Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Aris Leeuwarden

Gestart door John Hiatt, januari 17, 2013, 16:15:07

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op mei 13, 2013, 20:25:25
Nog mensen die belang hebben bij kaarten voor Aris? Kosten 12€.
12 euro is nog te doen.. In Leiden vragen ze wel de hoofdprijs zag ik, 21-25 euro...

Galdiano

Hele wedstrijd voor. Laatste kwart met 10 vorsprong begonnen verliezen ze met 74-73!
Zonde zonde zonde!

Zat al stiekem te dromen van wederom een huldiging op het odk ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Vanavond tweede wedstrijd in de finale tegen Leiden. Wedstrijd is compleet uitverkocht. Is wel te volgen via een Livestream. Stand is 1-0 voor Leiden, Aris moet dus winnen vanavond.

Galdiano

Ongelovelijk weer niet! Na 17 punten achter te hebben gestaan kwam aris op 1 punt achterstand! Helaas 63-68 verloren!
Op naar game 3 en de 2-1 om thuis de 2-2 te maken!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Kansloos helaas in deze serie. Wordt simpel 4-0 voor Leiden. Toch een topseizoen voor Aris.

Galdiano

Citaat van: John Hiatt op mei 18, 2013, 23:10:18
Kansloos helaas in deze serie. Wordt simpel 4-0 voor Leiden. Toch een topseizoen voor Aris.

En waarop basseer je dit? Aris heeft mijn inziens toch wel laten zien te kunnen basketballen, alleen hebben soms gewoon pech! Moet eerst de 3de pot nog maar afwachten. Als het daarna 2-1 staat, wil ik het nog wel eens zien!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op mei 19, 2013, 07:12:43
En waarop basseer je dit? Aris heeft mijn inziens toch wel laten zien te kunnen basketballen, alleen hebben soms gewoon pech! Moet eerst de 3de pot nog maar afwachten. Als het daarna 2-1 staat, wil ik het nog wel eens zien!

Bij Aris speelt een aantal spelers op dit moment net niet goed genoeg. En dan kom je tegen Leiden te kort. Leiden heeft net wat meer ervaring en power en daardoor kunnen ze wedstrijden op het einde in hun voordeel beslissen.

denistel

leiden bredere selectie en die weten hoe een wedstrijd te beslissen.maar aris heeft gewoon een top seizoen
hoor echt knap.ben er zelf niet vaak geweest maar gewoon erg goed gedaan en het kan altijd nog
maar denk dat het idd 4-0 wordt.

wiekie1969

ruststand leiden-aris is 39-29, kwartstanden 18-18 en 21-11.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt

Morgenavond waarschijnlijk laatste thuiswedstrijd Aris. Geen nieuwe sponsor, dankzij onwil van de gemeente. Hopelijk wordt het morgen een passend afscheid!

Clint

Citaat van: John Hiatt op mei 22, 2013, 08:55:51
dankzij onwil van de gemeente.

Lekker doorgaan voor de breedtesporten, stelletje dapen.
Als je nagaat dat ook een Aris zich inzet voor de jeugd met clinics etc. voor de gemeente en dat daar dan totaal geen 'beloning' tegenover staat.

Godverdomme, vroeger werden zulke incompetente bestuurlijke mafklappers met pek en veren de stad uitgejaagd.

:(

denistel

idd hoorde dat ze wel 200 clinics geven hevve voor de jeugd om ze te laten sporten enz.

die gemeente hier snapt er werkelijk geen hol van

wiekie1969

#88
ARIS ARIS ARIS ARIS ARIS ARIS

Livestream:

http://new.livestream.com/DBL/events/2102511

wiekie1969