Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Wederom spelen de Eagles, net als vorig seizoen, een cruciale wedstrijd voor de tegenstander. Leuk duel, begint het allemaal weer tegelijk volgende week?

Cambuur058

we eindigen gewoon in het linker rijtje!  |:) |:)

speculeter

Wedden dat dat kut roda het toch weer op gaat redden?

Cambuur058

Citaat van: speculeter op april 27, 2014, 17:18:30
Wedden dat dat kut roda het toch weer op gaat redden?
ze wonnen tijdje geleden op de laatste speelronde in de zelfde situatie ook.....
uit bij feyenoord...  :zucht

maar ik hoop zo erg dat ze het verpesten!!

Tukker

Citaat van: speculeter op april 27, 2014, 17:18:30
Wedden dat dat kut roda het toch weer op gaat redden?
Nee Cillessen wil niet dat NEC degradeert
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S

Citaat van: Tukker op april 27, 2014, 18:33:39
Nee Cillessen wil niet dat NEC degradeert

Cillessen gaat denk ik NEC redden ja.

gewoon een fan

Go Ahead wil voor eigen publiek ook een goed resultaat neerzetten, ik hoop echt dat Roda degradeert.

Cambuur058

Citaat van: Marc S op april 27, 2014, 18:35:18
Cillessen gaat denk ik NEC redden ja.
Denk je dat nou echt? Denk je serieus dat Ajax in hun laatste thuiswedstrijd even gaat verliezen omdat Cillesen er twee in eigen goal schiet? Natuurlijk niet, dan staat hij volgend seizoen niet meer onder de lat. Gebeurt echt niet, 100% zeker dat het niet aan Cillesen gaat liggen

Lore

Citaat van: Cambuur058 op april 27, 2014, 18:37:53
Denk je dat nou echt? Denk je serieus dat Ajax in hun laatste thuiswedstrijd even gaat verliezen omdat Cillesen er twee in eigen goal schiet? Natuurlijk niet, dan staat hij volgend seizoen niet meer onder de lat. Gebeurt echt niet, 100% zeker dat het niet aan Cillesen gaat liggen

Dat denk ik eerlijk gezegd ook niet, maar en NEC mag geen punt pakken en Roda moet winnen. Daarna moeten ze zich ook nog staande houden in het vechtvoetbal van de play-off!

brambo3004

Citaat van: Cambuur058 op april 27, 2014, 18:37:53
Denk je dat nou echt? Denk je serieus dat Ajax in hun laatste thuiswedstrijd even gaat verliezen omdat Cillesen er twee in eigen goal schiet?

Ach, iets minder enthousiast naar de hoek duiken :thumbsup alles om Roda te laten degraderen

Marc S

Citaat van: Cambuur058 op april 27, 2014, 18:37:53
Denk je dat nou echt? Denk je serieus dat Ajax in hun laatste thuiswedstrijd even gaat verliezen omdat Cillesen er twee in eigen goal schiet? Natuurlijk niet, dan staat hij volgend seizoen niet meer onder de lat. Gebeurt echt niet, 100% zeker dat het niet aan Cillesen gaat liggen

Denk niet dat hij er twee zelf in gaat schieten nee. Maar misschien doet hij wel iets minder zn best voor een redding.

Scc01

Ik hoop toch echt dat Roda niet gaat winnen in Deventer. Ik gun die lui wel een jaartje biercompetitie.

dizzhead

Citaat van: Scc01 op april 28, 2014, 08:08:15
Ik hoop toch echt dat Roda niet gaat winnen in Deventer. Ik gun die lui wel een jaartje biercompetitie.
Die komen niet meer terug ook, hoop k. Voor hun 10 anderen

Dokkumer

Citaat van: gewoon een fan op april 27, 2014, 18:35:55
Go Ahead wil voor eigen publiek ook een goed resultaat neerzetten, ik hoop echt dat Roda degradeert.
Supporters willen ook liever gisteren dan vandaag Roda de bierliga in hebben. Die pruimen het echt niet van hun spelers dat ze er met de pet naar gaan gooien.

Bernardo

Eagles zullen echt wel willen winnen! Bij winst eindigen ze zo goed als zeker boven Zwolle!