Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Doke Schmidt

Gestart door Stiens, juli 23, 2019, 12:05:54

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Ik verwacht geen technische hoogstandjes van hem, maar is wel een bijtertje. In ieder geval welkom!
Area 58

oldehove



Wat een aanwinst hé, Gadverdamme    :R
ut komt su as het komt

Cambuur Groningen


SCCRulez

Welkom bij ons mooie SCC! Is maar 30 kilometer maar een wereld van verschil. Bij ons is wel sfeer, gezelligheid, fanatisme in plaats van dat klapvee aan de andere kant van akkrum.Geniet er van en laat het zien! |:)

speculeter

Die jongen weet inderdaad niet wat hem overkomt.
Echt stadion met echte supporters.
Die is dertig kilometer verderop snel vergeten.

zeewolde

Citaat van: speculeter op juli 23, 2019, 14:01:26
Die jongen weet inderdaad niet wat hem overkomt.
Echt stadion met echte supporters.
Die is dertig kilometer verderop snel vergeten.
heeft er bij de eagles al een keer aan kunnen wennen wat echte sfeer is

Bernardo


Delamere

Je kunt er van alles van vinden maar dit is gewoon een prima speler voor een KKD club en dus een mooie versterking voor Cambuur. Zijn afkomst ligt sommigen nogal zwaar op de maag maar ik vind het vooral getuigen van lef en karakter dat deze stap maakt. Iemand met pit in zijn donder en daar heb je er nooit teveel van!

Jandehulk

Ben geen "fan" van hem,maar geef hem wel de voordeel van de twijfel!...en wat betreft zijn ex club,hij bouwt het wel goed op,van kutclub naar volksclub?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Jandehulk op juli 23, 2019, 15:39:55
Ben geen "fan" van hem,maar geef hem wel de voordeel van de twijfel!...en wat betreft zijn ex club,hij bouwt het wel goed op,van kutclub naar volksclub?

Daarom zit Foeke hier ook :_schater

AL


AliBombali

Welkom hier Doke! Ik zie deze speler ook zeker als versterking. Jammer dat er meteen droeftoeters zaken uit het verleden oprakelen. Over de helden van de club hoor je het ook niet, dus laat deze mensen het tegendeel zien!

carlo de leeuw

Was niet echt een hoogvlieger in de ere, maar wel een pittig bijtertje en geen zeikerd, die zijn taak volgens mij gewoon goed uitvoert.
Voor een middenmoter uit de KKD dus een prima aanwinst.
Dat ie bij Heerenveen wegkomt, zoals wel meer dat deden, interesseert mij verder niet zoveel.
lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk dat dit soort spelers voor back-up worden gehaald maar we zullen het beleven.
Verder natuurlijk mooi, en getuige van lef, dat ie hier graag heen wil.
Welkom Doke en veel succes yn Ljouwert :devil

Destroyer

Citaat van: oldehove op juli 23, 2019, 13:48:09


Wat een aanwinst hé, Gadverdamme    :R

Wat een calimero gedrag hier weer  :zucht ik vind het juist machtig die club dkv mooi de gek aangestoken. Doey toch zeer daar weet ik zeker. Welkom Doke  :scc vol aan de bak
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cor

Citaat van: Noordcambuur op juli 23, 2019, 13:27:44
wat kan mij dat nou rukken kerel :_schater

Jij snapt de ironie echt niet hè?