Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Aris Leeuwarden

Gestart door John Hiatt, januari 17, 2013, 16:15:07

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

nederlaag tegen Rotterdam gisteravond met 97-98 na een maximale achterstand van 49-72.

Galdiano

Eindelijk wint Aris eens in de slotseconde (buzzer).
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

den bosch-aris 90-73 gisteravond, nu 6 punten uit 5 wedstrijden.

wiekie1969

Groningen wint dik van Aris vanavond, 91-57 :zucht

kannenman

aris in de halve finale beker. Nu zien of ze de finale kunnen halen

John Hiatt

Aris speelt op 4 maart de eerste halve finalewedstrijd in de beker thuis tegen Leiden. Een overwinning zou een slecht seizoen nog enigszins kunnen redden. Zou mooi zijn als veel Cambuur supporters naar deze wedstrijd komen. De hel van Leeuwarden niet alleen op het veld, maar ook in de hal.

kannenman

Halve finale beker:

Wie wil er naar toe? Zorgen voor een leuk cup sfeertje op dinsdagavond 4 maart  20 uur Kalverdijkje

Aris - Leiden

John Hiatt

Morgenavond om 20.00 uur halve finale beker Leeuwarden tegen Leiden. Kaartje kost slechts 4 euro.

kannenman

Het was een seizoen van niets  Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.

wiekie1969

aris-weert 73-61 gisteravond in de nieuwe hal.

Westerpark

Vandaag verloren in Zwolle.
Dinsdag leuke pot bij Donar in Groningen

speculeter

Klote zondag wat kan mij dat aris rotten l0l

wiekie1969

rotterdam-aris 74-75 gisteravond. |:)

John Hiatt

Kunnen tegenwoordig beter naar Aris. Die winnen wel en knokken ook! En het is er ook nog gezellig...  :grolsch :grolsch

DayDreamer

Citaat van: John Hiatt op januari 15, 2017, 00:40:32
Kunnen tegenwoordig beter naar Aris. Die winnen wel en knokken ook! En het is er ook nog gezellig...  :grolsch :grolsch

Met moeite van de nummer laatst toch. Enige voordeel is dat ze binnen spelen.