Nu Cambuur is afgelast, is het een mooie gelegenheid om zaterdag eens een wedstrijd van Aris te bezoeken. Begint zaterdag om 20.00 uur in het Kalverdijkje tegen Leiden.
Zul je net zien dat deze wedstrijd gewonnen gaat worden. Aris is nogal wisselvallig
Van de laatste 10 wedstrijden zijn er 8 gewonnen. Zo slecht gaat het niet. Afgelopen woensdag was het een complete offday. Leiden heeft 3 blessures, er zijn kansen om te winnen.
Citaat van: John Hiatt op januari 17, 2013, 16:15:07
Nu Cambuur is afgelast, is het een mooie gelegenheid om zaterdag eens een wedstrijd van Aris te bezoeken. Begint zaterdag om 20.00 uur in het Kalverdijkje tegen Leiden.
Lange tijd geleden dat ik voor het laatst geweest ben! Eigenlijk best wel zonde, altijd leuk een potje basketbal! Binnenkort maar weer eens snel een wedstrijd bezoeken.
Aris heeft vanavond de halve finale bereikt van het bekertoernooi. Ze spelen daarin tegen Zwolle. Eerst uit, dan thuis. De data zijn nog niet bekend.
Is er al een hoofdsponsor? Anders zal aris ook wel een aflopende zaak zijn?
Citaat van: gobo op februari 01, 2013, 13:29:40
Is er al een hoofdsponsor? Anders zal aris ook wel een aflopende zaak zijn?
Nee, nog steeds geen hoofdsponsor. De tijd begint inderdaad te knijpen.
Vanavond om 20.00 uur speelt Aris tegen Groningen in het Kalverdijkje.
Een hele beste overwinning van Aris Leeuwarden op Donar. Als ze elke week zo spelen, zit de hal elke week vol en kom je een heel eind in de play offs.
idd jammer dat ze heel wisselvallig zijn....maar het ken nog mooi worden de komende maanden
Aris speelt vanavond uit tegen Weert. Zou mooi zijn als ze deze winnen.
Ut Liekt cambuur wel, weer een uitwedstrijd verloren!!
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:28:11
Ut Liekt cambuur wel, weer een uitwedstrijd verloren!!
miskien IS 't cambuur wel.
tegen 5 man las ik niet normaal toch
He Leeuwarder uitsyndroom ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
Vandaag uitwinst! 80-85 bij laagvlieger Amsterdam
Vanavond speelt Aris thuis tegen Den Helder. Het begint om 20.00 uur in het Kalverdijkje. Winst brengt Aris op de vierde plaats!
Aanwezig vanavond :hein
Aris opnieuw gewonnen. Volgende wedstrijd is opnieuw cruciaal, dinsdagavond thuis tegen Nijmegen.
Citaat van: John Hiatt op februari 17, 2013, 08:55:10
Aris opnieuw gewonnen. Volgende wedstrijd is opnieuw cruciaal, dinsdagavond thuis tegen Nijmegen.
Ik moet werken op kalverdijkje en dit jaar als ik werk nog niet verloren........ben benieuwd!!
Citaat van: richard op februari 17, 2013, 09:32:27
Citaat van: John Hiatt op februari 17, 2013, 08:55:10
Aris opnieuw gewonnen. Volgende wedstrijd is opnieuw cruciaal, dinsdagavond thuis tegen Nijmegen.
Ik moet werken op kalverdijkje en dit jaar als ik werk nog niet verloren........ben benieuwd!!
Zijn twee hele anti Aris scheidsrechters dinsdag. Ben ook benieuwd. Zaterdag kreeg speler van weert een technische fout omdat hij een bal niet naar een scheidsrechter rolde. Te kinderachtig voor woorden! Is bij basketball nog triester met arbitrage dan bij voetbal.
En opnieuw gewonnen!
ze zijn op de goede weg nu vast houden dit.
Zaterdag een hele belangrijke wedstrijd tegen Zwolle. Die moet gewonnen worden! Begint weer om 20.00 uur in het Kalverdijkje.
Citaat van: John Hiatt op februari 28, 2013, 11:28:44
Zaterdag een hele belangrijke wedstrijd tegen Zwolle. Die moet gewonnen worden! Begint weer om 20.00 uur in het Kalverdijkje.
