Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sinan Bytyqi

Gestart door Marc S, januari 08, 2015, 23:25:30

Vorige topic - Volgende topic

Utekleitrokken

Citaat van: wiekie1969 op januari 10, 2015, 01:15:21
Wut helemaal niks met deze jongen. Uitstraling van een vogelverschrikker i.t.t. held Rusnak. Fiene boef ist.

Complete miskoop. Maar ik hef dur geen verstand van helaas.

Bytigi? Who the fuck is Bytigi?????

Gaat het ouwe?  :proost :rodekaart

Vedetski

Denk dat het vertrek van Rusnak zo een positieve wending heeft gekregen, als je de verhalen over Bytyqi moet geloven en de goals en assists bekijkt!

Stuk sneller en sterker, verder goede voorzet en goed schot vanaf de 16. Mooi achter Ogbeche zetten dus, of als de Ridder uitvalt op linksbuiten
:koffie

drg

Citaat van: wiekie1969 op januari 10, 2015, 01:15:21
Wut helemaal niks met deze jongen. Uitstraling van een vogelverschrikker i.t.t. held Rusnak. Fiene boef ist.

Complete miskoop. Maar ik hef dur geen verstand van helaas.

Bytigi? Who the fuck is Bytigi?????

Als je niks van 'm weet hoe kun je dan zulke conclusies trekken... Gelukkig hebben we heldere geesten in onze staf  :_schater

Montana

Welkom Bytyqi! Kick some ass! ?

mario

Citeer
Sinan Bytyqi
19, AUT, LA/RA | Manchester City – > Cambuur-Leeuwarden (leihweise)

Der österreichische Manchester-City-Legionär Sinan Bytyqi verlängerte nicht nur seinen Vertrag bei den Citizens bis 2018, sondern wechselt zudem auch noch leihweise für ein halbes Jahr in die niederländische Eredivisie. Der SC Cambuur-Leeuwarden nahm den flexiblen, technisch starken Offensivspieler bis zum Sommer unter Vertrag. Beim Tabellensiebenten der Niederlande kann sich Bytyqi erstmals auf Toplevel beweisen und vor allem auf seine Freistöße dürfen sich die Fans der Gelb-Blauen bereits freuen.
abseits.at

kentskelejuh

Welkom Bytykytakki!!! :proost

Harry L.

Welkom Btikkietakkie.

Clint

Citaat van: Galdiano op januari 10, 2015, 09:33:06
Kan er geen ban komen voor Wiekie tussen 23:00-08:00, als die aan de drank zit.  :zucht

Helemaal mee eens. Ik hef die mongool ook nog eens in een groepsapp.

Je weet niet wat je mist in die nachtelijke uren als ie lam is. :zweep

Je moest hem vanmorgen eens horen. Een en al lof over Bytyqi.

michello


speculeter

Vandaag al meetrainen?
Of is er morgen pas trainen?

Galdiano

Citaat van: speculeter op januari 12, 2015, 10:36:26
Vandaag al meetrainen?
Of is er morgen pas trainen?

Hij zou om half 11 op het veld staan tijdens training.
We wachten af :)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Het staat hem goed die Goddelijke kleuren  _O_
Henk, held, bedankt

michello

Traint idd gewoon mee al! Nu Rosheuvel nog en dan zijn we nóg sterker geworden dan we al waren.  :thumbsup


drg

Citaat van: michello op januari 12, 2015, 11:05:08
Traint idd gewoon mee al! Nu Rosheuvel nog en dan zijn we nóg sterker geworden dan we al waren.  :thumbsup

Zou Rosheuvel zoveel beter zijn dan de Ridder?

Ben ook wel benieuwd of iemand Sinan al in actie heeft kunnen zien en hoe ie is