Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur Fryslân

Gestart door SCC protege, februari 15, 2015, 15:07:52

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: nikjeuh op februari 15, 2015, 18:51:40
Bolsward natuurlijk oek!!
Gelukkig nog altijd een paar lichtpuntjes in die hoek |:)

Utekleitrokken

Citaat van: SCC protege op februari 15, 2015, 15:07:52
Anti-fries is een anti-climax voor de mensen die wel Cambuur supporter willen zijn, maar zich ergeren aan deze leuzen. Groot deel van de aanwezigen bij elke wedstrijd van onze club is gewoon een Fries.

Je bent Cambuur supporter of je bent het gewoon niet. Die mensen die vanwege de door jou bedoelde leuzen wegblijven, die kunnen wat mij betreft ook wel wegblijven, je bent niet verplicht om je te conformeren aan de leuzen die worden geroepen van welke aard dan ook.

Niet zo druk over maken, de aanhang blijft toch wel groeien.

Unknown

#17
Cambuur Fryslân?  :_schater
Wat een grap. Dit is het nadeel van succes. Nu hebben de mensen uit de provincie 2 keuzes om eredivisie voetbal te zien.


Straks gaan dit soort gasten nog nieuwe groepjes vormen en hun eigen liedjes zingen. Van die vlaggen met bloedvlekken ophangen...
l0l

Fit in, or fuck off. Fijne dag verder.




brambo3004

Citaat van: Unknown op februari 15, 2015, 20:15:37

Straks gaan dit soort gasten nog nieuwe groepjes vormen en hun eigen liedjes zingen. Van die vlaggen met bloedvlekken ophangen...
l0l

Ben je daar echt bang voor? Ik denk niet dat dat hoeft :_schater

Unknown

Haha nee ik maak zijn grap nog wat erger. Gaat niet gebeuren zolang de mi-side en dat soort groepen de dienst uitmaken om het zo maar ff te noemen

brambo3004

Citaat van: Unknown op februari 15, 2015, 20:21:08
Haha nee ik maak zijn grap nog wat erger. Gaat niet gebeuren zolang de mi-side en dat soort groepen de dienst uitmaken om het zo maar ff te noemen

Ja sorry, ik nam het iets te serieus. En dat is nou juist wat jij bij deze lieden niet moet doen :proost

TARGET

Mensen komen toch wel bij SCC.. iedereen begint DKV uit te kotsen.. laat het maar even zo doorgaan.. We vliegen ze werkelijk naar de strot.. en maken ze buiten het voetbal om financieel en sportief helemaal kapot.!!!

Ze hebben schijtangst voor SCC.!!

moodygrunn

Volgens mij is het de bedoeling dat mensen zich (op den duur) kunnen identificeren met onze club, niet dat onze club en zn supporters zich gaan aanpassen aan de wens van anderen. Dan blijf je namelijk bezig (rode tenues om het goed te doen op de aziatische markt?)
In Henk en Sandor we trust

SCC-J

Citaat van: Unknown op februari 15, 2015, 20:21:08
Haha nee ik maak zijn grap nog wat erger. Gaat niet gebeuren zolang de mi-side en dat soort groepen de dienst uitmaken om het zo maar ff te noemen
mi-Side en dat soort groepen maken wel Cambuur zoals het is.

DeBruyne

Ik ben op en top Fries en ik ben op en top Cambuursupporter. En dat zijn er natuurlijk heel veel meer. Als er een groep supporters zich niet Fries voelen moeten ze dat zelf weten. Als we maar met z'n allen achter onze club staan

Vedetski

Citaat van: DeBruyne op februari 15, 2015, 23:24:10
Ik ben op en top Fries en ik ben op en top Cambuursupporter. En dat zijn er natuurlijk heel veel meer. Als er een groep supporters zich niet Fries voelen moeten ze dat zelf weten. Als we maar met z'n allen achter onze club staan

Ik ken er persoonlijk ook genoeg die zelf diepFries zijn, maar zich wel in het ''anti-fries'' kunnen vinden, puur omdat die identiteit in dkv met louter commerciële doeleinden wordt gebruikt. Onder het mom Against Modern Football zullen we maar zeggen...
:koffie

drg

Dat anti-fries gebeuren gaat natuurlijk ook eigenlijk alleen maar om die commerciele troep rondom dkv, het toe eigenen en dat achterlijke 'volks' lied bij opkomst. Als ik beelden zie van Cambuur in de beginjaren leek het allemaal geen probleem, maar tegenwoordig hebben ze alles zo toe geeigend dat elke knakker buiten friesland ook denkt aan dkv wanneer ze het voorbij horen of zien komen.

Al had ik stiekem wel gehoopt dat we vooraf aan deze wedstrijd het Wilhelmus kregen bij de opkomst  8)

TM

Wat een achterlijk topic dit.... Flikker op man! Wat is de fucking reden om zoiets te openen? Leeuwarden anti fries! Boertjes de bek gesnoerd en gas! Wij zijn Cambuur!

Kunstgras

Anti fries heeft helemaal niets met dkv te maken. Wie denkt van wel snapt t niet en komt waarschijnlijk niet uit Leeuwarden.

Dokkumer

Citaat van: Kunstgras op februari 15, 2015, 23:49:19
Anti fries heeft helemaal niets met dkv te maken. Wie denkt van wel snapt t niet en komt waarschijnlijk niet uit Leeuwarden.
Zou je dan ook zo vriendelijk willen zijn om het EXACTE verhaal omtrent Anti Fries voor eens en altijd uit te willen leggen voor degene die het niet snapt? Ik krijg namelijk door jouw opmerking het verhaal dat je zó moet denken over de provincie en haar volk en niet anders. Krijg ik een beetje een eng gevoel van...