Ben er weer bij.....dus winst!!
Hopelijk vanavond winst! Mooi begin van het weekend.
Citaat van: John Hiatt op maart 02, 2013, 11:34:13
Hopelijk vanavond winst! Mooi begin van het weekend.
Alweer winst met mij als beheerder!!
Citaat van: richard op maart 03, 2013, 02:42:02
Citaat van: John Hiatt op maart 02, 2013, 11:34:13
Hopelijk vanavond winst! Mooi begin van het weekend.
Alweer winst met mij als beheerder!!
Dan voortaan altijd aanwezig!
Aris wordt vierde in de reguliere competitie! Beste prestatie ooit. Ze spelen nu een best of five tegen Zwolle. De eerste wedstrijd is komende donderdag in het Kalverdijkje! Dit moet te doen zijn!
Over 5 wedstrijden moet je gewoon van Zwolle winnen!
Donderdag eerste thuiswedstrijd van Aris tegen Zwolle. Begint om 20.00 uur. Kaartje kost 8 euro. Mooie voorbereiding op de laatste wedstrijden van Cambuur....
Matchday!
Stand na 3 kwarten 48-52 (17-20, 14-21, 17-11)
Laatst gemelde tussenstand 61-62, dus een spannende slotfase.
Nog 90 seconden, Aris op voorsprong. 68-67
Eindstand 73-67. Hiatt en kannenman ontploffen :proost
Dak ging er af op het einde. Aris speelde erg slecht, kwam 14 punten achter in het derde kwart. Vanaf toen draaide de wedstrijd om. Zondag tweede wedstrijd in Olle, dinsdag weer thuis.
Aris wint ook tweede play off wedstrijd tegen Zwolle. Staat nu 2-0 voor Aris. Dinsdagavond derde wedstrijd in het Kalverdijkje. Begint weer om 20.00 uur. Bij winst plaatst Aris zich voor de halve finale.
Vanavond Aris! Leeuwarden topsportstad! Begint vanavond om 20.00 uur in het Kalverdijkje!
Aris naar halve finale! Gewonnen met 1 punt verschil. Niet een beste wedstrijd vanavond, wel gruwelijk spannend. Den Bosch is nu de tegenstander.
Citaat van: John Hiatt op april 23, 2013, 23:52:42
Aris naar halve finale! Gewonnen met 1 punt verschil. Niet een beste wedstrijd vanavond, wel gruwelijk spannend. Den Bosch is nu de tegenstander.
1 mei eerst uit en 5 mei thuis begreep ik!!
Aris wint eerste wedstrijd in halve finale van Den Bosch. Hele beste overwinning! Zondagmiddag om 16.00 uur tweede wedstrijd in Kalverdijkje.
Morgenmiddag 5 mei om 16.00 uur in het Kalverdijkje tweede wedstrijd! Aris op weg naar de finale!
En op 2-0! Een zinderende wedstrijd, met een gruwelijk spannend slot. Aris wint met 62-60. Dinsdag wedstrijd 3 in Den Bosch.
Geweldig!! Nu hopen dat Aris het direct afmaakt!
Citaat van: John Hiatt op mei 05, 2013, 20:28:17
En op 2-0! Een zinderende wedstrijd, met een gruwelijk spannend slot. Aris wint met 62-60. Dinsdag wedstrijd 3 in Den Bosch.
Wat was het mooi he!!!! Wat een spanning, toppers
Henk de Jong verwees ook nog ff naar Aris in zijn praatje. Sympathiek
Henk voelt tot in zijn tenen tenminste hoe het in Leeuwarden leeft. Kunnen veel mensen nog een puntje aan zuigen.
Heb eerlijk niet veel met Aris, maar hoop wel dat ze heel ver komen. Vind het prachtig hoe het nu gaat met de veredelde korfballers :P
Stand na eerste kwart 26-15. Inmiddels 29-18.
Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2013, 20:24:13
Stand na eerste kwart 26-15. Inmiddels 29-18.
Come On Aris maak Leeuwarden nog trotser :thumbsup
Ach als ze deze verliezen kunnen ze altijd nog in eigen hal de boel afmaken natuurlijk..
