Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Aris Leeuwarden

Gestart door John Hiatt, januari 17, 2013, 16:15:07

Vorige topic - Volgende topic

De Taurus

Vandaag uitwinst! 80-85 bij laagvlieger Amsterdam

John Hiatt

Vanavond speelt Aris thuis tegen Den Helder. Het begint om 20.00 uur in het Kalverdijkje. Winst brengt Aris op de vierde plaats!

kannenman


John Hiatt

Aris opnieuw gewonnen. Volgende wedstrijd is opnieuw cruciaal, dinsdagavond thuis tegen Nijmegen.

richard

Citaat van: John Hiatt op februari 17, 2013, 08:55:10
Aris opnieuw gewonnen. Volgende wedstrijd is opnieuw cruciaal, dinsdagavond thuis tegen Nijmegen.

Ik moet werken op kalverdijkje en dit jaar als ik werk nog niet verloren........ben benieuwd!!

John Hiatt

Citaat van: richard op februari 17, 2013, 09:32:27
Citaat van: John Hiatt op februari 17, 2013, 08:55:10
Aris opnieuw gewonnen. Volgende wedstrijd is opnieuw cruciaal, dinsdagavond thuis tegen Nijmegen.

Ik moet werken op kalverdijkje en dit jaar als ik werk nog niet verloren........ben benieuwd!!

Zijn twee hele anti Aris scheidsrechters dinsdag. Ben ook benieuwd. Zaterdag kreeg speler van weert een technische fout omdat hij een bal niet naar een scheidsrechter rolde. Te kinderachtig voor woorden! Is bij basketball nog triester met arbitrage dan bij voetbal.

John Hiatt


denistel

ze zijn op de goede weg nu vast houden dit.

John Hiatt

Zaterdag een hele belangrijke wedstrijd tegen Zwolle. Die moet gewonnen worden! Begint weer om 20.00 uur in het Kalverdijkje.

richard

Citaat van: John Hiatt op februari 28, 2013, 11:28:44
Zaterdag een hele belangrijke wedstrijd tegen Zwolle. Die moet gewonnen worden! Begint weer om 20.00 uur in het Kalverdijkje.

Ben er weer bij.....dus winst!!

John Hiatt

Hopelijk vanavond winst! Mooi begin van het weekend.

richard

Citaat van: John Hiatt op maart 02, 2013, 11:34:13
Hopelijk vanavond winst! Mooi begin van het weekend.

Alweer winst met mij als beheerder!!

John Hiatt

Citaat van: richard op maart 03, 2013, 02:42:02
Citaat van: John Hiatt op maart 02, 2013, 11:34:13
Hopelijk vanavond winst! Mooi begin van het weekend.

Alweer winst met mij als beheerder!!

Dan voortaan altijd aanwezig!

John Hiatt

Aris wordt vierde in de reguliere competitie! Beste prestatie ooit. Ze spelen nu een best of five tegen Zwolle. De eerste wedstrijd is komende donderdag in het Kalverdijkje! Dit moet te doen zijn!

Galdiano

Over 5 wedstrijden moet je gewoon van Zwolle winnen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets