023, 12:02:50
pmdat ze em al weken weer op de bank hielden en we gister alleen maar tegen hielden
wat verwacht je dan van hem?? die Ultee mee de sterke punten van spelers benutten
maar hij doet het omgekeerde
Precies. Daarom had hij gister beter doke kunnen laten staan. Als je dan toch alleen maar tegen houdt.
Tegen andere tegenstanders altijd sai opstellen
Speelt Doke moet Sai spelen. Speelt Sai moet Doke spelen. Gras is groen.
Citaat van: papier op februari 06, 2023, 15:18:15
Speelt Doke moet Sai spelen. Speelt Sai moet Doke spelen. Gras is groen.
Toe even juh, tegen tegenstanders dat een back bijna alleen hoeft te verdedigen, een man uitschakelen, de bal weinig hebt; Doke.
Tegen een ploeg dat je moet voetballen, opbouwen, meer de bal hebt; Sai.
Tis geen hogere wiskunde hoor
Citaat van: EdsjeSCC op februari 06, 2023, 15:58:23
Toe even juh, tegen tegenstanders dat een back bijna alleen hoeft te verdedigen, een man uitschakelen, de bal weinig hebt; Doke.
Tegen een ploeg dat je moet voetballen, opbouwen, meer de bal hebt; Sai.
Tis geen hogere wiskunde hoor
Dat zou ik ook doen maar ook dan zie je nog commentaar. Want Sai verliest toch een duel of Doke mist net een keer het overzicht om een goede pass te geven.
Citaat van: papier op februari 06, 2023, 18:19:18
Dat zou ik ook doen maar ook dan zie je nog commentaar. Want Sai verliest toch een duel of Doke mist net een keer het overzicht om een goede pass te geven.
Als Sai aanvalt, moet eigenlijk Doke verdedigen. :_schater
Citaat van: HanBerger058 op februari 07, 2023, 11:06:48
Als je er tegen een Ajax voor kiest om on-Cambuurs laf in te zakken en de ruimtes klein te maken, dan is het volgens mij geen issue wie moet spelen, op rechts. Doke!
Sai ziet er bij tenminste 2 goals verdedigend niet heel goed uit..
welke 2 dan? 1e door de midden en 5e ook 2e over onze linkerkant en
3e ook 4e uit een corner
Doke of Sai, Maulun of Paulissen of Jacobs, Uldrikis of Boere, Balk of Mambimbi, Hoedemakers of Kaam, etc etc. Wat is nou na 20 wedstrijden onze basis elf? We komen tot niks. Er is geen SC Cambuur. We hebben alleen 20 spelers die bijna wekelijks wat rouleren. Je moet toch gvd wel kunnen beslissen wie de vaste rechtsback is?
Tegen RKC hadden we onze basiself zo ongeveer wel staan. Alleen daarna volgden schorsingen van Hoedemakers en Bangura en blessures, vormverlies ect. en is het grote roulatiespel begonnen. Een vaste basis gaat niet meer lukken.
Sai altijd opstellen. Dan heb je nog wat aanvallend vermogen en het wapen van de verre ingooi. Verdedigend hebben we ook niks aan Doke, die staat altijd op 5 meter te verdedigen en loopt alleen maar achteruit wanneer ze op hem afkomen. Doke kan echt niet (meer) op dit niveau.
Op de afgekeurde goal na, hebben we Karllson niet gezien. Zulke typisch kun je wel aan Doke overlaten.
Gisteren ook weer paar keer goes in de as de bal eruit gehaald, waar hij dus goed positie koos en zijn directe tegenspeler vrij liet.
Tegen Saharoui hadden we daarover hier een mooie inhoudelijke discussie. Zo zie je maar weer dat voetbal een machtige sport is met verschillende momenten,situaties en ook inzichten.
Maar Doke tegen Karllson top gespeeld.
Citaat van: SCC op februari 26, 2023, 11:35:16
Op de afgekeurde goal na, hebben we Karllson niet gezien. Zulke typisch kun je wel aan Doke overlaten.
Gisteren ook weer paar keer goes in de as de bal eruit gehaald, waar hij dus goed positie koos en zijn directe tegenspeler vrij liet.
Tegen Saharoui hadden we daarover hier een mooie inhoudelijke discussie. Zo zie je maar weer dat voetbal een machtige sport is met verschillende momenten,situaties en ook inzichten.
Maar Doke tegen Karllson top gespeeld.
