Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Roda zelfs 400 :_schater

Bernardo

Citaat van: speculeter op mei 01, 2014, 21:32:19
Roda zelfs 400 :_schater

Bij eagles uit kunnen ook niet meer he.

pvanbuijtene


speculeter

Citaat van: Bernardo op mei 01, 2014, 21:33:52
Bij eagles uit kunnen ook niet meer he.
dan snap ik het...
400 man die de eerste degradatie meemaken.
Toch :_schater dus!

pvanbuijtene

Citaat van: speculeter op mei 01, 2014, 21:35:13
dan snap ik het...
400 man die de eerste degradatie meemaken.
Toch :_schater dus!

Lets hope.. ik zie weer een debiele scenario voordoen dat ze met rete veep mazzel het redden.

Bernardo

Meestal kunnen we zulke klusjes wel aan Go Ahead overlaten.  l0l :devil

Marc S

Citaat van: Bernardo op mei 01, 2014, 21:33:52
Bij eagles uit kunnen ook niet meer he.

Mogen vast weer voor één euro die kant op.

Scc01

Ik zal indien Roda het een keer niet met geluk red met genoegen dat prikbord doorlezen. Maar ik vrees dat er weer een scheids roet in het eten komt gooien.

HilversumOnTour

Wat hoop ik dat Roda eruit gaat zeg! Hebben we volgend jaar in iig 1 zwakkere onder ons erbij  |:)

Lore

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 02, 2014, 09:53:30
Wat hoop ik dat Roda eruit gaat zeg! Hebben we volgend jaar in iig 1 zwakkere onder ons erbij  |:)

Nog zwakker dan Roda? Dat kan toch niet?  :zweep

CambuurAmersfoort

Zit echt al de hele week gewoon met spanning in mn lijf of dat kutroda morgen eindelijk opflikkert...
heb het zo ontzettend gehad met die vreselijke club en na hoe ze het 5 jaar geleden tegen ons redde gun ik hun nu ook een ontzettend pijnlijke afgang...ik stel voor 0-1 voor roda in 89 e minuut en 2-2 bij ajax-nec in blessuretijd l8l

dizzhead

Citaat van: CambuurAmersfoort op mei 02, 2014, 10:26:58
Zit echt al de hele week gewoon met spanning in mn lijf of dat kutroda morgen eindelijk opflikkert...
heb het zo ontzettend gehad met die vreselijke club en na hoe ze het 5 jaar geleden tegen ons redde gun ik hun nu ook een ontzettend pijnlijke afgang...ik stel voor 0-1 voor roda in 89 e minuut en 2-2 bij ajax-nec in blessuretijd l8l


:_schater


En dan het liefst in 90+6; dat al die spelers in spanning op het veld staan en dan een onterechte pingel voor NEC ofzo...  :y

Lore

Citaat van: CambuurAmersfoort op mei 02, 2014, 10:26:58
Zit echt al de hele week gewoon met spanning in mn lijf of dat kutroda morgen eindelijk opflikkert...
heb het zo ontzettend gehad met die vreselijke club en na hoe ze het 5 jaar geleden tegen ons redde gun ik hun nu ook een ontzettend pijnlijke afgang...ik stel voor 0-1 voor roda in 89 e minuut en 2-2 bij ajax-nec in blessuretijd l8l

Liever dat NEC achterstaat met 3 - 0 en Roda inderdaad voor met 1 - 0 en dan in de 93ste minuut een onterechte penalty tegen 1 - 1 ! Heerlijk!

Dokkumer

Waarschijnlijker is dat NEC gewoon van Ajax verliest met een nulletje of 4. Roda staat tijden lang voor bij de Eagles en in de extra tijd van de blessuretijd jast Antonia gewoon de gelijkmaker achter Kurto. :devil

jeff

Maakt mij niet uit hoe, als Roda er maar uitgaat.