Actuele tussenstand schijnt 33-23 te zijn.. Was zelfs even 30-23
Dramatische fase Aris, Den Bosch loopt uit naar 41-25. Aris scoort in 3 minuten maar 2 punten.
Oei wat een klapper. Een ouderwets pak :_spank
Ben er niet geweest. Maar heb begrepen dat het een giga bende was in de Maaspoort. Uitverkocht, bloedfanatiek en op het randje. En daaraan is Aris bezweken. Jammer, maar nog niks aan de hand. Den Bosch heeft nog nooit een play off game in Leeuwarden gewonnen.
Nu rust. Aris leidt met 50-32!
Ze zijn lekker bezig!
Hoorde het net op omrop abe!
Aris naar finale! Wint dik van Den Bosch! Dinsdag eerste uitwedstrijd naar Leiden, donderdag thuis!
Gefeliciteerd aris en supporters! Op naar de finale!
Gefeliciteerd mannen. Bijzondere prestatie
Citaat van: gobo op mei 09, 2013, 20:10:49
Gefeliciteerd mannen. Bijzondere prestatie
Sinds wanneer interesseert u zich voor balsporten waar jermtakken aan te pas komen? l0l
Citaat van: poelie-lwd op mei 09, 2013, 20:24:49
Sinds wanneer interesseert u zich voor balsporten waar jermtakken aan te pas komen? l0l
Sinds het uit Leeuwarden komt en op niveau succes heeft :devil
Fantastische wedstrijd gezien. Wat een overmacht. En wer een stukje historie geschreven vanavond in leeuwarden.
Citaat van: Dokkumer op mei 09, 2013, 20:34:25
Sinds het uit Leeuwarden komt en op niveau succes heeft :devil
Dus niet op u van toepassing :_schater
;)
Citaat van: poelie-lwd op mei 10, 2013, 06:09:35
Dus niet op u van toepassing :_schater
;)
Gaat hier over gobo, wat ik vind en denk is in casu verder niet van toepassing l0l
Volgende week woensdag 20.00 uur de 1e pot in Leiden, in een best of 7, dus voor Aris sowiezo 2 thuiswedstrijden!
Hier de uitslagen van dit seizoen tegen Leiden:
Aris-Leiden 73-69
Leiden-Aris 72-58
Aris-Leiden 72-93
Leiden-Aris 70-59.
Citaat van: poelie-lwd op mei 09, 2013, 20:24:49
Sinds wanneer interesseert u zich voor balsporten waar jermtakken aan te pas komen? l0l
Niet. maar ik wilde gewoon even interessant doen. van jou geleerd, o grote zwamgoeroe!
Citaat van: gobo op mei 10, 2013, 20:23:22
Niet. maar ik wilde gewoon even interessant doen. van jou geleerd, o grote zwamgoeroe!
Kan me ook nog wel een wedstrijd in Den Bosch herinneren waarbij Gobo en ik meer aandacht hadden voor de fotografe!
Dat verbaasd me niets, mediageil is jullie niet vreemd :_schater
OT,
Schommel al verkocht John? :devil
Citaat van: poelie-lwd op mei 11, 2013, 11:54:56
Dat verbaasd me niets, mediageil is jullie niet vreemd :_schater
OT,
Schommel al verkocht John? :devil
Ja, schommel is verkocht!
Citaat van: poelie-lwd op mei 11, 2013, 11:54:56
Dat verbaasd me niets, mediageil is jullie niet vreemd :_schater
OT,
Schommel al verkocht John? :devil
voor deze fotografe had je geen enorme lens nodig en toch was de foto altijd gevuld met 2 pluspunten. :devil
In de mannen eredivisie begint komende week de finale tussen Aris Leeuwarden en ZZ Leiden. Aris won toch enigszins verrassend van de kampioen Eiffeltowers Den Bosch. Velen vragen zich af of Aris een kans heeft tegen ZZ Leiden?
Ik denk dat er maar een simpele reactie is: Nee! Aris Leeuwarden heeft geen kans de serie in een best of seven te gaan winnen van ZZ Leiden. Daarvoor is de serie simpelweg te lang en ligt ZZ Leiden Aris gewoon niet als tegenstander.
