Cambuur Online

Algemene Discussie => Overige Sporten => Topic gestart door: John Hiatt op januari 17, 2013, 16:15:07

Titel: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op januari 17, 2013, 16:15:07
Nu Cambuur is afgelast, is het een mooie gelegenheid om zaterdag eens een wedstrijd van Aris te bezoeken. Begint zaterdag om 20.00 uur in het Kalverdijkje tegen Leiden.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op januari 18, 2013, 09:33:28
Zul je net zien dat deze wedstrijd gewonnen gaat worden. Aris is nogal wisselvallig
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op januari 18, 2013, 12:25:17
Van de laatste 10 wedstrijden zijn er 8 gewonnen. Zo slecht gaat het niet. Afgelopen woensdag was het een complete offday. Leiden heeft 3 blessures, er zijn kansen om te winnen.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op januari 19, 2013, 03:55:43
Citaat van: John Hiatt op januari 17, 2013, 16:15:07
Nu Cambuur is afgelast, is het een mooie gelegenheid om zaterdag eens een wedstrijd van Aris te bezoeken. Begint zaterdag om 20.00 uur in het Kalverdijkje tegen Leiden.

Lange tijd geleden dat ik voor het laatst geweest ben! Eigenlijk best wel zonde, altijd leuk een potje basketbal! Binnenkort maar weer eens snel een wedstrijd bezoeken.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op januari 31, 2013, 23:55:50
Aris heeft vanavond de halve finale bereikt van het bekertoernooi. Ze spelen daarin tegen Zwolle. Eerst uit, dan thuis. De data zijn nog niet bekend.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: gobo op februari 01, 2013, 13:29:40
Is er al  een hoofdsponsor? Anders zal aris ook wel een aflopende zaak zijn?
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op februari 01, 2013, 16:22:30
Citaat van: gobo op februari 01, 2013, 13:29:40
Is er al  een hoofdsponsor? Anders zal aris ook wel een aflopende zaak zijn?

Nee, nog steeds geen hoofdsponsor. De tijd begint inderdaad te knijpen.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op februari 02, 2013, 09:34:27
Vanavond om 20.00 uur speelt Aris tegen Groningen in het Kalverdijkje.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op februari 03, 2013, 09:00:20
Een hele beste overwinning van Aris Leeuwarden op Donar. Als ze elke week zo spelen, zit de hal elke week vol en kom je een heel eind in de play offs.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: denistel op februari 03, 2013, 13:02:04
idd jammer dat ze heel wisselvallig zijn....maar het ken nog mooi worden de komende maanden
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op februari 05, 2013, 08:29:09
Aris speelt vanavond uit tegen Weert. Zou mooi zijn als ze deze winnen.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: richard op februari 06, 2013, 09:28:11
Ut Liekt cambuur wel, weer een uitwedstrijd verloren!!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: De Taurus op februari 06, 2013, 09:50:18
Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:28:11
Ut Liekt cambuur wel, weer een uitwedstrijd verloren!!

miskien IS 't cambuur wel.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: denistel op februari 06, 2013, 12:57:35
tegen 5 man las ik niet normaal toch
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Ronnie tng op februari 06, 2013, 13:21:45
He Leeuwarder uitsyndroom   ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: De Taurus op februari 10, 2013, 19:12:50
Vandaag uitwinst! 80-85 bij laagvlieger Amsterdam
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op februari 16, 2013, 09:43:02
Vanavond speelt Aris thuis tegen Den Helder. Het begint om 20.00 uur in het Kalverdijkje. Winst brengt Aris op de vierde plaats!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: kannenman op februari 16, 2013, 11:39:41
Aanwezig vanavond  :hein
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op februari 17, 2013, 08:55:10
Aris opnieuw gewonnen. Volgende wedstrijd is opnieuw cruciaal, dinsdagavond thuis tegen Nijmegen.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: richard op februari 17, 2013, 09:32:27
Citaat van: John Hiatt op februari 17, 2013, 08:55:10
Aris opnieuw gewonnen. Volgende wedstrijd is opnieuw cruciaal, dinsdagavond thuis tegen Nijmegen.

Ik moet werken op kalverdijkje en dit jaar als ik werk nog niet verloren........ben benieuwd!!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op februari 17, 2013, 16:51:14
Citaat van: richard op februari 17, 2013, 09:32:27
Citaat van: John Hiatt op februari 17, 2013, 08:55:10
Aris opnieuw gewonnen. Volgende wedstrijd is opnieuw cruciaal, dinsdagavond thuis tegen Nijmegen.

Ik moet werken op kalverdijkje en dit jaar als ik werk nog niet verloren........ben benieuwd!!

