Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Josef

Eagles hebben Nick de Bondt(Ajax ) gecontracteerd. Talentvolle vleugel speler

speculeter

Citaat van: Josef op april 30, 2014, 19:09:35
Eagles hebben Nick de Bondt(Ajax ) gecontracteerd. Talentvolle vleugel speler
kan houtkoop mooi naar ons.

Josef

Houtkoop heeft het grootste gedeelte van het seizoen geen pepernoot geraakt. Enkele momenten uitgezonderd. Mee verdedigen is een drama met hem. Antonia is veel gevaarlijker.

Marc S

Citeer

'We hebben als club een te luxe jas aan en deze is niet afbetaald'
Donderdag, 1 mei 2014 om 10:10
De nieuwe ontslagronde bij sc Heerenveen is nodig om in de toekomst financieel gezond te kunnen worden. De Friese club verwacht een operationeel verlies van 4,5 miljoen euro te boeken en heeft er derhalve voor gekozen om zes personeelsleden te ontslaan. Het is echter nog niet duidelijk of de Ondernemingsraad akkoord gaat met de plannen.
/
"Begrijp me niet verkeerd: Er is geen sprake van disfunctioneren'' vertelt voorzitter Jelko van der Wiel donderdag in de Leeuwarder Courant. "Dit is dramatisch voor deze mensen, maar het moet. We hebben als club een te luxe jas aan en deze is niet afbetaald. Het jasje moet uit en omgeruild worden voor een eenvoudiger exemplaar." De functies kunnen in de optiek van Van der Wiel deels door andere werknemers worden overgenomen of door vrijwilligers worden ingevuld.
De Ondernemingsraad, die niet bij de ontslagronde betrokken werd, zint op actie. "Het zijn zes mensen, en het gaat niet om een reorganisatie", benadrukt Van der Wiel. Heerenveen hoopt volgend jaar het verlies met zeker de helft terug te brengen en over twee jaar geen rode cijfers meer te schrijven.

:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater


http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=213231&#reactie4

Dokkumer

Tip voor de farmers. Trek gewoon je overall weer aan :devil

Marc S

Citaat van: Dokkumer op mei 01, 2014, 10:59:23
Tip voor de farmers. Trek gewoon je overall weer aan :devil

En toch ben ik van mening dat Robert Veenstra een uitstekend beleid voerde daar.  :devil

dit is mien club

Gaat lekker bij die boeren.

Sorry Dwight maar ik ben bang dat je in een wespennest bent terecht gekomen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: Marc S op mei 01, 2014, 11:14:27
En toch ben ik van mening dat Robert Veenstra een uitstekend beleid voerde daar.  :devil
Absoluut, geen speld tussen te krijgen.
En nu zijn ze ook redelijk bezig, de best betaalden laten zitten en de wat minder betaalden eruit knikkeren.  :thumbsup

Daddy T.

Citaat van: Dokkumer op mei 01, 2014, 11:31:02
Absoluut, geen speld tussen te krijgen.
En nu zijn ze ook redelijk bezig, de best betaalden laten zitten en de wat minder betaalden eruit knikkeren.  :thumbsup
Herman van Dijk zit ook bij de medewerkers die eruit moeten, hij schijnt nu als vrijwillige steward bij ons te komen als compensatie voor Excelsior thuis in 2000...
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer

Citaat van: Daddy T. op mei 01, 2014, 11:48:11
Herman van Dijk zit ook bij de medewerkers die eruit moeten, hij schijnt nu als vrijwillige steward bij ons te komen als compensatie voor Excelsior thuis in 2000...
Als rechterhand van Fredje NSB? :devil

Lore

Citaat van: Marc S op mei 01, 2014, 11:14:27
En toch ben ik van mening dat Robert Veenstra een uitstekend beleid voerde daar.  :devil

Eerlijk gezegd denk ik dat hij het wel bij het rechte eind had, alleen de manier waarom had wat anders gemoeten. Hij is er erg hard ingegaan met bezuinigingen. Dit waren, getuigde de huidige cijfers, ook hard nodig. Dan ishet logisch dat er onvrede ontstaat binnen de organisatie en dat heeft hem uiteindelijk de kop gekost!

Daddy T.

Citaat van: Lore op mei 01, 2014, 12:53:18
Eerlijk gezegd denk ik dat hij het wel bij het rechte eind had, alleen de manier waarom had wat anders gemoeten. Hij is er erg hard ingegaan met bezuinigingen. Dit waren, getuigde de huidige cijfers, ook hard nodig. Dan ishet logisch dat er onvrede ontstaat binnen de organisatie en dat heeft hem uiteindelijk de kop gekost!
Als je als voorzitter in 3 jaar gemiddeld > 350.000 euro p.j. opstrijkt, een auto van 100.000 euro vd zaak rijdt, je eigen kantoor laat verbouwen voor > 50.000 euro en met andere vrouwen rondom de club in bed duikt, dan is het niet heel vreemd dat iedereen zich tegen je keert. Echter complimenten aan Robert dat die de club zoveel schade heeft toegebracht :)
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

speculeter

Citaat van: Daddy T. op mei 01, 2014, 18:45:47
Als je als voorzitter in 3 jaar gemiddeld > 350.000 euro p.j. opstrijkt, een auto van 100.000 euro vd zaak rijdt, je eigen kantoor laat verbouwen voor > 50.000 euro en met andere vrouwen rondom de club in bed duikt, dan is het niet heel vreemd dat iedereen zich tegen je keert. Echter complimenten aan Robert dat die de club zoveel schade heeft toegebracht :)
wanneer komt die beste kerel weer terug?

Lore

Citaat van: Daddy T. op mei 01, 2014, 18:45:47
Als je als voorzitter in 3 jaar gemiddeld > 350.000 euro p.j. opstrijkt, een auto van 100.000 euro vd zaak rijdt, je eigen kantoor laat verbouwen voor > 50.000 euro en met andere vrouwen rondom de club in bed duikt, dan is het niet heel vreemd dat iedereen zich tegen je keert. Echter complimenten aan Robert dat die de club zoveel schade heeft toegebracht :)

:_schater :_schater

pvanbuijtene

Nec neemt wel 200 man mee naar de arena... :_schater belangrijkste pot van het jaar 8P