Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur Fryslân

Gestart door SCC protege, februari 15, 2015, 15:07:52

Vorige topic - Volgende topic

IsmailvanEssen

Citaat van: carlo de leeuw op februari 18, 2015, 15:44:26
Een grote hoofdsponsor met wat passie zou perfect bij Cambuur passen!
Ik denk overigens dat dat Dijkstra Draaisma glimmend en glunderend Cambuur zit te aanschouwen!

Dat weet ik wel zeker. Mijn vrouw werkt voor Dell Nederland hier in Sofia, Bulgarije en heeft Dijkstra Draaisma als klant. Ze betalen overigens alles netjes op tijd! Ze stelden een keer een vraag en me vrouw gaf hun als antwoord voor de cambuur sponser doen we alles natuurlijk. Ze kreeg een bericht terug van twee regels met smileys :)
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Scc01

Citaat van: Kunstgras op februari 18, 2015, 14:19:50
Wat maakt dat nou weer uit. Je identiteit kies je niet. Die heb je.

Tuurlijk......

Harry L.

Citaat van: carlo de leeuw op februari 18, 2015, 15:44:26
Een grote hoofdsponsor met wat passie zou perfect bij Cambuur passen!
Ik denk overigens dat dat Dijkstra Draaisma glimmend en glunderend Cambuur zit te aanschouwen!

Ik denk dat daar nog een hoop te halen valt. Je zou een sponsor moeten hebben die er 1/1,5 miljoen per jaar insteekt, ik ga er dan even van uit dat het met Dijkstra Draaisma wel ophoudt met een paar ton.

Harry L.

Citaat van: Scc01 op februari 18, 2015, 01:06:52
Wat een gejank over dat anti fries altijd.
Als alles wat fries sprak of niet uit Leeuwarden stopte met investeren in cambuur of stoppen met het bezoeken van wedstrijden is het stadion voor een kwart gevuld en valt een heel gat in de sponsoring. Maar dat wordt altijd even vergeten...

Dat anti fries moet wel "leuk" blijven en mag zeker niet ten koste gaan van toekomstige sponsoren en nieuwe aanwas van supporters.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: IsmailvanEssen op februari 18, 2015, 16:58:39
Ze stelden een keer een vraag en me vrouw gaf hun als antwoord voor de cambuur sponser doen we alles natuurlijk. Ze kreeg een bericht terug van twee regels met smileys :)

:_schater
(En ik ben  natuurlijk blij dat je vrouw weer bij je terug is :zweep )
Henk, held, bedankt

PePe

De politiek heeft vroeger compleet gefaald, dat en clubje 30 km verder op, het volkslied en de vlag zo mag misbruiken? De vlag en het volkslied is van alle friezen. Laat ze zelf een tenu ontwerpen, en een clublied maken. Dit is de schuld van de politiek, dit hadden ze toch mogen nooit toestaan!!

vialli

Citaat van: Scc01 op februari 18, 2015, 12:01:17
Klopt Vialli. Maar jezelf profileren als anti fries en vervolgens wel geld willen zien van de provincie friesland.... Dat is wel een beetje raar

Ik baal d'r gewoon van dat die provinciale staten altied so makkelijk geld beschikbaar stelle voor dat stelletje over ut peerd getilde figuren dertig km verderop.

SCC-J

Citaat van: Harry L. op februari 18, 2015, 18:28:24
Dat anti fries moet wel "leuk" blijven en mag zeker niet ten koste gaan van toekomstige sponsoren en nieuwe aanwas van supporters.
heerlijk dit! Zij die in moeilijk tijden er stonden moeten lekker hun bek houden zodat er nieuwe toeschouwers en sponsoren kunnen komen.

WALG!!

IsmailvanEssen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 18, 2015, 20:53:57
:_schater
(En ik ben  natuurlijk blij dat je vrouw weer bij je terug is :zweep )

Die is gelukkig nooit weggegaan :) Inmiddels 6 maanden gelukkig getrouwd! :)
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

IsmailvanEssen

Citaat van: SCC-J op februari 19, 2015, 08:16:28
heerlijk dit! Zij die in moeilijk tijden er stonden moeten lekker hun bek houden zodat er nieuwe toeschouwers en sponsoren kunnen komen.

WALG!!

En daarom verdient dit topic een slotje.. Ten eerste vanwege de lelijke titel.. Ten tweede zullen mensen hier toch nooit eens over worden.. Sommige vinden dat het helemaal weg moet vanwege de sponsers.. anderen alleen wanneer we tegen dkv spelen en sommigen dat het nooit niet weg mag gaan omdat het te diep in de harten zit.

Alle redenen zijn begrijpelijk maar mensen blijven mensen en het heeft dus geen nut om het erover te hebben..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

dizzhead

Citaat van: IsmailvanEssen op februari 19, 2015, 09:29:53
En daarom verdient dit topic een slotje.. Ten eerste vanwege de lelijke titel.. Ten tweede zullen mensen hier toch nooit eens over worden.. Sommige vinden dat het helemaal weg moet vanwege de sponsers.. anderen alleen wanneer we tegen dkv spelen en sommigen dat het nooit niet weg mag gaan omdat het te diep in de harten zit.

Alle redenen zijn begrijpelijk maar mensen blijven mensen en het heeft dus geen nut om het erover te hebben..


:thumbsup

Scc01

Citaat van: SCC-J op februari 19, 2015, 08:16:28
heerlijk dit! Zij die in moeilijk tijden er stonden moeten lekker hun bek houden zodat er nieuwe toeschouwers en sponsoren kunnen komen.

WALG!!

Begrijpend lezen...