Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Doke Schmidt

Gestart door Stiens, juli 23, 2019, 12:05:54

Vorige topic - Volgende topic

gewoon een fan

Citaat van: sunderland op april 17, 2021, 22:54:18
Je hebt in ieder team een mindere speler die minder word gewaardeerd. Doke is dat vaak bij ons. Heb al vaker gezegd dat hij precies weet wat ie wel en niet kan. Opbouwend denk je soms zozo maar ik heb dit hele seizoen niet 1 x mee gemaakt dat de tegenstander beter was dan hem of dat je tegengoals aan hem kon toeschrijven. Je hebt dit soort spelers nodig om anderen beter te laten voetballen en om als team op te kunnen bouwen als het even niet wil. !

Precies, dit bedoel ik.
Een team kan niet zonder dergelijke spelers, helaas worden deze spelers vaak ondergewaardeerd.

Stiens

"Rechtsback Doke Schmidt heeft een aanbieding om zijn aflopende contract te verlengen in beraad."

Bron: VI

Specuveter

Die blijft ook wel.
Wil de boeren in de derby van de mat spelen natuurlijk.

Bankzitter

Hij wil wel alleen nog als rechtsbuiten na zijn Messi actie. Heeft vorige week flink op de schaar geoefend...

Maar serieus, wel respect voor Doke en mag blijven van mij. Mentaliteit is top. Al eens in de rust gewisseld (en ook een keer voor rust al,dacht ik) maar knokt zich wel terug. Voetballend vind je vast wel een betere. In de ere is het ook wel fijn als er eentje blijft vechten als het even niet allemaal lekker meer loopt.

poelie-lwd

Een kinderhand is snel gevuld blijkt wel weer. Doke is een parodie op voetbal.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

haha, bij een back ben ik inderdaad snel tevreden. Man uitschakelen, bal inleveren.

Lore

Citaat van: poelie-lwd op april 22, 2021, 13:14:21
Een kinderhand is snel gevuld blijkt wel weer. Doke is een parodie op voetbal.

:_schater :_schater

Een parodie is wel extreem gesteld. Maar ik ben het helemaal met je eens dat Doke af en toe hier wel heel erg wordt bewierookt.  Hij laat regelmatig wat steekjes vallen tegen hele middelmatige tegenstanders.

Bankzitter

#292
Aan de bal kan ik me voorstellen al hebben ze allemaal wel eens een mislukte inspeelpass.
Maar dat oogt wel onbeholpen en geeft de bal nooit op tijd diep.
En zonder linksbuiten komt 'ie te zwemmen en ben ik ook voor een ander type back (Antonia nu)

Maar hij is toch nog niet weggespeeld door een linksbuiten dit seizoen? Wint vrijwel alle duels.
De meesten ploegen spelen 4-3-3.
Ook prima in de restverdediging en coaching. Overlaps ook steeds beter.

Lore

Citaat van: Bankzitter op april 22, 2021, 15:53:09
Aan de bal kan ik me voorstellen al hebben ze allemaal wel eens een mislukte inspeelpass.
Maar dat oogt wel onbeholpen en geeft de bal nooit op tijd diep.
En zonder linksbuiten komt 'ie te zwemmen en ben ik ook voor een ander type back (Antonia nu)

Maar hij is toch nog niet weggespeeld door een linksbuiten dit seizoen? Wint vrijwel alle duels.
De meesten ploegen spelen 4-3-3.
Ook prima in de restverdediging en coaching. Overlaps ook steeds beter.

Maar af en toe lijkt hij wel wat te slapen. En in de eredivisie is het niveau natuurlijk hoger!

Cor

Feit is dat de TS het in hem ziet zitten. En daar heb ik net wat meer vertrouwen in dan in dit zootje ongeregeld op het forum  :proost

En ook in dat zootje in mijn appgroep  :devil

Bolle

Citaat van: Cor op april 23, 2021, 09:50:58
Feit is dat de TS het in hem ziet zitten. En daar heb ik net wat meer vertrouwen in dan in dit zootje ongeregeld op het forum  :proost

En ook in dat zootje in mijn appgroep  :devil

Zo te lezen ben je zelf het meest van het padje  :_schater

Ach, eigenlijk ook wel aandoenlijk te lezen dat Doke toch 1 iemand in z'n fanclub heeft. Heb je z'n shirt al gevraagd? Zal hij vast een hele eer vinden  :devil

Alle gekheid op een stokje; verdedigend en man uitschakelen ok, maar voor de rest onder de maat imo.

Cor

Citaat van: Bolle op april 23, 2021, 10:52:37
Zo te lezen ben je zelf het meest van het padje  :_schater

Ach, eigenlijk ook wel aandoenlijk te lezen dat Doke toch 1 iemand in z'n fanclub heeft. Heb je z'n shirt al gevraagd? Zal hij vast een hele eer vinden  :devil

Alle gekheid op een stokje; verdedigend en man uitschakelen ok, maar voor de rest onder de maat imo.

Volgens mij Doke er zeker twee in zijn fanclub, dat weet je ook  :_schater :_schater :_schater

Treb

Doke tegenover Tadic...

De horror..  ;(

Cor

Citaat van: Treb op april 23, 2021, 10:55:32
Doke tegenover Tadic...

De horror..  ;(

Tadic 1 keer raken en zijn been ligt er spreekwoordelijk af, de jankerd. Overigens ben ik ook wel benieuwd hoe ons trage centrum zich houdt in de ere. Overigens is het niet allemaal ajax, psv en az waar we tegen spelen.

Bolle

Citaat van: Cor op april 23, 2021, 10:54:04
Volgens mij Doke er zeker twee in zijn fanclub, dat weet je ook  :_schater :_schater :_schater

Och heden ja. E is er ook 1. Wellicht kun je een combi-deal maken met z'n uitshirtje. Gooit ie die er boven Stiens maar uit... :devil