Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Doke Schmidt

Gestart door Stiens, juli 23, 2019, 12:05:54

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: denistel op december 02, 2019, 17:48:41
sorry maar sambissa werd het 1e half uur constant weg gespeeld door die nummer 7

Die nummer 7 was ook niet een beetje goed.......

speculeter

Die jongen is gehuurd van Chelsea volgens mij.

Gasgeve

Citaat van: speculeter op december 02, 2019, 18:52:57
Die jongen is gehuurd van Chelsea volgens mij.
Manchester City

papier

Citaat van: denistel op december 02, 2019, 17:48:41
sorry maar sambissa werd het 1e half uur constant weg gespeeld door die nummer 7

Hoef jij niet je excuses voor aan te bieden joh. Heb het ook niet over Sambissa of die nr. 7 maar heb het over het doordekken van Doke Schmidt. Als Doke zo aan het doordekken is dan gaat hij het in de volle sprint niet eens tegen John van Beukering goedmaken.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: papier op december 02, 2019, 20:07:31
Hoef jij niet je excuses voor aan te bieden joh. Heb het ook niet over Sambissa of die nr. 7 maar heb het over het doordekken van Doke Schmidt. Als Doke zo aan het doordekken is dan gaat hij het in de volle sprint niet eens tegen John van Beukering goedmaken.

:_schater haha momfer de mol liep die van beukering er nog uit...overdrijven is ook een vak :_schater

denistel

Citaat van: papier op december 02, 2019, 20:07:31

er staat dissonant maar hij was vrijdag niet de enige we kamen vaak stapjes te laat
en sambissa liet die 7 constant vrij lopen daar snapte ik niks van.

Bankzitter

Tja Henk roept steeds in de media dat Doke er altijd 200% invliegt en de fans hem daarom hier wel gaan accepteren... dus zo raar is het niet dat die gozer zichzelf voorbij loopt om  zich hier te bewijzen. (Volgens mij niet nodig, gewoon duel winnen en bal afspelen, dan komt het wel goed.)

sunderland

Wat denk je hoe het is om tegen zo,n mafkees te spelen? Het begint iig met inzet en dat is er wel een bertje :devil

PePe

De blessure kwam toen mogelijk door zijn speelstijl. (de wijze van acteren: fel en gedreven)
Is me voorheen nooit zo opgevallen, maar ja speelt nu ook 30 km dichterbij.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Had er een hard hoofd in vandaag, maar prachtig staande gehouden. Een paar prachtige passes. en degelijk. Laatste 10 minuten kwetsbaar, maar dat was de hele verdediging toen natuurlijk.
Samenwerking met Antonia niet erg goed helaas.
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Je kon gisteren inderdaad goed zien dat welke waarde hij heeft tegen teams die gelijkwaardig of beter zijn.  Dit soort types zijn ook nodig. Tegen Dordrecht is Maulun dan weer leuk, maar oei wat heeft die het moeilijk als het een versnellinkje omhoog gaat.

AL

Citaat van: Bankzitter op december 14, 2019, 08:05:24
Je kon gisteren inderdaad goed zien dat welke waarde hij heeft tegen teams die gelijkwaardig of beter zijn.  Dit soort types zijn ook nodig. Tegen Dordrecht is Maulun dan weer leuk, maar oei wat heeft die het moeilijk als het een versnellinkje omhoog gaat.

Maulun vond ik prima!

Yellow Army

Prima pot van Doke. Nooit geweten dat hij zulke passes kon geven
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op december 14, 2019, 10:15:34
Prima pot van Doke. Nooit geweten dat hij zulke passes kon geven
Ik zit op zuid bij de cornervlag bij west. Bij die eerste pass, begon onze hele kant te lachen  totdat de bal via de lijn nog net binnen  bleef. Bewondering maar ook ongeloof. Maar daarna deed hij het nog een keer precies hetzelfde. Prima acties
Henk, held, bedankt

papier

Absoluut goede pot van Doke, zat er nog wel een paar keer naast maar goed niet alles kan goed gaan. Zit groei in zijn spel en het lompe kan soms ook wel goed zijn voor een ploeg. Maar doseer dat wel. Niet verkeerd.