Natuurlijk won Aris de eerste thuiswedstrijd van Leiden met 73-69, maar dat was in November 2012!
De andere drie ontmoetingen werden verloren met 72-58, 72-93 en 70-59. Kortom Aris kan moeilijk spelen tegen ZZ Leiden, die ongetwijfeld even met de ogen moest knipperen toen Eiffeltowers eruit vloog tegen de ploeg uit Leeuwarden.
Eigenlijk zou Leiden geen excuses mogen aanvoeren mocht het de serie onverhoopt verliezen. Voor Aris zou het natuurlijk fantastisch zijn, zeker met het oog op het binnenhalen van sponsoren. Want laten we nou eerlijk zijn, in Leeuwarden spelen is wel een feest! Een knusse hal, met fanatieke (Cambuur) supporters, een lelijk geel veld, maar vooral enthousiaste mensen met Gert Schurer voorop. Een eerlijke manager, die hart voor de club heeft maar vooral voor basketball!
Ik gun Aris oprecht een kans op de titel, maar ik zie het gewoon niet gebeuren. Winnen in Leiden is de ploeg al enige tijd niet gelukt. In de reguliere competitie was Aris ook slechts zevende als het ging om het klassement van uitwedstrijden winnen. Slechts vijf overwinningen in 19 wedstrijden, dat is niet heel veel!
In de playoffs werd er overigens wel gewonnen in Zwolle en Den Bosch, dus het kan wel!
Maar dan moet met name Worthy de Jong worden afgestopt door Aris en daar zit het probleem. Ze kunnen de Jong niet stoppen. De laatste ontmoeting had hij 22 punten en 13 rebounds voor de Leidenaren. De uitwedstrijd ervoor had de Jong zelfs 31 punten, dus daar ligt het probleem voor Braal.
Zijn er dan geen kansen voor Aris? De achilleshiel bij Leiden blijft de aanval tegen de zone, maar de staf moet in staat zijn om dat uit te vogelen. Misschien ligt daar de (enige) kans voor Aris om een wedstrijd in Leiden te stelen. Meteen de eerste wedstrijd een tactische konijn uit de hoge hoed toveren. Als de serie duurt, dan gaat het denk ik te lastig worden om te winnen in de 5 meihal.
Eerste wedstrijd stelen en dan hopen dat het Kalverdijkje een onneembare vesting gaat worden. Maar goed Braal stond eerder in de finale met Bergen op Zoom. Dat hadden toen ook weinigen verwacht. Ik denk de ploeg toen ook niet, want het verloor eenvoudig van Groningen.
Als Aris blij is met het behalen van de finale alleen al, dan gaan ze met 4-0 over de knie.
Ik denk dat het zover niet zal komen, maar verder dan 4-1 of 4-2 zal het niet komen.
Veel succes beide ploegen!
Bovenstaand stuk is uiteraard niet van mijn hand. Het geeft wel goed aan dat de kenners vinden dat Aris kansloos is in de finale. Dat waren ze volgens de kenners ook tegen Den Bosch. Mooi ook de vermelding voor het fanatieke Cambuur publiek!
Citaat van: John Hiatt op mei 12, 2013, 17:44:32
Mooi ook de vermelding voor het fanatieke Cambuur publiek!
Tja....en hoeveel echt zichtbaar zijn dat er eigenlijk?
Leuk.
Zaterdag hele hal maar geel en blauw!
Nog mensen die belang hebben bij kaarten voor Aris? Kosten 12€.
Citaat van: John Hiatt op mei 13, 2013, 20:25:25
Nog mensen die belang hebben bij kaarten voor Aris? Kosten 12€.
Er zijn zaterdag nog wel kaarten aan de kassa te krijgen toch?
Edit: lees net dat er maar 450 losse kaarten in de verkoop gaan. Dus de kans dat er zaterdag nog kaarten zullen zijn, zal wel klein zijn.
Citaat van: John Hiatt op mei 13, 2013, 20:25:25
Nog mensen die belang hebben bij kaarten voor Aris? Kosten 12€.
12 euro is nog te doen.. In Leiden vragen ze wel de hoofdprijs zag ik, 21-25 euro...
Hele wedstrijd voor. Laatste kwart met 10 vorsprong begonnen verliezen ze met 74-73!
