Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Aris Leeuwarden

Gestart door John Hiatt, januari 17, 2013, 16:15:07

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Aris heeft de eerste spelers binnen. Hope had nog doorlopend contract en DePaula blijft nog een jaar. Begin is er dus.

gobo

Nu nog die hoofdsponsor bekend maken. Ik ben benieuwd. Dat kalverdijkje hadden ze met de vorige verbouwing al moeten uitbreiden. Ruimte genoeg. Volgens mij beginnen ze nu pas in oktober. Iemand al bekend wat ze precies gaan doen?
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

richard

Citaat van: gobo op juni 25, 2013, 19:44:22
Nu nog die hoofdsponsor bekend maken. Ik ben benieuwd. Dat kalverdijkje hadden ze met de vorige verbouwing al moeten uitbreiden. Ruimte genoeg. Volgens mij beginnen ze nu pas in oktober. Iemand al bekend wat ze precies gaan doen?

Dat is nog maar de vraag of ze in oktober kunnen beginnen zitten nog heel wat haken en ogen aan ivm veiligheid en dergelijke....omdat sporthal gewoon verhuurd is hele seizoen!!

John Hiatt

Aris heeft eerste nieuwe speler binnen. Jan van der kooij komt over van Den Helder.

wiekie1969

Aris inmiddels begonnen met de voorbereiding op het nieuwe seizoen:

http://arisleeuwarden.nl/wedstrijd/271-verslag.html

John Hiatt

Volgens de geruchten is die nieuwe guard van Aris beter dan Jeter! Wat dit jaar het grote probleem wordt, is het gebrek aan lengte.

gobo

En geld. Wie sponsort de club dit jaar?
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

richard

Citaat van: John Hiatt op september 03, 2013, 09:34:59
Volgens de geruchten is die nieuwe guard van Aris beter dan Jeter! Wat dit jaar het grote probleem wordt, is het gebrek aan lengte.

En kracht!!

wiekie1969

Citaat van: John Hiatt op september 03, 2013, 09:34:59
Volgens de geruchten is die nieuwe guard van Aris beter dan Jeter! Wat dit jaar het grote probleem wordt, is het gebrek aan lengte.


Stephen Lumpkins    203 cm

Greg Washington      208 cm

Jesse Markusse        206 cm

Tim Kamzyc              200 cm

Jan vd Kooi               198 cm

Jelmer Visser            202 cm

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op september 03, 2013, 09:34:59
Volgens de geruchten is die nieuwe guard van Aris beter dan Jeter! Wat dit jaar het grote probleem wordt, is het gebrek aan lengte.
Dan mut DLSVC maar even komme met sien 211 :devil

Locoleeuw

Kinu Rochford speelt komend seizoen voor Aris Leeuwarden. De 22 jarige powerforward moet de club meer kracht onder de borden geven. Rochford (1.98 m en 110 kilo) komt van Fairleigh Dickinson University waar hij in zijn laatste collegejaar goed was voor 14,7 punten en 8,9 rebounds per wedstrijd.

Rochford is aanvallend zeer efficiënt. Bijna 60% van zijn doelpogingen zijn raak. De club heeft inmiddels zijn werkvergunning aangevraagd en hoopt  dat de aanwinst tijdens de eerste competitiewedstrijd tegen Amsterdam voor het eerst in actie kan komen. Rochford is de vervanger van Greg Washington.
Wherever we went and whatever we did.
Only one thing I know for sure.
We had a sick night, bitches!

renaldo

Hoofdsponsor komende 3 jaar Univé! (sponsort ook een kerkhof volgens mij)
Vanavond begin competitie Aris-Amsterdam!

Dokkumer

Nope, sponsort het grootste massagraf van Nederland...  :devil

wiekie1969

1e overwinning is binnen, 80-70 tegen amsterdam :thumbsup

renaldo

1e overwinning op 020!!
Volgende 15 december in het cambuurstadion!  |:)