Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Aris Leeuwarden

Gestart door John Hiatt, januari 17, 2013, 16:15:07

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Nu Cambuur is afgelast, is het een mooie gelegenheid om zaterdag eens een wedstrijd van Aris te bezoeken. Begint zaterdag om 20.00 uur in het Kalverdijkje tegen Leiden.

Dokkumer

Zul je net zien dat deze wedstrijd gewonnen gaat worden. Aris is nogal wisselvallig

John Hiatt

Van de laatste 10 wedstrijden zijn er 8 gewonnen. Zo slecht gaat het niet. Afgelopen woensdag was het een complete offday. Leiden heeft 3 blessures, er zijn kansen om te winnen.

Galdiano

Citaat van: John Hiatt op januari 17, 2013, 16:15:07
Nu Cambuur is afgelast, is het een mooie gelegenheid om zaterdag eens een wedstrijd van Aris te bezoeken. Begint zaterdag om 20.00 uur in het Kalverdijkje tegen Leiden.

Lange tijd geleden dat ik voor het laatst geweest ben! Eigenlijk best wel zonde, altijd leuk een potje basketbal! Binnenkort maar weer eens snel een wedstrijd bezoeken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Aris heeft vanavond de halve finale bereikt van het bekertoernooi. Ze spelen daarin tegen Zwolle. Eerst uit, dan thuis. De data zijn nog niet bekend.

gobo

Is er al  een hoofdsponsor? Anders zal aris ook wel een aflopende zaak zijn?
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

John Hiatt

Citaat van: gobo op februari 01, 2013, 13:29:40
Is er al  een hoofdsponsor? Anders zal aris ook wel een aflopende zaak zijn?

Nee, nog steeds geen hoofdsponsor. De tijd begint inderdaad te knijpen.

John Hiatt

Vanavond om 20.00 uur speelt Aris tegen Groningen in het Kalverdijkje.

John Hiatt

Een hele beste overwinning van Aris Leeuwarden op Donar. Als ze elke week zo spelen, zit de hal elke week vol en kom je een heel eind in de play offs.

denistel

idd jammer dat ze heel wisselvallig zijn....maar het ken nog mooi worden de komende maanden

John Hiatt

Aris speelt vanavond uit tegen Weert. Zou mooi zijn als ze deze winnen.

richard

Ut Liekt cambuur wel, weer een uitwedstrijd verloren!!

De Taurus

Citaat van: richard op februari 06, 2013, 09:28:11
Ut Liekt cambuur wel, weer een uitwedstrijd verloren!!

miskien IS 't cambuur wel.

denistel

tegen 5 man las ik niet normaal toch

Ronnie tng

He Leeuwarder uitsyndroom   ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(