Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Reageer eerst maar inhoudelijk, meneer de spambox :-)


Verzonden vanuit de kroeg met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

losang09

OEff.....  gemiste penal van eagles....  :|

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op maart 16, 2014, 16:14:24
Reageer eerst maar inhoudelijk, meneer de spambox :-)


Verzonden vanuit de kroeg met behulp van Tapatalk
Over 3 wedstrijden staan we in punten gelijk met dkv. SIM-PEL!

Zo goed chief? :D

Len Cantello

#2163
Citaat van: Dokkumer op maart 16, 2014, 16:17:10
Zo goed chief? :D
Trots! Mooi weekend trouwens met deze uitslagen!


Verzonden vanaf mijn bakruk met behulp van Grolsch
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Bernardo

Mooi weekend, allemaal gunstige uitslagen. 7 punten voor op Play offs degradatie, kan bijna niet meer fout. |:)

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op maart 16, 2014, 16:19:28
Trots! Mooi weekend trouwens met deze uitslagen!


Verzonden vanaf mijn bakruk met behulp van Grolsch
WEEKWINNAAR!! Onder ons wint alleen Ado en daar profiteren wij van door Grunnnnnnn te passeer'n :proost :grolsch

Marc S

Citaat van: Dokkumer op maart 16, 2014, 16:34:34
WEEKWINNAAR!! Onder ons wint alleen Ado en daar profiteren wij van door Grunnnnnnn te passeer'n :proost :grolsch

Nu Nac nog verliezen van ajax en het is een topweekend! :D

speculeter

Geweldig weekend!

RotterdamLeeuwarden

Heerlijk, mn weekend kan nu helemaal niet meer stuk !!
In de vorige 3 seizoen speelde Feyenoord thuis gelijk tegen Heerenveen maar, nu was er dan toch de 2-0 overwinning  :thumbsup :thumbsup

Nu NAC van Ajax winnen want ik geloof nog heilig in het kampioenschap van Feyenoord  :X :X :X :X :X :X
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

drg

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 16, 2014, 16:37:59
Heerlijk, mn weekend kan nu helemaal niet meer stuk !!
In de vorige 3 seizoen speelde Feyenoord thuis gelijk tegen Heerenveen maar, nu was er dan toch de 2-0 overwinning  :thumbsup :thumbsup

Nu NAC van Ajax winnen want ik geloof nog heilig in het kampioenschap van Feyenoord  :X :X :X :X :X :X

Als je voor de goeie club ben hier dan wens je juist dat ajax wint  :_spank

Treb

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 16, 2014, 16:37:59
Heerlijk, mn weekend kan nu helemaal niet meer stuk !!
In de vorige 3 seizoen speelde Feyenoord thuis gelijk tegen Heerenveen maar, nu was er dan toch de 2-0 overwinning  :thumbsup :thumbsup

Nu NAC van Ajax winnen want ik geloof nog heilig in het kampioenschap van Feyenoord  :X :X :X :X :X :X

Flikker. Nou. Eens. Een. Eind. Op. Met. Je. Kut. Feynoord.  l8l

Bernardo

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 16, 2014, 16:37:59
Heerlijk, mn weekend kan nu helemaal niet meer stuk !!
In de vorige 3 seizoen speelde Feyenoord thuis gelijk tegen Heerenveen maar, nu was er dan toch de 2-0 overwinning  :thumbsup :thumbsup

Nu NAC van Ajax winnen want ik geloof nog heilig in het kampioenschap van Feyenoord  :X :X :X :X :X :X
Pleur op joh, mooi gelijk of Ajax winnen. Blijven wij keurig in het linkerrijtje.

drg

Citaat van: Dokkumer op maart 16, 2014, 16:34:34
WEEKWINNAAR!! Onder ons wint alleen Ado en daar profiteren wij van door Grunnnnnnn te passeer'n :proost :grolsch

Ik zou alvast een smiley maken voor de europese beker  :_schater

Vind trouwens dat er vrij weinig media aandacht is voor de prestaties van onze cluppie, er is inmiddels wel een clubrecord verbroken in meerdere opzichten de LC maalt er bv niet eens om... word lachen straks als het allemaal voor ons net goed valt en wij wel om europa mee gaan doen, dan krijgen we ineens de discussies 'als een promovendus ineens europa kan spelen bla bla' in plaats van feitelijke resultaten

EastSide058

Hoewel ik ajax een walgelijke club vind hoop ik toch dat ze winnen...
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

Citaat van: drg op maart 16, 2014, 16:41:01
Als je voor de goeie club ben hier dan wens je juist dat ajax wint  :_spank
_O_