Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Doke Schmidt

Gestart door Stiens, juli 23, 2019, 12:05:54

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: wiekie1969 op juli 23, 2019, 19:16:43
Zal ik dat zelf even bepalen.
Sorry dat ik u tegensprak oh alwetende Wiekie. Wat zou het forum toch zonder uw opbouwend kritische meningen zijn. En uit het ontbreken van uw mening in het onderwerp over onze nieuwe keeper mag ik afleiden dat u daar wel een beetje positief over bent maar simpelweg niet in staat bent om iets positiefs te schrijven? Desgewenst kan ik dat wel namens u doen hoor.

wiekie1969

Citaat van: Treb op juli 23, 2019, 19:18:14
Geen woorden voor dei.

Een permanente ban is de beste oplossing voor het hele forum

Iemand met een ander mening dan al die ja-knikkers hier mut een ban hewwe?

cambuurmania

Citaat van: wiekie1969 op juli 23, 2019, 19:21:13
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ik geef feiten aan kerel. Meer niet.

Wat een niveau heeft dit mannetje te zielig voor woorden elk woord is er 1 teveel

Grijskijkert

Citaat van: wiekie1969 op juli 23, 2019, 19:21:13
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ik geef feiten aan kerel. Meer niet.
Welke feiten? Dat je spreekt namens de complete achterban? Dat je Cambuur mensen clini clowns noemt? Of de andere beledigingen, gescheld of geraas?
IN HENK WE TRUST!!!

EdsjeSCC

Mensen die niet weten wat feiten zijn kun je het beste maar negeren.

Jandehulk

Wiekie mag toch Sien mening geve?...ben het oek wel gedeeltelijk met je een hoor wiekie,maar bij sommige hier must ja knikken en mag je geen andere mening heffe !!...wiekie is echt niet de enigste die er zo over denkt,sprak vandaag in veenwouden paar die hards die er ook zo over denken,en dan mag! ...

Cambuur Groningen

Citaat van: Jandehulk op juli 23, 2019, 19:53:06
Wiekie mag toch Sien mening geve?...ben het oek wel gedeeltelijk met je een hoor wiekie,maar bij sommige hier must ja knikken en mag je geen andere mening heffe !!...wiekie is echt niet de enigste die er zo over denkt,sprak vandaag in veenwouden paar die hards die er ook zo over denken,en dan mag! ...
jan, natuurlijk mag je een andere mening hebben maar waarom dat niet op een fatsoenlijke manier brengen. Het lijkt erop dat het altijd persoonlijk wordt bij Wiekie als je het niet met hem eens bent. Maar goed, ik hou er maar weer over op, het zal toch niet veranderen denk ik.

Cambuur Groningen

Citaat van: Jandehulk op juli 23, 2019, 19:53:06
Wiekie mag toch Sien mening geve?...ben het oek wel gedeeltelijk met je een hoor wiekie,maar bij sommige hier must ja knikken en mag je geen andere mening heffe !!...wiekie is echt niet de enigste die er zo over denkt,sprak vandaag in veenwouden paar die hards die er ook zo over denken,en dan mag! ...
oh ja en Sien met hoofdletter is toch echt wat teveel eer, zelfs voor Wiekie  :devil

Jandehulk

Citaat van: Cambuur Groningen op juli 23, 2019, 19:58:02
jan, natuurlijk mag je een andere mening hebben maar waarom dat niet op een fatsoenlijke manier brengen. Het lijkt erop dat het altijd persoonlijk wordt bij Wiekie als je het niet met hem eens bent. Maar goed, ik hou er maar weer over op, het zal toch niet veranderen denk ik.
over hoe ie het zegt valt inderdaad iets op of aan  te merken,maar de een is daar wat beter in dan de ander....emotie zit er gewoon bij,en dan typ je wel eens wat hé....maar goed,hij is er en we gaan het zien.. :scc

Treb

En wat maakt het uit dat die jongen daar gevoetbald heeft.
Die blinde haat tegenover hveen. waar is dat goed voor?

DKV.. Ik vind het allemaal zo kinderachtig

Lore

Goed, genoeg over wiekie en zijn mening.

Hmmm wat ik opvallender vind. LC had alweer twee artikelen over cambuur op Twitter.

1. Achterban cambuur verdeelt over aantrekken schmidt.

2. Naam Frieslandplein houdt gemoederen bezig voor nieuwe station

Ik geloof niet zo in dat LC anti cambuur is, maar dit voelt voelt is wel wat gezocht.

Cor

Citaat van: Jandehulk op juli 23, 2019, 19:53:06
Wiekie mag toch Sien mening geve?...ben het oek wel gedeeltelijk met je een hoor wiekie,maar bij sommige hier must ja knikken en mag je geen andere mening heffe !!...wiekie is echt niet de enigste die er zo over denkt,sprak vandaag in veenwouden paar die hards die er ook zo over denken,en dan mag! ...

Lees eens goed wat je schrijft. Wanneer jehet niet eens bent met Wiekie of jou of je andere forum vrienden dan ben je een ja knikker. Zou je dat ook andersom kunnen zien of wordt het nu te ingewikkeld?

Jandehulk

Citaat van: Cor op juli 23, 2019, 20:43:15
Lees eens goed wat je schrijft. Wanneer jehet niet eens bent met Wiekie of jou of je andere forum vrienden dan ben je een ja knikker. Zou je dat ook andersom kunnen zien of wordt het nu te ingewikkeld?
verrot mij dat nou wat jij vind....ik vind dit!...vraag jou niet om je mening??

Jandehulk

Citaat van: Lore op juli 23, 2019, 20:31:29
Goed, genoeg over wiekie en zijn mening.

Hmmm wat ik opvallender vind. LC had alweer twee artikelen over cambuur op Twitter.

1. Achterban cambuur verdeelt over aantrekken schmidt.

2. Naam Frieslandplein houdt gemoederen bezig voor nieuwe station

Ik geloof niet zo in dat LC anti cambuur is, maar dit voelt voelt is wel wat gezocht.
ze zijn zeker niet pro Cambuur ...

Grijskijkert

Citaat van: Jandehulk op juli 23, 2019, 21:11:12
verrot mij dat nou wat jij vind....ik vind dit!...vraag jou niet om je mening??
Dus als ik je goed begrijp mag je hier alleen een mening geven met uw toestemming?
IN HENK WE TRUST!!!