Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Doke Schmidt

Gestart door Stiens, juli 23, 2019, 12:05:54

Vorige topic - Volgende topic

DK

dat geel blauw staat toch veel mooier dan die bloedvlekken! kijk m eens opgelucht lachen!  succes kerel!! |:)

Galdiano

Schmidt speelt Van Deelen en Mac-Intosh echt niet uit basis.
Ben van mening dat als back-up Schmidt een vrij dure kracht is.

Met goede scouting, hadden we een prima jonge back kunnen halen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bens

Welkom bij deze mooie club.

zeewolde

Als echte boer op de tractor gekomen als ik de foto goed bekijk :_schater :_schater

Collingwood

Citaat van: Galdiano op juli 23, 2019, 12:44:24
Schmidt speelt Van Deelen en Mac-Intosh echt niet uit basis.
Ben van mening dat als back-up Schmidt een vrij dure kracht is.

Met goede scouting, hadden we een prima jonge back kunnen halen.

Eens, en dan had je nog ruimte om een serieuze concurrent voor Schouten te halen. Maar wie weet gaan zowel Schmidt als Schouten verrassen.  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Doke jonge maat er wat van heel vel succes. |:)

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juli 23, 2019, 12:47:24
Eens, en dan had je nog ruimte om een serieuze concurrent voor Schouten te halen. Maar wie weet gaan zowel Schmidt als Schouten verrassen.  |:)
Citaat van: Galdiano op juli 23, 2019, 12:44:24
Schmidt speelt Van Deelen en Mac-Intosh echt niet uit basis.
Ben van mening dat als back-up Schmidt een vrij dure kracht is.

Met goede scouting, hadden we een prima jonge back kunnen halen.
Wat verdient Schmidt eigenlijk?
IN HENK WE TRUST!!!

Geelblauwstiens


denistel

Citaat van: speculeter op juli 23, 2019, 12:19:11
Succes.
Contract voor twee jaar dus daar spreekt wel vertrouwen uit.

en wou hier zelf heel graag naar toe dus ook goed

sunderland


papier

Citaat van: Geelblauwstiens op juli 23, 2019, 12:56:24
Respect en steun

Zo is het. 

Lijkt me voor de KKD wel oké.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Cor

Citaat van: Galdiano op juli 23, 2019, 12:44:24
Schmidt speelt Van Deelen en Mac-Intosh echt niet uit basis.
Ben van mening dat als back-up Schmidt een vrij dure kracht is.

Met goede scouting, hadden we een prima jonge back kunnen halen.

Glas weer eens half leeg?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Geelblauwstiens op juli 23, 2019, 12:56:24
Respect en steun

Mooi man... beste opmerking hier op dit forum sinds tijden! :clint

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2019, 12:51:23
Wat verdient Schmidt eigenlijk?
wat kan mij dat nou rukken kerel :_schater