Zijn twee hele anti Aris scheidsrechters dinsdag. Ben ook benieuwd. Zaterdag kreeg speler van weert een technische fout omdat hij een bal niet naar een scheidsrechter rolde. Te kinderachtig voor woorden! Is bij basketball nog triester met arbitrage dan bij voetbal.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op februari 20, 2013, 08:05:03
En opnieuw gewonnen!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: denistel op februari 20, 2013, 08:58:30
ze zijn op de goede weg nu vast houden dit.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op februari 28, 2013, 11:28:44
Zaterdag een hele belangrijke wedstrijd tegen Zwolle. Die moet gewonnen worden! Begint weer om 20.00 uur in het Kalverdijkje.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: richard op februari 28, 2013, 18:51:42
Citaat van: John Hiatt op februari 28, 2013, 11:28:44
Zaterdag een hele belangrijke wedstrijd tegen Zwolle. Die moet gewonnen worden! Begint weer om 20.00 uur in het Kalverdijkje.

Ben er weer bij.....dus winst!!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op maart 02, 2013, 11:34:13
Hopelijk vanavond winst! Mooi begin van het weekend.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: richard op maart 03, 2013, 02:42:02
Citaat van: John Hiatt op maart 02, 2013, 11:34:13
Hopelijk vanavond winst! Mooi begin van het weekend.

Alweer winst met mij als beheerder!!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op maart 03, 2013, 15:59:27
Citaat van: richard op maart 03, 2013, 02:42:02
Citaat van: John Hiatt op maart 02, 2013, 11:34:13
Hopelijk vanavond winst! Mooi begin van het weekend.

Alweer winst met mij als beheerder!!

Dan voortaan altijd aanwezig!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op april 14, 2013, 08:04:06
Aris wordt vierde in de reguliere competitie! Beste prestatie ooit. Ze spelen nu een best of five tegen Zwolle. De eerste wedstrijd is komende donderdag in het Kalverdijkje! Dit moet te doen zijn!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op april 14, 2013, 09:23:41
Over 5 wedstrijden moet je gewoon van Zwolle winnen!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op april 15, 2013, 08:40:55
Donderdag eerste thuiswedstrijd van Aris tegen Zwolle. Begint om 20.00 uur. Kaartje kost 8 euro. Mooie voorbereiding op de laatste wedstrijden van Cambuur....
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op april 18, 2013, 09:53:15
Matchday!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op april 18, 2013, 21:29:53
Stand na 3 kwarten 48-52 (17-20, 14-21, 17-11)
Laatst gemelde tussenstand 61-62, dus een spannende slotfase.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op april 18, 2013, 21:32:32
Nog 90 seconden, Aris op voorsprong. 68-67
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op april 18, 2013, 21:39:09
Eindstand 73-67. Hiatt en kannenman ontploffen :proost
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op april 18, 2013, 22:04:04
Dak ging er af op het einde. Aris speelde erg slecht, kwam 14 punten achter in het derde kwart. Vanaf toen draaide de wedstrijd om. Zondag tweede wedstrijd in Olle, dinsdag weer thuis.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op april 21, 2013, 23:01:42
Aris wint ook tweede play off wedstrijd tegen Zwolle. Staat nu 2-0 voor Aris. Dinsdagavond derde wedstrijd in het Kalverdijkje. Begint weer om 20.00 uur. Bij winst plaatst Aris zich voor de halve finale.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op april 23, 2013, 16:06:33
Vanavond Aris! Leeuwarden topsportstad! Begint vanavond om 20.00 uur in het Kalverdijkje!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op april 23, 2013, 23:52:42
Aris naar halve finale! Gewonnen met 1 punt verschil. Niet een beste wedstrijd vanavond, wel gruwelijk spannend. Den Bosch is nu de tegenstander.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: richard op april 24, 2013, 09:19:38
Citaat van: John Hiatt op april 23, 2013, 23:52:42
Aris naar halve finale! Gewonnen met 1 punt verschil. Niet een beste wedstrijd vanavond, wel gruwelijk spannend. Den Bosch is nu de tegenstander.

