Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

TM

Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2019, 10:12:32
Zijn op tijd dus, misschien nog dingen te bespreken of de laatste dingen te regelen...

En wie liep er naar binnen?? Of was ie vermomd? :_spank

SCC

Citaat van: denistel op juli 23, 2019, 09:12:36
hest die doke wel zien spelen bij dat dkv dan ik vind het maar een blinde beuker

en wie zegt dat ie beter is dan sai?? voetballend zeker niet hoor.dat sai verdedigende
slippertjes maakte klopt maar die maakt doke oek.sai was wel altijd aanwezig had een
aanvallende drive en soms leuke voetbal acties en scoorde oek nog.

als ie zal spelen natuurlijk steunen want hij is een onderdeel van het team dan

Eens dat Sai (zeker aanvallend) beter is en sowieso atractiever om naar te kijken. Maar denk dat Doke een hele goede 12de man is. Hij kan rechtsback en eventueel bij nood ook wel als CV. En niets mis met een harde werker natuurlijk, al zie ik persoonlijk ook liever voetballers ipv beukers. Maar goed, om een Maulun, Paulissen, Jacobs, Korte etc te kunnen laten renderen, heb je ook waterdragers nodig.

Zonder van Aert, de Plus en Bennet zag het er voor Kruiswijk ook minder goed uit, zullen we maar zeggen.

speculeter

Vertel dan ook even wie....

Cambuur Groningen

Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2019, 10:12:32
Zijn op tijd dus, misschien nog dingen te bespreken of de laatste dingen te regelen...
OK, maar wie zijn naar binnen gelopen? zijn is meervoud, dus 2 spelers?

Collingwood

Hebben we verder nog reden om aan te nemen dat het om Schmidt gaat, behalve dat Roelof de Vries het roept bij een of andere podcast maar het niet zeker genoeg weet om er ook melding van te maken bij OF?

Wat mij betreft is Schmidt in ieder geval absoluut de mindere van Van Deelen en Mac-Intosch, en ook niet (veel) beter dan Schouten. Zou wat dat betreft niet staan te springen. Zijn verleden bij de buurtjes til ik minder zwaar aan.
Kalmte alleen kan u redden.

Stiens

Citaat van: Cambuur Groningen op juli 23, 2019, 10:14:52
OK, maar wie zijn naar binnen gelopen? zijn is meervoud, dus 2 spelers?

Citaat van: speculeter op juli 23, 2019, 10:14:22
Vertel dan ook even wie....

Misschien gewoon even paar uurkes geduld, dan weten jim het..
Stel ouwe wieven  :_schater :_schater

Blue_yellow

Doke en dekkers van zwolle??

Bens

Ik hoop dat ze vandaag een nieuwe keeper presenteren.

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2019, 10:05:23
Ze zijn net het stadion ingelopen....

Zelfde bron die van Nieff in Joure zag? Haha

Fish!!!

Niet zo druk maken, tal van spelers hebben deze weg bewandeld, al dan niet in de jeugd.
Prima back up voor Van Deelen....

Transfervrij pik je niet zomaar een betere op die in de KKD wil spelen.

zeewolde

Waar blijft de rebus?

Zonder taalfouten graag :devil

Collingwood

Er worden in ieder geval twee spelers gepresenteerd, meldt Cambuur.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juli 23, 2019, 10:52:49
Zelfde bron die van Nieff in Joure zag? Haha
Nee de zelfde bron die zei dat Antonia zou komen l0l
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Cambuur Groningen op juli 23, 2019, 10:14:52
OK, maar wie zijn naar binnen gelopen? zijn is meervoud, dus 2 spelers?
2 spelers + aanhang inderdaad!
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: Collingwood op juli 23, 2019, 11:02:20
Er worden in ieder geval twee spelers gepresenteerd, meldt Cambuur.

Zal dan wel Stevens en Schmidt zijn dan.