Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Aris Leeuwarden

Gestart door John Hiatt, januari 17, 2013, 16:15:07

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Helaas, helaas, verloren met 59-65 ;( en leiden kampioen l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l0l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l

SCC-J

hoeveel geld moet zo'n hoofdsponsor van aris met zich meenemen?

John Hiatt

Volgens mij ongeveer 150.000 euro.

gobo

Volgens OF heeft Aris zich weer ingeschreven voor volgend jaar. Dit moest voor 1 juni. Nog geen nieuwe hoofdsponsor maar blijkbaar zijn er positieve ontwikkelingen.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

John Hiatt

Klopt. Vandaag in LC ook redelijk positief verhaal. Crone spant zich tot het uiterste in om Aris te behouden. Dit lijkt te lukken. Ook Braal heeft wel oren naar langer verblijf in Leeuwarden.

denistel

goeie zaak toch,,,,,, :proost

Clint

Citaat van: John Hiatt op juni 01, 2013, 09:37:31
Crone spant zich tot het uiterste in om Aris te behouden.

Tjoooooong......Is ie het Kalverdijkje al aan het verbouwen?

Clint

LEEUWARDEN – Aris Leeuwarden moet op zoek naar een nieuwe coach.

Dat is de uitkomst van een gesprek tussen Erik Braal en het bestuur van de Leeuwarder basketbalclub.

Aris wilde het contract met Braal wel verlengen, ,,maar wil en kan geen onverantwoorde risico's lopen voor het komende seizoen".

Een nieuw contract van Aris zou te zwaar op de begroting drukken, ,,waardoor het verlengen van het contract erg moeilijk werd".

Manager Gert Schurer: ,,Aris was zeer tevreden over de coach en was ook graag met Braal doorgegaan."

Onder Braal beleefde Aris het succesvolste seizoen tot nu toe. De ploeg plaatste zich eenvoudig voor de play-offs en haalde zelfs de finale om het landskampioenschap. Daarin werd verloren van Leiden.


Clint

Ik zeg: Kannenman als coach. Voor een kannetje doet ie dat wel.

:y

John Hiatt

Citaat van: clint op juni 04, 2013, 14:18:30
Ik zeg: Kannenman als coach. Voor een kannetje doet ie dat wel.

:y

Is zeker goedkoper dan Braal.

denistel

krije we oek wat meer amusement neem ik aan,,een paar kannetjes voor de partij :proost

John Hiatt

Vanmiddag om 13.00 uur persconferentie Aris. Ben bang dat dit het einde van Aris is vanwege uitstel verbouwing Kalverdijkje door gemeente. Stelletje schijtluizen zijn het hier ook.



mario

Citeer
Aris Leeuwarden ‏@Aris_Leeuwarden 28m
Breaking: Aris speelt ook volgend jaar in de eredivisie. Het Kalverdijkje wordt verbouwd. Later meer nieuws.

Goed nieuws.