1 mei eerst uit en 5 mei thuis begreep ik!!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op mei 02, 2013, 09:09:41
Aris wint eerste wedstrijd in halve finale van Den Bosch. Hele beste overwinning! Zondagmiddag om 16.00 uur tweede wedstrijd in Kalverdijkje.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op mei 04, 2013, 15:22:29
Morgenmiddag 5 mei om 16.00 uur in het Kalverdijkje tweede wedstrijd! Aris op weg naar de finale!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op mei 05, 2013, 20:28:17
En op 2-0! Een zinderende wedstrijd, met een gruwelijk spannend slot. Aris wint met 62-60. Dinsdag wedstrijd 3 in Den Bosch.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op mei 05, 2013, 20:40:42
Geweldig!! Nu hopen dat Aris het direct afmaakt!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Cor op mei 06, 2013, 14:39:36
Citaat van: John Hiatt op mei 05, 2013, 20:28:17
En op 2-0! Een zinderende wedstrijd, met een gruwelijk spannend slot. Aris wint met 62-60. Dinsdag wedstrijd 3 in Den Bosch.

Wat was het mooi he!!!! Wat een spanning, toppers
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: oost058 op mei 06, 2013, 21:22:27
Henk de Jong verwees ook nog ff naar Aris in zijn praatje. Sympathiek
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op mei 06, 2013, 21:52:10
Henk voelt tot in zijn tenen tenminste hoe het in Leeuwarden leeft. Kunnen veel mensen nog een puntje aan zuigen.
Heb eerlijk niet veel met Aris, maar hoop wel dat ze heel ver komen. Vind het prachtig hoe het nu gaat met de veredelde korfballers :P
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2013, 20:24:13
Stand na eerste kwart 26-15. Inmiddels 29-18.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Ruppppert op mei 07, 2013, 20:27:14
Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2013, 20:24:13
Stand na eerste kwart 26-15. Inmiddels 29-18.
Come On Aris maak Leeuwarden nog trotser  :thumbsup
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2013, 20:30:41
Ach als ze deze verliezen kunnen ze altijd nog in eigen hal de boel afmaken natuurlijk..

Actuele tussenstand schijnt 33-23 te zijn.. Was zelfs even 30-23
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2013, 20:39:53
Dramatische fase Aris, Den Bosch loopt uit naar 41-25. Aris scoort in 3 minuten maar 2 punten.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: gobo op mei 08, 2013, 10:09:20
Oei wat een klapper. Een ouderwets pak  :_spank
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op mei 08, 2013, 11:06:57
Ben er niet geweest. Maar heb begrepen dat het een giga bende was in de Maaspoort. Uitverkocht, bloedfanatiek en op het randje. En daaraan is Aris bezweken. Jammer, maar nog niks aan de hand. Den Bosch heeft nog nooit een play off game in Leeuwarden gewonnen.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op mei 09, 2013, 16:52:58
Nu rust. Aris leidt met 50-32!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: GerardFraneker op mei 09, 2013, 16:54:55

Ze zijn lekker bezig!
Hoorde het net op omrop abe!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op mei 09, 2013, 18:07:30
Aris naar finale! Wint dik van Den Bosch! Dinsdag eerste uitwedstrijd naar Leiden, donderdag thuis!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Destroyer op mei 09, 2013, 18:45:57
Gefeliciteerd aris en supporters! Op naar de finale!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: gobo op mei 09, 2013, 20:10:49
Gefeliciteerd mannen.  Bijzondere prestatie
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: poelie-lwd op mei 09, 2013, 20:24:49
Citaat van: gobo op mei 09, 2013, 20:10:49
Gefeliciteerd mannen.  Bijzondere prestatie

Sinds wanneer interesseert u zich voor balsporten waar jermtakken aan te pas komen?  l0l
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op mei 09, 2013, 20:34:25
Citaat van: poelie-lwd op mei 09, 2013, 20:24:49
Sinds wanneer interesseert u zich voor balsporten waar jermtakken aan te pas komen?  l0l
Sinds het uit Leeuwarden komt en op niveau succes heeft :devil
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Clint op mei 09, 2013, 21:45:50
Fantastische wedstrijd gezien. Wat een overmacht. En wer een stukje historie geschreven vanavond in leeuwarden.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: poelie-lwd op mei 10, 2013, 06:09:35
Citaat van: Dokkumer op mei 09, 2013, 20:34:25
Sinds het uit Leeuwarden komt en op niveau succes heeft :devil

Dus niet op u van toepassing  :_schater

;)
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op mei 10, 2013, 08:20:03
Citaat van: poelie-lwd op mei 10, 2013, 06:09:35
Dus niet op u van toepassing  :_schater

;)
Gaat hier over gobo, wat ik vind en denk is in casu verder niet van toepassing  l0l
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: wiekie1969 op mei 10, 2013, 10:28:35
Volgende week woensdag 20.00 uur de 1e pot in Leiden, in een best of 7, dus voor Aris sowiezo 2 thuiswedstrijden!

