Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Aris Leeuwarden

Gestart door John Hiatt, januari 17, 2013, 16:15:07

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Donderdag eerste thuiswedstrijd van Aris tegen Zwolle. Begint om 20.00 uur. Kaartje kost 8 euro. Mooie voorbereiding op de laatste wedstrijden van Cambuur....

John Hiatt


Dokkumer

Stand na 3 kwarten 48-52 (17-20, 14-21, 17-11)
Laatst gemelde tussenstand 61-62, dus een spannende slotfase.

Dokkumer

Nog 90 seconden, Aris op voorsprong. 68-67

Dokkumer

Eindstand 73-67. Hiatt en kannenman ontploffen :proost

John Hiatt

Dak ging er af op het einde. Aris speelde erg slecht, kwam 14 punten achter in het derde kwart. Vanaf toen draaide de wedstrijd om. Zondag tweede wedstrijd in Olle, dinsdag weer thuis.

John Hiatt

Aris wint ook tweede play off wedstrijd tegen Zwolle. Staat nu 2-0 voor Aris. Dinsdagavond derde wedstrijd in het Kalverdijkje. Begint weer om 20.00 uur. Bij winst plaatst Aris zich voor de halve finale.

John Hiatt

Vanavond Aris! Leeuwarden topsportstad! Begint vanavond om 20.00 uur in het Kalverdijkje!

John Hiatt

Aris naar halve finale! Gewonnen met 1 punt verschil. Niet een beste wedstrijd vanavond, wel gruwelijk spannend. Den Bosch is nu de tegenstander.

richard

Citaat van: John Hiatt op april 23, 2013, 23:52:42
Aris naar halve finale! Gewonnen met 1 punt verschil. Niet een beste wedstrijd vanavond, wel gruwelijk spannend. Den Bosch is nu de tegenstander.

1 mei eerst uit en 5 mei thuis begreep ik!!

John Hiatt

Aris wint eerste wedstrijd in halve finale van Den Bosch. Hele beste overwinning! Zondagmiddag om 16.00 uur tweede wedstrijd in Kalverdijkje.

John Hiatt

Morgenmiddag 5 mei om 16.00 uur in het Kalverdijkje tweede wedstrijd! Aris op weg naar de finale!

John Hiatt

En op 2-0! Een zinderende wedstrijd, met een gruwelijk spannend slot. Aris wint met 62-60. Dinsdag wedstrijd 3 in Den Bosch.

Dokkumer

Geweldig!! Nu hopen dat Aris het direct afmaakt!

Cor

Citaat van: John Hiatt op mei 05, 2013, 20:28:17
En op 2-0! Een zinderende wedstrijd, met een gruwelijk spannend slot. Aris wint met 62-60. Dinsdag wedstrijd 3 in Den Bosch.

Wat was het mooi he!!!! Wat een spanning, toppers