Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Doke Schmidt

Gestart door Stiens, juli 23, 2019, 12:05:54

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Doke Schmidt van sc Heerenveen naar Cambuur



Doke Schmidt is een gevestigde naam in de voetballerij. De rechtsback, die ook rechts centraal uit de voeten kan, heeft al ruim 100 wedstrijden in de Eredivisie achter zijn naam staan en is tevens voormalig jeugdinternational. De 27-jarige Schmidt heeft zich voor 2 seizoenen verbonden aan SC Cambuur.


|:)

zeewolde

Ook welkom en zorg maar dat alle twijfels direct worden weggenomen |:)

Cor

Citaat van: zeewolde op juli 23, 2019, 12:08:10
Ook welkom en zorg maar dat alle twijfels direct worden weggenomen |:)

Precies

Agy

Welkom, maar denk niet dat hij vDeelen uit de basis speelt.

YellowBlue

Sommige hebben twijfels omdat hij bij de boeren vandaan komt.... tja zoveel oude helden hebben ook daar een verleden.
Vind hem wel een back en ik hoor Foeke nu al zeggen dat hij ook in het centrum kan...

SCC

Inderdaad. Welkom.
Wat Foeke terecht aangaf bij de persconferentie: wel lef van Doke, ook dat valt te prijzen.

Bankzitter

Ai, ik maakte een grapje maar hij komt dus echt...
Nou succes en laat het maar zien.

zeewolde

Zou hij ook als 6 kunnen?

SCC

Citaat van: Agy op juli 23, 2019, 12:13:16
Welkom, maar denk niet dat hij vDeelen uit de basis speelt.
Dat verwacht ik ook niet, zeker niet nu Jordi ook nog onze aanvoerder lijkt te worden (mogelijk doordat Calvin al de hele voorbereiding geblesseerd is?).
Maar het verleden heeft bewezen dat van Deelen wel een back up nodig heeft.

hobbes

Citaat van: zeewolde op juli 23, 2019, 12:08:10
Ook welkom en zorg maar dat alle twijfels direct worden weggenomen |:)

Hij dubbel zo hard moeten werken om de waardering van de supporters te krijgen, laat het maar zien.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op juli 23, 2019, 12:14:47
Ai, ik maakte een grapje maar hij komt dus echt...
Nou succes en laat het maar zien.
Het is jou schuld dus, Foeke leest mee hé en zag gister dat jij Doke noemde en dacht die moet ik hebben  :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

denistel


speculeter

Succes.
Contract voor twee jaar dus daar spreekt wel vertrouwen uit.

michello

Een prima Back(up)
Welkom |:)

Collingwood

#14
Citaat van: Collingwood op juli 23, 2019, 10:21:56
Wat mij betreft is Schmidt in ieder geval absoluut de mindere van Van Deelen en Mac-Intosch, en ook niet (veel) beter dan Schouten. Zou wat dat betreft niet staan te springen. Zijn verleden bij de buurtjes til ik minder zwaar aan.

Dit zei ik eerder, en daar blijf ik bij. Maar natuurlijk hoop ik dat ik het volledig mis heb en hij hier de pannen van het dak speelt. Een betrouwbare stand-in zal hij sowieso wel zijn. Welkom en succes.  :proost
Kalmte alleen kan u redden.