Hier de uitslagen van dit seizoen tegen Leiden:

Aris-Leiden 73-69

Leiden-Aris 72-58

Aris-Leiden 72-93

Leiden-Aris 70-59.

Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: gobo op mei 10, 2013, 20:23:22
Citaat van: poelie-lwd op mei 09, 2013, 20:24:49
Sinds wanneer interesseert u zich voor balsporten waar jermtakken aan te pas komen?  l0l

Niet. maar ik wilde gewoon even interessant doen. van jou geleerd, o grote zwamgoeroe!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op mei 11, 2013, 08:52:12
Citaat van: gobo op mei 10, 2013, 20:23:22
Niet. maar ik wilde gewoon even interessant doen. van jou geleerd, o grote zwamgoeroe!

Kan me ook nog wel een wedstrijd in Den Bosch herinneren waarbij Gobo en ik meer aandacht hadden voor de fotografe!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: poelie-lwd op mei 11, 2013, 11:54:56
Dat verbaasd me niets, mediageil is jullie niet vreemd  :_schater

OT,

Schommel al verkocht John?  :devil
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op mei 11, 2013, 15:59:12
Citaat van: poelie-lwd op mei 11, 2013, 11:54:56
Dat verbaasd me niets, mediageil is jullie niet vreemd  :_schater

OT,

Schommel al verkocht John?  :devil

Ja, schommel is verkocht!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: gobo op mei 11, 2013, 20:14:16
Citaat van: poelie-lwd op mei 11, 2013, 11:54:56
Dat verbaasd me niets, mediageil is jullie niet vreemd  :_schater

OT,

Schommel al verkocht John?  :devil

voor deze fotografe had je geen enorme lens nodig en toch was de foto altijd gevuld met 2 pluspunten. :devil
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op mei 12, 2013, 17:43:09

In de mannen eredivisie begint komende week de finale tussen Aris Leeuwarden en ZZ Leiden. Aris won toch enigszins verrassend van de kampioen Eiffeltowers Den Bosch. Velen vragen zich af of Aris een kans heeft tegen ZZ Leiden?


Ik denk dat er maar een simpele reactie is: Nee! Aris Leeuwarden heeft geen kans de serie in een best of seven te gaan winnen van ZZ Leiden. Daarvoor is de serie simpelweg te lang en ligt ZZ Leiden Aris gewoon niet als tegenstander.

Natuurlijk won Aris de eerste thuiswedstrijd van Leiden met 73-69, maar dat was in November 2012!

De andere drie ontmoetingen werden verloren met 72-58, 72-93 en 70-59. Kortom Aris kan moeilijk spelen tegen ZZ Leiden, die ongetwijfeld even met de ogen moest knipperen toen Eiffeltowers eruit vloog tegen de ploeg uit Leeuwarden.

Eigenlijk zou Leiden geen excuses mogen aanvoeren mocht het de serie onverhoopt verliezen. Voor Aris zou het natuurlijk fantastisch zijn, zeker met het oog op het binnenhalen van sponsoren. Want laten we nou eerlijk zijn, in Leeuwarden spelen is wel een feest! Een knusse hal, met fanatieke (Cambuur) supporters, een lelijk geel veld, maar vooral enthousiaste mensen met Gert Schurer voorop. Een eerlijke manager, die hart voor de club heeft maar vooral voor basketball!

Ik gun Aris oprecht een kans op de titel, maar ik zie het gewoon niet gebeuren. Winnen in Leiden is de ploeg al enige tijd niet gelukt. In de reguliere competitie was Aris ook slechts zevende als het ging om het klassement van uitwedstrijden winnen. Slechts vijf overwinningen in 19 wedstrijden, dat is niet heel veel!

In de playoffs werd er overigens wel gewonnen in Zwolle en Den Bosch, dus het kan wel!

Maar dan moet met name Worthy de Jong worden afgestopt door Aris en daar zit het probleem. Ze kunnen de Jong niet stoppen. De laatste ontmoeting had hij 22 punten en 13 rebounds voor de Leidenaren. De uitwedstrijd ervoor had de Jong zelfs 31 punten, dus daar ligt het probleem voor Braal.

Zijn er dan geen kansen voor Aris? De achilleshiel bij Leiden blijft de aanval tegen de zone, maar de staf moet in staat zijn om dat uit te vogelen. Misschien ligt daar de (enige) kans voor Aris om een wedstrijd in Leiden te stelen. Meteen de eerste wedstrijd een tactische konijn uit de hoge hoed toveren. Als de serie duurt, dan gaat het denk ik te lastig worden om te winnen in de 5 meihal.

