Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Doke Schmidt

Gestart door Stiens, juli 23, 2019, 12:05:54

Vorige topic - Volgende topic

fred

Het mag een keer gezegd worden. Ipv tegengoals voorbereiden nu 2 doelpunten voor scc voorbereid  |:)

Geelblauwstiens

Met stip de beste man van het veld !

Eewal

Hij krijgt veel commentaar, en hij is niet de beste voetballer. Maar ik ben blij dat hij bij Cambuur speelt. Zijn spirit is prima, hij is fanatiek en gaat voorop in de strijd. Hij vindt het mooi om om bij Cambuur te spelen en dat soort spelers moet je koesteren.

denistel

mee eens voetballend soms wel eens minder maar toch staat ie zijn mannentje en
was gister prima bezig.

Bankzitter

Bij teams die zich ingraven is Doke niet op z'n best. Nu kwam Roda ook om te voetballen en kan dan 'ie lekker duels uitvechten en komt 'ie veel beter in z'n spel.

Wat ik altijd zeg, dit soort types heb je in sommige wedstrijden heel hard nodig ook al oogt het allemaal lomp.
Die De Rooij had  'ie ook in z'n zak zitten vorige week.

denistel

zeer sterke pot gister klasse man

Vlampiep

Citaat van: denistel op november 16, 2020, 13:11:13
zeer sterke pot gister klasse man
Ik heb de indruk dat de bewijsdrang en onbesuisdheid bij Doke is afgenomen en het solide verdedigen de overhand krijgt. De laatste wedstrijden hebben aanvallers van de tegenstander niet een prettige avond als ze tegenover hem spelen.

PePe

Doke is degelijk en goed, hij is gewoon een basis speler. (weet wat hij wel, en wat hij niet kan)

De Gast

Onbetwiste rechtsachter. Niemand krijgt hem er uit. Dat kunnen we nu wel concluderen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op november 16, 2020, 20:37:45
Onbetwiste rechtsachter. Niemand krijgt hem er uit. Dat kunnen we nu wel concluderen.
Mee eens, zijn balaannames zullen nog wel eens kansen voor de tegenstander opleveren. Maar hij heeft soms ook mooie passes langs de lijn of over de hele
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: De Gast op november 16, 2020, 20:37:45
Onbetwiste rechtsachter. Niemand krijgt hem er uit. Dat kunnen we nu wel concluderen.

Hij doet het heel behoorlijk, maar hij moet echt in bloedvorm zijn om mee te kunnen. Als hij uit vorm is dan krijg je veel meer rare acties als de eerste goal tegen jong Ajax. Voorlopig prima, maar ik ben blij dat er nog iemand anders achter de hand is,

ruubmac

Citaat van: Lore op november 17, 2020, 08:47:27
Hij doet het heel behoorlijk, maar hij moet echt in bloedvorm zijn om mee te kunnen. Als hij uit vorm is dan krijg je veel meer rare acties als de eerste goal tegen jong Ajax. Voorlopig prima, maar ik ben blij dat er nog iemand anders achter de hand is,

Dan doel je op ter Heide denk ik? Die heeft mij nog niet kunnen overtuigen eerlijk gezegd.

Lore

Citaat van: ruubmac op november 17, 2020, 09:03:36
Dan doel je op ter Heide denk ik? Die heeft mij nog niet kunnen overtuigen eerlijk gezegd.

Mij ook nog niet hoor, maar ik heb het idee dat doke momenteel opmzijn maximale kunnen presteert en dat ter heide nog wel ontwikkelingsruimte heeft.

Dat is trouwens een groot compliment naar doke en ook naar Henk. Er zijn nu meerdere spelers die echt het maximale uit zichzelf halen.

Bankzitter

Hij houdt het ook simpel op het moment en lost veel op routine op. Prima zo, niet geforceerd alles vooruit willen spelen als je dat niet kunt.

Ik vind Doke ook belangrijk om het mentale aspect: nooit opgeven , altijd voorop in de strijd.
Sommige spelers hebben dat van nauture (Breij, Korte) maar er zijn er ook een paar die wel eens wat laconiek kunnen spelen.
Dan is het wel fijn om een type Doke Smidt te hebben die de rest ook scherp houdt met zijn fanatisme.


denistel

vooral 1e helft fantastisch