Zonde zonde zonde!
Zat al stiekem te dromen van wederom een huldiging op het odk ;)
Vanavond tweede wedstrijd in de finale tegen Leiden. Wedstrijd is compleet uitverkocht. Is wel te volgen via een Livestream. Stand is 1-0 voor Leiden, Aris moet dus winnen vanavond.
Ongelovelijk weer niet! Na 17 punten achter te hebben gestaan kwam aris op 1 punt achterstand! Helaas 63-68 verloren!
Op naar game 3 en de 2-1 om thuis de 2-2 te maken!
Kansloos helaas in deze serie. Wordt simpel 4-0 voor Leiden. Toch een topseizoen voor Aris.
Citaat van: John Hiatt op mei 18, 2013, 23:10:18
Kansloos helaas in deze serie. Wordt simpel 4-0 voor Leiden. Toch een topseizoen voor Aris.
En waarop basseer je dit? Aris heeft mijn inziens toch wel laten zien te kunnen basketballen, alleen hebben soms gewoon pech! Moet eerst de 3de pot nog maar afwachten. Als het daarna 2-1 staat, wil ik het nog wel eens zien!
Citaat van: Galdiano op mei 19, 2013, 07:12:43
En waarop basseer je dit? Aris heeft mijn inziens toch wel laten zien te kunnen basketballen, alleen hebben soms gewoon pech! Moet eerst de 3de pot nog maar afwachten. Als het daarna 2-1 staat, wil ik het nog wel eens zien!
Bij Aris speelt een aantal spelers op dit moment net niet goed genoeg. En dan kom je tegen Leiden te kort. Leiden heeft net wat meer ervaring en power en daardoor kunnen ze wedstrijden op het einde in hun voordeel beslissen.
leiden bredere selectie en die weten hoe een wedstrijd te beslissen.maar aris heeft gewoon een top seizoen
hoor echt knap.ben er zelf niet vaak geweest maar gewoon erg goed gedaan en het kan altijd nog
maar denk dat het idd 4-0 wordt.
ruststand leiden-aris is 39-29, kwartstanden 18-18 en 21-11.
53-43 na 3de kwart.
Morgenavond waarschijnlijk laatste thuiswedstrijd Aris. Geen nieuwe sponsor, dankzij onwil van de gemeente. Hopelijk wordt het morgen een passend afscheid!
Citaat van: John Hiatt op mei 22, 2013, 08:55:51
dankzij onwil van de gemeente.
Lekker doorgaan voor de breedtesporten, stelletje dapen.
Als je nagaat dat ook een Aris zich inzet voor de jeugd met clinics etc. voor de gemeente en dat daar dan totaal geen 'beloning' tegenover staat.
Godverdomme, vroeger werden zulke incompetente bestuurlijke mafklappers met pek en veren de stad uitgejaagd.
:(
idd hoorde dat ze wel 200 clinics geven hevve voor de jeugd om ze te laten sporten enz.
die gemeente hier snapt er werkelijk geen hol van
ARIS ARIS ARIS ARIS ARIS ARIS
Livestream:
http://new.livestream.com/DBL/events/2102511
HIER DE LIEVESTREAM VOR DE LIEFHEBBERS:
http://new.livestream.com/DBL/events/2102511
Helaas, helaas, verloren met 59-65 ;( en leiden kampioen l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l
hoeveel geld moet zo'n hoofdsponsor van aris met zich meenemen?
Volgens mij ongeveer 150.000 euro.
Volgens OF heeft Aris zich weer ingeschreven voor volgend jaar. Dit moest voor 1 juni. Nog geen nieuwe hoofdsponsor maar blijkbaar zijn er positieve ontwikkelingen.
Klopt. Vandaag in LC ook redelijk positief verhaal. Crone spant zich tot het uiterste in om Aris te behouden. Dit lijkt te lukken. Ook Braal heeft wel oren naar langer verblijf in Leeuwarden.
goeie zaak toch,,,,,, :proost
Citaat van: John Hiatt op juni 01, 2013, 09:37:31
Crone spant zich tot het uiterste in om Aris te behouden.
Tjoooooong......Is ie het Kalverdijkje al aan het verbouwen?