Eerste wedstrijd stelen en dan hopen dat het Kalverdijkje een onneembare vesting gaat worden. Maar goed Braal stond eerder in de finale met Bergen op Zoom. Dat hadden toen ook weinigen verwacht. Ik denk de ploeg toen ook niet, want het verloor eenvoudig van Groningen.

Als Aris blij is met het behalen van de finale alleen al, dan gaan ze met 4-0 over de knie.

Ik denk dat het zover niet zal komen, maar verder dan 4-1 of 4-2 zal het niet komen.

Veel succes beide ploegen!



Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op mei 12, 2013, 17:44:32
Bovenstaand stuk is uiteraard niet van mijn hand. Het geeft wel goed aan dat de kenners vinden dat Aris kansloos is in de finale. Dat waren ze volgens de kenners ook tegen Den Bosch. Mooi ook de vermelding voor het fanatieke Cambuur publiek!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Clint op mei 13, 2013, 08:32:35
Citaat van: John Hiatt op mei 12, 2013, 17:44:32
Mooi ook de vermelding voor het fanatieke Cambuur publiek!

Tja....en hoeveel echt zichtbaar zijn dat er eigenlijk?

Leuk.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op mei 13, 2013, 09:58:26
Zaterdag hele hal maar geel en blauw!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op mei 13, 2013, 20:25:25
Nog mensen die belang hebben bij kaarten voor Aris? Kosten 12€.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: TM op mei 13, 2013, 20:54:20
Citaat van: John Hiatt op mei 13, 2013, 20:25:25
Nog mensen die belang hebben bij kaarten voor Aris? Kosten 12€.

Er zijn zaterdag nog wel kaarten aan de kassa te krijgen toch?

Edit: lees net dat er maar 450 losse kaarten in de verkoop gaan. Dus de kans dat er zaterdag nog kaarten zullen zijn, zal wel klein zijn.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op mei 13, 2013, 21:03:47
Citaat van: John Hiatt op mei 13, 2013, 20:25:25
Nog mensen die belang hebben bij kaarten voor Aris? Kosten 12€.
12 euro is nog te doen.. In Leiden vragen ze wel de hoofdprijs zag ik, 21-25 euro...
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op mei 15, 2013, 21:58:11
Hele wedstrijd voor. Laatste kwart met 10 vorsprong begonnen verliezen ze met 74-73!
Zonde zonde zonde!

Zat al stiekem te dromen van wederom een huldiging op het odk ;)
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op mei 18, 2013, 11:42:18
Vanavond tweede wedstrijd in de finale tegen Leiden. Wedstrijd is compleet uitverkocht. Is wel te volgen via een Livestream. Stand is 1-0 voor Leiden, Aris moet dus winnen vanavond.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op mei 18, 2013, 22:04:56
Ongelovelijk weer niet! Na 17 punten achter te hebben gestaan kwam aris op 1 punt achterstand! Helaas 63-68 verloren!
Op naar game 3 en de 2-1 om thuis de 2-2 te maken!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op mei 18, 2013, 23:10:18
Kansloos helaas in deze serie. Wordt simpel 4-0 voor Leiden. Toch een topseizoen voor Aris.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op mei 19, 2013, 07:12:43
Citaat van: John Hiatt op mei 18, 2013, 23:10:18
Kansloos helaas in deze serie. Wordt simpel 4-0 voor Leiden. Toch een topseizoen voor Aris.

En waarop basseer je dit? Aris heeft mijn inziens toch wel laten zien te kunnen basketballen, alleen hebben soms gewoon pech! Moet eerst de 3de pot nog maar afwachten. Als het daarna 2-1 staat, wil ik het nog wel eens zien!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op mei 19, 2013, 08:53:43
Citaat van: Galdiano op mei 19, 2013, 07:12:43
En waarop basseer je dit? Aris heeft mijn inziens toch wel laten zien te kunnen basketballen, alleen hebben soms gewoon pech! Moet eerst de 3de pot nog maar afwachten. Als het daarna 2-1 staat, wil ik het nog wel eens zien!

Bij Aris speelt een aantal spelers op dit moment net niet goed genoeg. En dan kom je tegen Leiden te kort. Leiden heeft net wat meer ervaring en power en daardoor kunnen ze wedstrijden op het einde in hun voordeel beslissen.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: denistel op mei 19, 2013, 11:42:05
leiden bredere selectie en die weten hoe een wedstrijd te beslissen.maar aris heeft gewoon een top seizoen
hoor echt knap.ben er zelf niet vaak geweest maar gewoon erg goed gedaan en het kan altijd nog
maar denk dat het idd 4-0 wordt.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: wiekie1969 op mei 21, 2013, 20:58:22
ruststand leiden-aris is 39-29, kwartstanden 18-18 en 21-11.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op mei 21, 2013, 21:25:54
53-43 na 3de kwart.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op mei 22, 2013, 08:55:51
Morgenavond waarschijnlijk laatste thuiswedstrijd Aris. Geen nieuwe sponsor, dankzij onwil van de gemeente. Hopelijk wordt het morgen een passend afscheid!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Clint op mei 22, 2013, 09:16:38
Citaat van: John Hiatt op mei 22, 2013, 08:55:51
dankzij onwil van de gemeente.

Lekker doorgaan voor de breedtesporten, stelletje dapen.
Als je nagaat dat ook een Aris zich inzet voor de jeugd met clinics etc. voor de gemeente en dat daar dan totaal geen 'beloning' tegenover staat.

Godverdomme, vroeger werden zulke incompetente bestuurlijke mafklappers met pek en veren de stad uitgejaagd.

:(
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: denistel op mei 22, 2013, 21:06:48
idd hoorde dat ze wel 200 clinics geven hevve voor de jeugd om ze te laten sporten enz.

die gemeente hier snapt er werkelijk geen hol van
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: wiekie1969 op mei 23, 2013, 19:25:51
ARIS ARIS ARIS ARIS ARIS ARIS

Livestream:

http://new.livestream.com/DBL/events/2102511
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: wiekie1969 op mei 23, 2013, 19:58:04
HIER DE LIEVESTREAM VOR DE LIEFHEBBERS:

http://new.livestream.com/DBL/events/2102511
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: wiekie1969 op mei 23, 2013, 23:31:07
Helaas, helaas, verloren met 59-65 ;( en leiden kampioen l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: SCC-J op mei 24, 2013, 09:27:26
hoeveel geld moet zo'n hoofdsponsor van aris met zich meenemen?
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op mei 24, 2013, 09:28:22
Volgens mij ongeveer 150.000 euro.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: gobo op mei 31, 2013, 20:19:56
Volgens OF heeft Aris zich weer ingeschreven voor volgend jaar. Dit moest voor 1 juni. Nog geen nieuwe hoofdsponsor maar blijkbaar zijn er positieve ontwikkelingen.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op juni 01, 2013, 09:37:31
Klopt. Vandaag in LC ook redelijk positief verhaal. Crone spant zich tot het uiterste in om Aris te behouden. Dit lijkt te lukken. Ook Braal heeft wel oren naar langer verblijf in Leeuwarden.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: denistel op juni 01, 2013, 10:06:34
goeie zaak toch,,,,,, :proost
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Clint op juni 03, 2013, 07:32:56
Citaat van: John Hiatt op juni 01, 2013, 09:37:31
Crone spant zich tot het uiterste in om Aris te behouden.

Tjoooooong......Is ie het Kalverdijkje al aan het verbouwen?
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Clint op juni 04, 2013, 14:17:46
LEEUWARDEN – Aris Leeuwarden moet op zoek naar een nieuwe coach.

Dat is de uitkomst van een gesprek tussen Erik Braal en het bestuur van de Leeuwarder basketbalclub.

Aris wilde het contract met Braal wel verlengen, ,,maar wil en kan geen onverantwoorde risico's lopen voor het komende seizoen".

Een nieuw contract van Aris zou te zwaar op de begroting drukken, ,,waardoor het verlengen van het contract erg moeilijk werd".

Manager Gert Schurer: ,,Aris was zeer tevreden over de coach en was ook graag met Braal doorgegaan."

Onder Braal beleefde Aris het succesvolste seizoen tot nu toe. De ploeg plaatste zich eenvoudig voor de play-offs en haalde zelfs de finale om het landskampioenschap. Daarin werd verloren van Leiden.

Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Clint op juni 04, 2013, 14:18:30
Ik zeg: Kannenman als coach. Voor een kannetje doet ie dat wel.

:y
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op juni 04, 2013, 15:33:04
Citaat van: clint op juni 04, 2013, 14:18:30
Ik zeg: Kannenman als coach. Voor een kannetje doet ie dat wel.

