Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Vitesse woensdag 4 februari 20:45

Gestart door Bernardo, januari 27, 2015, 15:34:19

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - Vitesse Man of the Match

Leonard Nienhuis
5 (16.1%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiƫnne Reijnen
2 (6.5%)
Calvin MacIntosh
1 (3.2%)
Vytautas Andriuskevicius
7 (22.6%)
Mohamed El Makrini
6 (19.4%)
Sinan Bytyqi
0 (0%)
Martijn Barto
1 (3.2%)
Mikhail Rosheuvel
2 (6.5%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Daniel de Ridder
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Sander van de Streek
7 (22.6%)

Totaal aantal stemmen: 31

Stemmen gesloten: februari 11, 2015, 09:11:56

Destroyer

Citaat van: drg op februari 04, 2015, 23:28:29
En vergeten dat hij bijna eigenhandig Cambuur naar de Eredivisie heeft geloodst en eind vorig seizoen ook lekker op dreef was in oa. deze wedstrijd.

Daar zeg je het precies goed. VORIG JAAR!!! Nu weet iedereen hoe we spelen. Je moet niet teren op oude successen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Zaadpartij zeg.. de pijp is helemaal leeg. Geen schot op de goal van Room. Die heeft de makkelijkste avond uit zn leven gehad.

Wat een drama. Alle respect voor Barto maar als je iemand met zulke beperkte voetbalcapaciteiten als basisspeler opstelt op zo'n cruciale positie dan wordt het heel moeilijk. En dat Bytyqi geen Rusnak is weten we inmiddels ook.. Tot zoverhet middenveld.

En wat gun ik het Rosheuvel.. maar alle kansen helpt ie om zeep. Zonde. Als B. dan ook nog eens vergeet dat ie in het veld staat om goals te maken of in elk geval ergens in de spits te gaan staan dan kun je wel ophouden.

Ik hoop nog op een paar leuke potjes en dan hebben we een mooi seizoen gehad

Eewal

Ik denk dat we de wedstrijd gewonnen zouden hebben als rosheuvel die bal er in de eerste minuut gewoon in knalt..

legeips

Citaat van: drg op februari 04, 2015, 23:28:29
En vergeten dat hij bijna eigenhandig Cambuur naar de Eredivisie heeft geloodst en eind vorig seizoen ook lekker op dreef was in oa. deze wedstrijd.

Dat was mooi en dikke prima.. Maar dat is nu klaar.. Hij kan dit niveau niet aan en heeft genoeg speeltijd gekregen om het tegendeel te bewijzen..

Wat een aanfluiting op dat middenveld..

legeips

Citaat van: Destroyer op februari 04, 2015, 23:34:07
Daar zeg je het precies goed. VORIG JAAR!!! Nu weet iedereen hoe we spelen. Je moet niet teren op oude successen.

Amen _O_

TARGET

Dikke zaad pot Indd.. Ze hadden er gewoon geen zin in.. de wedstrijd had niet eens hoeven worden gespeelt..!! Instelling.?! heb hier niks van gezien.!! Ze moeten zich allemaal doodschamen.!!

Die rosheuvel komt er wel.. alleen wat vertrouwen tanken dan wordt dit een hele goede speler.!!

En wat betreft de sfeer op de tribune.. GEEN SFEER.!!!


michello

#156
Verkeerde opstelling...(Middenveld geen balans)
Verkeerde instelling... (Wil om te winnen/Conditioneel gesloopt?)
Verkeerde keuzes  in het veld...(passing/opendraaien enz)
Verkeerde wissels binnen de lijnen...(Barto linksbuiten :_schater)

Dragende spelers UIT vorm ...

Makrini
Reijnen
Ogbeche


Whoestemen

Vitesse speelt al heel het jaar ontzettend slecht voetbal verliest de vorige wedstrijd dik tegen Ajax en heeft een begroting die drie keer zo laag is als die van onze club, dan mag je toch wel een overwinning verwachten? 

:|

Eewal

Citaat van: Whoestemen op februari 04, 2015, 23:52:20
Vitesse speelt al heel het jaar ontzettend slecht voetbal verliest de vorige wedstrijd dik tegen Ajax en heeft een begroting die drie keer zo laag is als die van onze club, dan mag je toch wel een overwinning verwachten? 

:|
zo kun je alles wel wegrelativeren.. Al speelden we tegen Barcelona, dan was het nog steeds niet best geweest.. Wanneer was onze laatste thuisoverwinning?

TARGET

 :O op de dag dat Pasen en Pinksteren op 1 dag vielen.!

De Gast

Wat mis je vanavond een Rusnak zeg.. dit middenveld legt het af tegen elke eredivisieclub. Cruciaal.

We komen nu ook al 6 wedstrijden achter elkaar op achterstand.. Eens de kansen afmaken zou het allemaal een stuk makkelijker maken.. maarja.

Whoestemen

Citaat van: Eewal op februari 04, 2015, 23:56:49
zo kun je alles wel wegrelativeren.. Al speelden we tegen Barcelona, dan was het nog steeds niet best geweest.. Wanneer was onze laatste thuisoverwinning?

Mijn punt is: niet overdrijven. Tuurlijk een kutpot en een pijnlijke reeks, maar als ik zie hoe verwend we zijn geworden in korte tijd... Gewoon achter de club blijven staan, komt goed |:)

Eewal

Citaat van: Whoestemen op februari 05, 2015, 00:03:18
Mijn punt is: niet overdrijven. Tuurlijk een kutpot en een pijnlijke reeks, maar als ik zie hoe verwend we zijn geworden in korte tijd... Gewoon achter de club blijven staan, komt goed |:)
:proost

Gasgeve

Waarom Barto nou weer op de linksbuiten  ;( ?

Casuals-lwd

Een avond waar weer helemaal niks in zat, geen voetbal, sfeer, drama wisselbeleid. Dit Chelsea was echt 2 maal te sterk voor scc, geen seconde grip op de wedstrijd gehad. Wat ik meerdere hoor zeggen, er moeten weer punten worden gepakt komende wedstrijden anders word het weer heel lastig aan het eind van de rit.