Met het gevaar dat ik een fan-boy lijk: maar hoeveel opties/ aanbiedingen zou Doke hebben? Zou je zo'n jongen niet erbij moeten houden? Lijkt me een nuchtere/ zelfkritische jongen, harde werker en zal denk ik jeugdspelers niet voor de voeten lopen. Levert altijd wel als hij erin komt. Je zou zeggen: hebben we kans een talent op rechtsback te halen, dan heb je zo'n type niet lullen maar poetsen erachter erbij voor noodgeval. Lijkt me geen dure jongen, past hier prima, woont in Zwolle.
Of zou een wisselspeler van Cambuur minder verdienen dan een maatschappelijke carri?re najagende ex prof?
Doke naar Helmond. Mooi voor hem, op en top prof en altijd stinkend zijn best gedaan hier. En nooit horen klagen.
Klopt Sunderland top Doke dat er nog een club is voor hem succes Doke :thumbsup
Van Beugelsdijk naar Doke... Dan zoek je het in ieder geval niet in voetballende oplossingen ;)
Citaat van: sunderland op augustus 08, 2023, 13:57:35
Doke naar Helmond. Mooi voor hem, op en top prof en altijd stinkend zijn best gedaan hier. En nooit horen klagen.
Alle credits idd voor Doke
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 08, 2023, 19:17:29
Van Beugelsdijk naar Doke... Dan zoek je het in ieder geval niet in voetballende oplossingen ;)
Maar wel voor fysieke inzet in plaats van dat halfzachte gedoe bij ons achterin.
Liever Doke dan wat we nu op rechtsback hebben toch
Mooi voor hem, door selecteren, slotje :proost
Doke is van ons
Laatste jaar in de Braak zag ik. Dus het verhaal van Ard de Graaf klopt niet. Dat we alleen in Leeuwarden een nieuw stadion bouwen, zelfs in fucking Helmond.....
Klopt inderdaad. Helmond krijgt een nieuw 'stadion' met 3.600 plaatsen en alleen aan de lange zijdes tribunes. Achter de goals dus geen tribunes.
(https://www.bouwtotaal.nl/wp-content/uploads/2022/01/web.MoederscheimMoonen_de-Braak_DO_01.jpg)
De campus wordt de thuisbasis van Helmond Sport en de Praktijkschool Helmond. Ook komt er een NOC*NSF sporthal, enkele gymzalen en een accommodatie voor SV de Braak en JvdI de Fysioclub. Via interactieve sessies zijn al deze gebruikers meegenomen in de ontwikkeling van slimme plattegronden, de algehele logistiek en het deelgebruik van verschillende ruimtes. Zo worden de kleedkamers gedeeld door zowel SV De Braak en andere amateursportverenigingen, de jeugdopleiding van Helmond Sport, de praktijkschool en het naastgelegen Dr. Knippenberg-college. Zij maken hier op verschillende tijden en momenten van de week gebruik van.
Jaloersmakend!
:X
Haha ja, in niets te vergelijken met ons nieuwe stadion |:) |:) |:)
Definitie: Een stadion is een sportterrein met tribunes eromheen.
2 tribunes is geen stadion :devil
Citaat van: Stiens op augustus 09, 2023, 09:49:21
Klopt inderdaad. Helmond krijgt een nieuw 'stadion' met 3.600 plaatsen en alleen aan de lange zijdes tribunes. Achter de goals dus geen tribunes.
(https://www.bouwtotaal.nl/wp-content/uploads/2022/01/web.MoederscheimMoonen_de-Braak_DO_01.jpg)
De campus wordt de thuisbasis van Helmond Sport en de Praktijkschool Helmond. Ook komt er een NOC*NSF sporthal, enkele gymzalen en een accommodatie voor SV de Braak en JvdI de Fysioclub. Via interactieve sessies zijn al deze gebruikers meegenomen in de ontwikkeling van slimme plattegronden, de algehele logistiek en het deelgebruik van verschillende ruimtes. Zo worden de kleedkamers gedeeld door zowel SV De Braak en andere amateursportverenigingen, de jeugdopleiding van Helmond Sport, de praktijkschool en het naastgelegen Dr. Knippenberg-college. Zij maken hier op verschillende tijden en momenten van de week gebruik van.
Mooi balen voor die lui die nu nog vanaf hun schuurtje kunnen kijken.
Citaat van: papier op augustus 09, 2023, 11:01:01
Mooi balen voor die lui die nu nog vanaf hun schuurtje kunnen kijken.
Haha ja echt idyllisch
Citaat van: papier op augustus 09, 2023, 09:23:40
Laatste jaar in de Braak zag ik. Dus het verhaal van Ard de Graaf klopt niet. Dat we alleen in Leeuwarden een nieuw stadion bouwen, zelfs in fucking Helmond.....
Nieuwe stal bedoel je, telt niet mee