:y

Is zeker goedkoper dan Braal.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: denistel op juni 04, 2013, 23:17:32
krije we oek wat meer amusement neem ik aan,,een paar kannetjes voor de partij :proost
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op juni 20, 2013, 11:42:15
Vanmiddag om 13.00 uur persconferentie Aris. Ben bang dat dit het einde van Aris is vanwege uitstel verbouwing Kalverdijkje door gemeente. Stelletje schijtluizen zijn het hier ook.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Andre-Lwd op juni 20, 2013, 12:15:39
http://www.omropfryslan.nl/nijs/aris-hat-twa-nije-sponsors (http://www.omropfryslan.nl/nijs/aris-hat-twa-nije-sponsors)
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op juni 20, 2013, 12:21:40
Citaat van: Andre-Lwd op juni 20, 2013, 12:15:39
http://www.omropfryslan.nl/nijs/aris-hat-twa-nije-sponsors (http://www.omropfryslan.nl/nijs/aris-hat-twa-nije-sponsors)
Dat is een goed teken...
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: mario op juni 20, 2013, 14:45:39
Citeer
Aris Leeuwarden ‏@Aris_Leeuwarden 28m
Breaking: Aris speelt ook volgend jaar in de eredivisie. Het Kalverdijkje wordt verbouwd. Later meer nieuws.

Goed nieuws.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op juni 25, 2013, 14:27:20
Aris heeft de eerste spelers binnen. Hope had nog doorlopend contract en DePaula blijft nog een jaar. Begin is er dus.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: gobo op juni 25, 2013, 19:44:22
Nu nog die hoofdsponsor bekend maken. Ik ben benieuwd. Dat kalverdijkje hadden ze met de vorige verbouwing al moeten uitbreiden. Ruimte genoeg. Volgens mij beginnen ze nu pas in oktober. Iemand al bekend wat ze precies gaan doen?
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: richard op juni 26, 2013, 08:10:02
Citaat van: gobo op juni 25, 2013, 19:44:22
Nu nog die hoofdsponsor bekend maken. Ik ben benieuwd. Dat kalverdijkje hadden ze met de vorige verbouwing al moeten uitbreiden. Ruimte genoeg. Volgens mij beginnen ze nu pas in oktober. Iemand al bekend wat ze precies gaan doen?

Dat is nog maar de vraag of ze in oktober kunnen beginnen zitten nog heel wat haken en ogen aan ivm veiligheid en dergelijke....omdat sporthal gewoon verhuurd is hele seizoen!!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op juni 26, 2013, 21:57:39
Aris heeft eerste nieuwe speler binnen. Jan van der kooij komt over van Den Helder.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: wiekie1969 op september 02, 2013, 22:33:30
Aris inmiddels begonnen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen:

http://arisleeuwarden.nl/wedstrijd/271-verslag.html
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op september 03, 2013, 09:34:59
Volgens de geruchten is die nieuwe guard van Aris beter dan Jeter! Wat dit jaar het grote probleem wordt, is het gebrek aan lengte.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: gobo op september 03, 2013, 11:41:12
En geld. Wie sponsort de club dit jaar?
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: richard op september 03, 2013, 18:23:30
Citaat van: John Hiatt op september 03, 2013, 09:34:59
Volgens de geruchten is die nieuwe guard van Aris beter dan Jeter! Wat dit jaar het grote probleem wordt, is het gebrek aan lengte.

En kracht!!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: wiekie1969 op september 03, 2013, 21:38:22
Citaat van: John Hiatt op september 03, 2013, 09:34:59
Volgens de geruchten is die nieuwe guard van Aris beter dan Jeter! Wat dit jaar het grote probleem wordt, is het gebrek aan lengte.


Stephen Lumpkins    203 cm

Greg Washington      208 cm

Jesse Markusse        206 cm

Tim Kamzyc              200 cm

Jan vd Kooi               198 cm

Jelmer Visser            202 cm
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op september 03, 2013, 21:44:28
Citaat van: John Hiatt op september 03, 2013, 09:34:59
Volgens de geruchten is die nieuwe guard van Aris beter dan Jeter! Wat dit jaar het grote probleem wordt, is het gebrek aan lengte.
Dan mut DLSVC maar even komme met sien 211 :devil
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Locoleeuw op september 26, 2013, 16:15:22
Kinu Rochford speelt komend seizoen voor Aris Leeuwarden. De 22 jarige powerforward moet de club meer kracht onder de borden geven. Rochford (1.98 m en 110 kilo) komt van Fairleigh Dickinson University waar hij in zijn laatste collegejaar goed was voor 14,7 punten en 8,9 rebounds per wedstrijd.