LEEUWARDEN – Aris Leeuwarden moet op zoek naar een nieuwe coach.
Dat is de uitkomst van een gesprek tussen Erik Braal en het bestuur van de Leeuwarder basketbalclub.
Aris wilde het contract met Braal wel verlengen, ,,maar wil en kan geen onverantwoorde risico's lopen voor het komende seizoen".
Een nieuw contract van Aris zou te zwaar op de begroting drukken, ,,waardoor het verlengen van het contract erg moeilijk werd".
Manager Gert Schurer: ,,Aris was zeer tevreden over de coach en was ook graag met Braal doorgegaan."
Onder Braal beleefde Aris het succesvolste seizoen tot nu toe. De ploeg plaatste zich eenvoudig voor de play-offs en haalde zelfs de finale om het landskampioenschap. Daarin werd verloren van Leiden.
Ik zeg: Kannenman als coach. Voor een kannetje doet ie dat wel.
:y
Citaat van: clint op juni 04, 2013, 14:18:30
Ik zeg: Kannenman als coach. Voor een kannetje doet ie dat wel.
:y
Is zeker goedkoper dan Braal.
krije we oek wat meer amusement neem ik aan,,een paar kannetjes voor de partij :proost
Vanmiddag om 13.00 uur persconferentie Aris. Ben bang dat dit het einde van Aris is vanwege uitstel verbouwing Kalverdijkje door gemeente. Stelletje schijtluizen zijn het hier ook.
http://www.omropfryslan.nl/nijs/aris-hat-twa-nije-sponsors (http://www.omropfryslan.nl/nijs/aris-hat-twa-nije-sponsors)
Citaat van: Andre-Lwd op juni 20, 2013, 12:15:39
http://www.omropfryslan.nl/nijs/aris-hat-twa-nije-sponsors (http://www.omropfryslan.nl/nijs/aris-hat-twa-nije-sponsors)
Dat is een goed teken...
Citeer
Aris Leeuwarden @Aris_Leeuwarden 28m
Breaking: Aris speelt ook volgend jaar in de eredivisie. Het Kalverdijkje wordt verbouwd. Later meer nieuws.
Goed nieuws.
Aris heeft de eerste spelers binnen. Hope had nog doorlopend contract en DePaula blijft nog een jaar. Begin is er dus.
Nu nog die hoofdsponsor bekend maken. Ik ben benieuwd. Dat kalverdijkje hadden ze met de vorige verbouwing al moeten uitbreiden. Ruimte genoeg. Volgens mij beginnen ze nu pas in oktober. Iemand al bekend wat ze precies gaan doen?
Citaat van: gobo op juni 25, 2013, 19:44:22
Nu nog die hoofdsponsor bekend maken. Ik ben benieuwd. Dat kalverdijkje hadden ze met de vorige verbouwing al moeten uitbreiden. Ruimte genoeg. Volgens mij beginnen ze nu pas in oktober. Iemand al bekend wat ze precies gaan doen?
Dat is nog maar de vraag of ze in oktober kunnen beginnen zitten nog heel wat haken en ogen aan ivm veiligheid en dergelijke....omdat sporthal gewoon verhuurd is hele seizoen!!
Aris heeft eerste nieuwe speler binnen. Jan van der kooij komt over van Den Helder.
Aris inmiddels begonnen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen:
http://arisleeuwarden.nl/wedstrijd/271-verslag.html
Volgens de geruchten is die nieuwe guard van Aris beter dan Jeter! Wat dit jaar het grote probleem wordt, is het gebrek aan lengte.
En geld. Wie sponsort de club dit jaar?
Citaat van: John Hiatt op september 03, 2013, 09:34:59
Volgens de geruchten is die nieuwe guard van Aris beter dan Jeter! Wat dit jaar het grote probleem wordt, is het gebrek aan lengte.
En kracht!!
Citaat van: John Hiatt op september 03, 2013, 09:34:59
Volgens de geruchten is die nieuwe guard van Aris beter dan Jeter! Wat dit jaar het grote probleem wordt, is het gebrek aan lengte.
