Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Schitterende doekjes bij Roda JC - FC Groningen hahaha... 2 Bundesliga / Auf Wiedersehen  _O_

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op april 28, 2014, 08:39:12
Eagles zullen echt wel willen winnen! Bij winst eindigen ze zo goed als zeker boven Zwolle!
Dat zeker, leeft trouwens ook bij de spelers nog wel behoorlijk. Het is ze gegund, mits ze wel onder ons eindigen natuurlijk :P

Marc S

Citaat van: Dokkumer op april 28, 2014, 11:28:40
Dat zeker, leeft trouwens ook bij de spelers nog wel behoorlijk. Het is ze gegund, mits ze wel onder ons eindigen natuurlijk :P

Cambuur 9e
eagles 10e
ado 11e
Zwolle 12e?

Vind het helemaal mooi!


Hier nog een leuk plaatje van het uitvak gisteren in Kerkrade:


Dokkumer

En dkv heeft haar zuidelijke zusje ook weer gevonden. Zo keihard slijmen, dat je er onpasselijk van wordt.

Marc S

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2014, 10:52:49
En dkv heeft haar zuidelijke zusje ook weer gevonden. Zo keihard slijmen, dat je er onpasselijk van wordt.

Wat bedoel je? Wat hebben ze gedaan/gezegd dan? :P

Dokkumer

Citaat van: Marc S op april 29, 2014, 13:41:39
Wat bedoel je? Wat hebben ze gedaan/gezegd dan? :P
Check dat prikbord maar eens..

Marc S

#2736
Citaat van: Dokkumer op april 29, 2014, 17:11:18
Check dat prikbord maar eens..
Tja dat heb je met die plattelandsclubjes, keep it in the family, he. Stelletje kontlikkertjes daar. Maar goed hopelijk is het zaterdag absteigen geblaazen met die halve duitsers.

EastSide058

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2014, 10:52:49
En dkv heeft haar zuidelijke zusje ook weer gevonden. Zo keihard slijmen, dat je er onpasselijk van wordt.
Haha IEDEREEN heeft schijt aan roda, behalve dkv. Had ook weer niet anders kunnen wezen, 2 clubs van niks  8P
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Marc S

Citaat van: EastSide058 op april 29, 2014, 19:02:29
Haha IEDEREEN heeft schijt aan roda, behalve dkv. Had ook weer niet anders kunnen wezen, 2 clubs van niks  8P

Vind het zulke jankerds boehoee kijk eens hoe zielig wij zijn. Ja ik zou het ook kut vinden als wij degraderen, en ik denk dat iedere supporter dat heeft maar de manier waarop zij beargumenteren dat zij eigenlijk niet mogen degraderen is nog wel zo onzettent triest.  Als wij degraderen is er geen eredivisie club meer uit limburg zeggen ze dan en dat ze nog nooit gedegradeerd zijn. En al 42 jaar eredivisie spelen. En daarom moeten wij maar medelijden hebben met die clup. En elke keer dat gezeik dat ze de scheids tegen hebben. Vind je het gek dat je zovaak rood krijgt met die kaarten verzamelaar ramos in je team. En dan begin ik nog niet eens over dat onrecht wat ONS is aangedaan 5 jaar terug in de nacompetitie. Echte zulke verschrikkelijke hypocriete lui.

Scc01

Als je even realistisch kijkt naar de ranglijst en de wedstrijden van zaterdag dan krijg ik tocj ernstig het gevoel dat Roda weer met de schrik vrij komt en weer eens op miraculeuze wijze in de eredivisie blijft. Nec gaat geen punt pakken en roda gaat natuurlijk alles op alles spelen bij gae.

Dokkumer

En denk je dat de supporters van de Eagles het pruimen dat hun elftal op halve kracht gaat spelen? Spelers voelen dat zeker en ook zij zullen nog 1 keer alles geven.

zeewolde

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2014, 19:59:34
En denk je dat de supporters van de Eagles het pruimen dat hun elftal op halve kracht gaat spelen? Spelers voelen dat zeker en ook zij zullen nog 1 keer alles geven.

Je zal er bijna eagles fan van worden. Vorig jaar winnen van Volendam en nu Roda de laatste trap geven |:)

Dokkumer

Ik heb persoonlijk wel sympathie voor de Eagles, vind ze zeker wel te vergelijken met ons en beide last van een buurvrouw in blauw witte shirts met een misplaatst superioriteitsgevoel.
Gezonde rivaliteit rondom de wedstrijden, maar ben wel blij dat zij ook volgend jaar Eredivisie spelen.
Ja gun ze heel veel, maar dan wel net onder ons ;)

Marc S

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2014, 20:10:31
Ik heb persoonlijk wel sympathie voor de Eagles, vind ze zeker wel te vergelijken met ons en beide last van een buurvrouw in blauw witte shirts met een misplaatst superioriteitsgevoel.
Gezonde rivaliteit rondom de wedstrijden, maar ben wel blij dat zij ook volgend jaar Eredivisie spelen.
Ja gun ze heel veel, maar dan wel net onder ons ;)

:_schater :_schater

Het voelde voor mij persoonlijk wel als een beloning voor hun, door hun sportiviteit de laatste wedstrijd tegen volendam, dat ook zij promoveerde

Dokkumer

Ja dat was ook mooi.. En nog een terechte beloning ook :D :_schater