Rochford is aanvallend zeer efficiënt. Bijna 60% van zijn doelpogingen zijn raak. De club heeft inmiddels zijn werkvergunning aangevraagd en hoopt  dat de aanwinst tijdens de eerste competitiewedstrijd tegen Amsterdam voor het eerst in actie kan komen. Rochford is de vervanger van Greg Washington.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: renaldo op oktober 05, 2013, 11:42:32
Hoofdsponsor komende 3 jaar Univé! (sponsort ook een kerkhof volgens mij)
Vanavond begin competitie Aris-Amsterdam!
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op oktober 05, 2013, 11:55:55
Nope, sponsort het grootste massagraf van Nederland...  :devil
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: wiekie1969 op oktober 05, 2013, 22:15:52
1e overwinning is binnen, 80-70 tegen amsterdam :thumbsup
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: renaldo op oktober 06, 2013, 12:29:20
1e overwinning op 020!!
Volgende 15 december in het cambuurstadion!  |:)
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: wiekie1969 op oktober 13, 2013, 12:46:20
nederlaag tegen Rotterdam gisteravond met 97-98 na een maximale achterstand van 49-72.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op oktober 15, 2013, 22:00:31
Eindelijk wint Aris eens in de slotseconde (buzzer).
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: wiekie1969 op oktober 27, 2013, 11:10:06
den bosch-aris 90-73 gisteravond, nu 6 punten uit 5 wedstrijden.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: wiekie1969 op oktober 29, 2013, 23:59:38
Groningen wint dik van Aris vanavond, 91-57 :zucht
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: kannenman op februari 06, 2014, 11:32:01
aris in de halve finale beker. Nu zien of ze de finale kunnen halen
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op februari 21, 2014, 00:11:04
Aris speelt op 4 maart de eerste halve finalewedstrijd in de beker thuis tegen Leiden. Een overwinning zou een slecht seizoen nog enigszins kunnen redden. Zou mooi zijn als veel Cambuur supporters naar deze wedstrijd komen. De hel van Leeuwarden niet alleen op het veld, maar ook in de hal.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: kannenman op februari 21, 2014, 12:32:35
Halve finale beker:

Wie wil er naar toe? Zorgen voor een leuk cup sfeertje op dinsdagavond 4 maart  20 uur Kalverdijkje

Aris - Leiden
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op maart 03, 2014, 16:34:01
Morgenavond om 20.00 uur halve finale beker Leeuwarden tegen Leiden. Kaartje kost slechts 4 euro.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: kannenman op mei 06, 2014, 09:28:46
Het was een seizoen van niets  Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: wiekie1969 op oktober 12, 2014, 10:55:01
aris-weert 73-61 gisteravond in de nieuwe hal.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Westerpark op oktober 26, 2014, 17:19:13
Vandaag verloren in Zwolle.
Dinsdag leuke pot bij Donar in Groningen
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: speculeter op oktober 26, 2014, 17:25:22
Klote zondag wat kan mij dat aris rotten l0l
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: wiekie1969 op maart 22, 2015, 10:01:40
rotterdam-aris 74-75 gisteravond. |:)
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op januari 15, 2017, 00:40:32
Kunnen tegenwoordig beter naar Aris. Die winnen wel en knokken ook! En het is er ook nog gezellig...  :grolsch :grolsch
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: DayDreamer op januari 16, 2017, 10:16:31
Citaat van: John Hiatt op januari 15, 2017, 00:40:32
Kunnen tegenwoordig beter naar Aris. Die winnen wel en knokken ook! En het is er ook nog gezellig...  :grolsch :grolsch

Met moeite van de nummer laatst toch. Enige voordeel is dat ze binnen spelen.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: LWD vak 7 op maart 19, 2018, 14:37:54
Gaat er nog wel eens iemand naar Aris? Zag op tv vorige week ook een nagenoeg leeg Kalverdijkje.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: wiekie1969 op februari 09, 2019, 04:02:29
Ja vaak genoeg. Entree 8 euro. Blikje Kornuit 2 euro. Leuk en lekker warm in de hal.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Noordcambuur op oktober 30, 2022, 13:13:27
Aris doet het ook verrassend goed dit seizoen  |:)
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Vlampiep op oktober 30, 2022, 17:44:31
Citaat van: Noordcambuur op oktober 30, 2022, 13:13:27
Aris doet het ook verrassend goed dit seizoen  |:)
De Cambuur seizoenkaarthouders konden voor ?5,00 de laatste wedstrijd bijwonen omdat Cambuur niet speelde. :thumbsup
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: Noordcambuur op oktober 30, 2022, 20:29:26
Mooi hoor dat Aris het ook heel goed doet?.
Ga binnenkort een wedstrijd mee pikken.
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: nee,wel? op september 23, 2023, 16:14:53
vanavond voor het eerst naar basketbal waar basketbal leeuwarden de competitie start tegen landstede zwolle
Titel: Re: Aris Leeuwarden
Bericht door: nee,wel? op september 23, 2023, 23:43:10
60-93 t skip in hadden veel pech met afronden bij zwolle ging dat wat beter