Stephen Lumpkins 203 cm
Greg Washington 208 cm
Jesse Markusse 206 cm
Tim Kamzyc 200 cm
Jan vd Kooi 198 cm
Jelmer Visser 202 cm
Citaat van: John Hiatt op september 03, 2013, 09:34:59
Volgens de geruchten is die nieuwe guard van Aris beter dan Jeter! Wat dit jaar het grote probleem wordt, is het gebrek aan lengte.
Dan mut DLSVC maar even komme met sien 211 :devil
Kinu Rochford speelt komend seizoen voor Aris Leeuwarden. De 22 jarige powerforward moet de club meer kracht onder de borden geven. Rochford (1.98 m en 110 kilo) komt van Fairleigh Dickinson University waar hij in zijn laatste collegejaar goed was voor 14,7 punten en 8,9 rebounds per wedstrijd.
Rochford is aanvallend zeer efficiënt. Bijna 60% van zijn doelpogingen zijn raak. De club heeft inmiddels zijn werkvergunning aangevraagd en hoopt dat de aanwinst tijdens de eerste competitiewedstrijd tegen Amsterdam voor het eerst in actie kan komen. Rochford is de vervanger van Greg Washington.
Hoofdsponsor komende 3 jaar Univé! (sponsort ook een kerkhof volgens mij)
Vanavond begin competitie Aris-Amsterdam!
Nope, sponsort het grootste massagraf van Nederland... :devil
1e overwinning is binnen, 80-70 tegen amsterdam :thumbsup
1e overwinning op 020!!
Volgende 15 december in het cambuurstadion! |:)
nederlaag tegen Rotterdam gisteravond met 97-98 na een maximale achterstand van 49-72.
Eindelijk wint Aris eens in de slotseconde (buzzer).
den bosch-aris 90-73 gisteravond, nu 6 punten uit 5 wedstrijden.
Groningen wint dik van Aris vanavond, 91-57 :zucht
aris in de halve finale beker. Nu zien of ze de finale kunnen halen
Aris speelt op 4 maart de eerste halve finalewedstrijd in de beker thuis tegen Leiden. Een overwinning zou een slecht seizoen nog enigszins kunnen redden. Zou mooi zijn als veel Cambuur supporters naar deze wedstrijd komen. De hel van Leeuwarden niet alleen op het veld, maar ook in de hal.
Halve finale beker:
Wie wil er naar toe? Zorgen voor een leuk cup sfeertje op dinsdagavond 4 maart 20 uur Kalverdijkje
Aris - Leiden
Morgenavond om 20.00 uur halve finale beker Leeuwarden tegen Leiden. Kaartje kost slechts 4 euro.
Het was een seizoen van niets Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
aris-weert 73-61 gisteravond in de nieuwe hal.
Vandaag verloren in Zwolle.
Dinsdag leuke pot bij Donar in Groningen
Klote zondag wat kan mij dat aris rotten l0l
rotterdam-aris 74-75 gisteravond. |:)
Kunnen tegenwoordig beter naar Aris. Die winnen wel en knokken ook! En het is er ook nog gezellig... :grolsch :grolsch
Citaat van: John Hiatt op januari 15, 2017, 00:40:32
Kunnen tegenwoordig beter naar Aris. Die winnen wel en knokken ook! En het is er ook nog gezellig... :grolsch :grolsch
Met moeite van de nummer laatst toch. Enige voordeel is dat ze binnen spelen.
Gaat er nog wel eens iemand naar Aris? Zag op tv vorige week ook een nagenoeg leeg Kalverdijkje.
Ja vaak genoeg. Entree 8 euro. Blikje Kornuit 2 euro. Leuk en lekker warm in de hal.
Aris doet het ook verrassend goed dit seizoen |:)
Citaat van: Noordcambuur op oktober 30, 2022, 13:13:27
Aris doet het ook verrassend goed dit seizoen |:)
De Cambuur seizoenkaarthouders konden voor ?5,00 de laatste wedstrijd bijwonen omdat Cambuur niet speelde. :thumbsup
Mooi hoor dat Aris het ook heel goed doet?.
Ga binnenkort een wedstrijd mee pikken.
vanavond voor het eerst naar basketbal waar basketbal leeuwarden de competitie start tegen landstede zwolle
60-93 t skip in hadden veel pech met afronden bij zwolle ging dat wat beter