Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Roda in de bier liga. Als dat zaterdag het geval is kan me dag niet meer kapot. De ultieme wraak voor 2009. Denk dat ze er in het sparta deel van rotterdam ook zo overvoelen. Aangezien roda is ontsnapt tegen sparta vorig jaar. 

Dokkumer

Ik geloof dat er een club of  33 zo over denkt (beloftenteams even niet meegerekend) en graag naar de uitzwaaimatch willen kijken :devil

Marc S

Citaat van: Dokkumer op mei 02, 2014, 13:31:35
Ik geloof dat er een club of  33 zo over denkt (beloftenteams even niet meegerekend) en graag naar de uitzwaaimatch willen kijken :devil

De gunfactor is buiten kerkrade/heerlen niet echt groot voor dat clupje inderdaad. echt jammer dat ze vorig weekend nie degradeerden. Maar misschien hebben onze vrienden in deventer nog iets leuks bedacht.


speculeter

Weer mooie onrust bij die kutclub...
5 ontslagen.
financieele wanorde.
wat hebben wij het dan mooi op de rit jongens!!

Len Cantello

Roda naar de eerste divisie!!!! Daar proost ik op!!!! Schade Roda, .........
:_schater  :_schater  :_schater
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

punkman

Citaat van: Len Cantello op mei 03, 2014, 22:17:41
Roda naar de eerste divisie!!!! Daar proost ik op!!!! Schade Roda, .........
:_schater :_schater :_schater
Wie  :? :devil

Marc S

Voor de mensen die van een beetje leedvermaak houden:

www.rodajcfans.nl voor de anderen fijne avond verder ;)

Holwerd voor Cambuur

Ook de reacties op de MVV en Fortuna supporterssites doen mij schaterlachen :proost :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

speculeter

Baal van verlies vanavond...
Maar er waren heeeeel veel mensen om me heen die een topavond
hadden vanwege de degradatie van Roda. :_schater

Marc S

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 03, 2014, 22:38:48
Ook de reacties op de MVV en Fortuna supporterssites doen mij schaterlachen :proost :proost

Klopt haha

En ik was zelf een van de personen die mij toch redelijk met ajax - nec eagles - roda bezig hielt.

Had liever gewonnen van Ado maar dit maakt het wel wat goed.

Cambuur058

heb toch wel medeleiden met fledderus..

Scc01

Citaat van: Marc S op mei 03, 2014, 22:34:23
Voor de mensen die van een beetje leedvermaak houden:

www.rodajcfans.nl voor de anderen fijne avond verder ;)

Hehe ik lach me een ongeluk, vooral die mvv reacties....:)

Marc S

Citaat van: Cambuur058 op mei 03, 2014, 23:20:52
heb toch wel medeleiden met fledderus..

Met hem heb ik inderdaad medelijden. Tenminste een speler die zich heeft ingezet voor die inspiratieloze ploeg. Verder auf wiedersehn :D

Dokkumer

Goh, dan is het eindelijk zover en dan denk je op voorhand dol van vreugde te zijn.
Dus niet...




































UITZINNIG VAN VREUGDE ZELFS :devil